Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Alle reacties Link kopieren
Helaas is het nog steeds een vies (open) wondje. :facepalm: Smeer er maar purol op. Het gaat ook steeds open als ik iets eet. :facepalm: Maar zoenen gaat hem dus niet worden, heb ook gevraagd of ie rietjes had, ga nu echt niet uit een glas drinken :rofl:

Karten is gelukkig binnen Jempo. Dus geen last van regen. En hij komt me straks thuis ophalen, en brengt me weer thuis :)

Leuk Cherokee!
@GB, leuk! Gaat hard zo. Heel jammer dat je hem zo lang niet gaat zien, maar die reis is ook heel leuk! Waar ga je heen? :)

@Purple, ugh zo irritant is dat hè! Daarom moet je tussendoor even kopiëren.....

@Smee, Jammer! Gelukkig komt er nog een andere kans :)
lotjeb95 wijzigde dit bericht op 24-06-2017 13:12
9.88% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Haha Jempo, dat is wel een topactie. :lol: Maar het gaat hem niet lukken om mij klaar te laten komen dus jeuk of niet, hij komt er bij mij niet meer in. :nooo:

Cherokee, nee heb er niet echt wat over gezegd. Achteraf wel stom maar hij was er zo snel vandoor.. :wtf:
Fijn dat jij het zo leuk gehad hebt met de muzikant!! :)

Bukowskey, ik zal het proberen. ;)

Ah Max, dat klinkt super met de zeiler. Wat heerlijk!

Leuk Purple, hoop voor je dat 'ie in het echt net zo leuk is! Fijn toch, dat je niet zenuwachtig bent.
En nee, ik heb geen tinderfamilie in mijn telefoon haha.

Voor mij even geen dates meer, genoeg teleurstellingen. Vanavond even heerlijk los op de foute party. :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Die man heeft niks meer laten horen nu hij minder druk is. Ondanks dat dit er al aan zat te komen is het niet netjes dat hij mij gewoon negeert. En ondertussen loopt er niks meer via Tinder en ben ik er wel klaar mee en voel ik mezelf toch behoorlijk sterk door niet meer op hem of anderen te wachten. Ik merk nu zelfs dat ik een afkeer begin te hebben van stelletjes...

Niet echt positief maar net zoals huurvrouwtje begint het langzamerhand pijnlijk duidelijk te worden dat ik na 27 jaar nog geen fatsoenlijke relatie gehad te hebben (zelfs geen funrelatie) het er voorlopig of misschien wel nooit in zit...ik ben te erg op mijn vrijheid gesteld en mijn ervaringen met mannen zijn keer op keer op teleurstellingen uitgelopen of helaas geen wederzijdse interesse wat je zelfvertrouwen weer helemaal omlaag brengt. Heb mijn nieuwe boek bijna uit dus heb in ieder geval mijn dag gevuld.
Alle reacties Link kopieren
Lotje, da' een goed idee, kopiëren tussendoor, ga er aan proberen te denken ;-)
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_325209 wijzigde dit bericht op 09-09-2018 11:46
99.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
@mats en jembo
Dubbel, dat geen contact met je ex. Ik vind het stom dat hij uit mn leven is, maar als ik hoor dat hij aan anderen vraagt hoe het met mij is denk ik 'ja haallo als het je echt boeit of het wel goed gaat, had je niet zo lomp moeten zijn'.

@blondje
Balen... hopelijk zijn ze vanaf nu beter...

Ik heb al 2 dagen niets van mn dat gehoord. Hij kijkt maar even. Hij weet dat ik wil en wanneer ik thuis ben van vakantie.

Voor de rest baal ik gewoon ontzettend dat het niet meer goed kan komen met mn ex. In die 3 maanden veel geleerd over mezelf en ons, maar daarmee veranderd er niets :(
Ben gewoon zo bang dat ik niet die prins vind voor dat huisje boompje beestje...
Alle reacties Link kopieren
lola712 schreef:
24-06-2017 13:13
Die man heeft niks meer laten horen nu hij minder druk is. Ondanks dat dit er al aan zat te komen is het niet netjes dat hij mij gewoon negeert. En ondertussen loopt er niks meer via Tinder en ben ik er wel klaar mee en voel ik mezelf toch behoorlijk sterk door niet meer op hem of anderen te wachten. Ik merk nu zelfs dat ik een afkeer begin te hebben van stelletjes...

Niet echt positief maar net zoals huurvrouwtje begint het langzamerhand pijnlijk duidelijk te worden dat ik na 27 jaar nog geen fatsoenlijke relatie gehad te hebben (zelfs geen funrelatie) het er voorlopig of misschien wel nooit in zit...ik ben te erg op mijn vrijheid gesteld en mijn ervaringen met mannen zijn keer op keer op teleurstellingen uitgelopen of helaas geen wederzijdse interesse wat je zelfvertrouwen weer helemaal omlaag brengt. Heb mijn nieuwe boek bijna uit dus heb in ieder geval mijn dag gevuld.
27.

Zeven-en-twintig.

Z.O. J.O.N.G. N.O.G.

FUCKING 27, DOE NORMAAL!!!

:bye:
Rich as a jew, hung like a moose...
Ik ga helemaal stuk hier door de aantal sexdates hier :rofl: Super leuk om te horen meiden! Ik hoop dat het hartstikke leuk is :D
Geen sexdate hier en ook geen fwb oid..... Ik moet zeggen dat het bij mij ook begint te kriebelen als ik jullie sexcapades lees :rofl: Besmettelijke bedoening hier :proud:
Voor alle mensen die lekkere, geile sex gehad hebben :yes:
Voor mensen die matige sex gehad hebben :there:

Ik denk dat het tijdstip niet zoveel mee te maken heeft. Tinder laat gewoon toch de mannen zien die in je buurt zitten? Op locatie na, zit er weinig real time aan denk ik?

@Smee
Beetje typisch dat afspreken, maar ach. Zo erg was het toch niet. Zeker wat daarna kwam niet :hihi: En ach, het is leuk zolang het leuk is toch? Je kan wel ervoor kiezen om voor iemand anders te gaan die beter bij je past, maar dan kan je dit toch meepikken?

@Mawieke
Beetje cheaten misschien, maar dan leeftijd aanpassen naar beneden? Alleen doen als het 'waarheidsgetrouw' is en je dus ermee weg komt en als het niet al te veel jaren is.
Ben sowieso voor real life. Niks mis met online, maar offline heeft wel mijn voorkeur.

@Lotje
Balen van je koortslip. En inderdaad niet karten met je nieuwe witte Nikes. Zou zonde zijn ze al vies worden.

@Summer
Toch nog een date ondanks pijn en beperkingen? Hoe was het? ;-D

@Jemp
Leuke post! :D

@Max
:flirting: Heeft hij al iets los gelaten wat hij van jou vindt?

@Blondie
Have fun op de Foute party! B-)

@Bucep
Geef jezelf cadeau dat je hem mag los laten.....Waarom die zelfkwelling?

@Lepel
:hug: Die angst mag er zijn, maar laat je er niet door leiden. Heb je toch niet zoveel invloed op, behalve door lekker je leven te leiden en je best te doen om hem tegen te komen. Anders is het ballast waar je alleen jezelf mee heb.
Alle reacties Link kopieren
Aaaargh ik zit trouwfilmpjes te kijken... wie houdt me tegen!!!!

https://www.youtube.com/watch?v=i4msA1EsFOY :love:
Lola je laat het lijken alsof je 27 jaar single bent maar je bent toch nog geen 50??
Alle reacties Link kopieren
Treezebees schreef:
24-06-2017 16:26
Lola je laat het lijken alsof je 27 jaar single bent maar je bent toch nog geen 50??
Nee ben bijna 27, dus mijn hele leven al single! En na dat is nog jong maar het is wel een leeftijd waarop het voor de meeste toch gaat gebeuren en anders gaat het steeds lastiger worden!
Alle reacties Link kopieren
Bukowskey schreef:
24-06-2017 14:42
27.

Zeven-en-twintig.

Z.O. J.O.N.G. N.O.G.

FUCKING 27, DOE NORMAAL!!!

:bye:
Zucht... kijk hierbij zou ik willen adviseren de reactie van Mats richting Greenbean eens terug te lezen.

Het doet niets af aan haar gevoelens en verlangens op dit moment. Ze wil graag een relatie. Dat wil zeggen dat ze die behoefte nu heeft, niet als ze 63 is. Of dan misschien ook wel, maar je leeft nu.

Bovendien, met iets van een kinderwens wordt het alweer een stukje lastiger. Vanaf je 30e gaat je vruchtbaarheid al achteruit. Als je dan op je 27e nog nooit een relatie hebt gehad... dan ga je toch wel denken van gohh zou ik dat wel kunnen een relatie... etc.

Het is allemaal zo makkelijk van een afstandje om te zeggen "doe normaal".
@lovestar, neuh het was helemáál niét erg haha.
En ik vind t ook wel prima zo, als ik echt eerlijk kijk, kan ik wel vaker willen afspreken, maar qua tijd heb ik ook niet veel over, dus het is ook wel goed zo.
Ik kom ook net uit een relatie, dus eigenlijk is t nieteens een goede planning, maar goed, t loopt zoals t loopt. Ga t ook niet tegenhouden omdat dat zou moeten ofzo.

Wil ook niet iemand anders zoeken, want we hebben echt veel gemeen, en t klikt gewoon heel goed.

Ik merk alleen bij mezelf nu dat ik echt onzeker word van bepaalde dingen, en ik lees hier dat dat veel vaker zo is bij vrouwen, dus dat helpt wel😁. Dat was ik juist niet meer, dus ik moet ook gewoon nog even rustig aan doen en mezelf niet afhankelijk van hem maken of ik wel of niet rustig ben en tevreden.

Moet gewoon blij met mezelf en in mijn eentje zijn. Zoals dat was voor ik hem leerde kennen 😂
En ondertussen hem beter leren kennen. Want ik wil m ook echt niet laten lopen nu.

Heel verhaal weer..

En Lola, maak je niet druk, je bent echt nog heel jong. Dat komt echt wel goed hoor. Ik trouwde toen ik zo oud was als jij, veel te jong achteraf, had beter toen lekker los kunnen gaan nog.

Nouja, dat heb ik maar na mijn huwelijk gedaan, beter laat dan nooit.

@lotje, je hebt toch van die pleisters, stickers die je op een koortslip kan plakken? Dat t goed afgedekt is?
lola712 schreef:
24-06-2017 13:13
Ik merk nu zelfs dat ik een afkeer begin te hebben van stelletjes...

Waarom dat nu weer in vredesnaam?
Alle reacties Link kopieren
Ik meld me weer even.. Mag ik even een ego post doen?

Gedumpt door lover.. Hij laat niks meer horen. Kan ik heel slecht tegen.. Voel me al zo onzeker (gedumpt door ex om rolstoel). Ben ook bang dat er nooit meer een serieuze relatie komt. Ja ik heb een sex vriendje maar ik wil uiteindelijk weer eens echt verliefd zijn, houden van.. (heb ik niet met sv. hij is gewoon leuk). Voel me waardeloos nu..

Zo dat was mijn geklaag weer even.. Hoop dat het bij jullie beter gaat..
Alle reacties Link kopieren
@Lepellepel, het kost na een relatie weer even tijd om je toekomstbeeld bij te stellen. Je hebt hem daar heel lang in gezien, en nu moet je weer langzaam aan plannen en dromen bedenken zonder hem.

Mijn relatie is net een half jaar uit, en dat was ook wel echt finito en afgesloten op dat moment. Maar ik heb wel drie jaar lang hem in mijn toekomst gezien, en het duurt even om alles te herschrijven. Ik merk dat het voor mij de laatste weken pas echt helemaal los van hem begint te komen. Niet meer dat ik een huisje zie en dan automatisch hij in mijn droompje nog tevoorschijn piept. Maar puur mijzelf gelukkig, met vrienden of met een onbekende leuke man aan mijn zijde.
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Alle reacties Link kopieren
Jullie hebben me aangestoken ...

Ik geloof dat ik zo mijn eerste echte pure sexdate ga regelen 😱

Vind het doodeng maar ik heb zo'n zin in seks 😊

Nota bene met een Wordfeud man...

De Zeiler heeft me wel geappt maar ik word er niet veel wijzer van ... 🤔
noppes
Alle reacties Link kopieren
Blasted date. :nut:
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Alle reacties Link kopieren
SummerIsNear schreef:
24-06-2017 18:59
Blasted date. :nut:
Gaat je date niet door?
noppes
Bedankt lieve viva meiden voor de bemoedigende woorden en fijne verhalen waar veel herkenning in zat. Ik wordt er echt zo verdrietig van. Snap ook niet de matches die je hebt niks zeggen, vervolgens kom je ze weer tegen weer een match en zeggen ze weer niks.. Wtf is dat voor raar iets... Pfff.. Anywas even tinderloos.

Lees wel mee xx
Ohh spannend Max, geniet ervan! :)

Voor mij is het een rustig avondje vandaag. Nog een beetje bijkomen van mijn date :D Zal m voorlopig ook niet zien, als we elkaar weer zien, omdat hij met zijn orkest de komende maand gaat touren in Italië en ook nog op familliebezoek gaat in Spanje. We zullen zien.

Morgen misschien wel een drankje doen met de match van mijn werk. Die ik nog steeds niet in t echt heb gezien maar hij mij wel weer afgelopen vrijdag....

@Huurvrouwtje,ja het tinder leven is een hard bestaan soms. Daar moet je wel mee om kunnen gaan. Ik heb t ook moeten leren, matches die (opeens) niks meer zeggen of je ontmatchen terwijl je een heel leuk gesprek hebt. Het is niet leuk maar ja, dan hebben ze waarschijnlijk een leuker iemand leren kennen of zijn ze überhaupt niet zo leuk als je in 1e instantie dacht.

Ach, had gisteren opeens een appje van een tinder match waar ik al een tijd niks van had gehoord. Maar was zeer waarschijnlijk een foutje want daarna was ik gelijk geblokkeerd :rofl:
Bukowskey schreef:
24-06-2017 14:42
27.

Zeven-en-twintig.

Z.O. J.O.N.G. N.O.G.

FUCKING 27, DOE NORMAAL!!!

:bye:
Zeg, doe jij even lekker normaal. Ik snap je punt, maar dat kan ook aardiger gezegd worden
Alle reacties Link kopieren
Damn! Wordfeud man zit in Fucking Friesland op een boot daar gaat m'n sexdate... hij baalde ook gelukkig, dus t gaat er wel van komen binnenkort... nu dan maar even een beetje sexting op de app 😊😂 is ook een soort van date 😁

Het Tinderleven Tsja allerlei figuren lopen er rond, matchen en niets zeggen, midden in leuk gesprek ontmatchen, Ghosting enz. Maar ook leuke mannen hoor! Je moet ze alleen wel met een lampje zoeken... maar ik denk dat de vrouwen net zo erg zijn hoor 😉...
noppes
Alle reacties Link kopieren
Lovestar schreef:
24-06-2017 20:20
Zeg, doe jij even lekker normaal. Ik snap je punt, maar dat kan ook aardiger gezegd worden
Ja? Je wou er ook even een plasje over doen? :rofl:
Rich as a jew, hung like a moose...
@Smee
Ik vind dat altijd lastig. Jij wilt en kan vaker afspreken, hij wil en/of kan niet zo vaak. In the end kan je niet veel dan op zijn beloop laten en zelf zo nu en dan het eea aangeven.
In jezelf investeren en het goed hebben met jezelf is altijd goed.

@Max
:cheer2: GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!

Ik wil ook sex haha :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven