Gezamenlijke tattoo

20-04-2017 12:22 168 berichten
Alle reacties Link kopieren
--



Wow. Ik dacht echt dat ik dit kwijt kon, zo persoonlijk. In plaats daarvan word ik dik aangevallen en hebben mensen een hele mening over mij en mijn leven zonder iets te weten.

Ik dacht dat dit een volwassen forum was, maar daar zat ik mooi naast.

Wat een kleuterklas hier zeg. Gloeiende.
quote:Mutsie2017 schreef op 20 april 2017 @ 15:34:

[...]





Mijn pa heeft ook mijn moeders naam op zijn arm en zijn al 41 jaar getrouwd.De mensen die wel bij elkaar blijven bestaan echt nog wel.Da's toch anders dan ook je miskramen en de kinderen van je partner - dus niet je eigen - erbij te laten vereeuwigen.
quote:MarindaH schreef op 20 april 2017 @ 12:33:

[...]





Speak for yourself. Ik ken gelukkig veel voorbeelden van wél voor altijd. En zo ga ik er ook altijd in, voor altijd. Elke keer weer



Maarzo'n grote tattoo vind ik niet mooi. Ik hou meer van subtiel.Mijn pa heeft ook de naam van mijn moeder en ze zijn nog steeds gelukkig en al 41 jaar getrouwd.Dus niet voor altijd klopt niet...
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 15:35:

[...]





Da's toch anders dan ook je miskramen en de kinderen van je partner - dus niet je eigen - erbij te laten vereeuwigen.



Ik reageerde op de verkeerde post.

Maar ik had op de stiefkinderen eerder ook al gereageerd dat ik dat nooit zou doen.Simpelweg omdat ze niet van mij zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Hunniebunnie schreef op 20 april 2017 @ 15:35:

[...]

Da's toch anders dan ook je miskramen en de kinderen van je partner - dus niet je eigen - erbij te laten vereeuwigen.



Nou, dat dus. Je miskramen laten vereeuwigen vind ik ook een beetje aandachttrekkerij. Koketteren met ellende. En wat als jullie wel samen een kind krijgen? Komt er dan een zwart sterretje bij?

Ik krijg steeds meer het idee dat dit een impulsieve beslissing is geweest TO.
Ik vind de letters niet echt mooi strak, en het geheel een maatje te groot. Maar op zich heb ik weinig problemen met een huwelijkstattoo. Ik ken twee stellen die dat hebben. Het eerste stel is nog voor het huwelijk uit elkaar gegaan, dat was wel sneu. Inmiddels zijn ze alweer jaren met anderen getrouwd. Saillant detail is dat hun kinderen exact dezelfde namen hebben, dat hadden ze kennelijk samen bedacht Andere stel heeft de trouwdatum als tattoo. Dat huwelijk is door zwaar weer geweest maar het lijkt erop dat ze toch samen blijven.

Ik heb zelf inmiddels de derde partner met dezelfde naam. Die had ik dus best kunnen laten tatoeëren
Alle reacties Link kopieren
Nog iets wat je beter niet kan doen: je gezamelijke tattoo showen op het Viva-forum.
quote:Mutsie2017 schreef op 20 april 2017 @ 15:36:

[...]





Mijn pa heeft ook de naam van mijn moeder en ze zijn nog steeds gelukkig en al 41 jaar getrouwd.Dus niet voor altijd klopt niet...



Wat niet is kan nog.....

Nee hoor grapje maar toch. Mijn ouders waren ooit op een feestje van een stel dat 40 jaar getrouwd was.

Op het feest kondigden ze aan te gaan scheiden. Het was genoeg geweest.



Ook lang getrouwd zijn is geen garantie dat het voor altijd is.



Zelf snap ik nog dat mensen zeggen dat als het uitgaat jammer dan want persoon X is toch deel van de geschiedenis.

Maar ik zou toch echt niet blij worden als ik dan de nieuwe vriendin wordt en mijn partner loopt rond met de naam van zijn ex.

Zeker niet zoals het voorbeeld van oksel tot heup.
Ik heb de link nog geeneens aan durven klikken....
quote:MinkeDeWit schreef op 20 april 2017 @ 15:44:



Ik heb zelf inmiddels de derde partner met dezelfde naam. Die had ik dus best kunnen laten tatoeëren



Ooh dat is ook een optie. Gewoon op zoek naar de volgende met dezelfde naam. XD.

Hoe heet je? Piet.

Jammer er staan Henk op mijn kont.

Henk?? Henk? Waar is Henk?
quote:Eloise_Xennakiss schreef op 20 april 2017 @ 15:48:

[...]





Wat niet is kan nog.....

Nee hoor grapje maar toch. Mijn ouders waren ooit op een feestje van een stel dat 40 jaar getrouwd was.

Op het feest kondigden ze aan te gaan scheiden. Het was genoeg geweest.



Ook lang getrouwd zijn is geen garantie dat het voor altijd is.



Zelf snap ik nog dat mensen zeggen dat als het uitgaat jammer dan want persoon X is toch deel van de geschiedenis.

Maar ik zou toch echt niet blij worden als ik dan de nieuwe vriendin wordt en mijn partner loopt rond met de naam van zijn ex.

Zeker niet zoals het voorbeeld van oksel tot heup.



Aii waarom gaven ze dan nog een feestje?Haha.

Neee mijn ouders gaan niet uit elkaar hoor en mocht het wel zo zijn dan weet ik zeker dat mijn vader de naam van mijn moeder nooit weg zou halen.



Ik zou er ook niet blij mee zijn met het voorbeeld van oksel tot heup.Ben eigenlijk ook wel heeel benieuwd hoe die tattoo eruit ziet.
Ik vind het idee leuk. De uitvoering echt veel minder.

Het is niet mooi gezet. De lijnen zijn niet mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf ook tattoo's, maar dit vind ik zeer lelijk gezet, sorry.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
quote:Mutsie2017 schreef op 20 april 2017 @ 15:54:

[...]





Aii waarom gaven ze dan nog een feestje?Haha.

Neee mijn ouders gaan niet uit elkaar hoor en mocht het wel zo zijn dan weet ik zeker dat mijn vader de naam van mijn moeder nooit weg zou halen.



Ik zou er ook niet blij mee zijn met het voorbeeld van oksel tot heup.Ben eigenlijk ook wel heeel benieuwd hoe die tattoo eruit ziet.



Ze gaven een feestje zodat ze meteen iedereen bij elkaar hadden. En het ook geroddel voorkwam. Ze konden het zo samen vertellen. De koek was op.

Ze zijn nog steeds vrienden.
Alle reacties Link kopieren
quote:anoniempje19877 schreef op 20 april 2017 @ 14:17:

Ik ben ook altijd huiverig voor tattoo's in een relatie.



Mijn ex had een vriendin en heet Greetje, heeft ie op zijn borst laten tatoeëren. Relatie ging uit en nu heeft hij groetjes op zn borst staan... ????
quote:fashionvictim schreef op 20 april 2017 @ 14:17:

Ik vind ze heel erg lelijk, en bovendien vind ik het "verhaal" erbij enorm storend en aanstellerig. Dat je een tattoo neemt voor 3 kinderen die niet van jou zijn daar zou ik als moeder of als kind echt pislink van worden, en dat je spreekt over "die ik had kunnen hebben" en "inmiddels voelen ze alle 5 als van ons samen" vind ik aanstellerig, want je hebt geen 5 kinderen samen, HIJ heeft 3 kinderen en jij geen.

Dit.

Vreselijke tattoos (waarom zo groot??? O ja, iedereen moet het zien en er vragen over stellen natuurlijk ) en verder enorm aanstellerig.
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk ordinair........en lelijk
quote:Eloise_Xennakiss schreef op 20 april 2017 @ 16:28:

[...]





Ze gaven een feestje zodat ze meteen iedereen bij elkaar hadden. En het ook geroddel voorkwam. Ze konden het zo samen vertellen. De koek was op.

Ze zijn nog steeds vrienden.Oke nou dat is wel een goede,slimme oplossing.Zo had ik er nog niet naar gekeken.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tattoo met de voorletters van mijn man en kinderen, maar dat kan ook slaan op Love, Freedom and Joy. Mijn dochter en ik willen er samen eentje laten zetten, ze is nu zwanger, IK WORD OMA. Zij heeft er verscheidene, maar geen met namen.

Ik ben al ruim 30 jaar met mijn man, maar er samen eentje zetten, neuh.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
quote:attribuutje schreef op 20 april 2017 @ 20:11:

Ik heb een tattoo met de voorletters van mijn man en kinderen, maar dat kan ook slaan op Love, Freedom and Joy. Mijn dochter en ik willen er samen eentje laten zetten, ze is nu zwanger, IK WORD OMA. Zij heeft er verscheidene, maar geen met namen.

Ik ben al ruim 30 jaar met mijn man, maar er samen eentje zetten, neuh.Je gaat 'ik word oma' als tattoo zetten?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Haha Nouschi, ik ben er vol van maar ik moet wachten met vertellen tot Koningsdag, dan is ze zoveel weken en mag iedereen het weten, hier kent niemand me dus ik wilde het even etaleren, dat ik oma word.



Nee, we gaan denk ik na de bevalling op zoek naar iets passends.
die ik wilde bestaat al...
Alle reacties Link kopieren
quote:attribuutje schreef op 20 april 2017 @ 20:17:

Haha Nouschi, ik ben er vol van maar ik moet wachten met vertellen tot Koningsdag, dan is ze zoveel weken en mag iedereen het weten, hier kent niemand me dus ik wilde het even etaleren, dat ik oma word.



Nee, we gaan denk ik na de bevalling op zoek naar iets passends.Pfjieuw!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:swifty schreef op 20 april 2017 @ 12:38:

Ik vind het wel mooi dat je de sterretjes hebt voor alle kinderen. Maar die had ik dan subtiel ergens geplaatst, wat kleiner, zonder tekst. Maar mooi gebaar van jullie allebei. (Zelf ben ik niet van de tattoo's. maar zoals je zegt, zeg nooit nooit kennelijk )



Ik vind het vaag om kinderen die zij had kunnen hebben op zíjn arm te laten tattoeren, en kinderen die van hém zijn op haar te zetten. Zelfs in sterretjes vorm.



Dit zou ik zelf dan ook nooit doen.



Lijkt me lastig, een zelfde tattoo als mijn partner (hij wil er zelf ook geen). Omdat een tattoo een persoonlijke keuze is. Ik denk dat je een compromis maakt zodra je er samen eentje uitkiest. En dat is nou nét niet wat een tattoo die je voor altijd op je lijf hebt moet zijn; een compromis.
Death may indeed be final, but the love we share while living is eternal
Ik zal wel weer een softie zijn, maar ik vind dit wel een beetje sneu voor to. Jouw lijf, jouw keuze en heel veel plezier ermee!
Sorry, maar het is wel duidelijk dat deze tattooman nog even snel een gaatje had tussendoor. Ze zijn echt heel sloridig gezet. Een duo tattoo vind ik wel leuk, maar ik zou het niet met namen doen. Eerder eenzelfde symbool o.i.d. En wat kleiner, en niet direct in het zicht. Ik heb er zelf 2.



Namen in nekken en op armen vind ik toch altijd -ja ik doe het gewoon- bij een bepaald slag volk horen en daar schaar ik mezelf niet onder.
Alle reacties Link kopieren
Coco87, ik schaar mijzelf toch echt niet "onder een bepaald soort volk" hoor, alhoewel ik je redenering wel snap.
die ik wilde bestaat al...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven