Trouwen in 2016/2017+

13-06-2016 13:55 2570 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als vervolg op het TROUWEN IN 2016 topic heb ik een nieuw topic aangemaakt met daarin een tabel die ik zo goed mogelijk wil bijhouden. Hier kletsen we samen over de voorbereidingen richting de bruiloft en alle vragen/opmerkingen/ideeën kunnen met elkaar gedeeld worden. Geef je naam en trouwdatum indien gewenst aan mij door en ik zet je erbij.



NaamLeeftijdTrouwdatumLocatiesammie00-voorjaar 2017-Liefs7dan 306 mei 2017UtrechtFruity-Pebbles-16 mei 2017-Goudstraal2424 mei 2017Zuid-HollandJaneJane384924 mei 2017Zuid-Hollandsmurfin88dan 2826 mei 2017Noord-Veluwezwartekater25mei 2017-Nienah23juni/juli 2017Noord-Hollandilovemycat-23 juni 2017Zuid-Hollandmirleni35zomer 2017Gelderlandeagle-eye28/34zomer 2017-flipje2-7 juli 2017-Lapflop24juli 2017-xx_Juffie25juli 2017-Nav_26juli/augustus 2017OverijsselHalcyon_Days-11 augustus 2017-minnimousedan 3211 augustus 2017-Ttass28dan 3025 augustus 2017-leonidan 381 september 2017Zuid-HollandMaritinwonderland241 september 2017FrieslandPotjePindakaas31september 2017Zuid-Hollandmotorbloemetje2615 september 2017Noord-Hollandssea198136september 2017Zuid-Hollanddaneli2422 september 2017GelderlandVier29september 2017Zuid-HollandIBlopviva3312 september 2017GelderlandWildePerzik28september 2017-Ladigital-najaar 2017Limburgmanadisdan 26oktober 2017- Daremanda2717 oktober 2017-Ambition-21december 2017-Rosa_vB2721 juni 2018Zuid-HollandJeluze3822 juni 2018Zuid-HollandSunshine1992dan 26juni 2018/2019-estrellas2---
Ik ga jullie in de gaten houden. Als alles gaat zoals we er nu naar kijken gaan wij trouwen op 1 september 2017. Waarschijnlijk hebben we al de lokatie en wat we willen. We willen nog bij een andere lokatie kijken wat daar is en wat de kosten zijn. We doen alles op 1 lokatie.



Een echte bruidsjurk weet ik niet of die er komt. Dit omdat we al kinderen hebben en omdat ik het nut er niet van zie en duur vind. Misschien verander ik van mening. Voor is het idee om een lange jurk te laten maken en dat ik deze later tot knie hoogte kan in korte zodat ik er nog een leuke jurk aan over hou.



Ik kom dus gewoon even kijken of er nog ideeën zijn of dat we dingen vergeten.
Leuk, een 2017 topic!!



Wij hebben de datum nog niet vast gelegd, want we hebben het er eigenlijk pas sinds een week écht over, maar we zouden graag begin juni 2017 willen trouwen, of anders desnoods eind augustus. We zitten met de schoolzomervakantie, en willen daar graag zo veel mogelijk rekening mee houden, maar ik kan absoluut niet buiten de schoolvakantie vrij krijgen, dus een honeymoon is bij ons sowieso niet aansluitend. Vind ik ook niet zo erg Maar als we eind augustus zouden trouwen, gaan we wel op zomervakantie, en dus niet meer op huwelijksreis.... Dat zou dan nl pas in oktober kunnen dan, maar ik wil ook niet níet op vakantie in de zomer, dus dan zouden we twee keer gaan, maar dat is ook wat overdreven vinden wij



We gaan deze week bij een locatie kijken en ook bij een bruidswinkel Ook hebben we al een trouwambtenaar die we graag willen vragen.



Onze ouders weten nog van niets (hoewel mijn ouders volgens mij wel een vermoeden hebben :p) maar we zitten nog een beetje te dubben hoe en wanneer we het officieel bekend gaan maken *denk*
Alle reacties Link kopieren
tvp
Ik schrijf weer mee :-).
Alle reacties Link kopieren
Gezellig en welkom allemaal! Ik ga jullie data in de tabel zetten. Kan ik al een maand of datum voor jou noteren MN? Of ben je daar nog niet aan toegekomen?
Ik ben trouwens nu 37 maar dan 38 en we gaan trouwen in Zuid Holland. Waarschijnlijk in een dierentuin daar.
quote:Goudstraal92 schreef op 13 juni 2016 @ 14:56:

Gezellig en welkom allemaal! Ik ga jullie data in de tabel zetten. Kan ik al een maand of datum voor jou noteren MN? Of ben je daar nog niet aan toegekomen?We hebben donderdag een echo, dus daarna mag je mijn datum aanpassen :-). Maar als ik zo ver ben als ik denk wordt het eind September, begin Oktober. Mijn oude nick mag je wel aanpassen in deze in de tabel
Alle reacties Link kopieren
Ii ben vorige zomer getrouwd, maar als er tips nodig zijn voor heerlijke cupcakes, mooie locatie in Leiden, betaalbare prachtige fotograaf, dan hoor ik het wel!

Oh en ik heb ook nog een Jiovani jurk maat 38/40.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik doe weer mee.

Voor de tabel; leeftijd 25, datum 11-11-2016 locatie Noord-Brabant
Leuk topic! Ik wil ook wel in de tabel, hoewel het maar voor een korte tijd is. Ik trouw 15 juli a.s. Ik ben inmiddels stikzenuwachtig, het komt nu wel heel dichtbij! Locatie is Noord-Holland en mijn leeftijd is 28.
Alle reacties Link kopieren
quote:leoni schreef op 13 juni 2016 @ 15:23:

Ik ben trouwens nu 37 maar dan 38 en we gaan trouwen in Zuid Holland. Waarschijnlijk in een dierentuin daar.Wat leuk in een dierentuin, super origineel idee!
Alle reacties Link kopieren
quote:Rue schreef op 13 juni 2016 @ 16:22:

Leuk topic! Ik wil ook wel in de tabel, hoewel het maar voor een korte tijd is. Ik trouw 15 juli a.s. Ik ben inmiddels stikzenuwachtig, het komt nu wel heel dichtbij! Locatie is Noord-Holland en mijn leeftijd is 28.Hoi Rue, ook welkom hier. Spannend dat je al bijna gaat trouwen! Alle voorbereidingen al klaar? Ik zal je toevoegen in de tabel
Alle reacties Link kopieren
Leuk ik doe mee. Leeftijd vanaf vrijdag 42 trouwen op 5-10-2016. Locatie laat ik liever achterwege
Alle reacties Link kopieren
Door omstandigheden gaat mijn bruiloft komende maand niet door. We gaan wel trouwen met met een heel klein gezelschap (1e graad familie), maar zijn van plan om komend jaar in juli de geplande bruiloft alsnog door te laten gaan. Mag ik toch meeschrijven met deze gekke constructie? Leeftijd is 24.
Natuurlijk mag je meeschrijven :-). Mijn plannen zijn door zwangerschap ook plots gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Ik hoop dat het goed gaat met je kindje. Kan me voorstellen dat het toch fijn was om besloten te hebben te trouwen voordat je wist dat je zwanger was.
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook weer mee, supee leuk om alles te lezen. Voor in de tabel: leeftijd 25 als ik ga trouwen, juli 2017
Live your life with love and laughter
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 31 als ik trouw, ik trouw in zuid-holland.
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic! Goed dat we nu weer een bijgewerkte tabel hebben. Goed gedaan Goudstraaltje



Ik trouw in september van dit jaar, meer laat ik niet los ivm herkenbaarheid
Alle reacties Link kopieren
Leuk, nieuw topic! Ik ben 26 en trouw in Zuid-Holland
Ik ben volgend jaar 34 en wij willen ook in Zuid Holland trouwen
Alle reacties Link kopieren
Leuk!



Ik had gisteren in het oude topic een vraag gesteld over de locatie en hoe jullie keuze voor de locatie tot stand is gekomen. Was er bijvoorbeeld een persoonlijke link met de locatie of kende jullie de locatie helemaal niet?



Inmiddels hebben wij een optie op een locatie genomen die voor ons erg belangrijk is :-)

Locatie kun je immers niet vroeg genoeg bij zijn



Heb zin hier mee te lezen, ideeën op te doen en ervaringen uit te wisselen!



p.s. mijn leeftijd als ik ga trouwen is 38 en wij trouwen in Zuid-Holland
Alle reacties Link kopieren
quote:Rue schreef op 13 juni 2016 @ 16:22:

Leuk topic! Ik wil ook wel in de tabel, hoewel het maar voor een korte tijd is. Ik trouw 15 juli a.s. Ik ben inmiddels stikzenuwachtig, het komt nu wel heel dichtbij! Locatie is Noord-Holland en mijn leeftijd is 28.Moet je nog veel regelen Rue? Wel leuk hoor!!! Succes en veel plezier met alles wat je nog moet.
Alle reacties Link kopieren
quote:LH2015 schreef op 13 juni 2016 @ 15:58:

Ii ben vorige zomer getrouwd, maar als er tips nodig zijn voor heerlijke cupcakes, mooie locatie in Leiden, betaalbare prachtige fotograaf, dan hoor ik het wel!

Oh en ik heb ook nog een Jiovani jurk maat 38/40.Mag ik je pm'en? Je hebt je privéberichten niet aanstaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven