Blij topic over samenwonen.

16-10-2016 20:52 558 berichten
Ik wil het graag met de wereld delen: ik ben gaan samenwonen!

Maar om familie/vrienden niet verder 'lastig' te vallen met hoe leuk het is en hoe we ons nog niet ergeren aan kleine dingen, heb ik maar even dit topic gemaakt.



We wonen ook echt nog pas net-net samen, sinds vorige week ergens. We zijn nog spullen aan het verplaatsen en verhuizen van mijn plek naar zijn/onze plek (we zijn gaan wonen in zijn huis).



maar het bevalt goed.



Nog meer mensen die net zijn samenwonen/getrouwd/etc?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Veel geluk samen. Ik woon voor de 3e keer samen, maar 3x is scheepsrecht toch?
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Geniet er van.



Ik woon al jaren samen dus niet veel nieuw meer
"People, what a bunch of bastards"
Ik woon al voor de 4e keer samen(Inmiddels al jaren getrouwd), maar 4 keer is scheepsrecht toch

Maar veel plezier. Heerlijk.
Alle reacties Link kopieren
Haha, Oh wat schattig! Ik realiseer me daardoor wel weer dat ik f*cking 7 jaar (!!!) samenwoon...
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!



Wij wonen nu drie jaar samen. De eerste drie maand vond ik hemel op aarde. Nu mik ik zijn vuile sokken (die hij steeds naast de bank dumpt ) richting zijn hoofd

Ik vind samenwonen geweldig
Alle reacties Link kopieren
Leuk topic!



Ik woon nu ruim 2 jaar samen en erger mijzelf nog steeds niet aan wat dan ook eigenlijk.



Veel plezier met zijn tweeën.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Dankjewel allemaal



Ik vind het ook supergezellig, iemand waar je hele dag mee kan kletsen en samen mee kan koken en boodschappen doen. Veel leuker dan alleen!

En lekker thuiskomen, kunnen praten over elkaars dag.
Alle reacties Link kopieren
quote:Daremanda schreef op 16 oktober 2016 @ 21:04:

Dankjewel allemaal



Ik vind het ook supergezellig, iemand waar je hele dag mee kan kletsen en samen mee kan koken en boodschappen doen. Veel leuker dan alleen!

En lekker thuiskomen, kunnen praten over elkaars dag. Idd ik het burgerlijke leven
Alle reacties Link kopieren
ik moet hier weg... ik háát blije topics
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
quote:pokkewijf schreef op 16 oktober 2016 @ 21:05:

ik moet hier weg... ik háát blije topics
Alle reacties Link kopieren
Ik woon sinds anderhalf jaar samen. Dus niet meer net net maar toch ook nog niet heel lang



Ik vind het echt heel fijn! Lekker samen bankhangen maar toch ook ons eigen ding kunnen doen.



Ik werk onregelmatig en het fijnste van alles vind ik dus dat je in de ochtend samen wakker wordt en in de avond toch ook altijd weer samen in bed kruipt, hoe dan je dag individueel ook is gegaan, die momenten zijn zo fijn



Maar echt ik hou ook van die burgerlijkheide hoor hihi!



Spullen krijgen vanzelf wel een plekje! Heel veel geluk en plezier met samenwonen!
Tralalalala
Alle reacties Link kopieren
Wij wonen ook alweer drie jaar samen, realiseer ik me net. Gelukkig is het burgerlijke leven samen heel fijn
Wat leuk TO! Gefeliciteerd!



Bij ons ging samenwonen... ff denken... jeetje alweer bijna 5 jaar terug ook heel uneventful. Was heel gezellig en maakten nooit ruzie. Inmiddels 3 katten en een huwelijk verder en dat gaat zo goed dat er binnenkort een baby bij komt



Veel geluk en plezier samen!
Jij ook gefeliciteerd Lux, met de zwangerschap!



Ik vind het leuk ook eens succesverhalen hier te lezen, het is vaak drama hier.
Alle reacties Link kopieren
Oh wat een leuk topic! Wij wonen ook alweer 2.5jaar samen! En het is nog steeds leuk. Heerlijk burgerlijk
Alle reacties Link kopieren
ik hou van drama

(van ánderen dan he )
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Dankje!



Ik denk dat het belangrijkste om je te realiseren om prettig samen te kunnen wonen dat de meeste ergernissen meer zeggen over jou, dan over die ander



Oh en dat de ander er niet op uit is om je te irriteren. Als je je dat realiseert komt het vast wel goed
Alle reacties Link kopieren
Daremanda, een blij topic op de relatiepijler is vrij zeldzaam dus geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
O een goed bedoelde tip:



Pick your battles, denk "wil je geluk of wil je gelijk". Niet alles is een strijd waard.
Alle reacties Link kopieren
Leuk zo'n positief topic :-).

Vriend en ik wonen ruim 4 jaar samen. We hebben 1 jaar "ge-lat" en zijn toen in mijn huis gaan wonen, waren het op en neer reizen in de weekenden zat. Zijn huis vrijwel gelijk te koop gezet omdat het zo goed voelde. Inmiddels sinds een jaar in een grotere woning die we samen gekocht hebben.

Het is fijn om te weten dat je elkaar 's avonds thuis weer ziet, ook al heb je nog zo'n drukke werkdag gehad.
Gek toch eigenlijk Thee, liefde is iets moois
quote:GateKeeper schreef op 16 oktober 2016 @ 21:23:

O een goed bedoelde tip:



Pick your battles, denk "wil je geluk of wil je gelijk". Niet alles is een strijd waard.Thanks voor de tip, ga ik onthouden :-)
Alle reacties Link kopieren
quote:Daremanda schreef op 16 oktober 2016 @ 21:04:

Dankjewel allemaal



Ik vind het ook supergezellig, iemand waar je hele dag mee kan kletsen en samen mee kan koken en boodschappen doen. Veel leuker dan alleen!

En lekker thuiskomen, kunnen praten over elkaars dag.

Zo klinkt het wel gezellig ja.

Ik woon ook samen nu zo'n 2 jaar maar kook eigenlijk altijd alleen en eet ook bijna altijd alleen
.
Ik woon alweer drie jaar samen, maar ben wel net getrouwd (alhoewel, ook alweer drie maanden ). Heerlijk hè, hoewel mijn man niet samen wil koken of boodschappen doen helaas. Ik ben dol op burgerlijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven