Vragen of hij vriendschappelijk drankje komt doen?

26-11-2016 09:52 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
LAAT MAAR
Alle reacties Link kopieren
quote:Maccaron schreef op 26 november 2016 @ 10:10:

[...]





Waarschijnlijk met een pilletje rohypnol...
Reik niet naar de hemel - maar haal hem naar je toe, Karin Bloemen.
Alle reacties Link kopieren
quote:retrostar schreef op 26 november 2016 @ 10:44:

Als je een kennis hebt die met hem omgaat zou ik hem/haar zeggen dat je die jongen erg leuk vindt; en dan maar hopen dat zij dat aan hem doorvertelt.Denk dat dat dan een complete verrassing voor hem is
Alle reacties Link kopieren
quote:lindybopophelia schreef op 26 november 2016 @ 10:37:

Nee en nee en op je vorige topics ook nee En op je volgende topic ook alvast.. nee.
Aangezien de OP weg is, vat ik het even samen: "Er is één vent in mijn leven die mij overduidelijk niet wil. Dat móet dus wel de ware zijn. Hij is de enige die door heeft hoe waardeloos ik ben en hij moet mij redden. Naast hem ben ik een beter mens."



Zoiets, Koekebakker, zoiets.
Alle reacties Link kopieren
quote:orkenflow schreef op 26 november 2016 @ 11:21:

Aangezien de OP weg is, vat ik het even samen: "Er is één vent in mijn leven die mij overduidelijk niet wil. Dat móet dus wel de ware zijn. Hij is de enige die door heeft hoe waardeloos ik ben en hij moet mij redden. Naast hem ben ik een beter mens."



Zoiets, Koekebakker, zoiets.

Plus:



Ik ben heeeel erg wanhopig en impulsief. Gooi zijn nummer weg, dan weer niet. Hij heeft een vriendin maar ik stuur hem toch vieze foto's van mijn tieten hihihi hij vindt het zoooo spannend maar durft het niet toe te geven. De schat.
Tieten zijn niet vies.
Alle reacties Link kopieren
Verliefdophem heeft echt dringend een hobby nodig.



Eentje die niks met telefoons van doen heeft. Hutten bouwen op de hei wat voor je?
Alle reacties Link kopieren
Godsammekreke, 3 topics in 2 dagen over dezelfde man met weggehaalde OP. Ga dan niet op een forum DD.
Alle reacties Link kopieren
Goed plan!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
quote:minnimouse schreef op 26 november 2016 @ 10:01:

Ach hou toch op mens!nou idd!! Heel vermoeiend dit!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven