help!

15-05-2007 13:19 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo allemaal,

willen jullie me helpen?.....vanavond komt mn ex mn spullen terug brengen,ik wil nog een keer praten met hem,de dingen zeggen die me bezig houden,maar ik weet niet hoe....normaliter weet ik het allemaal prima te verwoorden en duidelijk te maken op een heldere en rustige manier....bij hem ben ik in een spiraal terecht gekomen waarin het praten,afstoten,zwijgen is......hebben jullie tips???
Nee geen tips. Ik vraag me af, aangezien hij je ex is, waarom je nog zo'n gesprek met hem wilt hebben, wat je ervan verwacht, wat het je moet opleveren?

Omdat jullie al uit elkaar zijn, veronderstel ik dat hier al een lang proces van praten e.d.) aan vooraf is gegaan, met als resultaat dat jullie uit elkaar zijn.

Wordt zo'n gesprek dan niet een herhaling van alles wat allang is gezegd?
Alle reacties Link kopieren
Nu alles op papier zetten en je er vanavond stug aan houden. Desnoods, als het weer een onmogelijk gesprek wordt, pak je even je briefje erbij, kan jou het schelen. Weet je in ieder geval zeker dat je alles gezegd hebt wat je wilde. Succes!
.
Alle reacties Link kopieren


Nee geen tips. Ik vraag me af, aangezien hij je ex is, waarom je nog zo'n gesprek met hem wilt hebben, wat je ervan verwacht, wat het je moet opleveren?

Omdat jullie al uit elkaar zijn, veronderstel ik dat hier al een lang proces van praten e.d.) aan vooraf is gegaan, met als resultaat dat jullie uit elkaar zijn.

Wordt zo'n gesprek dan niet een herhaling van alles wat allang is gezegd?



neeh dit was geen lang proces van praten ed....dit is gebeurd en ik weet dat er geen weg meer terug is....je hebt een punt met wat moet het mij opleveren...daar denk ik over na....juist omdat ik niet verwachtte dat het zo ging lopen wil ik er nog over praten....tis misschien stom gedacht van me dat nog een gesprek mij de rust geeft enzo.... terwijl ik met een steen op mn maag rond loop....maar goed,dikke kans dat ie de spullen voor mn deur zet en stilletjes weg loopt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven