vriend heeft niet zoveel voor mij over

21-05-2017 13:40 185 berichten
Alle reacties Link kopieren
vriendlief heeft niet zoveel over voor mij over in vergelijking met andere vrouwen die ik vaak ken
hij wilt mij o.a niet beffen (ik pijp hem wel altijd), en hij behandelt mij niet echt soms als iets wat echt heel "waardevol" is
hij is niet geinteresseerd in wat ik leuk vind ofzo
hij vindt alles maar oké en wel goed
ik erger mij aan dat hij alles maar oké vindt
het geeft mij het gevoel dat ik ook maar oké ben en niet echt iets bijzonder of iets in die richting.
hij zegt wel prinsesje enzo en meer van dat soort dingen maar hij handelt er niet naar en dat ergert mij zo ontzettend erg
zeg dan gwn niks
hij is ook een type die zegt ik ga je lekker verwennen maar vervolgens doet hij dat niet

stel ik mij aan?

of zijn er vrouwen die dit herkennen en minderwaardig voelen wanneer ze andere vrouwen zien die in vegelijking wel worden behandeld alsof ze iets bijzonders voor die persoon zijn?

Hij hoeft trouwens helemaal niet te doen alsof ik een prinsesje ben ofzo.. maar gewoon wat meer. Het zijn de kleine dingen die ik mis. Een kopje thee brengen of iets dergelijks, of een (korte) massage geven als ik last heb van mijn schouders. Heel soms doet hij wel iets 'speciaals' maar dan voelt hij zich ook meteen van "kijk hoe lief ik ben" en dat ergert mij ook want ik doe ook al dat soort dingen om het hem gemakkelijk te maken, en dat doe ik met plezier en omdat ik echt van hem houd. Voor mij zijn dat vrij normale dingen.. ik wil het hem gemakkelijk maken zeg maar.. maar hij is echt gefocust op mij speciaal laten voelen zoiets op dat moment. En daarom komt het niet echt oprecht op mij over..

De seks is middelmatig. Ik merk dat hij zich weerhoudt om mij oraal te bevredigen. Ik pijp hem wel altijd en vind het fijn. Ik vind eigenlijk dat dit stukje niet eens zo erg is maar het stelt mij wel iets teleur.. ik douche ook altijd voor de seks en maak mezelf nog extra extra schoon zodat hij mij 'aantrekkelijker' vind. Soms wanneer hij echt geil is geeft hij mij wel een paar likken over mijn vagina maar dan stopt hij ermee en vraagt of ik het fijn vind en dan voelt hij zich helemaal ook trots omdat hij 3 likken heeft gegeven..

Nu gaan jullie vast tips geven als bespreek het met hem. Maar ik wilde vooral vragen of.dit normaal is ja of nee.

Ik heb het toen ook wel aangegeven dat hij niet teveel gefocust moet
ik kan het trouwens wel bij hem aangeven of het met hem bespreken maar het feit dat hij er zelf niet op komt frustreert mij want dan denk ik "houdt hij wel echt van mij?"

Ik hou wel echt van hem.. ik gun hem alle mooie dingen in het leven. Zelfs al is het met een andere vrouw. Hij weet ook dat ik heel veel van hem houd, en hij zegt ook weleens dat ik zijn droom ben. Maar ik denk dat ik zijn droom ben omdat ik lief ben (ik ben wel lief denk ik) en een leuk uiterlijk heb volgens hem.. maar ik denk niet dat hij mij waardeert als persoon die hij heel interessant vind zeg maar..

Hij doet overigens wel dingen voor mij en is niet zo (extreem )egoistisch. Hij bedenkt wel verrassingen voor mij, en luister wel.goed naar al mijn verhalen etc maar dat doet hij ook naar zijn vrienden toe zeg maar. Hij is wel iemand waar ik altijd op kan terugvallen. Dat dan weer wel.. maar hij is iemand die zichzelf altijd wel op eerste plek zet binnen onze relatie.. zoiets.

Als ik het met hem wil bespreken weet ik ook helemaal niet hoe ik het moet verwoorden want ik wil ook niet overkomen als een hebberig iemand. Een cadeau etc (wat hij weleens geeft trouwens) doet mij niet zoveel als wanneer hij dingen doet om.het mij gemakkelijker te maken.. dus dat met dat kopje thee brengen etc.

Ik merk gewoon dat in veel relaties de man net iets meer de gever is.. en in onze relatie is het andersom..
maggie-waters wijzigde dit bericht op 21-05-2017 13:53
0.23% gewijzigd
Als je niet tevreden bent moet je gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lang zijn jullie al samen? Beide al eerder een relatie gehad? Is het ooit anders geweest binnen jullie relatie? Wonen jullie samen?
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou je willen dat iemand je behandelt als prinses en je ook zo noemt? Je bent volwassen. :facepalm:
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Ik begrijp het niet zo goed eerlijk gezegd. Hij zorgt voor verrassingen, luistert naar je verhalen,... maar dat luisteren doet hij net zoals hij bij zijn vrienden doet. Dat is toch normaal? Ik luister ook hetzelfde naar mijn vriend als naar mijn vriendinnen. Ik weet niet hoe dat anders moet/kan.

Maar ik lees toch dat hij wel dingen voor je doet. Mijn vriend brengt ook bijna nooit spontaan thee of geeft ook nooit een massage als ik pijn heb aan mijn nek. Maar als hij het dan wel eens doet is het extra leuk vind ik. (Ik type momenteel blind omwille van de update. Excuses voor typefouten)
Alle reacties Link kopieren
violetskies schreef:
21-05-2017 13:49
Waarom zou je willen dat iemand je behandelt als prinses en je ook zo noemt? Je bent volwassen. :facepalm:
Ik.wil.juist geen prinses genoemd worden. Ook niet eens behandelt.. ik wil ook weer niet op een voetstuk of iets dergelijks geplaatst worden..
Alle reacties Link kopieren
IBIopviva schreef:
21-05-2017 13:48
Hoe lang zijn jullie al samen? Beide al eerder een relatie gehad? Is het ooit anders geweest binnen jullie relatie? Wonen jullie samen?
7 maanden en we wonen niet samen
Maggie-Waters schreef:
21-05-2017 13:52
Ik.wil.juist geen prinses genoemd worden. Ook niet eens behandelt.. ik wil ook weer niet op een voetstuk of iets dergelijks geplaatst worden..
Nou klaar dan toch.
Alle reacties Link kopieren
violetskies schreef:
21-05-2017 13:49
Waarom zou je willen dat iemand je behandelt als prinses en je ook zo noemt? Je bent volwassen. :facepalm:
Ik zie het al. Ik zei hij behandelt me niet echt als prinses maar dat is idd wel overdreven. Wist niet hoe ik het anders moest formuleren. Maar het is niet meteen prinses.
Ik merk gewoon dat in veel relaties de man net iets meer de gever is.. en in onze relatie is het andersom..
Deze zin. Wat een bullshit.

Ik hou meer van evenwicht in een relatie.
Alle reacties Link kopieren
Jitsie schreef:
21-05-2017 13:51
Ik begrijp het niet zo goed eerlijk gezegd. Hij zorgt voor verrassingen, luistert naar je verhalen,... maar dat luisteren doet hij net zoals hij bij zijn vrienden doet. Dat is toch normaal? Ik luister ook hetzelfde naar mijn vriend als naar mijn vriendinnen. Ik weet niet hoe dat anders moet/kan.

Maar ik lees toch dat hij wel dingen voor je doet. Mijn vriend brengt ook bijna nooit spontaan thee of geeft ook nooit een massage als ik pijn heb aan mijn nek. Maar als hij het dan wel eens doet is het extra leuk vind ik. (Ik type momenteel blind omwille van de update. Excuses voor typefouten)

Het gaat gewoon om de dingen dat wanneer iets mij niet lukt bijvoorbeeld.. dat hij uit zichzelf mij wilt helpen ofzo..
Alle reacties Link kopieren
-Puss-in-Bootz- schreef:
21-05-2017 13:55
Deze zin. Wat een bullshit.

Ik hou meer van evenwicht in een relatie.
Misschien omdat jij het al eerder ervaren hebt en het nu niet meer hoeft maar ik.wil.wel iets specialers behandeld worden. Meer oprecht..
Alle reacties Link kopieren
Tsja meid, in de echte wereld moet je om dingen vragen en niet verwachten dat mensen uit zichzelf voor je gaan lopen. Ook niet in een relatie. Ik vind dat je nogal zeurt. Je hebt een lieve vriend die het beste met je voor heeft, alleen niet zo attent is. Of misschien wel attent, maar niet 'genoeg' naar jouw wens. Niemand is perfect. Mooie leerschool voor jou om duidelijker te leren communiceren en aan te geven wat je wilt en nodig hebt van anderen.
Alle reacties Link kopieren
Maggie-Waters schreef:
21-05-2017 13:58
Misschien omdat jij het al eerder ervaren hebt en het nu niet meer hoeft maar ik.wil.wel iets specialers behandeld worden. Meer oprecht..
Waarom moet je in godsnaam specialer behandeld worden? Waar haal jij je ideeën over relaties vandaan? En wat heeft dat alles met oprechtheid te maken?
Maggie-Waters schreef:
21-05-2017 13:58
Misschien omdat jij het al eerder ervaren hebt en het nu niet meer hoeft maar ik.wil.wel iets specialers behandeld worden. Meer oprecht..
Wat ervaren hebt? Dat de man de gever is en de vrouw de nemer? Ik moet er niet aan denken. Nooit.

En als jij iets wilt wat hij je niet kan of wil geven dan kun je kiezen om het te accepteren óf je zoekt iemand anders.
Alle reacties Link kopieren
Maggie-Waters schreef:
21-05-2017 13:58
Misschien omdat jij het al eerder ervaren hebt en het nu niet meer hoeft maar ik.wil.wel iets specialers behandeld worden. Meer oprecht..
Ga je mee naar de Mc Schatje? Zo iets?
Iets teveel Bouquetreeks gelezen?
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
21-05-2017 13:59
Tsja meid, in de echte wereld moet je om dingen vragen en niet verwachten dat mensen uit zichzelf voor je gaan lopen. Ook niet in een relatie. Ik vind dat je nogal zeurt. Je hebt een lieve vriend die het beste met je voor heeft, alleen niet zo attent is. Of misschien wel attent, maar niet 'genoeg' naar jouw wens. Niemand is perfect. Mooie leerschool voor jou om duidelijker te leren communiceren en aan te geven wat je wilt en nodig hebt van anderen.
Ik geloof niet dat het zo is.. want ik zie wel meer dan genoeg mensen die het uit zichzelf doen en ik doe dat toch ook.. voor mij betekent dat juist houden van. Als je iets overhebt voor de ander om het de ander net iets meer gemakkelijk te maken.
En jij denkt dat je een man kunt veranderen. Succes daarmee :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
-Puss-in-Bootz- schreef:
21-05-2017 14:01
Iets teveel Bouquetreeks gelezen?
Ja, dit. Je hebt een heel romantisch en onvolwassen beeld van relaties. Wat je om je heen ziet is niet representatief. Je weet niet alles van die relaties, want bent er geen onderdeel van. Dus kun je niet de conclusie trekken dat het 'daarin wel gebeurt'. Daarnaast zul je ook gefocust zijn op wat zij wel zouden hebben wat jij niet hebt, dus is die vergelijking ook verre van objectief.
Mmmmm....ik waardeer het enorm als een man een deur voor me openhoudt, of mijn jas aanneemt. Niet op een slijmerige manier, maar meer vanzelfsprekend. Hoffelijkheid naar vrouwen toe vind ik mooi, ook zeker in relaties.
Zelf ben ik ook hoffelijk. Ik houd deuren voor mensen open, raap wat op wat iemand laat vallen enz.
anoniem_181204 wijzigde dit bericht op 21-05-2017 14:07
4.99% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Koffiehagedis schreef:
21-05-2017 14:00
Waarom moet je in godsnaam specialer behandeld worden? Waar haal jij je ideeën over relaties vandaan? En wat heeft dat alles met oprechtheid te maken?
Ik zie het bij anderen.. mensen die oprecht van elkaar houden
En ben jong ook.. misschien ook naief. Maar ik haal idd ook.veel.uit internet etc omdat ik het anders niet echt begrijp zoiets.. en door te kijken naar anderen. En ik vond ooit een pagina op internet waardoor je kon zien of een man écht van je houdt. Dat.klinkt naief maar ik weet ook niet zo goed beter..

Het is misschien ook dat mijn ex mij wel heel bijzonder vond en alles deed om.het mij gemakelijker te maken maar ik vond hem als persoon later achteraf toch niet zo leuk en hield niet echt van hem en vond hem niet zo interessant. Dus toen ujtgemaakt na 2.maanden.. maar hij hield wel echt van mij als persoon om.hoe ik ben en was en deed veel.voor.me..
Alle reacties Link kopieren
francieneke schreef:
21-05-2017 14:05
Mmmmm....ik waardeer het enorm als een man een deur voor me openhoudt, of mijn jas aanneemt. Niet op een slijmerige manier, maar meer vanzelfsprekend. Hoffelijkheid naar vrouwen toe vind ik mooi, ook zeker in relaties.
Zelf ben ik ook hoffelijk. Ik houd deuren voor mensen open, raap wat op wat iemand laat vallen enz.
Maar je het moet je wel aangeleerd zijn van huis uit. En dat is nét dat gene wat vele niet meer kunnen tegenwoordig.
Djeez wat doe jij vermoeiend zeg. Lees nou even je eigen berichten terug.
Alle reacties Link kopieren
Heb je ook een voorbeeld waarbij je teleur gesteld werd in het gedrag van je vriend op een moment dat je hem nodig had?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven