Iemand loslaten?

10-08-2017 11:02 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 07-01-2018 17:39
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
99.94% gewijzigd
Alles radicaal verbreken ja, dit jongetje houdt overduidelijk van spelletjes spelen en verdoet je tijd.
Alle reacties Link kopieren
Wat onvolwassen allemaal. Jullie kicken op de aandacht en drama die het aanricht niet op de liefde voor elkaar.
Ja en?
Print screen van zijn gezeur naar zijn vriendin sturen. En verder negeren, nergens meer op reageren dus.
Nouja print screen zou ik misschien laten. Maar helder is toch dat je alle contact moet verbreken? Ik snap volgens mij de vraag niet helemaal.
Alle reacties Link kopieren
ja, eigenlijk is het helder.
ik snap gewoon niet hoe ik me zo kon vergissen in iemand...
en ergens vind ik het jammer voor haar , want hij verdient het niet
Ik heb nooit begrepen hoe je in een dergelijke situtie kan komen als vrouw zijnde, het is toch een ontzettende afknapper als een man dit gedrag vertoont? Niet alleen naar jou maar ook hoe ie met die andere vrouw omgaat. Bah.
pipo33 schreef:
10-08-2017 11:02
Voor mij is dat onbegrijpelijk , als je een keuze maakt voor iets , dan is dat toch respectloos naar je partner toe?

Waarom doe je nu opeens zo verbaasd? Je weet toch al een jaar hoe respectloos hij is tegenover zijn partner?
Alle reacties Link kopieren
TO, het wordt hoog tijd dat je zelf eens goed in de spiegel kijkt.

Tuurlijk, hij heeft een aandeel, hij neemt contact met jou op. Jouw aandeel is echter net zo groot: jij bent niet duidelijk. Je zegt misschien wel tegen hem dat je geen contact wil, je gaat echter wel steeds in het contact mee. Je geeft een ontzettend dubbel signaal af en voedt zijn honger naar contact op deze wijze alleen maar.

Jij wil geen contact? Dan domweg niet reageren op zijn telefoontjes, apps en sms'jes. Zo makkelijk is het echt.

Verder: ga eens rondkijken naar een andere baan. Als dat er niet in zit / tot die tijd: hou het contact uitsluitend professioneel.

Je hebt het écht zelf in de hand.
Alle reacties Link kopieren
Zo, jij hebt je principes snel overboord gegooid! Je zei dat je nooit voor een gebonden man zou gaan, en toch liet je dat gebeuren. Wat wilde je: dat hij je als een uitdaging ging beschouwen en je zou gaan veroveren? Nou gefeliciteerd, dat is gelukt.

Je hebt nu een bedrieger aan de haak geslagen, die jij, zelfs al kom je ooit weer met hem samen, nooit zult kunnen vertrouwen. Hij gaat immers vreemd, dat weet je al over hem.

Grow up, negeer hem verder totaal. En wat je zegt over werk; waarom geldt dat niet voor jou dan? Jij kunt ook ander werk zoeken, dat hoeft je niet bij hem neer te leggen. Niet dat ik dat nodig zou vinden, je kunt hem tenslotte gewoon negeren. Maar gebruik het niet als smoesje en neem je verantwoordelijkheid. Bah, verwerpelijk gedrag van jullie allebei.
Alle reacties Link kopieren
Goh wat gek dat hij zijn opties wil openhouden, dat zagen we niet aankomen

dat zij het met hem nog wil proberen omwille van hun kind, ala, maar waarom zou jij nog met hem praten nadat hij je zelfs heeft beschuldigd? Je hebt al gezegd dat je uitgepraat bent. Basta.

toch?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Geen contact meer opnemen! Hoe moeilijk dat ook is. Je hebt liefdesverdriet.
Dit gaat niet goedkomen. En hij kiest niet voor jou, dat heeft hij al laten zien. Hij blijft bij zijn vriendin. Dat is het makkelijkste voor hem, en als jij weer met hem het bed induikt, heeft hij het helemaal makkelijk. Z'n vriendin pikt ook wat hij doet... hij kan lekker z'n gang gaan.

En jij laat nu leuke single mannen lopen omdat je zo met hem bezig bent. Zonde toch!
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
Ja , het loslaten is heel erg moeilijk voor me.
Ergens in mij schuilt dat verlangen naar een toekomst met hem , ondanks alles wat ik weet en alles wat ik deed dat niet deugde.
Ik kreeg nog bericht van zijn vriendin , dat ze het verder uitzocht en denkt dat er niemand anders dan ons 2tjes waren en dat ze hoopt dat ik het zo een plaats kan geven. En dat hij me wel echt heel graag zag/ziet. Ik ga er niet op reageren denk ik , ik weet niet hoe
Van hem hoor ik niks meer de laatste dagen en ik laat het er ook bij.
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het, nog steeds geen contact meer?
Levensgenieter ;)
Stel hij zou voor jou kiezen (wat hij niet gaat doen als ik het zo lees.) dan kan hij wat hij bij zijn vriendin nu flikt(vreemdgaan etc) in de toekomst ook bij jou flikken hè? Wil je een relatie met zo iemand?

Ik zou ermee kappen als ik jou was... hoe moeilijk het ook is.
Je neemt toch geen genoegen met tweede keuze te zijn voor iemand? Je bent meer waard dan dat
Alle reacties Link kopieren
Weg met zo'n viezerik en leer hiervan! Printscreen van wat hij heeft gestuurd naar zijn vriendin en alles van hem blokkeren. Zo iemand wil je toch niet als vriend ook al zou hij wel voor jou kiezen. Deze man wil van meerdere walletjes eten. Jakkes.
Alle reacties Link kopieren
MissButterflyyy schreef:
25-08-2017 09:19
Hoe gaat het, nog steeds geen contact meer?
Hoi ,

Het contact is er heel af en toe , best zakelijk.
Hij wil me nog zien ( als ik dit wil ) , maar het lijkt me geen goed idee.
Zij weet dat blijkbaar wel , dat hij nog wil afspreken.
Maar ik voel dat ik er nog niet klaar voor ben om hem te zien , ik sta er nog lang niet boven.
Als ik hem terugzie wil ik er staan als een sterke vrouw die verdergaat met haar leven , en dat is nu maar deels het geval.
Niettegenstaande genoot ik van een heerlijk vakantie!
Alle reacties Link kopieren
Goed zo, goed bezig! En goed dat je inziet dat je nu nog niet toe bent aan contact.
En goed dat je toch hebt kunnen genieten van je vakantie, dan ga je wrs toch de goede kant op 👍
Levensgenieter ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi ,

Ik kom graag nog eens terug op dit topic.
Ondertussen ontmoette ik hem opnieuw , een aantal weken terug.
Ik dacht of ik wilde het uitpraten en er samen een punt achter zetten. Ik wilde van hem een duidelijke keuze horen , en dat we het zo konden afsluiten.
Dat is iets wat hij me niet heeft kunnen geven , hij bleef erover doorgaan dat er wel mogelijkheden zijn om met elkaar om te gaan op een andere manier dan.
Ik snap dat nog steeds niet. Uiteindelijk hebben we dan toch gezegd dat hoewel hij het niet wil , een beetje afstand beter is.
Sindsdien zo goed als niks meer gehoord.
Ik vind het zo moeilijk , ik mis hem en moet me inhouden om niets meer van me te laten horen. Zo moeilijk omdat hij naar mijn gevoel de dingen wat openlaat , of toch de deur ergens nog op een kier laat staan.
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf het graag even van me af, over wat er de laatste maanden gebeurde.
Ik hoorde hem een hele tijd niet, hij mij ook niet. Langzaam ging het beter.
Tot hij me weer contacteerde, dat hij de weg kwijt is en dat het hem speet dat hij zo lang niks liet horen. Zo begon ons contact weer, hij liet niet misverstaan dat hij wel degelijk zijn keuze maakte, maar het contact wel wil houden.
Ik liet hem ook niet misverstaan dat mijn gevoelens er nog steeds zijn en hoe ik me voel daarbij.
We zagen elkaar nog een aantal keer, er gebeurt niet echt iets 'fout', maar het voelt ook niet juist. Want hierdoor wordt mijn hoop gevoed. En ik weet dat het wel fout is, ook zeker van hem. Want ook al doen we niks, de spanning hangt er en waarom...
We hadden ook een aantal chats die wel nogal expliciet waren, dus natuurlijk verlang ik dan naar meer.
Ik heb het gevoel dat ik echt de weg kwijt ben. Hij kan me zo goed manipuleren met zijn woorden.
pipo33 schreef:
07-01-2018 13:38
Hij kan me zo goed manipuleren met zijn woorden.

Je weet het. En toch trap je er elke keer weer in. Wat zegt dat over jou, denk je?
Je moet óns niet loslaten TO! :cry:
Alle reacties Link kopieren
Hij blijft me contacteren, wil nog contact...
Maar zonder echte verwachting van elkaar...
Wat heeft hij daaraan? Waarom zou hij dat willen als hij weet dat dat nergens toe leidt en mij hoop geeft.
Ik zag hem niet meer sinds een aantal weken, maar mis zijn nabijheid toch
pipo33 schreef:
20-02-2018 14:15
Hij blijft me contacteren, wil nog contact...
Maar zonder echte verwachting van elkaar...
Wat heeft hij daaraan? Waarom zou hij dat willen als hij weet dat dat nergens toe leidt en mij hoop geeft.
Ik zag hem niet meer sinds een aantal weken, maar mis zijn nabijheid toch
Omdat hij weet dat je ontvankelijk bent voor zijn praatjes. Want dat is gewoon een feit en dat soort mannen leeft daarop.
Alle reacties Link kopieren
Maar wat haalt hij daaruit?
Las hij weet dat het voor zowel zijn vrouw als mij ( als zichzelf ) eigenlijk nergens toe leidt.
Een optie die hij openhoudt?
Hij vertelde ook dat ze samen in therapie gaan...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven