Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Oh, lees net dat hij in Friesland zit.... Zit je daar dan met je zin :-|
CherokeeRose1977 schreef:
24-06-2017 19:33
Ohh spannend Max, geniet ervan! :)

Voor mij is het een rustig avondje vandaag. Nog een beetje bijkomen van mijn date :D Zal m voorlopig ook niet zien, als we elkaar weer zien, omdat hij met zijn orkest de komende maand gaat touren in Italië en ook nog op familliebezoek gaat in Spanje. We zullen zien.

Morgen misschien wel een drankje doen met de match van mijn werk. Die ik nog steeds niet in t echt heb gezien maar hij mij wel weer afgelopen vrijdag....

@Huurvrouwtje,ja het tinder leven is een hard bestaan soms. Daar moet je wel mee om kunnen gaan. Ik heb t ook moeten leren, matches die (opeens) niks meer zeggen of je ontmatchen terwijl je een heel leuk gesprek hebt. Het is niet leuk maar ja, dan hebben ze waarschijnlijk een leuker iemand leren kennen of zijn ze überhaupt niet zo leuk als je in 1e instantie dacht.

Ach, had gisteren opeens een appje van een tinder match waar ik al een tijd niks van had gehoord. Maar was zeer waarschijnlijk een foutje want daarna was ik gelijk geblokkeerd :rofl:
Dat meen je niet? Wtf hahaha. Jaaaa t is een gekke tijdverdrijf zo zie ik het maar. Hoe oud ben jij als ik vragen mag en ben je nu wel fo niet aan t daten
Hoe stom het ook is, vind het wel fijn dat meerdere mensen het hebben, opeens niks meer van match, rare mannen etc etc omdat je toch erg gaat twijfelen aan jezelf.

Maar dat blijven matchen als je toch niks gaat zeggen tot 2x soms 3x toe vind ik zo raar. Ik gaf mannen ook 2 tot 5 dagen de tijd te reageren (in gesprek 2 en nog geen gesprek 5 ofzoiets) zei die niks huppa unmachten.
Alle reacties Link kopieren
marjolein853 schreef:
24-06-2017 17:37
Ik meld me weer even.. Mag ik even een ego post doen?

Gedumpt door lover.. Hij laat niks meer horen. Kan ik heel slecht tegen.. Voel me al zo onzeker (gedumpt door ex om rolstoel). Ben ook bang dat er nooit meer een serieuze relatie komt. Ja ik heb een sex vriendje maar ik wil uiteindelijk weer eens echt verliefd zijn, houden van.. (heb ik niet met sv. hij is gewoon leuk). Voel me waardeloos nu..

Zo dat was mijn geklaag weer even.. Hoop dat het bij jullie beter gaat..

Dit is juist zo'n heerlijk topic waar je zoveel ego-posts kunt delen als je wilt! Doe ik zelf ook veel hoor, alleen als ik zin heb reageer ik op anderen. Wat een klootzakken zijn er toch he... bah
Alle reacties Link kopieren
SummerIsNear schreef:
24-06-2017 17:41
@Lepellepel, het kost na een relatie weer even tijd om je toekomstbeeld bij te stellen. Je hebt hem daar heel lang in gezien, en nu moet je weer langzaam aan plannen en dromen bedenken zonder hem.
Gek genoeg is mijn toekomstbeeld (nu een jaar vrijgezel) absoluut niet verandert. Nee, hij komt er niet meer in voor, maar nu zie ik mezelf gewoon alleen naar die plekjes op vakantie gaan waar ik eerst met hem heen wilde. Of zie ik mezelf dat huis kopen wat ik met hem had willen kopen.

En die dromen laat ik nu ook gewoon uitkomen. Ben toen het uit was direct op vakantie gegaan in m'n eentje, wat ik eigenlijk met hem in de planning had, dat was héérlijk! Man wat een goede keuze was dat zeg!
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
24-06-2017 20:48
Hoe stom het ook is, vind het wel fijn dat meerdere mensen het hebben, opeens niks meer van match, rare mannen etc etc omdat je toch erg gaat twijfelen aan jezelf.

Maar dat blijven matchen als je toch niks gaat zeggen tot 2x soms 3x toe vind ik zo raar. Ik gaf mannen ook 2 tot 5 dagen de tijd te reageren (in gesprek 2 en nog geen gesprek 5 ofzoiets) zei die niks huppa unmachten.
Hoelang tinder je nu? Eerlijk gezegd, ik heb tinder tijdje gebruikt voordat ik mijn tinderdroomman ontmoete, toen die relatie uitging vorig jaar weer geïnstalleerd. Heb dus behoorlijk wat tinderervaring. En inmiddels neem ik het zelf ook niet zo nauw... ik kijk soms dagen niet op m'n tinder als ik geen zin heb. Dat maakt me vast een slechte match, maar boeiend. Het is maar een app, niet real life.

Met een date vind ik anders. Die ken ik echt.
Alle reacties Link kopieren
Oh en blijven matchen, ik weet soms echt niet meer wie ik wel/niet gematcht of ontmatcht heb. En ik ga echt geen lijst bijhouden. Ik had ook een keer een man die echt woedend werd waarom ik weer met hem matchte, terwijl ik heb ontmatcht had (toen ging er overigens wel een lampje branden waarom ik hem ontmatcht had). Sorry maar dat vind ik zo raar, dat je echt zo gekwetst kan raken van een wildvreemde op een telefoonschermpje!

Maargoed met m'n ex was ook een drama toen ik wat mensen van facebook had verwijdert waar ik geen contact meer mee had na onze break-up. Vind ik ook nog steeds onbegrijpelijk. Hij vond echt dat ik iedereen in de steek had gelaten. :| Alsof ik dan geen hoi meer zou zeggen als ik iemand zou tegenkomen bij het boodschappen doen ofzo? Heel bizar dat mensen dat zo persoonlijk opvatten.
Alle reacties Link kopieren
Onder het motto van mannen die te hard proberen :hihi: en waarschijnlijk onder de copy paste naar vrouwen sturen. Een tindermatch begint net zo zijn opening:

"Mijn masterplan voor totale wereldoverheersing berust grotendeels op de inzet van radioactieve eekhoorns... wat is jouw plan?"
huurvrouwtje schreef:
24-06-2017 20:38
Dat meen je niet? Wtf hahaha. Jaaaa t is een gekke tijdverdrijf zo zie ik het maar. Hoe oud ben jij als ik vragen mag en ben je nu wel fo niet aan t daten
Ik ben 39 en ik date. Niet exclusief. Ik zie tinder merendeels als een leuke aanvulling op mijn leven. En ook als een soort van nieuwe fase in mijn leven. Heb hiervoor wel een lange relatie gehad. Maar dat is niet meer wat ik zoek. Ik leer ook nieuwe dingen over mezelf. Dingen die ik fijn vind op seksueel gebied. Ook al ben ik dan "al" 39. :D

Zitten natuurlijk altijd minder leuke situaties tussen. Kan soms wat lastig zijn. We blijven natuurlijk allemaal mensen met gevoelens. Maar als ik t aantal leuke gesprekken, ontmoetingen en goede sex afweeg tegen de minder leuke dingen, dan zijn voor mij de leuke dingen wel in de meerderheid.

Maar goed, je moet om kunnen gaan met teleurstellingen. Vooral als je op zoek bent naar een relatie dan is tinder niet altijd de meest ideale manier.
Alle reacties Link kopieren
Haha radioactieve eekhoorns ... ik had eens 2x een match met dezelfde man en 2x stuurde hij exact hetzelfde berichtje... zelfs de 😊 Waren hetzelfde ...
noppes
Jempo schreef:
24-06-2017 21:15
Hoelang tinder je nu? Eerlijk gezegd, ik heb tinder tijdje gebruikt voordat ik mijn tinderdroomman ontmoete, toen die relatie uitging vorig jaar weer geïnstalleerd. Heb dus behoorlijk wat tinderervaring. En inmiddels neem ik het zelf ook niet zo nauw... ik kijk soms dagen niet op m'n tinder als ik geen zin heb. Dat maakt me vast een slechte match, maar boeiend. Het is maar een app, niet real life.

Met een date vind ik anders. Die ken ik echt.
Hahaha jeetje dat vind ik behoorlijk raar en bizar als je boos wordt als iemand je weer matcht. Ik match niet mega veel omdat ik 80%niet aantrekkelijk vind of niet interessant, rare fotos of gekke teksten. Vooral de passief agressieve mannen die als onderschrift hebben: niet like als je niet praat!!! Jaaaa pff.. Vind dat een beetje sneu. Maar de mannen die ik mach herken ik nog wel. Ik word iig niet boos hahaha.
Ben wel altijd verbaasd zo had ik laat tot 3x toe zelfde man gematch maar hij zei steeds niks.. Ja 4x kwam ik hem tegen en toen wel naar links geswiped, blijf niet bezig.
Ehmm denk dat ik tinder nu ong 7 maandjes op en aan en nu weer even niet meer heb/gebruik.

Ik vind tinder niet veel anders dan uit zijn in een kroeg of dansend op een feest/festival. Je slecteer altijd eerst op uiterlijk. Alleen in real life is midden in een gesprek weglopen super raar hahaha
Jempo schreef:
24-06-2017 21:22
Onder het motto van mannen die te hard proberen :hihi: en waarschijnlijk onder de copy paste naar vrouwen sturen. Een tindermatch begint net zo zijn opening:

"Mijn masterplan voor totale wereldoverheersing berust grotendeels op de inzet van radioactieve eekhoorns... wat is jouw plan?"
Pffff ik zou daar dus al voor unmatchen.. Wat heb je gereageerd?
Alle reacties Link kopieren
@huurvrouwtje Dat voorbeeld van die man die je steeds matcht / ontmatcht klinkt als zo iemand die verslaafd is aan de hoeveelheid matches. Doet het voor de aandacht. En als jij steeds berichtjes stuurt... en zo nog honderden vrouwen met jou... dat is voor hem ook aandacht waar hij op kickt. Hij weet, als ik ontmatch en later weer match dan krijg ik weer berichtjes, anders niet. Waarschijnlijk zit hij ondertussen thuis op de bank met z'n vrouw.

En in real life zeg je dan iets van: "ik ga weer naar m'n vriendinnen, doei!" en verbreek je daarmee ook het contact. Dan ga je ook niet zeggen: "Was leuk om die drie slokken bier met je te drinken. maar je bent toch niet helemaal m'n type nu ik je wat beter bekijk. En dat is verder niets persoonlijks hoor." Je zorgt gewoon dat je z.s.m. kunt wieberen. Op tinder is dat gelukkig een stuk makkelijker, haha.
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
24-06-2017 21:36
Pffff ik zou daar dus al voor unmatchen.. Wat heb je gereageerd?
Ik iets gestuurd in de trant van: "duude, trying waaay too hard"
Ben benieuwd of hij iets gaat terugsturen :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
@Jempo, dan heb je hem langzaam maar zeker uit je dromen weggeschreven toch?


Wat gaat hij doen met die eekhoorns, radioactieve nootjes laten verstoppen in ieders huis?
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
Jempo schreef:
24-06-2017 21:45
@huurvrouwtje Dat voorbeeld van die man die je steeds matcht / ontmatcht klinkt als zo iemand die verslaafd is aan de hoeveelheid matches. Doet het voor de aandacht. En als jij steeds berichtjes stuurt... en zo nog honderden vrouwen met jou... dat is voor hem ook aandacht waar hij op kickt. Hij weet, als ik ontmatch en later weer match dan krijg ik weer berichtjes, anders niet. Waarschijnlijk zit hij ondertussen thuis op de bank met z'n vrouw.

En in real life zeg je dan iets van: "ik ga weer naar m'n vriendinnen, doei!" en verbreek je daarmee ook het contact. Dan ga je ook niet zeggen: "Was leuk om die drie slokken bier met je te drinken. maar je bent toch niet helemaal m'n type nu ik je wat beter bekijk. En dat is verder niets persoonlijks hoor." Je zorgt gewoon dat je z.s.m. kunt wieberen. Op tinder is dat gelukkig een stuk makkelijker, haha.
Nou ik unmatchte hem steeds en geef mannen 2 dagen de tijd te reageren.... Dusja hahaha.

Maar snap wel wat je zegt. Ik ben 2x unmatch toeb ik aangaf niet aan one night stands te doen.. Kansloos.
Ja kan me er nu echt niet druk om maken, vind t beetje sneu... En zal ongetwijfeld matchen willen verzamelen voor zn ego te strelen,maar daar pas ik voor.... Dus na 2 dagen is t bye bye.


Omg goede reactie ben benieuwd of hij adremme reactie terug geef. Ik vind mannen met te veel smiles echt een mega afknapper... Naja ik knap nogal snel af op iemand hahaa.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen dat je havikken hebt getraind om radioactive eekhoorns te vangen zodat je de redder van de mensheid zou kunnen worden.

*vindt dit soort openingzinnen wel leuk*
Wanhoop is een zwart leren jasje is dat iedereen goed staat; terwijl hoop een rose jurkje met ruches is tot boven je knie, waarin niemand gezien wil worden.
CherokeeRose1977 schreef:
24-06-2017 21:26
Ik ben 39 en ik date. Niet exclusief. Ik zie tinder merendeels als een leuke aanvulling op mijn leven. En ook als een soort van nieuwe fase in mijn leven. Heb hiervoor wel een lange relatie gehad. Maar dat is niet meer wat ik zoek. Ik leer ook nieuwe dingen over mezelf. Dingen die ik fijn vind op seksueel gebied. Ook al ben ik dan "al" 39. :D

Zitten natuurlijk altijd minder leuke situaties tussen. Kan soms wat lastig zijn. We blijven natuurlijk allemaal mensen met gevoelens. Maar als ik t aantal leuke gesprekken, ontmoetingen en goede sex afweeg tegen de minder leuke dingen, dan zijn voor mij de leuke dingen wel in de meerderheid.

Maar goed, je moet om kunnen gaan met teleurstellingen. Vooral als je op zoek bent naar een relatie dan is tinder niet altijd de meest ideale manier.
Ik weet niet of die teleurstellingen enkel op tinder zn, sowieso is daten net als solliciteren zeg maar... Je stuurt brieven wordt is uitgenodigd nog vaker afgwezen en misschien na die 100ste sollicitatie is het raak.

Wel mooi dat je er zo nu insaat en jezelf leert ondekken op welk vlak dan ook, staat los van jouw leeftijd hoor. Vind 39 echt nog jong... En zolang jij een fijn leuk leven hebt en je grezen aan geeft in wat je wel en niet wil, zou ik lekker genietzolaIk wou dat ik wat losser kon zn maar sex is voor mij echt gekoppeld aan liefde... T is verdomme een privelege om in me te mogen zitte. Sorry hoor maar zo denk ik er echt over hahaha
Alle reacties Link kopieren
lola712 schreef:
24-06-2017 13:13
Die man heeft niks meer laten horen nu hij minder druk is. Ondanks dat dit er al aan zat te komen is het niet netjes dat hij mij gewoon negeert. En ondertussen loopt er niks meer via Tinder en ben ik er wel klaar mee en voel ik mezelf toch behoorlijk sterk door niet meer op hem of anderen te wachten. Ik merk nu zelfs dat ik een afkeer begin te hebben van stelletjes...

Niet echt positief maar net zoals huurvrouwtje begint het langzamerhand pijnlijk duidelijk te worden dat ik na 27 jaar nog geen fatsoenlijke relatie gehad te hebben (zelfs geen funrelatie) het er voorlopig of misschien wel nooit in zit...ik ben te erg op mijn vrijheid gesteld en mijn ervaringen met mannen zijn keer op keer op teleurstellingen uitgelopen of helaas geen wederzijdse interesse wat je zelfvertrouwen weer helemaal omlaag brengt. Heb mijn nieuwe boek bijna uit dus heb in ieder geval mijn dag gevuld.
Herkenbaar, ik ben er voorlopig ook klaar mee.
Alle reacties Link kopieren
SummerIsNear schreef:
24-06-2017 21:51
@Jempo, dan heb je hem langzaam maar zeker uit je dromen weggeschreven toch?


Wat gaat hij doen met die eekhoorns, radioactieve nootjes laten verstoppen in ieders huis?
Dat klopt wel ja. Dat gaat heel langzaam. Mooi proces wel hoor, hoe iemand langzaam verdwijnt uit de vezels van je lijf, je hoofd, je hart en je ziel. Zo ver ben ik zelf nog niet, maar ik merk de veranderingen.

En dat ga ik niet vragen... :rofl: Ik hou sowieso niet van mannen die direct beginnen over wereldoverheersing. Hij stuurde overigens net een gepikeerd berichtje terug. Dat ik zo'n feminist ben enzo. hahaha.
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
24-06-2017 21:54
Maar snap wel wat je zegt. Ik ben 2x unmatch toeb ik aangaf niet aan one night stands te doen.. Kansloos.
Waarom vind je dat kansloos? Je weet dat de meeste mensen op tinder zitten voor de seks?
Alle reacties Link kopieren
SummerIsNear schreef:
24-06-2017 21:55
Ik zou zeggen dat je havikken hebt getraind om radioactive eekhoorns te vangen zodat je de redder van de mensheid zou kunnen worden.

*vindt dit soort openingzinnen wel leuk*
Oww serieus???? Vind je het echt een leuke openingszin? Ik vind je reactie wel sterk trouwens haha. Maar niet mijn stijl.
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
24-06-2017 21:57
Ik weet niet of die teleurstellingen enkel op tinder zn, sowieso is daten net als solliciteren zeg maar... Je stuurt brieven wordt is uitgenodigd nog vaker afgwezen en misschien na die 100ste sollicitatie is het raak.
Ja dat is een goede vergelijking. Wil er nog aan toevoegen dat het ook nog regelmatig voorkomt dat je een brief stuurt en dan überhaupt geen reactie terugkrijgt, zelfs geen afwijzing. Nog kutter, but that's life.

En wat je verder schreef over seks vind ik ook wel mooi. Ik heb dankzij m'n relatie trouwens me ook enorm ontwikkelt op seksueel niveau!! Dat was me als vrijgezel nooit gelukt. Inderdaad juist het echte liefde bedrijven. En ook dealen met de momenten waarbij er weinig ruimte is voor seks.
Jempo schreef:
24-06-2017 22:07
Waarom vind je dat kansloos? Je weet dat de meeste mensen op tinder zitten voor de seks?
Kansloos mij te unmatchen als ik aangeef dat ik geen on doe. Vind dat gewoon raar. Ik denk dat dat dus onzin is. T echt niet meer of minder dan dat je uitgaat. Feit is alleen dat tinder heel laag dreppelig is... Dat is t verschil in real life
Jempo schreef:
24-06-2017 22:13
Ja dat is een goede vergelijking. Wil er nog aan toevoegen dat het ook nog regelmatig voorkomt dat je een brief stuurt en dan überhaupt geen reactie terugkrijgt, zelfs geen afwijzing. Nog kutter, but that's life.

En wat je verder schreef over seks vind ik ook wel mooi. Ik heb dankzij m'n relatie trouwens me ook enorm ontwikkelt op seksueel niveau!! Dat was me als vrijgezel nooit gelukt. Inderdaad juist het echte liefde bedrijven. En ook dealen met de momenten waarbij er weinig ruimte is voor seks.
Klopt en de eerste afwijzing van iemand die je leuk vind is vreselijk.. Met zoals die te gekke baan die je zo graag wilde. En hoe vaker dat gebeurt hoe beter je er mee om kan gaan. Maar ja ik ben nog niet zo wanhopig om mef iemand te zn slechts om er maar mee te zijn. Ben dan liever alleen happy. Mn leven is gewoon heel leuk dus heb niemand nodig om het leuk te maken ofzo, iemand om het te delen wel ;)
Ja toch! Ik vind dat echt hoor betreft sex maar baal er ook wel van want soms denk ik pfff... Ik wil gewoon sex maar ik kan gewoon niet seksen met iemand waar ik niks voor voel. Maar klopt wat je zegt en snap je ook helemaal dat je je juist hebt ontwikkeld op dat gebied en uitvind wat je lekker vind met partner, dat is als single best lastig. Maar ook de tijden dat je sexloos door t leven gaat is een interessante en leerzame fase haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven