Stel ik me aan?

15-05-2007 08:08 127 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,





Zoals sommige van jullie weten heb ik sinds een paar weken een vriend...Nu is hij dit weekend naar de Formule 1 geweest met een stel vrienden en heeft daar uiteraard ook andere mensen leren kennen...Zo ook 2 meiden die in het hotel werken...Daar zijn mijn vriend en een vriend van mij mee naar een discotheek geweest...Er is ook helemaal niks gebeurd en daar geloof ik hem ook wel in, maar ze hebben wel telefoonnummers uitgewisseld...Wat moet een kerel die thuis een vriendin heeft zitten nou met een telefoonnummer van een andere meid...Ik voel me behoorlijk te kakken gezet en heb het idee dat hij totaal geen respect voor me heeft...Wat moet ik hier aan doen? Stel ik me aan..Graag jullie advies want ik weet niet hoe ik dit aan moet pakken...



Dank je wel..

LIefs Mas
Alle reacties Link kopieren
mijn vriend is zondag uit eten geweest met 2 vriendinnen :S en daarna naar de film....... jij bent niet voor niks zijn vriendin denk en blijf positief...succes meis!
Alle reacties Link kopieren
Als het vriendinnen van hem zijn vind ik het niet erg, maar niet van 2 wildvreemde meiden...
Alle reacties Link kopieren
Hoe weet je dat van die telefoonnummers ?

via-via ?

heeft hij het opgebiecht/ trots verteld ?

heb jij die nummers in zijn mobiel gevonden ?





Vroeger zeiden wij "tot ziens " terwijl je wist dat je die moeite om iemand nog eens te kunnen zien nooit zou gaan nemen , tegenwoordig vraagt men om iemands msn/mobiele nummer...........om vervolgens nooit contact op te nemen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hij vertelde dat hij was wezen stappen met die meiden, dus ik zeg, oh en heb je hun telefoonnummers ook? Eerst deed hij vaag en zei ja en als het zo is ( op zo'n dreigende toon) en toen zei hij dat hij hun nummers had...Ik zou het niet in mn hoofd moeten halen om zoiets te doen, want dat zou hij ook niet leuk vinden....
Alle reacties Link kopieren
Hij vertelde dat hij was wezen stappen met die meiden, dus ik zeg, oh en heb je hun telefoonnummers ook?vanwaar die vraag ? Omdat het toch eigenlijk "hoort " om van iedereen die je "kent " een nummer te hebben ? Hij zal hun hyves/msn ook wel hebben wellicht ?  Eerst deed hij vaag en zei ja en als het zo is ( op zo'n dreigende toon) en toen zei hij dat hij hun nummers had...Ik zou het niet in mn hoofd moeten halen om zoiets te doen, want dat zou hij ook niet leuk vinden.... tuurlijk wel, dat begrijpt juist HIJ vast heel goed ! :D
Hoe oud zijn jullie ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
IK ben 27 en hij 30! Kijk dat hij praat met andere mensen prima, maar ik vind nummers uitwisselen respectloos ten opzichte van je vriend/vriendin...Ik heb dit in het verleden al vaker meegemaakt en wil gewoon niet weer op mn bek gaan..En geloof me ik ben helemaal geen moeilijk iemand, want hij kan gaan en staan waar hij wil en ik laat hem ook gewoon vrij, maar van zulke acties hou ik gewoon niet...
Alle reacties Link kopieren
Vanwaar die vraag? Het schoot er eigenlijk uit, hahaah en eerlijk gezegt had ik het gewoon niet verwacht...
Alle reacties Link kopieren
Vanwaar die vraag?omdat ik merk dat zo ongeveer iedereen  tót een bepaalde leeftijd dat nou eemaal schijnt te doen.......... of ze nou van plan zijn wel of niet te bellen........ nieuwe vorm van gedag zeggen lijkt wel. Het schoot er eigenlijk uit, hahaah en eerlijk gezegt had ik het gewoon niet verwacht...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind wel dat je je aanstelt. Van een zin als 'hij mag praten met wei hij wil' krijg ik al de rillingen. Daar heb jij namelijk niks over te zeggen.

Dat je nummers uitwisselen respectloos vindt, vind ik zwaar overdreven. Je moet jouw ervaringen niet op hem gaan zitten projecteren.

Als mijn nieuwbakken vriendje zo spastisch zou doen dan was ik subiet weg.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Vanwaar die vraag?omdat ik merk dat zo ongeveer iedereen  tót een bepaalde leeftijd dat nou eemaal schijnt te doen.......... of ze nou van plan zijn wel of niet te bellen........ nieuwe vorm van gedag zeggen lijkt wel. Het schoot er eigenlijk uit, hahaah en eerlijk gezegt had ik het gewoon niet verwacht...





Ik reageerde eigenlijk op jou, want jij vroeg vanwaar die vraag!! Tja tot op een bepaalde leeftijd doen mensen dat, maar ik geloof als je 30 bent je geen nummers van andere meiden meer in je phone gaat zetten...Aan de ene kant denk ik hij is er wel eerlijk over, maar aan de andere kant begrijp ik niet waar de behoefte vandaan komt om andere meiden in je telefoon te zetten, want hij houdt zoveel van mij...(zoals hij zelf zegt)

Alleen al de vraag stellen:

Stel ik me aan?

zegt dat jij eignelijk ook wel vindt dat het bs is wat je hier uitkraamt. Anders zou je geen twijfel hebben.

Dus het antwoord op je vraag (Ja) weet je zelf ook best.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind wel dat je je aanstelt. Van een zin als 'hij mag praten met wei hij wil' krijg ik al de rillingen. Daar heb jij namelijk niks over te zeggen.

Dat je nummers uitwisselen respectloos vindt, vind ik zwaar overdreven. Je moet jouw ervaringen niet op hem gaan zitten projecteren.

Als mijn nieuwbakken vriendje zo spastisch zou doen dan was ik subiet weg





Dat van hij mag praten met wie hij wil bedoelde ik ook niet zo, ik bedoel er eigenlijk mee te zeggen dat kan gaan en staan waar hij zelf wil, hij is oud en wijs genoeg...Weet niet zo goed hoe ik dit moet formuleren...En als jij een vriend/man zou hebben en die gaat een avondje uit, vind jij het dan gewoon heel normaal dat hij met telefoonnummers van andere meiden thuiskomt??
Alle reacties Link kopieren
Als dit het ergste is waar jij je druk over maakt heb je een gelukkig leven.
Alle reacties Link kopieren
Als Lief thuiskomt van een avondje stappen en hij heeft leuk contact gehad met andere vrouwen dan vind ik het fijn dat ie ene gezellige avond heeft gehad.

Als hij de telefoonnummers van die betreffende meiden zou hebben dan zou ik zeggen 'leuk, nodig ze een keer uit voor een etentje'

 Ik zou daar werkelijk niks achter zoeken.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Ok dan stel ik me aan!
Alle reacties Link kopieren
Als dit het ergste is waar jij je druk over maakt heb je een gelukkig leven.
Dit vind ik ook nergens op slaan. Waar lees je dat ze niets ergers heeft meegemaakt, of zich ook om andere dingen druk maakt of ergere problemen heeft. Ze stelt gewoon een vraag.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
..En geloof me ik ben helemaal geen moeilijk iemand, want hij kan gaan en staan waar hij wil en ik laat hem ook gewoon vrij, maar van zulke acties hou ik gewoon niet...
Hij kan dus gaan en staan waar hij wil en jij laat hem gewoon vrij, zolang hij maar precies aan jouw regels voldoet ..................??



Misschien wordt het tijd om samen de regels en grenzen van jullie relatie te vast te stellen.
quote: mas reageerde



want hij houdt zoveel van mij...(zoals hij zelf zegt)







Jullie hebben een paar weken iets met elkaar?
Alle reacties Link kopieren
Ok dan stel ik me aan!
Ik vind het wel begrijpelijk dat je onzeker bent. Maar dat ben je omdat je hem met eerdere ervaringen vergelijkt. Als ik jouw verhaal lees, kan ik niet opmerken dat het terecht is dat je bang bent dat hij vreemdgaat. Praat er gewoon met hem over. Geef aan dat je het moeilijk vind (maar ik zou er geen groot probleem van maken). En vraag even of hij het ook niet erg vindt als jij met een nummer van een andere man thuiskomt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
Hij kan dus gaan en staan waar hij wil en jij laat hem gewoon vrij, zolang hij maar precies aan jouw regels voldoet ..................??



Misschien wordt het tijd om samen de regels en grenzen van jullie relatie te vast te stellen.





Het heeft niks met regels te maken, maar wel met elkaars gevoelens...Hij weet wat ik allemaal heb meegemaakt op relatiegebied, hij kent me al 10 jaar, en zou dan toch moeten denken miss is het niet slim om dit te doen...Als het andersom zou zijn zou hij ook boos zijn en daarom zou ik het nooit doen, omdat ik weet dat hij dat niet leuk vind...Hij viond het vreselijk als ik sta te kletsen/knuffelen met vrienden van me, doe ik niet meer, maar andersom doet hij het wel...Tja en dat begrijp ik niet....
Alle reacties Link kopieren
Ik vind niet dat je je aanstelt.



Als ik uitga kom ik ook nog wel eens mannen tegen maar daar hoef ik geen telefoonnummer van.



En mijn vriend zal ongetwijfeld zal ook nog wel eens leuke meiden tegenkomen maar niet dat hij daar een telefoonnummer van heeft.



Ik geloof ook niet dat mijn vriend het zo leuk zal vinden als ik hem vertel dat ik met uitgaan met die en die heb staan kletsen en dat we nummers uitgewisseld hebben en dat geldt andersom ook.
Alle reacties Link kopieren
HOI MV,

Dat zou natuurlijk heel goed kunnen en dat sluit ik ook niet uit. Maar je druk maken over dit soort dingen is ook onzekerheid en misschien stelt ze zo n vraag hier om even uit de draaimolen van haar ongeruste gedachten te komen. Relativerende opmerkingen kunnen ook nodig en behulpzaam zijn.
Alle reacties Link kopieren
want hij houdt zoveel van mij...(zoals hij zelf zegt)





Jullie hebben een paar weken iets met elkaar?





Ja wij hebben een paar weken met elkaar, maar zijn al 10 jaar goed bevriend, dus een gevoel van houden van is er toch al wel...
Mas,



Ik herinner je nog van eerdere topics, over je vorige relatie. Toen is die mede uitgegaan door jouw achterdocht en weinige zelfvertrouwen.

Ja, ik vind dat je je aanstelt, wees niet zo achterdochtig tegen je vriend! Heb en beetje vertrouwen. Hij heeft toch een relatie met jou en niet met die vrouwen. Je relatie bestaat nog maar kort, dus garanties heb je niet, maar die heb je nooit in het leven. Hem niet vertrouwen en ondervragen doet je relatie in ieder geval niet goed.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven