Tinderdate reageert langzaam

24-07-2017 10:21 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Een aantal dagen geleden ben ik via tinder in contact gekomen met een jongen.
Ik ben een type, wat redelijk snel wat wil afspreken i.v.m verkeerde inschatting van de persoon.
Je kan wel weken/maanden berichten, maar misschien spreek je dan af en valt het tegen! Daarom laat ik er nooit teveel tijd overheen gaan.
Nou, we hadden snel onze fb en whatsapp uitgewisseld. Inmiddels ook een datum geprikt om samen wat te gaan drinken.
Maar nu komt het:
Hij geeft aan graag te willen afspreken en neemt ook de stap om te zeggen: Daarna? Wanneer? Hoelaat?
Als we whatsappen vraagt hij ook naar mijn dag, of hoe mijn weekend is geweest.
Maar het probleem is echter dat ik heel weinig van hem hoor. Het gesprek loopt niet vloeiend zeg maar.
Er zit vaak 1 dag tussen wanneer ik antwoord krijg op een berichtje wat ik gestuurd heb. Op het moment dat ik dus een berichtje krijgt geeft hij aan te willen afspreken en lijkt hij geintresseerd te zijn in mijn dag. Op het moment dat ik antwoord geeft zit er een dag tussen voordat ik iets terug krijg. Hij leest het dan ook helemaal niet. We spreken overdag af, om wat te gaan drinken... dus het lijkt me niet dat het om alleen seks gaat, die indruk krijg ik ook helemaal niet.

Nu ben ik erg onrustig in mezelf omdat ik me afvraag wat dit gedrag betekend..
Zou hij het gewoonweg druk hebben?
Of neemt hij het niet serieus?
Heeft iemand ervaring met dit soort mannen gedrag?

Ik wil wel graag met hem afspreken omdat hij buiten het langzaam reageren wel leuk over komt, en hij lijkt me een lief persoon als ik de foto's bekijk.

Het is frustrerend....
Alle reacties Link kopieren
Je kent hem pas een paar dagen..
Poeh hee, relax! Er bestaan mensen die een leven hebben naast het appen/bellen/mailen/tinderen. Zit eens niet elke letter, komma en punt te analyseren. Spreek wat af, en als je hem ziet weet je pas of het een leuke, lieve jongen is.
Mijn telefoon zit ook niet vast gegroeid aan mijn hand.
Prik een datum, ga erheen, kijk of het klikt en bekijk het daar vanuit.
Stop met analyseren tot je de man hebt leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Nu ben ik totaal niet bekend in de date-wereld, maar;
Jullie hebben elkaar nog nooit irl gezien begrijp ik?
Elkaar nog niet gezien, afgetast, geroken, gevoeld etc ett?
Dit gaat puur over app-contact?
Zo ja dan begrijp ik echt niet wat het probleem is......

Anders ook niet trouwens
Alle reacties Link kopieren
Haha! jullie hebben wel gelijk... ik moet niet alles analyseren..... Ben sowieso een persoon wat teveel nadenkt over bepaalde dingen.
Ik zie het wel als ik met hem afspreek.
Pfft je bent wel heel erg ermee bezig. Relax inderdaad even.
Nou, dit belooft wat.. Nu al vermoeiend.
En dan geen kruisverhoor waarom hij niet binnen 3 seconden op je app reageert hè? Anders gaat ie rennen hoor :-D
Misschien heeft hij meerdere Tinderdates.
Alle reacties Link kopieren
Ontspan...het is tinder...
Alle reacties Link kopieren
In je OP geef je aan dat jullie een datum hebben geprikt. Dan staat er toch een afspraak ondanks dat tijd en plaats nog niet bekend zijn? Stuur hem tegen die tijd een berichtje met tijd en plaats.

Reageert hij daar niet op/te laat op, weet je genoeg, tenminste, ik zou genoeg weten dan. Niet geïnteresseerd en ga ik iets anders doen/blijf thuis.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Dat daten lijkt me zo vermoeiend:-(
Alle reacties Link kopieren
Suy schreef:
24-07-2017 10:32

Anders ook niet trouwens
Off-topic, maar: :hello: Suy!

Lang niet gezien hier klopt dat?
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven