Hoe vertel ik het hem?

15-08-2017 18:22 42 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb even een kwestie waar ik mee zit. Ik heb al een aantal weken contact met 2 mannen. Beide heel leuk, en ook beide al gezien irl.
Alleen heb ik met de ene meer een klik en meer vlinders dan bij de andere. De ene man is onwijs negatief over van alles en nog wat. Vind zn werk niet leuk, heeft constant problemen met ex over kind. En hij denkt dat wij in een relatie zitten terwijl ik daar nooit aanleiding voor heb gegeven. We hebben ook nog nooit gezoen. Helaas erger ik me de laatste tijd heel erg aan hem. Hij belt me 2x per dag, ook met cam aan. Meestal als het niet goed uitkomt. Hij wil ook ieder weekend langs komen. We hebben ook nog nooit gezoend, en ergens heb ik daar ook niet echt behoefte aan bij hem. Dus intiem zijn we ook nog niet geweest. Ook heb ik zijn dochter al gezien, leuk meisje wel, maar ik zie mezelf geen stiefmoeder voor haar zijn.
De andere man is heel lief en daar begin ik echt gevoel voor te krijgen. We hebben echt een klik. Met hem heb ik al wel gezoend, maar meer is er nog niet gebeurd. Waarschijnlijk gaat dit nog wel gebeuren. Hij heeft te kennen gegeven mij heel leuk te vinden en mij wel als zn vriendin zou willen.

Nu hoor ik jullie denken, dan ga je toch voor die tweede man. In principe zou ik dat ook wel willen en ben ik ook echt klaar om met hem verder te gaan, alleen zit ik met de kwestie, hoe vertel ik het man 1 dat ik absoluut nix voor hem voel en niet met hem verder wil. Zonder dat ik hem te hard kwets. Iemand tips?
Alle reacties Link kopieren
Sommige dingen kun je niet zeggen zonder dat je iemand kwetst.

Gewoon je gevoel vertellen, meer kun je niet doen. Je gaat toch niet je tijd investeren in iemand waar je geen relatie mee wilt?
Alle reacties Link kopieren
"Ik voel niet voldoende voor je om het contact voort te zetten."


Kwetsen doe je hem pas echt om niets te zeggen en hem achter zijn rug om neer te halen.

Succes.
' we hebben elkaar nu een paar keer gezien en ik voel geen klik. Veel succes verder en bedankt voor de leuke tijd'.
Blokkeren.
En klaar.
Alle reacties Link kopieren
Twee weken?! En hier open je een topic voor...
Alle reacties Link kopieren
Greenplanet schreef:
15-08-2017 18:33
Twee weken?! En hier open je een topic voor...
Wel langer dan 2 weken hoor
Alle reacties Link kopieren
"Ik heb er nog eens over nagedacht, maar het voelt voor mij niet goed genoeg om verder re gaan, dus ik wil het hierbij laten."
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, als je iemand niet durft te vertellen dat je geen relatie met hem wil, dan is het misschien verstandig om nog een tijdje vrijgezel te blijven en te werken aan je assertiviteit, het bewaken van je grenzen en je eigenwaarde?
julius schreef:
15-08-2017 18:43
Jeetje, als je iemand niet durft te vertellen dat je geen relatie met hem wil, dan is het misschien verstandig om nog een tijdje vrijgezel te blijven en te werken aan je assertiviteit, het bewaken van je grenzen en je eigenwaarde?
Inderdaad zeg. En zijn dochter al ontmoet; seriously?!
Alle reacties Link kopieren
Bezopen om al met zijn dochter kennis te hebben gemaakt.
Belachelijk ook dat je blijft afspreken als je iemand niet leuk vindt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Telefoon niet meer opnemen en zijn nummer blokkeren?
En als hij voor de deur staat, doe je uiteraard niet open.

Komt ie vanzelf wel aan de weet dat het niets wordt.
Ik heb eens goed nagedacht maar ik voel niet genoeg voor je om door te gaan. Het ligt niet aan jou hoor! Het ligt aan mij.....
Gewoon eerlijk zeggen dat je niks voor hem voelt en het hierbij wil laten. Ik zou er niet te lang mee wachten. Als man 2 merkt dat je naast hem ook nog dates hebt met een andere man zou hij kunnen gaan afhaken. Zou zonde zijn toch?
blijfgewoonbianca schreef:
15-08-2017 18:47
Bezopen om al met zijn dochter kennis te hebben gemaakt.
Belachelijk ook dat je blijft afspreken als je iemand niet leuk vindt.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
Pluisi schreef:
15-08-2017 18:47
Ik heb eens goed nagedacht maar ik voel niet genoeg voor je om door te gaan. Het ligt niet aan jou hoor! Het ligt aan mij.....
Het laatste deel zou ik weglaten.
Sorry, dit word niks.

Volgende keer graag voor je kinderen ontmoet en de ander denkt dat je een relatie hebt en dus wel leuk vind.
Ik heb laatst gewoon een appje gestuurd dat ik niet meer zo'n behoefte heb aan afspreken en veel contact.
Het kan wat rauw op z'n dak komen, maar feitelijk gezien kun je dit gewoon doen. Liever eerlijk, dan er omheen draaien.
Je hoeft ook geen uitleg te geven oid, gewoon recht voor z'n raap. Echt, anders gaat het vreten.
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
15-08-2017 18:50
Sorry, dit word niks.

Volgende keer graag voor je kinderen ontmoet en de ander denkt dat je een relatie hebt en dus wel leuk vind.
Je weet niet hoe die kinderen zijn ontmoet. Of ze is voorgesteld als de vriendin van of als gewoon een persoon. En dat hij denkt dat ze een relatie hebben terwijl ze nooit niet hebben gezoend is ook raar. Dat zij het niet eerder heeft afgekapt is ook heel vreemd.
Wauw, als je dit al niet durft in het leven, good luck.

Gewoon afwijzen, op een normale
manier.

Sorry, ik zie je meer als een kennis. Het gevoel is er gewoon niet vanuit mijn kant.
Alle reacties Link kopieren
Als je niet eerlijk kan zijn dan moet je je smoezenboek opentrekken.

Sorry ik ben nog teveel met mijn ex bezig en wil je niet kwetsen en daarom gun ik je liever een vriendin die wel voor je gaat.

of zo iets dergelijks
you go girl
Annelleke schreef:
15-08-2017 18:55
Je weet niet hoe die kinderen zijn ontmoet. Of ze is voorgesteld als de vriendin van of als gewoon een persoon. En dat hij denkt dat ze een relatie hebben terwijl ze nooit niet hebben gezoend is ook raar. Dat zij het niet eerder heeft afgekapt is ook heel vreemd.
Dat TO schrijft dat ze zichzelf geen stiefmoeder voor dit meisje ziet zijn zegt denk ik genoeg. Nee, duh, je kent die man amper laat staan dat er sprake is van en langere relatie waarin je nadenkt over samenwonen en de kinderen.
Alle reacties Link kopieren
"Omdat ik bij nader inzien geen relatie met jou wil rond ik bij deze ons contact af. Bedankt voor afgelopen tijd en alle goeds verder."
volg je verstand, gebruik je gevoel
Alle reacties Link kopieren
Niet via app of mail. Liefst persoonlijk en anders per telefoon.
Hoe eerder je eerlijk bent, des te minder je hem kwetst
highlander schreef:
15-08-2017 19:36
"Omdat ik bij nader inzien geen relatie met jou wil rond ik bij deze ons contact af. Bedankt voor afgelopen tijd en alle goeds verder."
Perfect verwoord!
Alle reacties Link kopieren
Je zult hem gaan kwetsen, alleen al vanwege het feit dat je niet genoeg voor hem voelt. Dat is al voldoende. en daar kom je niet onderuit. Ik zou er niet te veel woorden aan vuil maken. Niet zeggen dat je je aan hem ergert en waarom. Het is zo al erg genoeg. Zeg gewoon dat je verliefd geworden bent op een andere man en daar nu tijd mee wil doorbrengen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven