Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Alle reacties Link kopieren
Ja Mats, dat vind ik dus ook best lullig. Ik doe toch ergens iets fout.

Dus ik ga over op supermarktdates, dat lijkt me wel wat. Beetje flirten in de supermarkt, iemand wel eens succes gehad? :biggrin:

Ah Lotje, jij woont nog thuis. Dat lijkt me best lastig en wel logisch dat je ouders dan een mening hebben. Maar inderdaad je bent volwassen en als het goed voelt is leeftijd echt maar een getal.
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
25-06-2017 21:18
Hahaha zooo waar!! Hou oud ben jij eigenlijk?
23!
Alle reacties Link kopieren
Kwamkwammertijd schreef:
25-06-2017 21:36
Hahaha. Hoeveel heb je er nog op de planning? XD
Dat ligt eraan hoe goed onze date gaat!
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
25-06-2017 22:22
Dat ligt eraan hoe goed onze date gaat!
Pfoe! Ik voel de druk al.
Jempo schreef:
25-06-2017 22:21
23!
Nog zooooooo jong omg dacht dat je mn leeftijd was haha
Alle reacties Link kopieren
Ik gooi er effe een goeie ouwe in

https://www.youtube.com/watch?v=a01QQZyl-_I
Bukowskey schreef:
25-06-2017 21:56
Ik moet er niet aan denken dat mijn ouders weten wat ik allemaal uitvreet :nope: :rofl:

Ook 30 hier :cheer:
Foutje
anoniem_63fcee76148bf wijzigde dit bericht op 25-06-2017 22:56
4.67% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jempo schreef:
25-06-2017 22:54
Ik gooi er effe een goeie ouwe in

https://www.youtube.com/watch?v=a01QQZyl-_I
Met je muzieksmaak zit het alvast goed XD.
Alle reacties Link kopieren
:jump:
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-06-2017 09:23
Reden: trol
96.72% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
stinkendepoes schreef:
26-06-2017 01:54
[...]
Neem een bitterlemon stinkendepoes.

Ben je gedumpt is dat het? Kun je niet slapen omdat je aan je ex denkt? A

Aan je eerdere topic en reacties te zien is het maar goed ook dat je vrijgezel bent. Je bent de liefde van een vrouw niet waard. Het lag niet aan haar, maar aan jou.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-06-2017 09:24
Reden: 'quote' verwijderd
14.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Bam!
Alle reacties Link kopieren
stinkendepoes schreef:
26-06-2017 01:54
[...]
Nou nou nou....
:bonk:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-06-2017 09:23
Reden: 'quote' verwijderd
35.76% gewijzigd
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
Goede Morgen!

Hier geen seksdate gehad! Ik kan het toch niet. Gelukkig zijn er andere manieren om door de moeilijk emomenten heen te komen ;-)

Blondie oh wat erg! Daar ben ik dus bang voor! Maar goed, op naar de volgende!

Jempo nog contact met de kale man? Ik heb ook niks met kaal , maar haar kan altijd weer terug groeien toch?

[...]

Tinder werkt voor mij tot nu toe het beste. Ik heb Paiq geprobeerd, maar het was iedere keer een teleurstelling als de foto's zichtbaar werd. InnerCircle vond ik ook niks- heel veel hippies. Ik heb ook Lexa maar het is voor mij gevoel alleen maar mannen die ver onder mijn niveau ligt (of klink dat nu heel slecht?).

Ik wordt een beetje benauwd van mijn date van afgelopen Zondag. Hij wou Maandag avond meteen al weer afspreken en dat vond ik heel snel. We hebben plannen om vanavond sushi te gaan eten , maar ik weet het niet.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-06-2017 09:23
Reden: 'quote' verwijderd
3.99% gewijzigd
Leuk femme! Ja ik zat even te kijken oo Lexa maar omg wat een onaantrekkelijke mannen zeg... Wil inner circel nog wel is proberen.. Maar voorlopig even klaar met daten of whatever er op lijkt... Maar hippies bedoel je dan lang haar en zweverige types? Parq lijkt mij niks precies ok de reden die jij zegt
Alle reacties Link kopieren
Ik bedoel meer manbun mannetjes (waar is Eva?????). Ik denk dat het goed werkt als je in Amsterdam ofzo woont, maar voor mij was het niks!

Happn heb ik ook nog trouwens, maar nog nooit een date van daar gehad.
Alle reacties Link kopieren
Is dat een nieuw hokje? Manbun Mannetjes?
Rich as a jew, hung like a moose...
Alle reacties Link kopieren
Ik woon niet in Amsterdam, maar wel een andere grote stad. Genoeg van dat soort types, maar ik vind het ook niets. Meestal zijn het toch wel wat 'apartere' types.

Al had mijn ex een vriend, met knotje, en die was wel enorm knap :-D
Goedemorgen,

Ik heb die poes gestaft. Weet niet of t echt een trol is maar het schelden ben ik sowieso niet van gediend. Vandaar dat zijn/haar bericht is verwijderd.
Alle reacties Link kopieren
huurvrouwtje schreef:
25-06-2017 17:26
Ruzie via de app?! Wauw hahah!

Ja dank voor de tips maar betalen om in contact te komen gaat me echt iets te ver zo wanhopig ben ik nog niet.. Heb ook niet t idee dat daar mn type zich bevindt.

Daarnaast heb ik ook echt wel eens nooit meer wat van me laten horen of te snel iemand untmachts omdat antwoord te lang op zich liet wachten... Vast mn karma ;)
Ja, hij was moe en overprikkeld en reageerde dat op mij af. Ik was depressief en maakte hem ongelukkig volgens hem.
Toen was ik wel flink pissig ja, heb hem geprobeerd te helpen en dan krijg je dit. Had hem trouwens al op whatsapp hoor, dus ging niet via Tinder meer. Had ik ook nooit moeten doen, werd compleet gestalkt daarna. Het kwam over alsof hij totaal geen begrip had op wat hij had gezegd. Dan ging het als ''Dat had ik nooit moeten zeggen. Wat heb je vandaag gedaan? Wat ga je eten? Hoe gaat het? Wil je binnenkort afspreken?''
En dan reageerde ik niet want ik was pissig en wilde niks meer met hem te maken hebben dus dan kreeg ik de volgende dag gewoon een selfie en de dag erna een berichtje met hoe gaat het en de dag er na weer een selfie. Het is nu over.
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer? En ik heb nog steeds amper matches. Heb ik er eens een dan reageren ze amper of niet, blijkbaar teveel bezig met een andere match. Op die manier kan er niet eens een gesprek ontstaan.

Afgelopen weekend bij een verenigingsevenement wel weer contact gehad met een leuke jonge vrouw waarbij het onderling echt wel klikt, tenminste, de spanning is er onderling wel, dat weten we al jaren van elkaar. Helaas weten we ook beide dat het leeftijdsverschil gewoon te groot is om er iets mee te kunnen doen, ook dat hebben we onderling al uitgesproken.

Altijd weer balen eigenlijk zoiets.
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
FemmeForte schreef:
26-06-2017 09:56
Ik bedoel meer manbun mannetjes (waar is Eva?????). Ik denk dat het goed werkt als je in Amsterdam ofzo woont, maar voor mij was het niks!

Happn heb ik ook nog trouwens, maar nog nooit een date van daar gehad.
Happn vind ik creepy. Niks voor mij.

Tsna die man buns zn vaak vrije geesten, ook niet echt iets voor mij maar liever dat dan een kalende of kale man, dat is echt hoe opppervlakkig ook een no no voor mij... En zat net te denken er zitten best veel mannen op t viva forum.. Als mn date hier ook zou zijn is t echt klaar zou daar mega op afknappen... Meeachrijven of lezen maakt dan niks meer uit hahaha
Foodisgood schreef:
26-06-2017 10:37
Ja, hij was moe en overprikkeld en reageerde dat op mij af. Ik was depressief en maakte hem ongelukkig volgens hem.
Toen was ik wel flink pissig ja, heb hem geprobeerd te helpen en dan krijg je dit. Had hem trouwens al op whatsapp hoor, dus ging niet via Tinder meer. Had ik ook nooit moeten doen, werd compleet gestalkt daarna. Het kwam over alsof hij totaal geen begrip had op wat hij had gezegd. Dan ging het als ''Dat had ik nooit moeten zeggen. Wat heb je vandaag gedaan? Wat ga je eten? Hoe gaat het? Wil je binnenkort afspreken?''
En dan reageerde ik niet want ik was pissig en wilde niks meer met hem te maken hebben dus dan kreeg ik de volgende dag gewoon een selfie en de dag erna een berichtje met hoe gaat het en de dag er na weer een selfie. Het is nu over.
Vage situatie.

Al kan ik me best goed voorstellen dat date met depressie niet handig is en de ander daar behoorlijk ongelukkig van kan worden... Zou daar ook geen zin in hebben is iets anders dan dat je partner depressief. raakt
Zo ik had net mijn 1e live ontmatch. Ik was met iemand in gesprek en wou de chat openen om een berichtje terug te sturen en ik zie m zo verdwijnen... :rofl:

Verder zou ik gisteren een drankje gaan doen met de werk match. Hadden nog geen concrete tijd en plaats afgesproken. Kreeg ik een berichtje dat hij bij een vriend zat en niet kon afspreken. Dus ik heb m gezegd dat hij met een concreet voorstel moet komen en liefst binnen niet al te lange tijd. Aangezien ik geen fan van t 'eindeloos' heen en weer chatten. Dus ik wacht t wel af maar verwacht er weinig van.

Verder... heb ik nu ook een match met een kale man.... :rofl: maar geen raar gevormd hoofd :D
Alle reacties Link kopieren
Graag of niet toch, Cherokee?
Een live ontmatch is bijzonder hè, tijdens het typen word het scherm wit!
Lekker kletsen met de kale man zonder raar gevormd hoofd, ieder haar smaak toch.

Hé Jaw, leuk om jou ook weer eens te zien posten in het topic.
Wat is specifiek het probleem met veel jongere vrouw? ja de leeftijd maar het ligt er ook aan welke intenties jullie hebben.
Ironisch dat verboden vruchten voorbij komen en het voor de rest stil is qua matches.

Femme, als iemand bewust kaal is dan kan het groeien maar bij andere gevallen moet je niet willen dat het haar groeit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven