weekend weg gecanceld

21-07-2017 13:01 231 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wilde even van mij afschrijven....
Ik heb een relatie met een hele lieve man, alleen heeft hij door dat wij eerder uit elkaar zijn geweest. De neiging om té voorzichtig te zijn..
De ene dag is hij heel enthousiast, heeft hij plannen voor ons en de toekomst.
En de andere dag wilt hij de relatie beindigen en is hij onzeker over onze toekomst.
Wij hadden begin deze week een hotel geboekt omdat we een weekendje weg zouden gaan
*wij wonen niet samen.

Dit was een verlaat verjaardagscadeautje van hem.
We zouden vandaag vertrekken daar overnachten en of nog een nachtje blijven of naar huis gaan.

Hij heeft vanochtend laten weten dat hij toch liever niet weg gaat dit weekend.
Omdat hij niet zeker is of hij wel met mij wilt zijn.

Ik heb zelf geen auto en hij wel...

Hij is voor zijn werk in de buurt van het hotel dat we geboekt hadden en stelde het volgende voor.
HIj vroeg aan mij om morgen ochtend naar hem te komen met de trein.
Dan zouden we in die stad wat leuks doen en gaan zwemmen in het hotel.
Daarna wilde hij dan naar huis...
Die trein reis is voor mij 2,5 uur

Het is een onpraktisch voorstel.
Ik weet niet wat ik moet doen. Ik ben de hele ochtend al verdrietig omdat ik me er echt op had verheugd.


Iemand advies?
Alle reacties Link kopieren
Slap van hem, maak een keuze vent. Als ik jou was zou ik daarop aandringen. Of hij gaat ervoor, of niet. Meer smaken zijn er niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou hem vertellen dat hij het maar lekker uit moet zoeken in zijn hotel, en zelf je eigen plan trekken. Sowieso zou ik niet met iemand samen willen zijn die telkens twijfelt. Dan kun je beter alleen verder.
Ja. Dumpen.
Wat een idioot idee om van een leuk weekeind een trein drama te maken. Dat getwijfel word je toch niet goed van?!

Laat hem eerst eens na denken wat hij wil.
Alle reacties Link kopieren
ja ik heb hem nu een voorstel gedaan dat ik vanmiddag naar hem toe kom, zodat we wel daar kunnen overnachten samen en er toch iets van maken..
Alle reacties Link kopieren
zoveelste topic over je vriend
maak het toch uit
alleen heeft hij door dat wij eerder uit elkaar zijn geweest. De neiging om té voorzichtig te zijn..

Nee joh. Hij vind je gewoon niet leuk genoeg.

En het nu afzeggen met die reden zegt toch al genoeg.
Hij is te slap om je te dumpen of wil liever gewoon gratis sex. Dat weekendje kost geld.

Waarom ga je nog naar hem toe 'om te wat van te maken' . Ben je een deurmat ofzo?
Alle reacties Link kopieren
pompommetje schreef:
21-07-2017 13:05
ja ik heb hem nu een voorstel gedaan dat ik vanmiddag naar hem toe kom, zodat we wel daar kunnen overnachten samen en er toch iets van maken..
Dat je daar nog zin in hebt zeg..
Alle reacties Link kopieren
hij had het al betaald
Lampie1986 schreef:
21-07-2017 13:04
Ja. Dumpen.
Wat een idioot idee om van een leuk weekeind een trein drama te maken. Dat getwijfel word je toch niet goed van?!

Laat hem eerst eens na denken wat hij wil.
Laat TO eens een ruggegraat kweken. Ze kan zelf ook kiezen voor een leuk leven.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees hier dat hij vaker zulke wisselingen vertoont, is het structureel? Het kan toch niet zo zijn dat zijn perceptie van de relatie van de ene op de andere dag omslaat en weer terug? Dan lijkt het meer in hem te zitten dan in de relatie.
Alle reacties Link kopieren
pompommetje schreef:
21-07-2017 13:07
hij had het al betaald
Dat is zijn probleem..niet het jouwe. Graag of niet hoor!
every journey starts with a single step
Alle reacties Link kopieren
pompommetje schreef:
21-07-2017 13:05
ja ik heb hem nu een voorstel gedaan dat ik vanmiddag naar hem toe kom, zodat we wel daar kunnen overnachten samen en er toch iets van maken..
Waarom toch.. hij weet niet eens zeker of hij een relatie met je wil! Wat een afknapper als je je net op een leuk weekendje hebt verheugd. Hij klinkt als een natte dweil. Ik zou vooral niet naar hem toe gaan, kom zeg. Trek fijn je eigen plan, geniet van het zonnetje, zonder al dat gedoe en drama. Daar kun je heel goed zonder hoor, geloof me.
Alle reacties Link kopieren
Als hij geen beslissing kan maken, maak jij die toch voor hem/jullie/jezelf?

IK zou er niet tegen kunnen, steeds afwachten of je vandaag wel goed genoeg voor 'm bent. Je bent samen of niet. En ik kan me voorstellen dat zo'n weekend om die reden afzeggen een grote domper is. Hij durft niet meer, durf jij nog? Ga jij nu naar hem toe 'bewijzen' dat je goed genoeg voor hem bent?
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Dusss... hij geeft jou een verjaardagscadeau in de vorm van een weekend weg en trekt dat binnen een week weer in?
En begrijp ik goed dat hij nu vanavond alleen naar dat hotel wil gaan en dat jij dan morgen ook even mag komen maar dan wel met de trein?

Wat maakt precies dat je nog overweegt om wel naar hem toe te gaan? (En om opnieuw een relatie met deze man te willen? Klinkt alsof het uit elkaar gaan nog niet zo'n slecht idee was.)
Alle reacties Link kopieren
ooitverlegen schreef:
21-07-2017 13:09
Ik lees hier dat hij vaker zulke wisselingen vertoont, is het structureel? Het kan toch niet zo zijn dat zijn perceptie van de relatie van de ene op de andere dag omslaat en weer terug? Dan lijkt het meer in hem te zitten dan in de relatie.
ja hij is wat dat betreft een beetje licht ontvlambaar.
HIj vind dat een relatie van zelf moet gaan.
Niet te veel zeuren...

Terwijl ik vind dat omdat we het ook voor de tweede keer proberen het logisch is dat we goed over dingen en verschillen praten. NIet belerend bedoeld, maar meer om misverstanden te voorkomen zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Zo, dat zou ik echt niet doen, no way! Laat hem eerst maar eens een besluit nemen, wel of niet.
Of nog beter; neem zelf een besluit!
Dus hij wil niet met je zijn dit weekend en meld je dit en dan ga je toch zelf heen een dag later om kijken of je er wat van maken. Van je eigen verjaardagskado......Ben je echt zo dom? Nee toch? Niet he?
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 21-07-2017 13:21
17.58% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lientjes schreef:
21-07-2017 13:11
Dusss... hij geeft jou een verjaardagscadeau in de vorm van een weekend weg en trekt dat binnen een week weer in?
En begrijp ik goed dat hij nu vanavond alleen naar dat hotel wil gaan en dat jij dan morgen ook even mag komen maar dan wel met de trein?

Wat maakt precies dat je nog overweegt om wel naar hem toe te gaan? (En om opnieuw een relatie met deze man te willen? Klinkt alsof het uit elkaar gaan nog niet zo'n slecht idee was.)
Nou daar zit ik dus wel mee..
dat ik ''morgen wel even mag komen''
Misschien maak ik het weekend weg te bijzonder..
Alle reacties Link kopieren
If you are not the priority don't be the option.
Zo nou die had het van mij kunnen bekijken.

Ik krijg niet de indruk dat hij je graag wilt.
Alle reacties Link kopieren
lientjes schreef:
21-07-2017 13:11
Dusss... hij geeft jou een verjaardagscadeau in de vorm van een weekend weg en trekt dat binnen een week weer in?
En begrijp ik goed dat hij nu vanavond alleen naar dat hotel wil gaan en dat jij dan morgen ook even mag komen maar dan wel met de trein?

Wat maakt precies dat je nog overweegt om wel naar hem toe te gaan? (En om opnieuw een relatie met deze man te willen? Klinkt alsof het uit elkaar gaan nog niet zo'n slecht idee was.)
Eigenlijk, aangezien het een verjaardagscadeau was, zou jij in dat hotel moeten slapen en hij thuisblijven. Lijkt mij hoor.
Later is nu
Alle reacties Link kopieren
Hij heeft gewoon voor vanavond met iemand anders afgesproken. Die werkt hij morgenochtend de kamer uit en dan mag jij nog ff langskomen.
Dreamer schreef:
21-07-2017 13:18
Eigenlijk, aangezien het een verjaardagscadeau was, zou jij in dat hotel moeten slapen en hij thuisblijven. Lijkt mij hoor.
Ja toch?
Tiswa schreef:
21-07-2017 13:19
Hij heeft gewoon voor vanavond met iemand anders afgesproken. Die werkt hij morgenochtend de kamer uit en dan mag jij nog ff langskomen.
Dit TO.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven