Gezamenlijke tattoo

20-04-2017 12:22 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
--



Wow. Ik dacht echt dat ik dit kwijt kon, zo persoonlijk. In plaats daarvan word ik dik aangevallen en hebben mensen een hele mening over mij en mijn leven zonder iets te weten.

Ik dacht dat dit een volwassen forum was, maar daar zat ik mooi naast.

Wat een kleuterklas hier zeg. Gloeiende.
Alle reacties Link kopieren
quote:rosings schreef op 20 april 2017 @ 12:30:

Alle koppels die ik ken die een gezamelijke tattoo hebben laten zetten zijn inmiddels uit elkaar...



Dus daarom geen gezamelijke tattoo ?



Je kunt hem zo laten veranderen in iets wat totaal niet meer de vorige tattoo is.

probleem opgelost.



Ik ben ooit begonnen met een kleine paradijsvogel op mn rug. Die was na jaren niet meer mooi.

Ondertussen is daar een geheel andere tattoo overheen gezet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind ze niet mooi. Maar ik heb dan ook een heel andere smaak. Als jullie er happy mee zijn, is het toch goed?

Mijn man wil geen tattoo's, we hebben ook al geen kinderen. Dus nee, dit zouden wij nooit doen (ik ben wel dol tattoo's maar ik ben niet vastgenaaid aan mijn vent. Dus geen duo-tat's op mijn lijf (stel dat ik ooit voor eeuwige gelukkig word met een ander)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ik was ook nooit echt van de gezamenlijke tattoo's. Nu met huidige partner zou ik het wel doen!

Ik zou wel kijken naar een tattoo die je ook los kunt zien van de gezamenlijke tattoo. Dus 1 die los ook iets speciaals voor jou betekend.

Maar wetende dat je ook iets samen hebt op je lijf wat voor elkaar gemaakt is vind ik wel bijzonder.

Zelf zou ik het wel klein houden.



Over mensen die dat zonde vinden omdat er altijd iets mis kan gaan...Tja het is ook een stukje van je verleden en van wie je bent (geworden). Je kan er dan ook naar kijken als een les die je hebt meegekregen.

Het ligt er misschien maar net aan hoe je het bekijkt.
aan het typen......
Ik vind het niks en zou het nooit doen. Maar als jullie er gelukkig mee zijn: geniet ervan
Alle reacties Link kopieren
Dit is waarom mijn tattoos geen betekenis hebben. Vind ze altijd afschuwelijk haha.
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Rosa om antwoord op je vraag te geven

Het ene stel doet het wel , het andere stel moet er niet aan denken.

en weet je de een vindt hem lelijk en te groot en te grof , de ander vindt hem fantastisch.



Is niet boeiend jij bent samen met je partner er gelukkig mee.



Ps.

Wij hebben 2 dochters. Onze jongste wil graag kinderen. Helaas is het haar niet gegund.

Ze heeft 1x zwanger mogen zijn, maar helaas kreeg zij na 4 en een halve maand een miskraam.



WIJ hebben als gezin gezamenlijk een hele mooie tattoo laten zetten ter nagedachtenis.

Ook mijn dochter heeft samen met haar vriend een kompasster laten tattoeren .

De rest van ons heeft een andere gekozen, maar met de zelfde betekenis.



Je had de commentaren moeten horen.............................
Alle reacties Link kopieren
quote:Saz schreef op 20 april 2017 @ 12:29:

Oh, dat dus.

Nee. Zou nooit een tattoo nemen die linkt naar een relatie. Om de simpele reden dat dat niet voor altijd is.Jij kent geen mensen die altijd samen zijn gebleven?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind deze tattoo's niet mooi, maar jullie verhaal erachter wel! Ik zou het zelf best doen wanneer het goed voelt voor mij en partner. Ook als de relatie over gaat. Want de tattoo staat dan voor iets dat is geweest, een herinnering, iets dat ooit een groot deel van je leven was en iets dat je op dat moment zo voelde en wilde.
Alle reacties Link kopieren
Lelijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Fucking hell, never nooit nie.
quote:Frikandellekuh schreef op 20 april 2017 @ 12:49:



Over mensen die dat zonde vinden omdat er altijd iets mis kan gaan...Tja het is ook een stukje van je verleden en van wie je bent (geworden). Je kan er dan ook naar kijken als een les die je hebt meegekregen.

Het ligt er misschien maar net aan hoe je het bekijkt.Ik spreek voor mezelf nu maar dat verleden zit meer dan genoeg in m'n geheugen gegrift en die les heb ik echt wel geleerd, daar hoef ik geen bewijs van te hebben op m'n lijf.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het als moeder niet jolig vinden als stiefmoeder tattoos laat zetten die mijn kinderen vertegenwoordigen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:Frikandellekuh schreef op 20 april 2017 @ 12:49:

Ik was ook nooit echt van de gezamenlijke tattoo's. Nu met huidige partner zou ik het wel doen!

Ik zou wel kijken naar een tattoo die je ook los kunt zien van de gezamenlijke tattoo. Dus 1 die los ook iets speciaals voor jou betekend.

Maar wetende dat je ook iets samen hebt op je lijf wat voor elkaar gemaakt is vind ik wel bijzonder.

Zelf zou ik het wel klein houden.



Over mensen die dat zonde vinden omdat er altijd iets mis kan gaan...Tja het is ook een stukje van je verleden en van wie je bent (geworden). Je kan er dan ook naar kijken als een les die je hebt meegekregen.

Het ligt er misschien maar net aan hoe je het bekijkt.Zo is het en heel mooi verwoord Fricadel
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 april 2017 @ 13:03:

Ik zou het als moeder niet jolig vinden als stiefmoeder tattoos laat zetten die mijn kinderen vertegenwoordigen.en dit.
Heb zelf tattoos maar zou er nooit een nemen die linkt naar een relatie. 20 jaar geleden was ik waarschijnlijk wel nog zo naïef
Maar TO, wij kunnen van alles roepen. Het gaat erom wat JIJ en je partner zouden doen. Toch?
Alle reacties Link kopieren
quote:Treezebees schreef op 20 april 2017 @ 13:04:

Heb zelf tattoos maar zou er nooit een nemen die linkt naar een relatie. 20 jaar geleden was ik waarschijnlijk wel nog zo naïefAls je al 20 jaar samen bent vind ik ook nog iets anders.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 april 2017 @ 13:03:

Ik zou het als moeder niet jolig vinden als stiefmoeder tattoos laat zetten die mijn kinderen vertegenwoordigen.



We hebben een hele goede band samen, ze wist het ook en vindt de tattoo ook prachtig.



-



Natuurlijk gaat het er om dat wij er gelukkig mee zijn, dat veranderd ook niet door meningen hier. Ik hou gewoon van echte meningen van anderen. Vind ik interessant.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het echt snoeilelijk, van die grote tattoo's. Maar het is jullie lichaam en je partner en jij vinden het mooi en leuk, dus prima. Maar vindt de moeder van de kinderen het ook oké? Hartstikke mooi dat je zo'n band met hen hebt, maar ze als "eigen" op de je arm laten zetten vind ik wel wat ver gaan.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 april 2017 @ 13:03:

Ik zou het als moeder niet jolig vinden als stiefmoeder tattoos laat zetten die mijn kinderen vertegenwoordigen.Nou, inderdaad. Ook omdat samengestelde gezinnen het nóg vaker niet redden dan de eerste poging.
Ik vind het niet mooi, maar jij loopt er mee



Ik zou het niet leuk vinden als de stiefmoeder met mijn kind op haar lijf loopt.



Niet als dat ik het totaal ongepast zou vinden om de kinderen van een andere moeder op mijn lijf te zetten.
Even los van de tatoeages an sich, begrijp ik ook niet waarom je stiefkinderen zo als 'eigen' zou willen presenteren. Hartstikke fijn dat het over en weer zo goed gaat, applaus en blommen enzo, maar toch... het schuurt een beetje. Ik vind het persoonlijk een stap te ver.
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 13:05:

Maar TO, wij kunnen van alles roepen. Het gaat erom wat JIJ en je partner zouden doen. Toch?TO wil meningen
quote:blijfgewoonbianca schreef op 20 april 2017 @ 12:58:

[...]



Jij kent geen mensen die altijd samen zijn gebleven?



Correctie; Ik zal even voor mezelf spreken; mijn relaties zijn niet voor altijd.

Verder ken ik er ook weinig trouwens, maar een enkele wel.
quote:Saz schreef op 20 april 2017 @ 13:19:

[...]





TO wil meningenJa, dat las ik daarna. Dus toen ben ik maar weer losgegaan....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven