Grootste date blunders

29-04-2017 13:07 521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vertel hier je aller ergste date blunders. Hoe genant,grappig,vreselijk,eng het maakt niet uit. Deel hier je leed met anderen!



Ik heb zelf helaas nog nooit een hele dramatische date gehad, ben benieuwd naar jullie verhalen!
quote:HasseSimonsdochter schreef op 29 april 2017 @ 16:39:

Dat je dan nog blijft slapen, ik was denk ik met OV of taxi naar huis gegaan of had me door een vriendin laten ophalen.



Nou, die avond hebben we het wel uit kunnen praten. Ik heb uitgelegd hoe het zat en dat begreep hij. We hebben ook niet in hetzelfde bed geslapen. Het was niet ideaal maar een prima oplossing voor die avond.

Maar ik krijg het er gewoon nog steeds warm van als ik er aan denk dat ik zoiets, in die situatie, gewoon tegen iemand heb gezegd.
Ohh nog iets wat ik bizar vond.



Ik had een gewone vriend.Ik kwam net uit een relatie die nogal een naar eind had.En hij was een van de weinige mannelijke vrienden/kenissen die nog met mij wilde afspreken ondanks bedreigingen van mijn ex.(stalker)



Maar goed,we liepen met zijn zoontje in een attractiepark en hij zegt ineens: hoe voelt het nou, Om zo als een gezinnetje te lopen samen?



Meneer had blijkbaar hele verkeerde ideeën..Ik wist totaal niet meer wat ik moest zeggen.Heb later ook duidelijk gemaakt dat ik absoluut niks van hem wilde.Ook niet als de situatie anders was geweest.Ik had ook niks met hem gedaan of hints gegeven dus begreep er niks van.



Is wel iets anders als een date maar was heel verbaasd.Hij zag al een hele toekomst samen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog wel een leuke :p ooit op date geweest met een hindoestaanse jongen... Ik was 22 en hij 25 zei hij.

We hadden afgesproken op terras , en toen wou hij betalen, pakte geld uit zn portemonnee en liet dat ding open op tafel liggen.. Zag ik dus zijn id kaart waarop stond dat hij 10 jaar ouder was.. Ik ben snel weggegaan terwijl hij aan het betalen was.. Daarna een appje gekregen met waar ik was gebleven. Toen ik hem vertelde dat ik zijn id had gezien werd ik dagenlang verrot gescholden dat ik een hoer en een slet was, telkens als ik hem blokte vond ie wel een nieuwe manier om mij lastig te vallen. Tot een goeie vriend hem bedreigde en het gescheld was afgelopen...
Waarom ga je dan snel weg?
Waarom schijf jij, als TO, helaas? Wees blij!
quote:HasseSimonsdochter schreef op 29 april 2017 @ 18:02:

Waarom ga je dan snel weg?Als iemand 35 zou zijn ipv 25 zou ik ook weggaan.
Alle reacties Link kopieren
@iemandanders en @Pieps; ja, het zal zeker ook de man in kwestie geweest zijn, vreselijk vond ik hem. Binnen 30 seconden al, maar toch een hele avond aan besteed! Hij deed z'n best inderdaad... als t n leuke ventbwas geweest, had ik er zeker heel anders op teruggekeken! Een latere date bezorgde ik nogal een blunder, door hier iets over te vertellen en eraan toe te voegen dat ik ook wel lastig met bloemen ben. Was een slimmerd, dus hij vroeg; heb je liever lelijke bloemen of geen bloemen! Een date later kreeg ik een prachtige rode roos van hem! :-)
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Mutsje, wat een verrassing.. wees blij dat het daarmee wel helder werd! Pfff.. je kunt ook echt niet duidelijk genoeg zijn hoor!
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Haha oh, waar begin ik.



Ooit een date met een jongen uit India (ook een Hindoestaan, denk ik :D), of nja, niet echt een date. Want ik had toen al een vriend en had hem dat ook gezegd, ik zei dat het gewoon gezellig een biertje doen was. Hij bleef het echter als een date zien, dus ik wees hem af.

Nou moe, hij ontplofte helemaal. Noemde me een narcist en een racist en alles wat slecht is. Ik krijg tot op de dag van vandaag nog appjes van hem, hij neemt namelijk telkens weer een nieuw nummer en dan scheldt hij me uit voor "Dutch nazi" en wat nog. Ik denk dat ik al 5 nummers van hem geblokkeerd heb, in totaal.



Ook een keer een date met een jongen van dezelfde faculteit in Groningen via Tinder. Hij maakte veel seksuele opmerkingen waar ik mij ongemakkelijk bij voelde. Heb dus de volgende dag een appje gestuurd zo van: "Ik vind je een aardige jongen, maar ik zie dit nergens heen gaan." Was er inmiddels ook via Facebook achtergekomen dat hij er een vriendin op nahield.

Hij bleef me daarna echter appjes sturen met de vraag of ik nog wilde afspreken... De vierde keer vragen vroeg hij plots "Wil je een beurt?" Omdat ik het zat was en de vreemdganger een beetje wilde tarten zei ik: "Ja, is goed! Wat is je adres? Ik trek mijn mooiste lingeriesetje aan en ik kom onmiddellijk jouw kant op!" Ben natuurlijk niet gegaan, waarop ik een stortvloed aan berichten kreeg à la "Waar blijf je nou?!" en later over hoe 'flauw' ik was.



Ook zelf een keer een paar dates verprutst met een jongen die ik erg leuk vond en op een barbecuefeestje van een van mijn beste vrienden had leren kennen. Heb wonder boven wonder nog 3 dates met hem gehad (!). Heb de eerste date bier over mezelf heen gegooid. Tweede date was ik mijn geld vergeten. De derde date kwam ik bij hem thuis en hij had een enorme ingelijste familiefoto staan met zijn ouders en zijn zusje. Ben zelf niet zo'n familiemens, dus ik zei iets in de trant van: "Jeetje, dat je zoiets inlijst." Was niet zo vriendelijk van me, kreeg na die date ook te horen dat hij niet met mij verder wilde. Oeps.



Ook later een Tinderdate gehad. Ik zag zijn Tinderfoto's en was gelijk wild van deze gast. Hij had veel foto's waarop hij aan het schaken was: ik had zelf vroeger ook in verenigingsverband geschaakt en vond het super leuk dat iemand dat deed. Verder had hij hele mooie foto's: een grote man met roodblond haar, beetje Vikingachtig. Gewoon lekker mannelijk.

Ging dus best opgetogen naar die date, maar we eindigden in een heel raar cafeetje in Groningen waar alleen maar alternatievelingen zaten met lang haar en tattoos en wat mensen die alleen zaten en sinister in een hoekje ons aan het bestuderen waren. Date bleek zich ook niet gewassen te hebben, hij stonk echt ongelooflijk hard naar zweet. Verder bleek hij minder knap dan op zijn foto's, had hij een gezwel op zijn lip en hing er aan zijn linkerwang een draadje speeksel of snot of zo, waardoor ik mij ook niet kon concentreren op zijn verhaal. Uiteindelijk heel snel om de rekening gevraagd, liet hij het mij betalen.



Dat waren de ergste!
quote:Filee_ schreef op 29 april 2017 @ 18:07:

[...]



Als iemand 35 zou zijn ipv 25 zou ik ook weggaan.Uiteraard, maar ik bedoel zonder wat te zeggen gewoon weglopen.
Alle reacties Link kopieren
quote:[HasseSimonsdochter schreef op 29 april 2017 @ 18:18[/message]:

[...]





Uiteraard, maar ik bedoel zonder wat te zeggen gewoon weglopen.hij loog over zijn leeftijd, dus wat moet je daar nog mee?
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
quote:Blondie456 schreef op 29 april 2017 @ 14:51:

[...]



Ik ben zo opgevoed dat je niet de hele avond van een ander gaat zitten zuipen. Als je geen geld hebt dan blijf je thuis maar ga niet mooi zitten wezen aan de bar en zuipen van een ander. Als ik een drankje kreeg van een man dan gaf ik daarna weer een drankje terug. Ik wil niet profiteren van een ander. Dit past wel in het topic gierige acties.



Kan me zo voorstellen dat wanneer je 17 bent, naïef en je hebt een date met een oudere jongen die steeds aanbiedt om je drankjes te betalen, je die aanneemt. Misschien weinig ervaring, nog niet weten hoe het hoort.

Ik vind jouw reactie nogal apart..ze was toen 17.
quote:HasseSimonsdochter schreef op 29 april 2017 @ 18:18:

[...]





Uiteraard, maar ik bedoel zonder wat te zeggen gewoon weglopen.Zo te lezen was dat een goede zet van haar, misschien had hij haar wel wat aangedaan als je naderhand ziet wat voor berichtjes ze allemaal heeft gekregen van hem.
Alle reacties Link kopieren
Oef, bizar zeg hoe ver sommige mensen kunnen gaan.. dateregels hanteren he?! Ervaring opdoen helpt inderdaad..
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik liep weg omdat ik er ineens een heel slecht gevoel bij had... En aan xn agresieve appjes te zien was het maar misschien goed ook dat ik weg ben gelopen ipv hem te confronteren daar
Alle reacties Link kopieren
Het staat je áltijd vrij!! Je hoeft dit niemand uit te leggen!!
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Het enige wat ik kan bedenken is mijn date thomas noemen terwijl ie bart heette.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik heb ook een keer op een 'exdate' waarmee ik nog contact had verkeerd gereageerd; hij vertelde dattie naar een bepaald museum ging, dus ik 'oh.. daar was je toch al geweest?'.. was n date van daarna, haha. Gelukkig kon hij het wel hebben. :-)
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
quote:NDD93 schreef op 29 april 2017 @ 18:17:

Verder hing er aan zijn linkerwang een draadje speeksel of snot of zo, waardoor ik mij ook niet kon concentreren op zijn verhaal.



Bah, ik moet nog eten!
quote:broodroostertje schreef op 29 april 2017 @ 18:27:

[...]





Kan me zo voorstellen dat wanneer je 17 bent, naïef en je hebt een date met een oudere jongen die steeds aanbiedt om je drankjes te betalen, je die aanneemt. Misschien weinig ervaring, nog niet weten hoe het hoort.

Ik vind jouw reactie nogal apart..ze was toen 17.Dan kom ik toch weer op opvoeding. Ik ging vanaf mijn 14de elk weekend uit en ik nam niet zo maar drankjes aan van mannen. Ja ik nam ze aan maar dan gaf ik het volgende rondje een drankje terug. Ik kan me ook wel voor stellen dat je naief bent als je 17 bent maar ik was dat was dat betreft dus niet dankzij mijn ouders. Als je de hele avond drankjes van iemand aan neemt dan wek je wel de indruk dat je hem op zijn minst leuk vind. Ik kreeg ook drankjes aangeboden maar ik gaf dat gelijk terug. En zonder geld moet geen mens weg gaan.
Uit eten, werd ook onwel (net als iemand eerder. Ik was al niet echt lekker maar wilde de date zo graag laten doorgaan), rende naar buiten om te kotsen in een plantenbak terwijl hij mijn haar omhoog hield zodat dat school bleef. Heel charmant....



Ben nog steeds met hem getrouwd. ;)
Ohja want als je iemand leuk vind dan ben je ook verplicht om te zoenen of seks te hebben. En ik ben blij dat mijn opvoeding mij tegen heeft gehouden om op mijn 14de in een kroeg te zitten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Troeteltje schreef op 29 april 2017 @ 18:05:

Waarom schijf jij, als TO, helaas? Wees blij! Omdat de meeste verhalen heel vermakelijk en grappig zijn en leuk is om daar op terug te blikken.. Maar leuk om jullie verhalen hier te lezen!
quote:Pieps2016 schreef op 29 april 2017 @ 19:06:

Ohja want als je iemand leuk vind dan ben je ook verplicht om te zoenen of seks te hebben. En ik ben blij dat mijn opvoeding mij tegen heeft gehouden om op mijn 14de in een kroeg te zitten.Ik heb nergens gezegd dat je dan ook verplicht bent tot wat dan ook. Ik ben denk ik wat ouder dan jij en in mijn tijd gingen we inderdaad naar de kroeg met 14 jaar.
Alle reacties Link kopieren
Trouwens ik heb wel iets akeligs een keer mee gemaakt maar dat was nog niet tot een date gekomen.. gelukkig! Was een jongen via tinder en het leek een hele nette jongen maar toch kwamen bepaalde dingen vreemd over. Ik wilde het contact verbreken en had dat vriendelijk gezegt, toen begon de ellende hij bleef mij bellen en ik had hem geblokt. Had hij vervolgens mijn telefoonnummer aan vele andere door gegeven die mij maar bleven bellen en mijn voicemail in bleven spreken en appjes stuurden. Ik had ze allemaal geblokt en uiteindelijk hield het op na een paar dagen. Ben ik blij dat het niet tot een date is gekomen, wat een creep was dat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven