Minder van Tinder 3

01-01-2016 21:01 3001 berichten
Een vers Topic voor ons Tinderaars in het nieuwe jaar!



Klets hier verder over je Tinder-fails, ergernissen, belevenissen en ook successen!



Link naar deel 2:

klik





Moge de vonken bij jullie zijn!

Alle reacties Link kopieren
Ok, om even verder te gaan waar wij gebleven waren..



@ Zomerelfje, je gaat toch niet wegblijven van die markt omdat die gast jou mogelijk weleens aan zou kunnen spreken??

Ik zou dan JUIST gaan. Laat hij jou maar aanspreken, kijken of ie dat echt durft. Op zo'n markt kan er toch niet veel gebeuren denk ik ;0



@ Stormkraft, ik weet niet of jij een uitzondering bent. Iedereen is anders denk ik. Als het mogelijk was had ik ook wel eerder af willen spreken met die Tinderman, maar door de feestdagen, werk + vakantie (van hem) lukte dat gewoon niet. Nu verlies ik mijn interesse omdat we al zolang chatten zonder dat we elkaar gezien hebben en hoeft het nu van mij ook niet meer. Heeft er dus ook mee te maken dat ik op één na teleurstellende dates heb gehad in het verleden en hierdoor die dating sites/apps associeer met teleurstellingen. Bewust of onbewust.
Ik wens jullie veel liefde en wijsheid in 2016!



Ik heb dit jaar een stuk of tien eerste dates gehad, is wel goed bevallen.

Ik blijf erbij dat het goed voor me is om verschillende mannen te ontmoeten. Kijken naar de al die vissen die blijkbaar in de zee zitten 😉

Al een week of vier tindervrij en mis het niet. Komt misschien weer plaats voor.



Gisteren op een feest kwam het gesprek erop dat tinder voor losers is, mannen zijn eng.

Ik heb maar niets gezegd, ik was blijkbaar de enige loser
Storm: Hoe gaat het met jou? Ik heb je een tijd niet gelezen in het tinder topic.
Ik het nu gewoon even niet meer weet. Schijnbaar moet ik dus duidelijker worden als ik iemand leuk of niet leuk vind. Gewoon praten met iemand kan dus beter niet op tinder?



Ga denk ik de handdoek in de ring gooien...ken gewoon niet daten...
quote:Manakamana schreef op 01 januari 2016 @ 21:27:

Storm: Hoe gaat het met jou? Ik heb je een tijd niet gelezen in het tinder topic.



Klopt, heb een tijdje erg weinig op het forum gezeten en ook op dit topic.



Heb regelmatig een tinder pauze gehad. Afgel maand 2 dates gehad. 1 eindigde in een ONS maar dat wordt verder niets, en de andere heeft wel potentie maar heb ik maar een uurtje gezien, ik hoop hem snel weer te zien want had een goed gevoel bij m.



Jammer dat je gezelschap gisteren zo flauw deed over tinder, snap wel dat je je mond hield, toch denk k als je wel je mond had open getrokken er minstens een aantal mensen heel benieuwd was geweest en je (als ze hadden gedurfd) het hemd van het lijf hadden willen vragen.

Wat wel grappig is, bij mij in de familie zit ik plus 1 familielid op tinder en onze ervaringen worden gewoon besproken bij familie-etentjes en dergelijke, er doet echt niemand raar of lullig over, maar juist geïnteresseerd en ze gunnen ons van harte een leuke romance te beleven
quote:lielie27 schreef op 01 januari 2016 @ 21:19:

Ok, om even verder te gaan waar wij gebleven waren..



@ Zomerelfje, je gaat toch niet wegblijven van die markt omdat die gast jou mogelijk weleens aan zou kunnen spreken??

Ik zou dan JUIST gaan. Laat hij jou maar aanspreken, kijken of ie dat echt durft. Op zo'n markt kan er toch niet veel gebeuren denk ik ;0



@ Stormkraft, ik weet niet of jij een uitzondering bent. Iedereen is anders denk ik. Als het mogelijk was had ik ook wel eerder af willen spreken met die Tinderman, maar door de feestdagen, werk + vakantie (van hem) lukte dat gewoon niet. Nu verlies ik mijn interesse omdat we al zolang chatten zonder dat we elkaar gezien hebben en hoeft het nu van mij ook niet meer. Heeft er dus ook mee te maken dat ik op één na teleurstellende dates heb gehad in het verleden en hierdoor die dating sites/apps associeer met teleurstellingen. Bewust of onbewust.



Eens, ik zou juist ook gaan en expres iets bij m kopen



Snap wel na zo lang chatten en geen afspraak dat je de zin verliest Lielie, dat heb ik dus ook als het te lang duurt.

Heb t al eerder gezegd hier; als er van beide kanten geen tijd gemaakt kan worden op korte termijn dan wil je gewoon niet graag genoeg. En ik ben wel van de 'graag of niet'-brigade.
quote:Zomerelfje schreef op 01 januari 2016 @ 21:35:

Ik het nu gewoon even niet meer weet. Schijnbaar moet ik dus duidelijker worden als ik iemand leuk of niet leuk vind. Gewoon praten met iemand kan dus beter niet op tinder?



Ga denk ik de handdoek in de ring gooien...ken gewoon niet daten...



Gewoon praten met iemand kan beter IRL mrt vrienden, of hier op forum.

Tinder is een dating app, het doel is om dus te gaan daten.

Heb je al ooit een date gehad via tinder? Is het niet gewoon een beetje koudwatervrees waar je last van hebt?



Jammer dat je jezelf zo veroordeelt in je laatste zin, dat is imo nergens voor nodig. Maar het is wel belangrijk te beseffen dat als je eenmaal een gesprek hebt met iemand het idd belangrijk is duidelijk te zijn en daar naar te handelen;

Vind je het gezellig, ga een drankje doen samen, vind je het niet gezellig, stop het contact.
Alle reacties Link kopieren
Allemaal een fijn en gelukkig 2016 gewenst....op naar de liefde!
-stormkraft heb meerder dates gehad via tinder en zelfs kort een relatie gehad. Dit is geen angst om uit te gaan ofzo. Heb al heel vaak benoemd dat ik geen klik voel, hij mij overdonderd elke keer met zijn drukke gedrag en dat ik NIET wil afspreken. Heeft al een keer midden in de nacht dronken berichtjes gestuurd...

Nu stuurt hij weer berichtjes ...



Ik ben iemand die altijd netjes blijf praten en antwoord geeft. Via via als eens gehoord dat mensen lief leuk en aardig vonden omdat ik altijd gedag zeg....😕 en ik denk ben alleen maar beleefd....

Moet veranderen dus... oke nieuw doel van 2016
Alle reacties Link kopieren
@ Zomerelfje, zie nou niet echt een reden om door te blijven gaan met netjes praten en antwoord geven. Zo heb je alleen maar jezelf ermee.
Hier een meelezer Ik vind jullie ervaringen fijn om te lezen. Ben zelf ook bezig met Tinder. Had ruim 2 maanden geleden een hele leuke match en het klikte goed, al heel snel IRL afgesproken en dat was (voor zover het kan) een nog grotere klik van beide kanten. Hotel de botel verliefd met alles erop en eraan... Ik was ervan overtuigd dat het mij niet meer zou overkomen, maar dus toch Hij was erg druk, maar ondanks dat, lukte het om af te blijven spreken en het werd steeds leuker. Tot een maand geleden, toen kreeg hij een griep waarvan hij erg lang onder de pannen was, liep daardoor achter op werk, stress, geen tijd. Begon op een gegeven moment over dat hij het idee kreeg dat ik niet gelukkig was (Waar hij dat vandaan haalde? Geen idee...), dat hij baalde dat hij niet meer tijd aan mij kon besteden en dat hij dacht dat het mede daardoor kwam. En toen was het contact opeens heel anders. Het werd weer wat beter toen we elkaar wat meer rust gunden, we hadden eindelijk weer een date gepland, op zijn initiatief. Je voelt hem al aankomen... zegt ie af op de dag zelf via whatsapp. Hij had een heel verhaal getikt, het was voor mij toch nog een beetje onduidelijk of dit dan het einde was, dus daarnaar gevraagd en vandaag eindelijk antwoord gekregen. Ja dus... Ik had het zien aankomen, maar toch doet het dan nog zeer... Ik kon hem zonder dat definitieve antwoord ook niet loslaten op de een of andere manier.



Dus, ik heb Tinder weer geïnstalleerd en aanstaan. Het is wel leuk om weer daarmee bezig te zijn, maar tegelijk zit hij nog zo in m'n systeem dat ik niet weet of het wel zo handig is. Het leidt wel af in ieder geval ;) Ik zou graag met jullie mee willen schrijven! Ik lees hier wel eens het een en ander over alarmbellen en mn vriendinnen zijn daar ook veel beter in dan ik, maar ik heb de afgelopen maand wel geleerd dat m'n eigen alarmbellensysteem helemaal zo slecht nog niet werkt. Ik werd er alleen niet zo blij van...
Alle reacties Link kopieren
@hildes Wat vervelend dat het zo gelopen is! Gelukkig werkt je eigen alarmsysteem goed, dat is altijd fijn om te weten, zodat je er volledig op kunt vertrouwen.
Hildes: jammer. It takes two to tango.



Zomerelfje: beleefd zijn vind ik een groot goed. Is het ook niet beleefd om duidelijk te zijn? Als je bang bent om mensen te kwetsen help je niemand daarmee. Ik denk dat deze jongen waar je over schrijft het een heel spannend spel vindt. Jij zegt nee, maar blijft wel in het "spel". Stil verdwijnen als je iemand niet meer wilt spreken, vind ik niet chique, maar tussen dat en eindeloos doorpraten zit ook een middenweg. Niet jezelf willen veranderen, aardige en nette mensen zijn zeer welkom op deze planeet.



Lilith: Ik wens jou een goed 2016 met veel liefde, voor jezelf en je geliefden.



Storm: goed je hier weer te lezen Hoe is het met de spetter met potentie?



Ik ben weer aan het tinderen gegaan sinds gisteren. Al drie leuke gesprekken. De lange man werd na de laatste afspraak steeds stiller op de app. Er is weer ruimte voor een nieuwe kandidaat.

Met fwb afgesproken in de stad vandaag.
Hier ook een meelezer 😆 Maar deze week zomaar pardoes 2 dates gepland met twee leuke tindermannen Vind het heel spannend!!
Leuk black_eyed! Veel plezier!! Weet je al wat je gaat doen?



Ik ben zaterdag mijn ex tegen gekomen op tinder... pff nog steeds zo leuk maar ja. Het werkte niet.



Die andere jongen was niet blij mee dat ik het contact heb beeindigd. We hadden goed contact vond hij.. geeft mij nu al rust nu hij mij niet meer aan kan spreken..



Gisteravond heb ik een nummer gekregen van iemand. Meer mijn type. Ook qua uiterlijk. Beetje breed enzo . Gaf wel aan dat hij net uit een relatie kwam dus nog niet echt op zoek is maar wat komt dat komt. We zien wel. ☺
Alle reacties Link kopieren
Hee een nieuw deel! Iedereen de beste wensen hier!



Eventjes teruggelezen in het vorige deel, Lielie, hoe kun je dan niet weten hoe iemand er uit ziet op Tinder? Of had je een match met iemand zonder foto/foto van een voorwerp? Wel herkenbaar wat je schrijft, ik haak ook vaak af op basis van een 'neh niet 100% wow gevoel' alleen op basis van een gesprekje op Tinder.



@hildes Pijnlijk maar wel fijn om te weten dat je dus wel af kunt gaan op je intuïtie. Heb je al leuke matches inmiddels?



@Manakamana goed bezig!



@Black eyed leuk, twee nog wel, veel plezier alvast!



Hier weinig nieuws, mijn matches zijn op. Heb de bezem door Tinder gehaald in plaats van het opnieuw te installeren en zo'n 99% verwijderd, die niks zeggen (oke, ik ook niet) of bij wie het gesprek op niks uitdraaide. Nieuw jaar, nieuwe rondes, nieuwe kansen.



Vorige week na een paar weken mijn allereerste Tinder date weer gezien, die sinds die date afgelopen september mijn FWB is. Was erg prettig, heb nog wel moeite met dat het na het fijne samenzijn (inclusief blijven slapen, knuffelen, kletsen etc.) er dan een grote stilte valt. En wanneer ik dan een appje stuur ik een kort antwoord krijg. Maar ja, dat hoort dus kennelijk bij een FWB zijn, hoewel ik dat graag anders zie, wat meer friends buiten de benefits dan nu het geval is.
Ik heb leuke matches, waarvan 1 me gewoon na 1,5 dag kletsen op Tinder op date vroeg voor de volgende dag ☺ Dat was gister en het was heel erg leuk. We zien elkaar morgen alweer, is de enige optie voordat hij voor 3 weken in het buitenland zit. We wilden elkaar nog heel graag een keer zien, voordat hij weg is. Ben benieuwd hoe dit zal lopen, maar probeer m'n verwachtingen laag te houden na die laatste teleurstelling. Waar ik geloof ik best overheen ben nu



@chaii Ik heb geen fwb-ervaring, maar ik zou me denk ik ook zo voelen, als het samenzijn zo fijn is...



@blackeyed leuk! Veel plezier!!!



@zomerelfje Klinkt alsof je er goed aan hebt gedaan het contact te verbreken.



@manakamana ruimte voor een nieuw iemand en 3 leuke gesprekken, klinkt goed ;)
Alle reacties Link kopieren
happy new hope
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
quote:Chaii schreef op 04 januari 2016 @ 11:28:



Vorige week na een paar weken mijn allereerste Tinder date weer gezien, die sinds die date afgelopen september mijn FWB is. Was erg prettig, heb nog wel moeite met dat het na het fijne samenzijn (inclusief blijven slapen, knuffelen, kletsen etc.) er dan een grote stilte valt. En wanneer ik dan een appje stuur ik een kort antwoord krijg. Maar ja, dat hoort dus kennelijk bij een FWB zijn, hoewel ik dat graag anders zie, wat meer friends buiten de benefits dan nu het geval is. Ik denk dat het meer aan de persoon zelf ligt hoor. Ik heb nu ook weer een nieuwe fwb, en we praten wel elke dag even op de app. En m'n vorige fwb belde me ook regelmatig op om te vragen hoe het gaat, dus niet alleen om af te spreken.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens momenteel heb ik geen dates en ben ook niet op Tinder actief , vind het wel lekker even rust
quote:Chaii schreef op 04 januari 2016 @ 11:28:

Maar ja, dat hoort dus kennelijk bij een FWB zijn, hoewel ik dat graag anders zie, wat meer friends buiten de benefits dan nu het geval is.

Chaii. Ik snap helemaal wat daar niet prettig aan is. Als jullie samen slapen is het sowieso wel veel intiemer dan puur seks, waarom hij dan niet meer met je wil praten vind ik raar.

Ik sluit me aan bij de anderen, want bij mij is het ook voornamelijk friends en dan +. Andersom zou ik niet (meer) willen en kunnen. Dat heeft me echt veel pijn gedaan.
Chaii, dat klinkt idd niet heel vriendschappelijk. Zo ben je niets meer dan een gratis booty Call. Daarvoor zou ik ook passen, geloof ik...

Hoe kom jij al zo snel weer aan een FB diamantje? Je was nog niet heel single, toch, na je tinder relatie die niet leuk eindigde? Ken je deze ook via online, of uit het 'echte leven'?

Manakamana, nog steeds bezig met dezelfde 3 gesprekken? En al een date gepland met Een van de heren?

Hier bleek de spetter toch geen potentie te hebben, helaas, dus die ga ik niet meer zien. Verder een kort gesprek gehad met iemand die zich al snel ontpopte tot creep. De rest van de matches zegt niets, of stuurt een nikszeggende "hoi hoe is het?" En als ik dan reageer en een tegenvraag stel hoor ik ook niks meer / zijn ze verdwenen uit de lijst.

Een paar maanden geleden waren er veel meer matches die wel iets zeiden; heb het idee dat er hoe langer hoe minder echte singles op tinder zitten.

afgezien van alle tinder-helaasheden; IRL ben ik door een vriendin gekoppeld aan een vriend van haar, we wonen bij elkaar om de hoek en ze heeft me lichtelijk gepusht om kennis te maken met hem. Ik was nogal sceptisch, maar om haar een plezier te doen ingestemd.

Jullie raden het al: het is een hartstikke leuke vent (voor zover ik dat kan beoordelen na een par drankjes) en we gaan elkaar binnenkort weer zien

Toch bijzonder om te merken hoe vriendin dat juist had ingeschat dat we weleens elkaars type zouden kunnen zijn...
quote:turquasi schreef op 06 januari 2016 @ 13:38:

happy new hope



Ha Turquasi! Hoe is het?

Ga jij nu ook tinderen?
quote:hildes schreef op 04 januari 2016 @ 19:51:

Ik heb leuke matches, waarvan 1 me gewoon na 1,5 dag kletsen op Tinder op date vroeg voor de volgende dag ☺ Dat was gister en het was heel erg leuk. We zien elkaar morgen alweer, is de enige optie voordat hij voor 3 weken in het buitenland zit. We wilden elkaar nog heel graag een keer zien, voordat hij weg is. Ben benieuwd hoe dit zal lopen, maar probeer m'n verwachtingen laag te houden na die laatste teleurstelling. Waar ik geloof ik best overheen ben nu



@chaii Ik heb geen fwb-ervaring, maar ik zou me denk ik ook zo voelen, als het samenzijn zo fijn is...



@blackeyed leuk! Veel plezier!!!



@zomerelfje Klinkt alsof je er goed aan hebt gedaan het contact te verbreken.



@manakamana ruimte voor een nieuw iemand en 3 leuke gesprekken, klinkt goed ;)





Wat gezellig!

Gaat hij nu eenmalig 3 weken weg of is het bij hem iets structurele? (Ivm werk bijv)

Slim om je verwachtingen laag te houden. Hier zoveel leuke 1e dates gehad en soms ook meer, maar zoveel mannen blijken dan toch ineens weer verder te gaan kijken / ineens 'geen klik' te voelen. Maw het gebeurt best vaak dat t leuk en gezellig is en dan ineens *poef* klaar.

Niet om je te ontmoedigen maar het lijkt een beetje een trend te zijn. Hoor t ook van anderen, dier ervaring.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven