Wat nu, de leuke broer van men ex...

16-05-2007 19:54 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
zoals je titel al zegt, de leuke broer van men ex... Hoe zit het, wel doen of absoluut verboden terrein? Ik weet het dus echt niet. Hij is echt leuk, en hij heeft er geen problemen mee (net als zijn broer) maar toch...

Dus heeft iemand goeie raad voor me??? Afblijven, of gewoon een kans geven...
Alle reacties Link kopieren
Als beide er geen problemen mee hebben; waarom niet? Mijn tante is ook getrouwd met de broer van haar ex, en ze zijn nog steeds gelukkig getrouwd :D
Mwah, persoonlijk zou ik het niet zoeken, mannen genoeg op de wereld. Was het een fling geweest waar je alleen maar ff sex mee zou willen hebben zou ik denken okey, maar volgens mij zie je potentieel in hem of niet? Denk dat je er uiteindelijk toch gerommel mee krijgt. Ligt ook een beetje eraan hoe serieus je met zijn broer bent geweest.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk zou ik zeggen NEE. Maar je vertelt te weinig dat je goed kunt weten hoe het allemaal verlopen is. Zijn jullie als vrienden uit elkaar gegaan? Zou je ex er wel of geen problemen mee hebben? Zijn ouder, die van jou. Zoveel vragen. Je verhaal is te sumier om daar een goed antwoord op te geven. Persoonlijk blijf je van andere vriendjes van exen, en vriendinnen af.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Alle reacties Link kopieren
tja over men ex, dat is nooit echt serieus geweest, lang leve de lol duurde ook nog geen half jaar... tegenwoordig een goeie vriend van me, en hij zegt er geen problemen mee te hebben.



Normaal had ik ook niet voor deze situatie gekozen, regel nummer één, blijf van de exen van je vrienden af... maargoed het is gebeurt, en hij houd me wel erg bezig...



Alle reacties Link kopieren
"men" ex...??? ;( 



Nou, ik zou zo'n situatie persoonlijk niet opzoeken. Maar het ligt ook wel aan de omstandigheden; was de relatie met de ex serieus, was je echt in de schoonfamilie ingeburgerd, hoe serieus is het gevoel van jou tov de broer en andersom? etc.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven