Ruzie met vriend totaal uit de hand gelopen.

17-09-2017 18:08 291 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet ook niet meer wat ik met de situatie aan moet maar het is totaal fout en ik type dit nu terwijl ik bij een vriendin logeer.

Twee weken geleden was er ergens in een programma op tv iets over die baudet. Ik zei dat ik het een racistische griezel vond en mijn vriend vroeg waarom dan want hij had wel op hem gestemd.
Ik noemde wat dingen op die hij over vrouwen had gezegd en toen vroeg hij mij om dat te laten zien.

Nou bleek dus dat een ding in een of ander boek van hem had gestaan maar had geen zin om verder te zoeken.
Hij verweet mij ook nog dat ik alleen stemde op groen links vanwege jesse klaver.
Wat begon met iets kleins escaleerde volledig.

Die avond geen sex vond die niet erg. Alleen de volgende dag toen hij thuis kwam van het werk had ik ook geen eten gemaakt. Dus hij vroeg waar is het eten dan?
Mijn antwoord was dat mannen ook zelf kunnen koken. Vervolgens reed hij zonder wat te zeggen weg en is met een vriend wat gaan eten in de stad. Sindsdien gaat hij dus altijd na het werk ergens daghappen of bij vrienden eten.

Vorig weekend was ik weg met een vriendin shoppen. Ik wil pinnen en automaat zegt "onvoldoende saldo". Ik schaamde mij kapot.
Kijk ik op de app zie ik saldo 0 staan. Bel bank en wil de pas laten blokkeren. Maar de medewerker zegt dat saldo naar de hoofdrekening is geboekt en dus niks raars is.
Vriend neemt niet op. Woedend kom ik thuis en wat mij opvalt is dat mijn auto weg is. Zit meneer met vriendin onder afdak bier te drinken en te BBQ-en en ook nog extreem duur vlees hadden ze gehaald. Meneer bleek mijn auto te hebben verkocht en daarvan japanse biefstuk of zo te hebben gekocht.
Ik ging helemaal door het lint en vroeg waar dat op sloeg allemaal.

Meneer antwoorde dat een groenlinks stemmer zonder baan geen recht heeft op een auto, geld om te shoppen. Dat als ik wat wil dat ik zelf maar moet gaan werken ipv te parasiteren van een "man".
Ik kon geen woord uitbrengen en toen begonnen zijn vrienden ook nog eens te lachen.
Ben in huilen uitgebarsten en met vriendin mee gegaan. Ik zit nu een week hier mij zij hebben een klein appartementje en het word te druk hier.
Eigenlijk wil ik terug naar huis maar dan geef ik hem zijn gelijk.

help wat moet ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Jij bent kinderachtig geweest door niet te koken maar met zo iemand wil je toch niet samen zijn of wel?
Als ik het goed begrijp onderhoudt hij jou financieel?
Das ook niet heel handig.
Goed verhaal :facepalm:
Een baan zoeken en niet meer op groen links stemmen! ;-D
Alle reacties Link kopieren
Een baan gaan zoeken en zorgen dat je zelf geld hebt. Niet afhankelijk zijn van een man en al helemaal niet eentje die je zo behandeld. Neem aan dat hij de kosten van je auto vergoed? Of heeft hij hem betaald?
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn allebei kinderachtig bezig geweest
Dit is een grapje toch?
Alle reacties Link kopieren
Really???
die ik wilde bestaat al...
Leuk geprobeerd.
Alle reacties Link kopieren
Smeken, smeken, pijpen, maakt niet uit, alles doen om terug te kunnen komen.
Alle reacties Link kopieren
:woa:

Wtf!! Weg, heel snel weg!

Heb je zelf trouwens geen werk dan?
Sorry, I can't hear you over the sound of how awesome I am
Alle reacties Link kopieren
Jij bent idd kinderachtig bezig. Na een discussie geïrriteerd zijn dus dan geen seks en geen eten, lekker puh. Sjonge hoe oud ben je zeg.
Niemand is onmisbaar
Alle reacties Link kopieren
ehm, een baan zoeken.
“We should make no mistake. Without concerted actions, the next generation will be roasted, toasted, fried and grilled.” - Christine Lagarde, IMF
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Leuk bedacht.
Alle reacties Link kopieren
Had Baudet toch gelijk.
Klein houden die vrouwtjes! Vernederen zul je ze! Dat is wat zij ondergeschikten willen en dan komen ze nog teruggekropen ook.

Wat een wijs man :heart:
Alle reacties Link kopieren
Mosterd maar goed verhaal idd, ga ik ook ff voor zitten :HA: :popcorn:
(Sommige mensen kijken te veel tv...)
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 17-09-2017 18:18
20.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Jaja, het is wat.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Waarom werk je niet?
heb jij een relatie met thierry baudet??

ik deel je mening trouwens volledig over die vrouwonvriendelijke pretentieuze bal
Drama
redbulletje schreef:
17-09-2017 18:13
Een baan zoeken en niet meer op groen links stemmen! ;-D
:proud:

Goed bezig TO! ;-D
En zo breed heeft hij het ook niet da hij jouw auto moet verkopen om een biefstukje te betalen. Noorwegen?
Ooh wat erg, ik zit hier te lachen dat hij jouw auto heeft verkocht voor duur Japans vlees.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven