Relatie dilema

21-04-2017 17:22 99 berichten
Alle reacties Link kopieren
hey
moderatorviva wijzigde dit bericht op 21-04-2017 19:15
Reden: OP verwijderd, passende maatregelen genomen. Mvg, Moderator Viva
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat ik begrijp uit je verhaal vind je het erg dat hij stiekem zijn kind ziet. Maar het is wel zijn kind en ik vind dat die daar verantwoordelijk voor moet zijn. Kan het niet zo zijn dat het probleem hem zit in het stiekem doen. En hebben jullie er wel over gehad. Stiekem doen is nooit goed. Maar misschien moet je er eens met hem over praten.. misschien maakt dat je keuze makkelijker.
Alle reacties Link kopieren
Trouwen en zelf een liefdesbeeb maken. Die van jou wordt vast mooier!
Alle reacties Link kopieren
Na 1 jaar al veel problemen op die leeftijd?
Alle reacties Link kopieren
Arm kind...
Zo
Alle reacties Link kopieren
Dat je dit een relatie kan noemen.. Waar je zin in hebt.

O, en lekker sneaky foto's zo doorsturen.
Run.
Alle reacties Link kopieren
quote:Star schreef op 21 april 2017 @ 17:31:

Run.Leg voor de duidelijkheid even uit welke kant op. Dat kan TO vast niet zelf bedenken .
Alle reacties Link kopieren
quote:King2012 schreef op 21 april 2017 @ 17:25:

Wat ik begrijp uit je verhaal vind je het erg dat hij stiekem zijn kind ziet. Maar het is wel zijn kind en ik vind dat die daar verantwoordelijk voor moet zijn. Kan het niet zo zijn dat het probleem hem zit in het stiekem doen. En hebben jullie er wel over gehad. Stiekem doen is nooit goed. Maar misschien moet je er eens met hem over praten.. misschien maakt dat je keuze makkelijker.- Ik weet dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen maar het is meer mijn beste vriend heeft een kind met mijn vriend. Het is een beetje verwarrend. We hebben het er niet zovaak over omdat ik er niet over wil praten. Verder doet hij wel ze best om alles zo goed mogelijk te laten werken maar het is hard en alsnog moeilijk. We hebben besproken dat ik van alles op de hoogte wil zijn van alles.
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 21 april 2017 @ 17:31:

Dat je dit een relatie kan noemen.. Waar je zin in hebt.

O, en lekker sneaky foto's zo doorsturen. Precies. Je 'vriend' houdt dingen voor je achter, die 'vriendin' zit ontzettend te stoken.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 17:25:

Trouwen en zelf een liefdesbeeb maken. Die van jou wordt vast mooier!Ik weet niet of dat ooit gaat gebeuren. Ik denk het niet aangezien hij dit kind niet wou.
Jij kunt niet van hem verwachten dat hij zijn eigen kind niet mag zien en hij is niet erg betrouwbaar als hij alles achter jouw rug doet.. Jullie hebben elkaar in een soort wurggreep van beloftes en verwachtingen maar in de echte wereld kan dat niet.

Tijd om volwassen gesprekken te voeren en jullie verstand te laten spreken en niet je emoties.

Hij moet netjes een omgangsregeling treffen met zijn ex en jij moet het accepteren en niet dwarsliggen of op zoek gaan naar een nieuw vriendje.
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 21 april 2017 @ 17:31:

Dat je dit een relatie kan noemen.. Waar je zin in hebt.

O, en lekker sneaky foto's zo doorsturen. Zijn zus heeft een foto van hem en ze kind gemaakt en op snapchatt gestuurd en zo heb ik het van haar gekregen.
quote:Ana_Isabel_ schreef op 21 april 2017 @ 17:32:

[...]



Leg voor de duidelijkheid even uit welke kant op. Dat kan TO vast niet zelf bedenken .
Alle reacties Link kopieren
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 17:34:

[...]

- Ik weet dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen maar het is meer mijn beste vriend heeft een kind met mijn vriend. Het is een beetje verwarrend. We hebben het er niet zovaak over omdat ik er niet over wil praten. Verder doet hij wel ze best om alles zo goed mogelijk te laten werken maar het is hard en alsnog moeilijk. We hebben besproken dat ik van alles op de hoogte wil zijn van alles.?? Geef eens uitleg?
Alle reacties Link kopieren
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 17:36:

[...]

Ik weet niet of dat ooit gaat gebeuren. Ik denk het niet aangezien hij dit kind niet wou.Je bent echt 19 ...
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 17:34:

[...]

- Ik weet dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen maar het is meer mijn beste vriend heeft een kind met mijn vriend. Het is een beetje verwarrend. We hebben het er niet zovaak over omdat ik er niet over wil praten. Verder doet hij wel ze best om alles zo goed mogelijk te laten werken maar het is hard en alsnog moeilijk. We hebben besproken dat ik van alles op de hoogte wil zijn van alles.



Jij wil er niet over praten? Kinderachtig.. Hij is vader dat is geen klein dingetje hoor daar kun je niet gezellig tegenaan zwijgen en jij wil van alles op de hoogte zijn maar er niet over praten?

Misschien moet je maar een beetje afstand nemen van deze situatie als je er niet volwassen mee om kunt gaan want je maakt alles nog moeilijker zo.
Alle reacties Link kopieren
quote:alinea schreef op 21 april 2017 @ 17:36:

Jij kunt niet van hem verwachten dat hij zijn eigen kind niet mag zien en hij is niet erg betrouwbaar als hij alles achter jouw rug doet.. Jullie hebben elkaar in een soort wurggreep van beloftes en verwachtingen maar in de echte wereld kan dat niet.

Tijd om volwassen gesprekken te voeren en jullie verstand te laten spreken en niet je emoties.

Hij moet netjes een omgangsregeling treffen met zijn ex en jij moet het accepteren en niet dwarsliggen of op zoek gaan naar een nieuw vriendje.Neee dat verwacht ik totaal niet ! Ik vind eigenlijk wel dat hij met zijn kind bezig moet zijn en een vader figuur hoort te zijn voor het kind. Maar we zijn allebei zo jong en het is allemaal uit het niets. Het is moeilijk te accepteren. We hebben vaak gespreken hier over gevoert maar het is meer of ik het kan accepteren en wil accepteren.
Alle reacties Link kopieren
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 17:41:

[...]

Neee dat verwacht ik totaal niet ! Ik vind eigenlijk wel dat hij met zijn kind bezig moet zijn en een vader figuur hoort te zijn voor het kind. Maar we zijn allebei zo jong en het is allemaal uit het niets. Het is moeilijk te accepteren. We hebben vaak gespreken hier over gevoert maar het is meer of ik het kan accepteren en wil accepteren.Zonde van je tijd en energie.
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 17:41:

[...]

Neee dat verwacht ik totaal niet ! Ik vind eigenlijk wel dat hij met zijn kind bezig moet zijn en een vader figuur hoort te zijn voor het kind. Maar we zijn allebei zo jong en het is allemaal uit het niets. Het is moeilijk te accepteren. We hebben vaak gespreken hier over gevoert maar het is meer of ik het kan accepteren en wil accepteren.



Hij zal meer en meer van zijn kind gaan houden na de eerste schrik, hij zal een band opbouwen en daar moet je wel achter staan.

Zo werkt het nu eenmaal.

Ik zou eens lang nadenken voor jezelf of je hem daar in kunt steunen.

Doe in elk geval wat het beste is voor het kind.
Ik denk eigenlijk dat je het zelf al weet?



Boos omdat hij zijn kind ziet, kan je niet zijn. Dat moet je hem ook niet voor de voeten gooien.Daar zou je zelfs blij om moeten zijn al zal het zeer zeker pijnlijk zijn. Blijkbaar voelt hij zich toch verantwoordelijk? Boos omdat hij dit soort belangrijke zaken verzwijgt, ja! Dat zou ik wel zijn geweest.



Hoe zie jij het straks voor je? Komt de kleine over een paar maanden ook om het weekend bij jullie? Of sta je daar heel negatief in? Het lijkt erop dat zij hem terug wil?



Je schrijft dat er meerdere dingen zijn. Wil jij op deze leeftijd en met deze korte relatie (9 maanden?) de komende 18 jaar voor zijn kind er zijn en vast ook nog eens ten pas en te onpas? Op die leeftijd die jij nu hebt zou ik er echt niet aan moeten denken! Persoonlijk zou ik echt heel diep van binnen kijken naar wat jezelf zou willen. Zit de liefde zo diep, of kan je beter nu voor jezelf kiezen en de handdoek nu in de ring gooien en niet verder gaan met de relatie.
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 21 april 2017 @ 17:37:

[...]



?? Geef eens uitleg?2 jaar geleden was ik elkedag met oude vriendin. We waren elke dag samen. Iedereen kende ons als zusjes en zo voelde het ook. Daarna kregen wij een grote ruzie waardoor we geen contact meer hadden. Verder ging zij 2 jaar met hem. Het ging uit omdat zij dus express zwanger is geworden en hij het niet wou. Toen zijn wij in contact geraakt en hebben wij inmiddels al een jaar een relatie. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is.
quote:S2908 schreef op 21 april 2017 @ 17:34:

- Ik weet dat hij zijn verantwoordelijkheid moet nemen maar het is meer mijn beste vriend heeft een kind met mijn vriend. En met 'mijn beste vriend' bedoel je dan die kennis die ooit een vriendin was maar waar je nu al twee jaar geen contact meer mee hebt omdat jullie ruzie hebben? Goh.
Alle reacties Link kopieren
quote:alinea schreef op 21 april 2017 @ 17:39:

[...]





Jij wil er niet over praten? Kinderachtig.. Hij is vader dat is geen klein dingetje hoor daar kun je niet gezellig tegenaan zwijgen en jij wil van alles op de hoogte zijn maar er niet over praten?

Misschien moet je maar een beetje afstand nemen van deze situatie als je er niet volwassen mee om kunt gaan want je maakt alles nog moeilijker zo.Het is niet dat ik het niet wilt. Het ligt gewoon nogal gevoelig voor mij om er de heletijd over te praten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven