Minder van Tinder - deel 9

22-06-2017 22:06 3141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deel 9 alweer! :cheer2: Hier bespreken we het lief en leed rondom daten. De teleurstellingen, succeservaringen en hilarische anekdotes!

Haak aan en af wanneer je zin hebt, iedereen is welkom!

Het vorige deel:
relaties/minder-van-tinder-deel-8/list_ ... #p27228270
Dit topic neemt wel wat grimmige vormen aan, jammer
Alle reacties Link kopieren
Oifa schreef:
14-08-2018 18:11
Dit topic neemt wel wat grimmige vormen aan, jammer
het is een cyclus
elk deel is minstens 1 keer door een grimmige periode gegaan ;)
Pinda-Kaas schreef:
14-08-2018 18:19
het is een cyclus
elk deel is minstens 1 keer door een grimmige periode gegaan ;)
tis een fase begrijp ik?
Pinda-Kaas schreef:
14-08-2018 18:19
het is een cyclus
elk deel is minstens 1 keer door een grimmige periode gegaan ;)
Haha, wel vaker.. Pfff. Dit topic roept dat wel echt op ja.
Wel jammer idd. Tijd voor een slotje en nieuw topic? 3000 posts al ruim overschreden.
CherokeeRose1977 schreef:
14-08-2018 18:37
Wel jammer idd. Tijd voor een slotje en nieuw topic? 3000 posts al ruim overschreden.
Goed idee.

Nieuw topic, nieuwe frisse kansen
Aan jou de eer Cherokee ;)
Deel 10 is aangemaakt! :)

relaties/minder-van-tinder-deel-10/list_messages/425410
Alle reacties Link kopieren
Koffiekopjes schreef:
13-08-2018 16:27
Mannen zijn van nature jagers die het liefst zoveel mogelijk vrouwen willen pakken. Op een paar uitzonderingen na. Waarom denk je dat alle celbrityrelaties zo snel uitgaan? Veel aanbod.

Vroeger had de kerk allemaal strenge regels voor man en vrouw om zich aan elkaar te binden. Dreigen met de hel bij seks voor het huwelijk etc. Waarom? Omdat mannen anders gewoon verder zouden gaan en dit zou leiden tot gebroken gezinnen. Tegenwoordig gelooft bijna niemand nog( ik ook niet), is er goede anticonceptie en de meeste mannen gaanzonder consequentie terug naar lang leve de lol net zolang totdat ze te oud zijn waarna ze misschien eens settlen.
Ik ben een man en je hebt gewoon gelijk hoor. Bijna iedere man, (met een gezonde seksdrive) als ie heel eerlijk is van binnen, zou als ie een lekker wijf kan krijgen, zonder teveel moeite en zonder consequentie het meteen doen. De enige echte uitzondering is als iemand zo verliefd is dat ie verblind is. Maar als dat ervan af gaat...

En hoe je het ook wendt of keert voor mannen gaat het om uiterlijk. Kun je nog zo leuk zijn, goed opgeleid of wat dan ook. En dat uiterlijk heeft trouwens altijd betrekking op het gezicht, er bestaat niet voor niets wel de term PLORK en niet omgekeerd.

Overigens ben ik van mening dat heel veel vrouwen precies hetzelfde zouden doen als de maatschappij (en vooral andere vrouwen zelf) er niet zo'n stempel op zouden drukken.
Alle reacties Link kopieren
spell68 schreef:
14-08-2018 20:48
Ik ben een man en je hebt gewoon gelijk hoor. Bijna iedere man, (met een gezonde seksdrive) als ie heel eerlijk is van binnen, zou als ie een lekker wijf kan krijgen, zonder teveel moeite en zonder consequentie het meteen doen. De enige echte uitzondering is als iemand zo verliefd is dat ie verblind is. Maar als dat ervan af gaat...

En hoe je het ook wendt of keert voor mannen gaat het om uiterlijk. Kun je nog zo leuk zijn, goed opgeleid of wat dan ook. En dat uiterlijk heeft trouwens altijd betrekking op het gezicht, er bestaat niet voor niets wel de term PLORK en niet omgekeerd.

Overigens ben ik van mening dat heel veel vrouwen precies hetzelfde zouden doen als de maatschappij (en vooral andere vrouwen zelf) er niet zo'n stempel op zouden drukken.
Gaaaaaaaaaaaaaaaaap
Alle reacties Link kopieren
spell68 schreef:
14-08-2018 20:48
En hoe je het ook wendt of keert voor mannen gaat het om uiterlijk. Kun je nog zo leuk zijn, goed opgeleid of wat dan ook. En dat uiterlijk heeft trouwens altijd betrekking op het gezicht, er bestaat niet voor niets wel de term PLORK en niet omgekeerd.
Uiterlijk is voor mij ook een selectiemiddel. Als ik een vrouw aantrekkelijk vind qua uiterlijk, dan is de kans veel groter dat ik op die vrouw af stap of mee probeer te flirten. Echter kijk ik naar nog veel meer zaken dan alleen uiterlijk, als dat het geval was, dan was ik hoogstwaarschijnlijk niet meer single.

Nog even ter bewijs dat uiterlijk niet alles is voor mij:
Ik zag vanmiddag nog een knappe vrouw bij een tankstation, ze was de auto aan het uitzuigen (+1 voor een vrouw die dat doet :-) ). Wilde eigenlijk proberen contact te maken, maar ja de auto was een Opel Zafira=huishouden vol met kinderen=afknapper :rolling:
Don't follow me. I'm lost too..
BruinHondje schreef:
14-08-2018 22:05
Uiterlijk is voor mij ook een selectiemiddel. Als ik een vrouw aantrekkelijk vind qua uiterlijk, dan is de kans veel groter dat ik op die vrouw af stap of mee probeer te flirten. Echter kijk ik naar nog veel meer zaken dan alleen uiterlijk, als dat het geval was, dan was ik hoogstwaarschijnlijk niet meer single.

Nog even ter bewijs dat uiterlijk niet alles is voor mij:
Ik zag vanmiddag nog een knappe vrouw bij een tankstation, ze was de auto aan het uitzuigen (+1 voor een vrouw die dat doet :-) ). Wilde eigenlijk proberen contact te maken, maar ja de auto was een Opel Zafira=huishouden vol met kinderen=afknapper :rolling:
Beetje stereotypering vind je zelf ook niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik plak m’n laatste post eventjes in het nieuwe topic deel 10.. slotje op deze.
Don't follow me. I'm lost too..
Alle reacties Link kopieren
Nou... Ik had een hele leuke man ontmoet. Bij de eerste date was er echt een klik en waren beide erg enthousiast. Tweede date stelde hij voor... maar ik kwam er 1 uur van te voren achter dat hij me overal geblokkeerd en verwijderd had.

Snap je dat nou??? Hoe moeilijk is het om te zeggen: Ik wil toch niet afspreken of dit gaat hem niet worden.
Terwijl hij zelf die dag een voorstel deed en Ohoh wat wou die me graag zien.. :jump:
Gelukkigworden schreef:
17-03-2019 19:47
Nou... Ik had een hele leuke man ontmoet. Bij de eerste date was er echt een klik en waren beide erg enthousiast. Tweede date stelde hij voor... maar ik kwam er 1 uur van te voren achter dat hij me overal geblokkeerd en verwijderd had.

Snap je dat nou??? Hoe moeilijk is het om te zeggen: Ik wil toch niet afspreken of dit gaat hem niet worden.
Terwijl hij zelf die dag een voorstel deed en Ohoh wat wou die me graag zien.. :jump:
Je zit in t oude Tinder topic... er is al een deel 10.
Alle reacties Link kopieren
Oh echt! Haha zoek ik die even op 😉

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven