Minder van Tinder- deel 8

22-04-2017 14:28 2900 berichten
Al 7 delen bespreken we het lief en leed rondom online daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes



Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!



Voorgaand deel 7
Alle reacties Link kopieren
Deel 8 alweer.....Ik voorspel 2 fwb's voor mijzelf, 2 hilarische dates en hopelijk een leukerd die wat langer blijft pakken die ik per toeval in het wild ontmoet heb
Ik had de man met 22 cm veel plezier gewenst met zijn 22 cm en nu heeft hij me ontmatcht



Mijn voorspelling.. een leuke FWB zou zeker niet verkeerd zijn! Verder leuke dates, goede sex, grappige gesprekken, hilarische anekdotes... ik heb er zin in!
Alle reacties Link kopieren
Nooit gedacht dat ik nog zou meeschrijven in het nieuwe deel.., Maargoed ik moet dit echt met jullie delen



Ongeveer een half uurtje nadat ik die hele speech hier gaf over mijn onsuccesvolle ervaringen met tinder en mijn besluit om tinder te verwijderen kreeg ik via fb een berichtje van een meisje dat ze me langs zag komen op tinder maar dat ik haar niet geliked had helaas. Ik ben haar niet tegengekomen, zeker weten. Oogverblindend mooi meisje. Ik ben zelf trouwens niet lesbisch maar goed ze is echt zo knap en ben erg geïnteresseerd.



Voor ik het wist waren we echt uren aan het chatten over van alles en nog wat. Ik wilde haar nummer wel graag hebben. Ze liet weten dat ze een aantal jaren geleden een stalker heeft gehad, die jongen had iets op haar telefoon geplaatst waardoor hij haar overal kon volgen, engig. En dat ze daardoor nu extreem voorzichtig is.



Ik kan haar nergens vinden op internet verder. Haar facebookprofiel is behoorlijk kaal, kan ook niet zien wie haar vrienden zijn.



Ze wil graag afspreken, maar ook dit gaat wat moeizaam vind ik want ze heeft haar werkrooster nog niet en kan dus nog niet aangeven wanneer ze kan.



Ondertussen kletsen we honderduit over van alles en nog wat. Ze stuurt me selfies met vriendinnen in de kroeg etc.



Maar ben echt bang dat er een dikke viezige man aan de achterkant van het scherm zit...
quote:CherokeeRose1977 schreef op 22 april 2017 @ 14:43:

Ik had de man met 22 cm veel plezier gewenst met zijn 22 cm en nu heeft hij me ontmatcht



Mijn voorspelling.. een leuke FWB zou zeker niet verkeerd zijn! Verder leuke dates, goede sex, grappige gesprekken, hilarische anekdotes... ik heb er zin in!





De zomer/goede weer komt eraan. Ik ga erop los flirten



Ik merk dat ik zoveel beter in mijn vel zit dan een tijd geleden. Ook veel meer zelfvertrouwen over mijn lijf en wie ik ben. Voelt ZO goed
@Jempo

Hmm, lastig. Klinkt creepy omdat je haar niet voorbij zag komen. Daar gaan toch de alarmbellen af bij mij. Maar goed. In zo'n geval zou ik wel gaan videochatten.



Ik heb een niet-pluisgevoel en zou pas met haar afspreken als je er goed bij voelt en meer bevestiging krijgt (middels videochatten) of ze wel is wie ze is
quote:Lovestar schreef op 22 april 2017 @ 14:36:

Deel 8 alweer.....Ik voorspel 2 fwb's voor mijzelf, 2 hilarische dates en hopelijk een leukerd die wat langer blijft pakken die ik per toeval in het wild ontmoet heb







In het tempo waarin het hier gaat zul je dan nog op moeten schieten
Alle reacties Link kopieren
Lekker alweer die eerste voorspellingen. Ik denk dat ik nog een paar maanden doorsloer en wie weet wat ik dan tegenkom. Er mag best op een gegeven moment weer iemand iedere avond naast me liggen. En dat gaat vast gebeuren
Wees meester en vormgever van jezelf
Ik hoop dat ik in ieder geval in dit deel aan de ingenieur blijf plakken
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 22 april 2017 @ 14:52:

@Jempo

Hmm, lastig. Klinkt creepy omdat je haar niet voorbij zag komen. Daar gaan toch de alarmbellen af bij mij. Maar goed. In zo'n geval zou ik wel gaan videochatten.



Ik heb een niet-pluisgevoel en zou pas met haar afspreken als je er goed bij voelt en meer bevestiging krijgt (middels videochatten) of ze wel is wie ze isIk had hetzelfde idee idd. Het komt een beetje vaag over eigenlijk.
.
Alle reacties Link kopieren




Deel 8 alweer! Ik schrijf al mee sinds deel 3 haha!



Ik voorspel dat ik voor dit deel een slotje krijgt, ik toch weer op Tinder zit, moet de lat niet al te hoog leggen



Happy new topic!
quote:greenbean schreef op 22 april 2017 @ 14:52:

[...]





In het tempo waarin het hier gaat zul je dan nog op moeten schieten Ik heb geloof ik ongeveer 6 weken
quote:Robertooooh schreef op 22 april 2017 @ 14:53:

Lekker alweer die eerste voorspellingen. Ik denk dat ik nog een paar maanden doorsloer en wie weet wat ik dan tegenkom. Er mag best op een gegeven moment weer iemand iedere avond naast me liggen. En dat gaat vast gebeurenDezelfde iemand?
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me ook in deel 8, na mijn ene berichtje in deel 7.

Geen enorme drukte op Tinder. Eén iemand die me wel aardig lijkt, ga wel wat met hem drinken maar ik geloof niet dat dat nou vuurwerk zal worden.



De eerste Tinderdate heb ik inmiddels een aantal dates met hem gehad. Ik vind hem erg leuk, maar ik betwijfel of het wederzijds is. Het is wel altijd heel leuk als we elkaar zien, dus ik zie wel hoe dat loopt. Zal hem ongetwijfeld nog wel zien, maar kijken waar dat heengaat.



En dit weekend nog een date. Erg leuke meneer die ik een hele poos geleden een keertje ergens heb gezien. Spontaan voorstel om wat te gaan drinken en we appen er op los. Dus dat is wel top.



Ik ben wel een enorm selectieve swiper hoor. Ik ben niet makkelijk en nogal 'apart' en iemand moet dat wel kunnen handelen. Ik swipe dus alleen enigszins maffe profielen naar rechts hahaha. Dat spreekt mij ook wel meer aan.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd met het nieuwe deel. Ik lees al een tijdje mee en heb sporadisch wat gepost. Kwam er op neer dat ik tinder installeerde en na een paar dagen weer van mijn telefoon afgooide omdat het me aanvloog of ik er gewoon geen zin meer in had. Nog geen echte leuke matches gehad tot vorige week. Ben nu anderhalve week aan het appen met een leuke jongen en dat gaat leuk en gezellig. We hebben ook al een aantal keer gebeld. Morgen zou hij bij mij thuis komen en in principe staat deze date gewoon vast. Nu heb ik al de hele dag een vervelend voorgevoel dat het niet doorgaat morgen. Hij was gisteren en vandaag wel iets minder op de app maar niet helemaal verdwenen, ik kan er voor mezelf de vinger niet op leggen.



Nu zit ik dus als een soort van verliefde bakvis whatsapp te checken of ik alweer een reactie heb. Voel me echt stom, want hoe kan ik verliefd zijn als ik iemand nog nooit gezien heb? herkent iemand dit?



Anyway, heel irritant dus hoop dat hij snel online is om uitsluitsel te geven.
Alle reacties Link kopieren
Anders stuur je hem toch iets? Of had je dat al gedaan?
.
Alle reacties Link kopieren
Heb ik gedaan. Ik stuurde vanmiddag een luchtig berichtje dat ik zin had in morgen en hoe laat hij er zou zijn. Hij stuurde drug vanaf hoe laat ik kan en ik gaf een tijd. Hij heeft t wel gezien maar er niet op gereageerd.



Maar misschien maak ik het allemaal veel te groot en is hij gewoon druk of iets anders.

Of mijn gevoel klopt en word ik al gedumpt voordat ik überhaupt mijn eerste date had
Littlemissy minder appen net voor een date lijkt me goed te begrijpen hoor, vooral als jullie al anderhalve week bezig zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:littlemissy schreef op 22 april 2017 @ 16:18:

Heb ik gedaan. Ik stuurde vanmiddag een luchtig berichtje dat ik zin had in morgen en hoe laat hij er zou zijn. Hij stuurde drug vanaf hoe laat ik kan en ik gaf een tijd. Hij heeft t wel gezien maar er niet op gereageerd.



Maar misschien maak ik het allemaal veel te groot en is hij gewoon druk of iets anders.

Of mijn gevoel klopt en word ik al gedumpt voordat ik überhaupt mijn eerste date had Oh als hij vanmiddag nog gereageerd heeft zal het wel goed zitten denk ik.
.
Alle reacties Link kopieren
O dat is goed te horen treezebees. Moet duidelijk nog in het hele datinggebeuren groeien.

Hoop dat je gelijk hebt want hij lijkt me erg leuk en ik had er echt veel zin in.
Alle reacties Link kopieren
quote:Lovestar schreef op 22 april 2017 @ 15:31:

[...]





Dezelfde iemand? Yep, wie weet. Maar pas over een paar maanden he? Niet te snel stoppen met sloeren
Wees meester en vormgever van jezelf
Gezellig lieve mensen! Ik lees later bij!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven