Binnen locaties leiden

24-07-2017 11:34 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ,

Weten jullie leuke binnenlocaties in leiden voor fotoshoot ?
Eventueel inclusief prijs .

November gaan we trouwen en zoeken nog foto locaties. Maar mocht het weer tegen zitten dan moeten we naar binnen .
Spaties graag! De hortus?
Alle reacties Link kopieren
Ah nu ik de OP lees snap ik het...die spatie in de titel maakt het wel heel verwarrend...(geen tips verder, sorry)
het is wat het is
Misschien leuk; een tuincentrum? Die zijn dan helemaal in Kerst- en Wintersfeer met diverse sfeerhoeken e.d.
Alle reacties Link kopieren
Hunniebunnie schreef:
24-07-2017 11:44
Spaties graag! De hortus?

Ik heb spaties ?!
Alle reacties Link kopieren
ruiva schreef:
24-07-2017 11:46
Ah nu ik de OP lees snap ik het...die spatie in de titel maakt het wel heel verwarrend...(geen tips verder, sorry)
Ja , sorry te snel gedaan en je kan het nu niet meer aanpassen dacht ik.
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
24-07-2017 11:46
Misschien leuk; een tuincentrum? Die zijn dan helemaal in Kerst- en Wintersfeer met diverse sfeerhoeken e.d.
Oja leuk idee!! Dan zou het voorschoten(intratuin) of Wassenaar (bosrand) worden die ik ken .
Alle reacties Link kopieren
De Vlindertuin
geneet van 't laeve
linxje schreef:
24-07-2017 11:48
Ik heb spaties ?!
Binnen locatie
Foto locatie

Afijn, is maar even een tip. Eigenlijk is mijn tip: geen fotoreportage. Maar dat bedoel je vast niet :proud:
Alle reacties Link kopieren
Wat voor sfeer foto's wil je? Volgens mij is dat de eerste vraag die je moet stellen.

De hortus is inderdaad een optie. Ik heb ook wel eens gehoord dat je in de Meelfabriek foto's mag maken (mooie industriële sfeer), maar daar zijn ze nu misschien al aan het bouwen? En bij de Regentenkamer kun je volgens mij ook foto's maken, maar dat is dan weer heel klassiek. Je zou verder nog kunnen kijken of je mag fotograferen in de Pieterskerk (als er geen evenement is) of een van de musea?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven