Grootste date blunders

29-04-2017 13:07 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel hier je aller ergste date blunders. Hoe genant,grappig,vreselijk,eng het maakt niet uit. Deel hier je leed met anderen!



Ik heb zelf helaas nog nooit een hele dramatische date gehad, ben benieuwd naar jullie verhalen!
Een date in de dierentuin. Ik schaamde me kapot.
Omdat het de dierentuin was?
quote:Filee_ schreef op 29 april 2017 @ 13:14:

Een date in de dierentuin. Ik schaamde me kapot.Superleuk juist!
Alle reacties Link kopieren
Haha, de dierentuin.. lachen toch? Ik had een keer een spontane date met een mafkees die ons chatten zó leuk vond, dattie spontaan in de auto was gestapt en in mijn woonplaats op me wachtte.. was al creepy, maar ik ben toch gegaan. Stond ie daar met een sneu bosje gele AH tulpen.. voortaan beter op de voortekenen letten, want z'n trotse foto van z'n kookkunsten wees er ook al op dat het niet de meest verzorgde was.. :-)



Verder beperkt gedate en meestal leuk door goede voorselectie.
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Ik heb een date in de Action gehad.
.
anoniem_64b15400b727b wijzigde dit bericht op 11-12-2017 13:57
99.41% gewijzigd
quote:honingbijtje schreef op 29 april 2017 @ 13:16:

[...]





Superleuk juist!Het was meer de jongen die het gênant maakte. Die begon allemaal weetjes over de dieren op te ratelen.
Alle reacties Link kopieren
In de Action... díe is goed! Dat had vast een aanleiding.. en over de mijne; die had in elk geval wel op zijn manier z'n best gedaan! :-)
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Ik heb ook een keer voor iemand zo'n sneu bosje bloemen van de AH meegenomen, omdat ik in de zenuwen geen echte bloemenzaak kon vinden. Nu ben ik onzeker dat diegene dat dan ook stom vond. ;)
Alle reacties Link kopieren
Er is al (ergens hier op t forum) een langlopend topic met alle dateblunders
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een keer een sms over hoe ontzettend beroerd de date was naar de date in kwestie gestuurd in plaats van naar een vriend van mij. Ehm oeps!
Mijn meest verschrikkelijke date was in zo'n indoor sneeuwhal. Ik was 25, net alleen met 3 kinderen, en er van overtuigd dat ik nooit meer iemand zou vinden. Anders was ik misschien wat assertiever geweest.



Date leek niet op zijn foto, praatte continue met verkleinwoordjes. Waar zijn de toiletjes etc. Ook heeft hij me zo'n enorme duw gegeven dat ik bijna op m'n plaat ging. Was om te kijken welke voet voor moest op het snowboard, uhh ja een aankondiging daarvan zou fijn zijn. Nooit meer gezien deze man.
Alle reacties Link kopieren
Er zijn al topics genoeg over date blunders. Urenlang mee vermaakt.



Maar bloemen op de eerste date vind ik sowieso niks. Loop je de hele avond met die bloemen rond. Ik vind het persoonlijk echt een afknapper, krijg dan het gevoel alsof diegene zo mee naar binnen wil gaan als ik ze voor de date in het water wil zetten.

Geen bloemen voor mij dus!
quote:Dina80 schreef op 29 april 2017 @ 13:20:

Ik heb ook een keer voor iemand zo'n sneu bosje bloemen van de AH meegenomen, omdat ik in de zenuwen geen echte bloemenzaak kon vinden. Nu ben ik onzeker dat diegene dat dan ook stom vond. ;)Een bosje bloemen van de AH is helemaal niet sneu! Ik koop ze altijd voor mezelf en zou er echt heel blij mee zijn als ik ze cadeau zou krijgen. Wie het kleine niet eert..
Tweede date gingen we uit eten en werd ik tijdens het eten onwel, ik denk door een combinatie van zenuwen en te laat teveel eten. Ben ik flauwgevallen in het toilet van het restaurant nadat ik eerst flink had overgegeven. Date heeft mij naar huis gebracht, in bed gelegd en is zelf op de bank gaan slapen. Ik heb jaren niet meer in dat restaurant durven komen
quote:MinkeDeWit schreef op 29 april 2017 @ 13:35:

Tweede date gingen we uit eten en werd ik tijdens het eten onwel, ik denk door een combinatie van zenuwen en te laat teveel eten. Ben ik flauwgevallen in het toilet van het restaurant nadat ik eerst flink had overgegeven. Date heeft mij naar huis gebracht, in bed gelegd en is zelf op de bank gaan slapen. Ik heb jaren niet meer in dat restaurant durven komen Maar hoe is het met de date verlopen?
Op eerste date met een Griek. Ik hoorde mezelf zeggen dat ik absoluut niet van Grieks eten hou. Ik kon wel door de grond zakken. Het is niks geworden.
quote:Kromo19 schreef op 29 april 2017 @ 13:37:

[...]



Maar hoe is het met de date verlopen? Het verloop was wat tragischer. We kregen een relatie, ik raakte zwanger, en toen vond hij ineens dat we geen relatie hadden en dat hij daar niet aan toe was.
Alle reacties Link kopieren
quote:Kromo19 schreef op 29 april 2017 @ 13:23:

Mijn meest verschrikkelijke date was in zo'n indoor sneeuwhal. Ik was 25, net alleen met 3 kinderen, en er van overtuigd dat ik nooit meer iemand zou vinden. Anders was ik misschien wat assertiever geweest.



Date leek niet op zijn foto, praatte continue met verkleinwoordjes. Waar zijn de toiletjes etc. Ook heeft hij me zo'n enorme duw gegeven dat ik bijna op m'n plaat ging. Was om te kijken welke voet voor moest op het snowboard, uhh ja een aankondiging daarvan zou fijn zijn. Nooit meer gezien deze man.Tjee klinkt vreselijk idd.
Mijn date blunders zijn een beetje treurig, eigenlijk. Meerdere keren is dit gebeurd: na een aantal leuke dates buiten de deur, kwamen ze voor het eerst bij mij thuis of andersom. En dan wisten de heren niet hoe snel ze me de kleren van het lijf scheurden bij wijze van spreken. Ik heb echt mannen van me af moeten duwen en ik heb zelfs een keer met een (super aantrekkelijke) man op de bank gezeten die alvast zijn broek open deed en z'n (gigantische) ### tevoorschijn haalde. Beetje jammer als dat nog niet je uitgangspunt is. Blijkbaar deed ik iets verkeerd, was ik niet duidelijk genoeg ofzo. Ik gaf misschien verkeerde signalen? Terwijl ik heel goed mijn grenzen bewaak altijd en best zelfbewust ben. Maar ik nodig daarom geen mannen meer bij mij thuis uit en ga niet meer bij mannen thuis daten als ik nog geen seks wil. Want het is zo teleurstellend als het zo afloopt.
Alle reacties Link kopieren
quote:perzikboom6 schreef op 29 april 2017 @ 13:23:

Ik heb een keer een sms over hoe ontzettend beroerd de date was naar de date in kwestie gestuurd in plaats van naar een vriend van mij. Ehm oeps!
Alle reacties Link kopieren
quote:Lotus90 schreef op 29 april 2017 @ 13:40:

Mijn date blunders zijn een beetje treurig, eigenlijk. Meerdere keren is dit gebeurd: na een aantal leuke dates buiten de deur, kwamen ze voor het eerst bij mij thuis of andersom. En dan wisten de heren niet hoe snel ze me de kleren van het lijf scheurden bij wijze van spreken. Ik heb echt mannen van me af moeten duwen en ik heb zelfs een keer met een (super aantrekkelijke) man op de bank gezeten die alvast zijn broek open deed en z'n (gigantische) ### tevoorschijn haalde. Beetje jammer als dat nog niet je uitgangspunt is. Blijkbaar deed ik iets verkeerd, was ik niet duidelijk genoeg ofzo. Ik gaf misschien verkeerde signalen? Terwijl ik heel goed mijn grenzen bewaak altijd en best zelfbewust ben. Maar ik nodig daarom geen mannen meer bij mij thuis uit en ga niet meer bij mannen thuis daten als ik nog geen seks wil. Want het is zo teleurstellend als het zo afloopt.Ja ik snap je helemaal, vervelend dat het zo moest gaan..
Ik heb als 16 jarige een keer een date met een jongen gehad die veel ouder was. 28 ofzo, het was best een gezellige date en heb echt gelachen alleen het einde werd nogal bizar. Ik wilde geen seks met hem, hij kreeg toen een driftbui en reed hard weg in zijn Corvette. Diezelfde nacht stond hij strontlazarus bij mijn ouders aan de deur dat IK zijn Corvette moest betalen want vanwege mij had hij hem in de prak gereden. Hoe dat is opgelost weet ik niet meer maar mijn vader en broers waren echt woest.
Alle reacties Link kopieren
quote:Pieps2016 schreef op 29 april 2017 @ 13:41:

Ik heb als 16 jarige een keer een date met een jongen gehad die veel ouder was. 28 ofzo, het was best een gezellige date en heb echt gelachen alleen het einde werd nogal bizar. Ik wilde geen seks met hem, hij kreeg toen een driftbui en reed hard weg in zijn Corvette. Diezelfde nacht stond hij strontlazarus bij mijn ouders aan de deur dat IK zijn Corvette moest betalen want vanwege mij had hij hem in de prak gereden. Hoe dat is opgelost weet ik niet meer maar mijn vader en broers waren echt woest.Begrijpelijk dat je familie boos was, wat een rare zeg!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven