Wat suggereert een man met deze tekst

01-02-2016 11:34 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
quote:eef918 schreef op 01 februari 2016 @ 11:44:

Ik heb het opgevat dat hij een leuke meid heeft ontmoet en is blijven slapen.

Heb dit ook zo gezegd en zei gekscherend dat dat soort mooie verhalen wel meer mannenpraat zijn dan voor een vrouw. Dat vrouwen dat niet altijd even stoer vinden. Heb het gezegd met heel veel smileys en grapjes erbij maar hij ging helemaal door het lint. Dat ik zo naar hem keek, zo'n negatief beeld van hem had. Hij stuurde een hele waslijst toe met dingen die hij ermee had kunnen bedoelen als dat hij bij een familielid was blijven slapen die ver weg woonde, bij een ziek familielid was, bij een vriend was blijven slapen nadat hij teveel gedronken had een keer enz. Ik zei hem dat ik dat niet opmaakte door het HEEL goed en de in de zin. Toen kreeg ik naar mijn hoofd geslingerd dat ik mijn eenzijdige negatieve visie op mannen niet op hem moest projecteren... Wist niet wat me overkwam. Het klinkt ergens meer als gekwetst dat ik zo over hem denk dan gewone boosheid. Ik heb het echt NIET verkeerd bedoeld en heb dat ook gezegd meerdere malen maar ik kom er niet meer doorheen.



Hij spoort niet.

Maar dat wist je natuurlijk al, als het een goede vriend is.
.
Ach, kom op zeg!

Wat een aanstellerij van die vent.

Als hij duidelijker was geweest had jij niet hoeven raden.

Zoals je al leest in de reacties hier denkt 99% van de schrijvers hetzelfde als wat jij dacht.



Wat ik me nu af vraag: @Websurfer, ben jij een man?

Vind het wel typisch dat jij als enige het antwoord met drank geeft wat de vriend van TO ook aanhaalde.
Alle reacties Link kopieren
Jij zei/hij zei...

Jullie hebben niks gezegd, jullie hebben ge-appt, toch? Kan hier niet gewoon een misverstand door zijn ontstaan? Dat hij het ook als grapje bedoelde, en dat dit bij jou niet is aangekomen?
Ik moet helemaal niks!
Alle reacties Link kopieren
-
Alle reacties Link kopieren
Dat hij de avond er voor te veel gedronken had en met een taxi naar huis is gegaan.
Niet geschoten is altijd mis
Pfff, jij hebt je excuses aangeboden en tegen hem gezegd dat je het juist leuk voor hem vindt. En hij blijft boos. Wat een zeikerd zeg.
Alle reacties Link kopieren
Oh joh je doet niks verkeerd hoor. Ik denk dat iedereen met zo'n tekst denkt dat hij het heel erg gezellig heeft gehad met een ONS. Dat hij ineens helemaal uit zijn plaat gaat daar zou ik ook even gek van staan te kijken.



De grillen van een ander moeten niet jouw probleem gaan worden. Lekker laten gaan, niet teveel woorden aan vuil maken hoor.



Zeg gewoon "weet je wat jij doet... als jouw oestrogeen gehalte weer op normaal niveau is en je bent weer enigzins in staat om normaal te doen dan hoor ik je wel weer. Anders lekker wegblijven want hier zie ik niks in.
Alle reacties Link kopieren
Kan het zijn dat hij jou misschien wel leuk vind? En dat hij hoopte dat jij jaloers bent? Meestal in een relatie tussen man en vrouw denkt de vrouw dat het vriendschap is en de man.. tja is een man..
Hij bedoelt waarschijnlijk dat ie ergens ligt te wippen ;)



Maar waarom praat hij in codetaal met je?
Alle reacties Link kopieren
quote:eef918 schreef op 01 februari 2016 @ 11:47:

Heb overigens direct ook in mijn eerste reactie tegen gezegd dat ik het hartstikke leuk voor hem vond! Hij is al lang alleen dus laat hem ervan genieten.. Maar blijkbaar vindt hij het niet leuk als ik hem dat gun. Hij is te schijterig om te uiten dat hij met jou naar bed wil.

Hij probeerde jou met dat vage verhaal jaloers te maken.

Zijn ego is gedeukt doordat jij niet naar zijn wens reageert.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Maar waar was hij nou zondag? Bij een ziek familielid? of had je het bij het rechte eind?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij kwam ook als eerste op dat hij jouw reactie wilde checken. Ik denk dat hij verliefd op je is en had gehoopt dat je minder leuk zou reageren.

Want bij een ziek familielid langsgaan klinkt nou niet alsof het dan heeeeel goed met hem gaat, knipoog.
Alle reacties Link kopieren
Je moest jaloers worden ipv het leuk vinden voor hem, denk ik.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikgeefop schreef op 01 februari 2016 @ 12:14:

Kan het zijn dat hij jou misschien wel leuk vind? En dat hij hoopte dat jij jaloers bent? Meestal in een relatie tussen man en vrouw denkt de vrouw dat het vriendschap is en de man.. tja is een man..



Dit is uiteraard het geval. Deze 'vriend' heeft spijt van zn berichtje, omdat het nu lijkt alsof hij aan een ONS zou doen en zich nu opeens heeft bedacht dat het helemaal niet slim is om zijn love-interest dit zo trots te melden.



Hij reageert echter wel een beetje heel erg dom. Beter had hij er zich met een leuk grapje vanaf gemaakt. Nu zijn zijn kansen bij TO sowieso wel verkeken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pinopak schreef op 01 februari 2016 @ 12:04:

Oh joh je doet niks verkeerd hoor. Ik denk dat iedereen met zo'n tekst denkt dat hij het heel erg gezellig heeft gehad met een ONS. Dat hij ineens helemaal uit zijn plaat gaat daar zou ik ook even gek van staan te kijken.



De grillen van een ander moeten niet jouw probleem gaan worden. Lekker laten gaan, niet teveel woorden aan vuil maken hoor.



Zeg gewoon "weet je wat jij doet... als jouw oestrogeen gehalte weer op normaal niveau is en je bent weer enigzins in staat om normaal te doen dan hoor ik je wel weer. Anders lekker wegblijven want hier zie ik niks in.



en



als je je vriend helemaal over de rooie wilt krijgen, dan zou ik dat idd appen.
Alle reacties Link kopieren
quote:k.middleton schreef op 01 februari 2016 @ 12:35:

Bij mij kwam ook als eerste op dat hij jouw reactie wilde checken. Ik denk dat hij verliefd op je is en had gehoopt dat je minder leuk zou reageren.

Want bij een ziek familielid langsgaan klinkt nou niet alsof het dan heeeeel goed met hem gaat, knipoog.dit dus.
Alle reacties Link kopieren
Weet je wel zeker dat het een man is?Ik vind het nogal wijvengezeik nl om zo te reageren.

.
anoniem_636ec96671ca6 wijzigde dit bericht op 27-12-2017 13:25
99.76% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:highlander schreef op 01 februari 2016 @ 12:33:

[...]

Hij is te schijterig om te uiten dat hij met jou naar bed wil.

Hij probeerde jou met dat vage verhaal jaloers te maken.

Zijn ego is gedeukt doordat jij niet naar zijn wens reageert.Dit dus denk ik ook.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
quote:swifty schreef op 01 februari 2016 @ 11:48:

ahhh passief aggresief gedrag, wellicht van beide kanten? Jij met je opmerking dat je het niet stoer vindt, hij met zijn in zijn wiek geschoten over je oordeel erover en nu verschuilen achter andere opties. Jouw oordeel, lijkt onschuldig maar is best negatief vind ik. Zijn reactie ook.



Ik denk dat er een irritatie is tussen jullie en nu door dit geuit wordt.



Ik ben het hier mee eens.



En meer mannenpraat? Als we zo nodig in hokjes moeten denken, ga ik liever bij de mannen dan bij de vrouwen staan.

Ik zou me aan beide reacties van jullie ergeren, wat een gezeik om niks.
Dat hij ergens is blijven neuken.
Alle reacties Link kopieren
Tja, dit is toch makelijk!...hij is gewoon met zijn auto bij de garage dan,..die vent kan natuurlijk geen auto maken, dus staat hij veilig bij de garage, en laat hij hem maken, en heeft hij geen zorgen meer!!

Is dat even fijn!

.

Knipoog.
We are the heroes of our time, but we are dancing with demons in our minds..
Alle reacties Link kopieren
Smile je staat op GeenStijl!

http://www.geenstijl.nl/m ... aagd_vrouw_snapt_man.html
Alle reacties Link kopieren
quote:erik32 schreef op 06 februari 2016 @ 11:35:

Smile je staat op GeenStijl!

http://www.geenstijl.nl/m ... aagd_vrouw_snapt_man.html





Wat stond er in de OP?
Alles komt goed, alleen de rest niet
quote:yasmijn schreef op 06 februari 2016 @ 11:47:

[...]







Wat stond er in de OP? Volg de link, staat gekopieerd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven