hoe dom/grappig is jullie man? (keer een luchtig topic)

18-09-2016 22:10 283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mannen zijn af en toe net kleine kinderen, en net zoals kleine kinderen hebben mannen af en toe van die acties waarvan je denkt...meen je dat nou???



Zo zijn mijn man en ik ooit 3,5 uur onderweg geweest naar een hotel wat bij ons een uurtje vandaan was..



Manlief had de navigatie ingesteld maar was heilig ervan overtuigd dat deze niet goed de weg aangaf...

We gingen de snelweg op bij het provinciehuis en na 1,5 uur rijden kwamen we weer langs datzelfde provinciehuis...

Boos dat ie was want die klote tom tom was volgens hem van het padje af....



Ik heb me doodgelachen!!!



Mijn man heeft ook totaal geen verstand van voetbal...

Zo zaten we een aantal jaar geleden het E.K te kijken....Ned/portugal... deze wedstrijd werden er 13 gele kaarten uitgedeeld..

Hij keek me aan,porde me met z'n elleboog in m'n zij en zei....Marie tis toch maar goed dat die scheidsrechter zoveel gele kaarten bij hem heeft.....

Wederom dacht ik dat ik kapot ging!!!!



Hebben jullie ook van die grappige verhalen over jullie man/vriend (keer een luchtig topic is ook wel leuk)
Alle reacties Link kopieren
Mijne is wat ouder en heeft op school nooit fatsoenlijk Engels gehad, bovendien heeft hij ook niets met talen (meer de man van de techniek zeg maar).

Hij bestelde ooit in Londen als lunch een mirror-egg.......

Ik heb me letterlijk bezeken.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Ik ben thuis de kluns. Het enige wat mijn man wel altijd voor elkaar speelt: als hij een keer zelf gaat koken (dus zelf een recept uitzoeken, naar de winkel en het koken) beland dat eten altijd op de vloer. Ik kook dus meestal.
Alle reacties Link kopieren
quote:sprokkelientje schreef op 18 september 2016 @ 22:14:

Mijne is wat ouder en heeft op school nooit fatsoenlijk Engels gehad, bovendien heeft hij ook niets met talen (meer de man van de techniek zeg maar).

Hij bestelde ooit in Londen als lunch een mirror-egg.......

Ik heb me letterlijk bezeken.
.
Alle reacties Link kopieren
Tvp . Ik heb wel een vriend, maar ik ben toch altijd de kluns thuis.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriend heeft sowieso vaak domme acties en opmerkingen. Het zijn er zoveel dat ik ze snel weer vergeet dus moet er even over nadenken,
.
Alle reacties Link kopieren
Laatst deed mijn man zijn lenzen in, maar ze zaten maar niet lekker. Uit doen, weer opnieuw indoen, weer uitdoen en een uurtje later weer proberen, maar niets hielp. Hij bleef er last van houden. Hij werd er echt goed chagrijnig van. Aan het einde van de dag kwam hij er eindelijk achter wat de oorzaak was: hij had mijn lenzen in
Alle reacties Link kopieren
De mijne bestelde een Toerneedos (tournedos).



En hij heeft een keer de romper van ons 1e kindje over zijn broekje vastgemaakt.
quote:sprokkelientje schreef op 18 september 2016 @ 22:14:

Mijne is wat ouder en heeft op school nooit fatsoenlijk Engels gehad, bovendien heeft hij ook niets met talen (meer de man van de techniek zeg maar).

Hij bestelde ooit in Londen als lunch een mirror-egg.......

Ik heb me letterlijk bezeken.
Alle reacties Link kopieren
Mijn man is echt een kluns met kinderen aankleden. Toen ze echt klein waren deed hij regelmatig eerst het shirt aan en daarover heen de romper . Ik heb heel goed geleerd om dat vooral te laten en het niet gelijk over te gaan doen.



Mijn man is een enorme kluns met klussen. Misschien omdat zijn vader nogal afwezig was en hij niets van huis heeft meegekregen? Ik doe thuis dus alle klussen (of er komt iemand voor). Man is dan de assistente die dingen aangeeft. Maar dan krijg ik dus gerust een grote rasp wanneer ik vraag om een koevoet of de verkeerde hamer. Zelfs de kinderen hebben door dat ze hem vooral niets op dit gebied moeten vragen.
Mijn man ging voor het eerst schoonmaken in ons nieuwe huis. Ik deed de keuken, hij de badkamer. Ik was al een flinke tijd druk, toen hij trots de keuken in kwam om te vertellen dat hij klaar was en de badkamer glansde. Ik snapte daar helemaal niets van, want ik had hem nog geen schoonmaakspullen uit de keuken zien halen, en bovendien was het een 20-jarige bruine badkamer met veel kalkaanslag. Ik liep dus mee om het wonder te aanschouwen, en inderdaad, het gaf bijna licht zoals het glansde. Dus ik vroeg hem hoe hij dat nou gedaan had: "Nou gewoon, met een doekje en wat shampoo", was zijn antwoord. Ik kwam niet meer bij. Een half uurtje later waren de muren opgedroogd en toen begreep hij pas waarom ik dat zo ontzettend grappig vond
Van de week nog. Hij appt me een foto van de keukenvloer waar een grote plas met sop ligt voor de vaatwasser..

Ik app hen terug.. "heb je dreft in de vaatwasser gedaan?"

Hij was not amused dat ik dat gelijk doorhad haha!





En dit soort acties op gebied van schoonmaken/was/koken etc heeft hij constant
Toen ik net zwanger was heeft man zich dagen lang ingelezen over de zwangerschap en alles daarom heen.

Hij is toen een middagje de stad in geweest om alles te kopen wat een zwangere vrouw nodig heeft... In zijn ogen nodig heeft...

Tepelcreme, buikbalsem, zoogcompressen, zwangerschapsondergoed (ja echt), 9 maanden dagboek, namenboekjes, maagzuurtabletten, foliumzuur, augurken, chocolade, vruchtensap, zwangerschapsthee en weet ik veel. Hij kwam met tassen vol thuis.



Hij bedoelde het écht serieus, ik had dat allemaal nodig. Vond ik heel lief en sukkelig van hem.
Of die keer dat hij de hond zijn pillen moest geven omdat ik een avondje weg moest. Ik kwam thuis en vroeg hoe het was gegaan. Zijn verwijt kwam er vloeiend uit: "Als jij het doet, ziet het er altijd zo simpel uit!"
quote:ZombieQueen schreef op 18 september 2016 @ 22:33:

Hij bedoelde het écht serieus, ik had dat allemaal nodig. Vond ik heel lief en sukkelig van hem. Ahhhh...
quote:jola93 schreef op 18 september 2016 @ 22:32:

Van de week nog. Hij appt me een foto van de keukenvloer waar een grote plas met sop ligt voor de vaatwasser..

Ik app hen terug.. "heb je dreft in de vaatwasser gedaan?"

Hij was not amused dat ik dat gelijk doorhad haha!





En dit soort acties op gebied van schoonmaken/was/koken etc heeft hij constant
Eigenwijs vooral. Hij had eens een recept voor spruitjes waarin stond dat je ze vanuit rauwe toestand vijf minuten moest roerbakken, en dat was het. Dus ik zei dat hij ze dan wel moest voorkoken, of bakken met deksel op de pan. Maar nee, het stond in het recept dus dat ging hij volgen. We hadden dus lekker knapperige spruitjes
Alle reacties Link kopieren
quote:MinkeDeWit schreef op 18 september 2016 @ 22:36:

Eigenwijs vooral. Hij had eens een recept voor spruitjes waarin stond dat je ze vanuit rauwe toestand vijf minuten moest roerbakken, en dat was het. Dus ik zei dat hij ze dan wel moest voorkoken, of bakken met deksel op de pan. Maar nee, het stond in het recept dus dat ging hij volgen. We hadden dus lekker knapperige spruitjes Ik herinner me opeens weer de zeeeeer knapperige stamppot boerenkool. Met rauwe boerenkool dus. Toen ik de slappe lach kreeg, bleef man maar volhouden dat het heel logisch was want zo maak je toch ook stamppot met andijvie? Dat is eigenlijk het grappigste, dat hij na elke blunder blijft uitleggen waarom het heel logisch was wat hij deed.
Alle reacties Link kopieren
quote:ZombieQueen schreef op 18 september 2016 @ 22:33:

Toen ik net zwanger was heeft man zich dagen lang ingelezen over de zwangerschap en alles daarom heen.

Hij is toen een middagje de stad in geweest om alles te kopen wat een zwangere vrouw nodig heeft... In zijn ogen nodig heeft...

Tepelcreme, buikbalsem, zoogcompressen, zwangerschapsondergoed (ja echt), 9 maanden dagboek, namenboekjes, maagzuurtabletten, foliumzuur, augurken, chocolade, vruchtensap, zwangerschapsthee en weet ik veel. Hij kwam met tassen vol thuis.



Hij bedoelde het écht serieus, ik had dat allemaal nodig. Vond ik heel lief en sukkelig van hem. Wat onwijs schattig.
99 van de 100 keer ben ik de kluns in huis, maar laatst had m'n man een hele handige actie... We hebben sinds kort een opblaasbaar (plastic) zwembad, waarin 4 vlakken zitten waar je op kan zitten. Mijn man heeft geprobeerd om met een elektrische opblaaspomp de bodem van lucht te voorzien, het stond immers op de verpakking dat dit als eerste gedaan moest worden. Na drie kwartier kwam hij erachter dat hij door de pomp had aangesloten op de afvoer en dat bij dit model de bodem dus niet opgeblazen hoefde te worden.
anoniem_220157 wijzigde dit bericht op 19-09-2016 09:13
Reden: typefoutje
% gewijzigd
quote:Toontje1983 schreef op 18 september 2016 @ 22:43:

99 van de 10 keer ben ik de kluns in huis, maar laatst had m'n man een hele handige actie... We hebben sinds kort een opblaasbaar (plastic) zwembad, waarin 4 vlakken zitten waar je op kan zitten. Mijn man heeft geprobeerd om met een elektrische opblaaspomp de bodem van lucht te voorzien, het stond immers op de verpakking dat dit als eerste gedaan moest worden. Na drie kwartier kwam hij erachter dat hij door de pomp had aangesloten op de afvoer en dat bij dit model de bodem dus niet opgeblazen hoefde te worden.





Hahaha, wat een oen.
Eerste avond met onze eerste dochter, ik lag nog in bed met hechtingen. Mijn man zou koken en afwassen, hij is om 17.00 uur gestart en was om 23.00 uur klaar.
quote:reisa1978 schreef op 18 september 2016 @ 22:47:

Eerste avond met onze eerste dochter, ik lag nog in bed met hechtingen. Mijn man zou koken en afwassen, hij is om 17.00 uur gestart en was om 23.00 uur klaar.
quote:-NummerZoveel- schreef op 18 september 2016 @ 22:49:

[...]





We hebben inmiddels 3 dochters en hij is een stuk efficiënter geworden.
quote:reisa1978 schreef op 18 september 2016 @ 22:51:

[...]





We hebben inmiddels 3 dochters en hij is een stuk efficiënter geworden.Gelukkig maar, anders had die arme man geen leven meer over gehouden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven