Wat suggereert een man met deze tekst

01-02-2016 11:34 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
geen flauw idee, veel te weinig context. Maar hij zal ongetwijfeld zelf het beste weten wat hij ermee bedoelt, dus daar zou ik maar op af gaan.
Alle reacties Link kopieren
Als hij wil dat je hem begrijpt, moet hij geen orakeltaal gebruiken, maar zeggen wat hij bedoelt. Vago.
Love is the meaning of life
Dat hij een leuke nacht heeft gehad
Alle reacties Link kopieren
Dat hij de nacht ergens anders heeft doorgebracht, lijkt me?
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Ik gok dat hij bedoelt, dat hij dan bij een scharrel in bed ligt
Nou dan is ie dus niet thuis.



Slotje
Een ONS.



Maar waarom hebben jullie daar ruzie over?
Alle reacties Link kopieren
Wat was jouw reactie daarop dan? Waar is hij precies boos over?
Pivot! PIVOT!!!
Ik zou denken dat ie die nacht ergens anders heeft geslapen.



Maar hoe bedoelde hij het dan?
Alle reacties Link kopieren
dat het zo goed met hem gaat op de zaterdag dat hij het niet nodig vond om naar huis te gaan. En dit kan van alles zijn
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Dat hij bij een scharrel is blijven slapen.

Hoe heb jij t opgevat dan en waarom is hij daar dan boos om?

Weet je heel zeker dat t een platonische vriendschap is?
Alle reacties Link kopieren
Dan is hij naar de kerk.
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 13:26
99.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat hij inderdaad iemand heeft opgescharreld en daar lekker hele nacht tekeer is gegaan in bed. Zo zou ik het opvatten althans haha. I.v.m. de knipoog erbij. Maar goed ik ken hem niet en weet natuurlijk ook niet hoe zijn manier van communiceren is.
I love you,because you join on my weirdness
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je daar in vredesnaam ruzie over krijgen?
.
Wat snap je hier niet aan? Hij is dus ergens anders blijven slapen met zeer waarschijnlijk een happy ending.
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 13:26
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dat hij zo dronken was op zaterdagavond dat ie met een taxi veilig thuis is gebracht. Wilde gok hoor (inclusief knipoog)❕
Alle reacties Link kopieren
-
Ergens anders blijven slapen
Alle reacties Link kopieren
quote:eef918 schreef op 01 februari 2016 @ 11:44:

Ik heb het opgevat dat hij een leuke meid heeft ontmoet en is blijven slapen.

Heb dit ook zo gezegd en zei gekscherend dat dat soort mooie verhalen wel meer mannenpraat zijn dan voor een vrouw. Dat vrouwen dat niet altijd even stoer vinden. Heb het gezegd met heel veel smileys en grapjes erbij maar hij ging helemaal door het lint. Dat ik zo naar hem keek, zo'n negatief beeld van hem had. Hij stuurde een hele waslijst toe met dingen die hij ermee had kunnen bedoelen als dat hij bij een familielid was blijven slapen die ver weg woonde, bij een ziek familielid was, bij een vriend was blijven slapen nadat hij teveel gedronken had een keer enz. Ik zei hem dat ik dat niet opmaakte door het HEEL goed en de in de zin. Toen kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd dat ik mijn eenzijdige negatieve visie op mannen niet op hem moest projecteren... Wist niet wat me overkwam. Het klinkt ergens meer als gekwetst dat ik zo over hem denk dan gewone boosheid. Ik heb het echt NIET verkeerd bedoeld en heb dat ook gezegd meerdere malen maar ik kom er niet meer doorheen.Hij dacht dat je het wel stoer zou vinden, en nu verzint hij allerlei onzin om het toch anders te laten lijken...
Alle reacties Link kopieren
Heb overigens direct ook in mijn eerste reactie tegen gezegd dat ik het hartstikke leuk voor hem vond! Hij is al lang alleen dus laat hem ervan genieten.. Maar blijkbaar vindt hij het niet leuk als ik hem dat gun.

Ben er ergens wel verdrietig om maar aan de andere kant denk ik, ik heb het niet verkeerd bedoeld, heb twee keer mijn excuses aangeboden, het houdt een keer op..
Alle reacties Link kopieren
Het ligt ook een beetje aan het referentiekader.



Is hij erg gelovig? Dan betekent het dat hij met de auto naar de kerk is.

Is hij visser/vogelaar/vliegtuigspotter? Dan betekent het dat hij met hengel, kaplaarzen en/of verrekijker de polder in is getrokken om van zijn hobby te genieten.

Heeft hij net gesolliciteerd op een baan die hij alleen op zondagochtend gaat uitoefenen? Dan betekent het dat hij is aangenomen.



In mijn referentiekader heeft hij het ook over een wilde nacht bij een scharrel of ONS.



Ik ben inderdaad wel benieuwd hoe je daar ruzie over hebt kunnen krijgen.



Edit: mosterd dus.
Ik moet helemaal niks!
.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 13:25
99.46% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven