koppige man

15-05-2007 19:49 49 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een man die ontzettend koppig is. Wie weet hoe je er het beste mee kan omgaan? behalve praten, praten en nog eens praten...
Alle reacties Link kopieren
Stoppen met praten en hem zijn gang laten gaan?
Alle reacties Link kopieren
ik ken zo iemand, waar ik gelukkig niet mee getrouwd ben, niet praten, negeren en doodzwijgen is het beste.
Alle reacties Link kopieren
maar dan blijft hij mij negeren, ik heb een hekel aan die nare sfeer en ben tot nu toe de eerste die het weer goedmaakt...
Alle reacties Link kopieren
Stoppen met praten en hem zijn gang laten gaan?




lijkt me goed idee, misschien dat die koppigheid dan best meevalt,

geen idee wat jij met praten bedoelt, maar als dat is ompraten, ja daar kunnen mensen koppige neigingen van krijgen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren


 ik ken zo iemand, waar ik gelukkig niet mee getrouwd ben, niet praten, negeren en doodzwijgen is het beste.





hij zou het nooit uitzich zelf goedmaken
Alle reacties Link kopieren
maar dan blijft hij mij negeren, ik heb een hekel aan die nare sfeer en ben tot nu toe de eerste die het weer goedmaakt...
o ging het om dat soort koppigheid
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Als jij het als eerste goedmaakt, hoe is zijn reactie dan?
Alle reacties Link kopieren
in geval van negeren van zijn kant.

deur open doen . koffers buiten zetten  en rustig thee gaan drinken ... afwachten.

of hij word boos, of hij maakt het goed. of hij pakt de koffers en gaat weg.

eerste geval heb je een probleem. in tweede en derde geval  lost het zichzelf op ;)
Alle reacties Link kopieren


in geval van negeren van zijn kant.

deur open doen . koffers buiten zetten  en rustig thee gaan drinken ... afwachten.

of hij word boos, of hij maakt het goed. of hij pakt de koffers en gaat weg.

eerste geval heb je een probleem. in tweede en derde geval  lost het zichzelf op ;)
:D ik moest even aan m'n ex denken. Op een gegeven moment was ik dat negeren van hem zo zat dat ik besloot hém hem voor eens en altijd te negeren. Nooit meer gereageerd op telefoontjes, brieven e.d.
Alle reacties Link kopieren
beetje vaag allemaal....  waarom is hij koppig... of wanneer.... en hoe vaak.... om iets pietluttigs.... of iets kwetsends naar jou toe niet toegeven..........  heb je dan echt dikke ruzie.... of is het een sleurtoestand....... heeft ie problemen met emoties  en gevoelens bespreken... zit ie in zijn eigen wereldje.... geeft ie je niet genoeg aandacht... of is ie dominant.....

als het echt heel erg is en je kunt er geen kant mee op... is er maar 1 oplossing...
Alle reacties Link kopieren


beetje vaag allemaal....  waarom is hij koppig... of wanneer.... en hoe vaak.... om iets pietluttigs.... of iets kwetsends naar jou toe niet toegeven..........  heb je dan echt dikke ruzie.... of is het een sleurtoestand....... heeft ie problemen met emoties  en gevoelens bespreken... zit ie in zijn eigen wereldje.... geeft ie je niet genoeg aandacht... of is ie dominant.....

als het echt heel erg is en je kunt er geen kant mee op... is er maar 1 oplossing...



D'r uit schoppen!
Alle reacties Link kopieren
je hebt mannen die ook iets hebben wat lijkt op pms, ik zweer het je, ik heb een vriend gehad, een schorpioen, man die kon koppen en hoe meer ik positief deed en hem eruit probeerde te halen hoe koppiger en pissiger hij werd, die had echt een bokkamer nodig om zich terug te trekken, en de reden....gewoon een pestdag van soms twee weken, het is niks geworden.
Alle reacties Link kopieren
Als jij het als eerste goedmaakt, hoe is zijn reactie dan?
Dan merk ik aan zijn houding dat hij het ook wel wilt goedmaken maar ja de eerste stap moet altijd van mijn kant komen. Daar baal ik van. Ik had een keer besloten om af te wachten totdat hij maar een keer naar mij toe komt maar ho maar daar is meneer veel te koppig voor...
Alle reacties Link kopieren


in geval van negeren van zijn kant.

deur open doen . koffers buiten zetten  en rustig thee gaan drinken ... afwachten.

of hij word boos, of hij maakt het goed. of hij pakt de koffers en gaat weg.

eerste geval heb je een probleem. in tweede en derde geval  lost het zichzelf op ;)
heb ik een keer gedaan toen werd hij heeeel kwaad en schopte de deur open.
Alle reacties Link kopieren
Of leren leven met het feit dat jij altijd de eerste stap moet nemen bij conflicten, of de relatie beeindigen omdat jij niet kan leven met zijn koppigheid.





Meer oplossingen heb ik niet. Je kunt een ander niet veranderen tenzij hij/zijzelf wil veranderen.



oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren


beetje vaag allemaal....  waarom is hij koppig... of wanneer.... en hoe vaak.... om iets pietluttigs.... of iets kwetsends naar jou toe niet toegeven..........  heb je dan echt dikke ruzie.... of is het een sleurtoestand....... heeft ie problemen met emoties  en gevoelens bespreken... zit ie in zijn eigen wereldje.... geeft ie je niet genoeg aandacht... of is ie dominant.....

als het echt heel erg is en je kunt er geen kant mee op... is er maar 1 oplossing...
ach we hebben ruzie om de dingen die elke paar wel heeft (stelt niet veel voor) maar wat voor mij een probleem is is dat ik dus elke keer naar hem toe moet om het goed te maken. Ja hij praat niet graag over gevoelens. Als er tussen ons niks aan de hand is dan krijg ik genoeg aandacht en is hij de liefste man, echt waar!
Alle reacties Link kopieren
wil je hiermee oud worden????



heb je zelfrespect genoeg om af te dwingen dat hij is zich in jou moet verplaatsen en eens zijn excuus moet maken voor zijn voor jou storend gedrag.



Ik zou met zo een man niet kunnen leven en vind het ook niet normaal en vrij respectloos.



miss. moet je zijn gedrag eens kopieren en ook een tijdje gaan koppen.

kan ie zien hoe belachelijk ie bezig is, kom op zeg , jij verdient toch wel beter ,of niet dan!




quote: mabel007 reageerde



Als jij het als eerste goedmaakt, hoe is zijn reactie dan?

Dan merk ik aan zijn houding dat hij het ook wel wilt goedmaken maar ja de eerste stap moet altijd van mijn kant komen. Daar baal ik van. Ik had een keer besloten om af te wachten totdat hij maar een keer naar mij toe komt maar ho maar daar is meneer veel te koppig voor...





Oke, jij bent dus iets minder koppig dat hij, dus zet jij de eerste stap. Wat doet het er toe. Het is geen wedstrijd.

Sterker nog, de volgende keer zeg je na een ruzie meteen; "weet je wat Piet, nu kunnen we elkaar, zoals gebruikelijk, wel een poosje negeren, waarna ik over een paar uur als eerste de stap zet om weer normaal te doen .......... Ik stel voor dat we vandaag de korte doorsteek nemen, ik maak het meteen goed, dat spaart tijd. Oke?".
Alle reacties Link kopieren
Of leren leven met het feit dat jij altijd de eerste stap moet nemen bij conflicten, of de relatie beeindigen omdat jij niet kan leven met zijn koppigheid.



Meer oplossingen heb ik niet. Je kunt een ander niet veranderen tenzij hij/zijzelf wil veranderen.



we hebben een kind samen dus ik wil liever niet stoppen. Het liefst wil ik hem een lesje leren door hem ook maar te negeren ook al duurt het vele weken. Hij zal het op den duur toch ook wel zat worden??
Alle reacties Link kopieren
Hij praat niet graag over zijn gevoelens!!!!

O wat herkenbaar, dat zei die bokkepruik die ik kende ook, heeft ie soms ook een vogeltje  dat lijkt op een slavink en is ie zelf 1.96!



Alles best en wel, maar kom niet aan zijn vogeltje, boe!

als je dat zei dan werd ie boos joh, kreeg ie miss wel een hartverlamming die slavink, maar wel 2 weken bokken tegen zijn meissie, aaargh!
Alle reacties Link kopieren


heb je zelfrespect genoeg om af te dwingen dat hij is zich in jou moet verplaatsen en eens zijn excuus moet maken voor zijn voor jou storend gedrag.



Ik zou met zo een man niet kunnen leven en vind het ook niet normaal en vrij respectloos.



miss. moet je zijn gedrag eens kopieren en ook een tijdje gaan koppen.

kan ie zien hoe belachelijk ie bezig is, kom op zeg , jij verdient toch wel beter ,of niet dan!

Afdwingen? Wie wil er nu een relatie waarin je gewenst gedrag moet afdwingen. Buiten dat; gewenst gedrag in een relatie laat zich zelden afdwingen. 



Pogen gewenst gedrag af te dwingen kun je alleen in strafzaken.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Alle reacties Link kopieren


wil je hiermee oud worden????



heb je zelfrespect genoeg om af te dwingen dat hij is zich in jou moet verplaatsen en eens zijn excuus moet maken voor zijn voor jou storend gedrag.



Ik zou met zo een man niet kunnen leven en vind het ook niet normaal en vrij respectloos.



miss. moet je zijn gedrag eens kopieren en ook een tijdje gaan koppen.

kan ie zien hoe belachelijk ie bezig is, kom op zeg , jij verdient toch wel beter ,of niet dan!

exusses? hij vind dat hij altijd gelijk heeft en anders zou hij het nooit toegeven..
Alle reacties Link kopieren


quote: Poezewoes reageerde



Of leren leven met het feit dat jij altijd de eerste stap moet nemen bij conflicten, of de relatie beeindigen omdat jij niet kan leven met zijn koppigheid.



Meer oplossingen heb ik niet. Je kunt een ander niet veranderen tenzij hij/zijzelf wil veranderen.





precies , kopier zijn gedrag eens, spiegelen ,confronteren zonder woorden er vuil aan te maken, als ie een opmerking maakt, dan zeg je dat je dacht dat ie dat een normaal verschijnsel vind.



Met een kind ierbij is het idd waard om er proberen aan te werken, dat gooi je niet zomaar weg,sterkte.





we hebben een kind samen dus ik wil liever niet stoppen. Het liefst wil ik hem een lesje leren door hem ook maar te negeren ook al duurt het vele weken. Hij zal het op den duur toch ook wel zat worden??



Alle reacties Link kopieren




quote: annyke51 reageerde



beetje vaag allemaal....  waarom is hij koppig... of wanneer.... en hoe vaak.... om iets pietluttigs.... of iets kwetsends naar jou toe niet toegeven..........  heb je dan echt dikke ruzie.... of is het een sleurtoestand....... heeft ie problemen met emoties  en gevoelens bespreken... zit ie in zijn eigen wereldje.... geeft ie je niet genoeg aandacht... of is ie dominant.....

als het echt heel erg is en je kunt er geen kant mee op... is er maar 1 oplossing...



D'r uit schoppen!
;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven