Partner biecht op...

18-04-2016 15:01 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een nieuwe nick aangemaakt.



Gisteren kreeg ik schokkend nieuws.

Mijn man was opvallend stil, ik vroeg wat er was, hij wilde boven met me praten.

(De kinderen waren beneden, 2 jongens, puberleeftijd)

Veel schuldbewust slikken, geprevel, maar het hoge woord kwam eruit.



Hij biechtte op dat hij wrs genitale wratten had. Hij ging ermee naar de dokter. De kans bestond dat ik het ook had. Hij was in december naar de hoeren geweest, handwerk met pijpen, weliswaar met condooms, maar hij had al gegoogled en genitale wratten konden ook doorgegeven worden buiten de randen van het condoom. Mss via haar handen of besmet met een vieze handdoek.



Hij blijkt in de afgelopen 10 jaar totaal 4x naar de hoeren geweest te zijn, waarvan altijd met condoom, 1x geneukt, rest pijpen/handwerk. *EDIT: Inmiddels heeft hij opgebiecht dat het om ongeveer 25x gaat.* Daarnaast is hij elke keer voorafgaand aan zo'n bezoekje een keer of 4 a 5 er gaan 'kijken', in die wijk waar de prostituees zitten. Voorpret. Ofzoiets.



Ik ben ongelooflijk in de war. We zijn al 20 jaar bij elkaar. We hadden -zo dacht ik- een prima relatie, een goed sex leven, (min. 1x p wk, en altijd bevredigend). En, dit vind ik het ergste, we hadden (dacht ik) altijd een open relatie waarin alles bespreekbaar was.



Nu ineens is alles veranderd.

Hij liegt dus al zeker 10 jaar.

Is niet trouw.

Hoe kun je dit jarenlang vóór je houden? Terwijl we intieme gesprekken hadden over geheime fantasieën, heb het hem wel eens speels gevraagd; zou je niet eens naar een parenavond willen? Of een prostituee? Lijkt je dat spannend? Maar dan zoende hij me innig, en zweerde dat ik de enige voor hem was, hij zou het niet eens KUNNEN met een ander...



Ik voel me zo'n SUKKEL dat ik het geloofde. Schaam me...



Voel me eenzaam, met dit geheim. Ik kan/wil er met niemand over praten. Weet ook niet hoe ik nu verder moet. Hij vroeg me huilend of ik het wel goed vond dat hij naast me sliep, gisteravond. En ik zei verbaasd van 'ja, natuurlijk, waar moet je anders slapen?'

Verdoofd.

Ik heb geen passende emoties, kan het niet overzien. Weet niet of ik boos ben, verdrietig, of wat dan ook. Ik heb hem ook gezegd dat ik niet weet wat ik ermee moet. Dat het tijd nodig heeft.



Hoe kan ik hem nog ooit vertrouwen?

Hoe kan ik ooit nog sex met hem hebben? Ik walg als ik nu aan zijn lichaam denk.

Het was geen eenmalig slippertje, in een dronken bui.

Hij heeft dus de afgelopen 10 jaar zeker 25x daar rondgelopen, zijn fantasie gevoed, tot hij aan zijn lust toegaf. Daarna voelde hij zich schuldig en vies, zegt hij, en was 'de behoefte' weer een tijd weg.



Pffff. Wat moet ik hiermee?



Door op dit forum te schrijven, hoop ik het wat beter te kunnen plaatsen. Van me af te kunnen schrijven. Mss dat ik dan ontdek wat ik voel, vind, denk. Ben benieuwd naar de mening van anderen. Want IK weet het ff niet.
To er is maar 1 manier om te krijgen wat je wilt en dat is aangeven wat je wilt. Vragen naar A terwijl je B wilt is echt dom. Zeker nu.



En dan nog wat: niet de schuld ingaan! Dat gaat zich hoe dan ook tegen je keren.



Wij zitten nu met wat schulden en dat geeft een stress dat wil je niet weten. Nu kan ik mijn man niks verwijten want hij doet enorm zijn best maar als er weer eens iets niet kan heb ik soms toch die neiging want het komt indirect door hem.(ik doe het niet hoor! Maar soms voelt het even zo)

Bij jullie zou het komen door de shit die hij heeft veroorzaakt. En dan kan jij niet....vul maar in. En duurt het lang met de hulp. Of hij doet het niet goed in jouw ogen. Echt ik zou het nooit doet.



Hij is toch niet in die mate ziek zielig en gehandicapt dat hij perse deze uiterst dure hulp moet hebben? Als hij zelf ook hard gaat werken ipv zichzelf onder te dompelen in zieligzijn dan kan hij met een "gewone" therapeut ook ver komen lijkt me. Verslaving komt veel voor en sex gerelateerde ellende ook, er zijn ongetwijfeld meer deskundigen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een nieuw topic geopend, dat hierop aansluit. Dit omdat dat moet na 3000 posts.

Vanmorgen in de hectiek vd ochtendspits geen tijd meer gehad om dat hier nog even te posten, was ik wel van plan, maar zie nu dat iemand de link al voor me heeft geplaatst. Dank daarvoor!
Alle reacties Link kopieren
quote:MadameHooch schreef op 13 mei 2016 @ 08:56:

http://forum.viva.nl/forum/relaties/ver ... ges/325427
Je moet zelf bij de mods ff aangeven dat je topic vol zit dan hangen ze er een slotje aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Deadpool schreef op 13 mei 2016 @ 13:57:

Je moet zelf bij de mods ff aangeven dat je topic vol zit dan hangen ze er een slotje aan.

Oh, oké, vroeg me al af waarom het niet stopte...

thanx!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven