Verwarrende Franse scharrel

24-09-2017 08:46 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorig jaar kwam ik een superleuke man tegen tijdens een reis naar Malaga. Het voelde meteen goed en de klik was geweldig met deze Franse zakenman die in Barcelona woont. We hebben die avond gezoend en sindsdien contact gehouden via Whatsapp. Frequent contact, maar niet dagelijks, prima wat mij betreft.
Voor dit jaar heb ik samen met een vriendin weer een stedentrip geboekt, dit maal naar Sevilla. Hij heeft het zo weten te regelen dat hij de laatste 3 dagen ook kon komen. Dus ik heb ontzettend naar deze reis uitgekeken. Voelde me weer net 16 afgelopen woensdag! Het was een heerlijke avond en de klik en het verlangen waren nog steeds erg heftig aanwezig. Ik ben aan het einde van de avond meegegaan naar zijn hotel waar we sex hebben gehad. Heerlijk ongeremd, echt genoten van elkaar. So.far so good!
Maar toen: dag 2. De nacht was kort geweest maar ik kon het natuurlijk niet maken naar mijn vriendin om de halve dag weg te blijven. Dus ben op een gegeven moment maar gaan douchen.. Hij bleef in bed, halfslapend. Ben na het douchen nog even bij hem gaan liggen, maar het leek wel of de totale interesse verdwenen was? Zo raar! Ben toen weg gegaan. Hij moest sowieso nog wat werken en zou ons s middags weer treffen in de stad. Dit is ook gebeurd, maar de spanning leek wel helemaal weg? Ik snap er niets van. Geen handjes, aanrakingen e.d. meer. Wtf? Zoveel moeite gedaan om elkaar te zien (hij reist de hele wereld over voor zijn werk) en nou dit? Zeer verwarrend.

Die avond zijn we weer op zijn hotelkamer beland en vanuit mijn initiatief weer met elkaar naar bed gegaan (ik was niet helemaal fit dus ws liet hij het van mij af hangen, wat dan wel weer lief is). We hebben nog wel gepraat en hij gaf aan dat hij niet bezig was met een relatie omdat hij zoveel was voor zijn werk, ik ben daar ook niet naar op zoek. Toch heb ik wel een katergevoel hier aan over gehouden op de 1 of andere manier.
Ik had die vibe van de 1e avond de hele tijd verwacht dus ben ergens gewoon teleurgesteld. De laatste dag namen we afscheid op het vliegveld, we hebben niet meer zoveel gezegd en ook het fysieke was wederom weg.

Wat vinden jullie? Stel ik me aan of zou jij ook met vraagtekens zitten?
Alle reacties Link kopieren
De buit was binnen, het jagen was leuker dan de prooi.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Het was even leuk maar nu is het over. That's all. Laat hem los, zou ik zeggen.
Nee, hij was toch duidelijk. Hij wil geen relatie. Jij zegt dat ook niet te willen, dus welke vraagtekens heb je dan?
Alle reacties Link kopieren
Geen van beiden.

Dit was gewoon een soort van long distance booty call.

Hij heeft gekregen wat hij wilde en jij hebt het hele gebeuren niet goed geïnterpreteerd.

Jammer maar helaas. Laat het van je afglijden, denk met plezier terug aan die zwoele nacht en ga door met je leven.
Veni, vidi, vagina.
Hij kwam en zag dat het kut was
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
24-09-2017 08:49
De buit was binnen, het jagen was leuker dan de prooi.
Alle reacties Link kopieren
Orangetree schreef:
24-09-2017 08:50
Nee, hij was toch duidelijk. Hij wil geen relatie. Jij zegt dat ook niet te willen, dus welke vraagtekens heb je dan?
Niet zo leuk voor je vriendin, dit. Zij denkt denkt een leuke vakantie te hebben, jij gaat alleen voor hem. Heb je haar nou de hele avond/ nacht alleen laten zitten? Fijne vriendin ben jij zeg, dat je haar daar zo voor gebruikt.

Met een beetje pech ben je niet alleen je zakenman kwijt, maar ook een goede vriendschap
anoniem_283719 wijzigde dit bericht op 24-09-2017 08:56
33.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Dit soort lieden hebben in elk stadje een schatje.
Bovendien blijkt hieruit wederom dat die scharrel formule niet werkt voor de meesten , jullie willen geen relatie, maar je hebt wel gevoelens en die worden niet beantwoord.
Na die eerste nacht had ik mijn conclusies wel getrokken.

Wat vond je vriendin van deze trip?
Geen scharrel meer, geen vriendin meer. Tenminste niet als je mijn vriendin was.
Maar super fijn dat je seks hebt gehad.
Hij komt idd over als een 'zakenman' of zelfs als een 'zak-en-man'. Jij niet als een vriendin trouwens...
Leuke vriendin ben je, twee keer een avond weg omdat jij zo nodig moest scharrelen.
Wat hem betreft, hij was toch duidelijk?
Hij wil geen relatie. Dat jij meteen van alles verwacht vanwege een "klik", ik denk dat het raadzaam is om niet te scharrelen in jouw geval. Voorkomt een hoop teleurstellingen.
Een man die zijn interesse verliest na de seks?! o_o Verwarrend. En Frans.
Als je je OP zelf doorleest, wat denk je dan? Nou, dat klopt dus. Hij wilde neuken, hij heeft geneukt. Klaar.
Alle reacties Link kopieren
Sneu voor je vriendin.

En ik zou die man maar gauw uit je hoofd zetten. Je weet toch genoeg nu?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit een beetje te wachten op de eerste niet-door-de-feiten-gehinderde 'Hij heeft je gebruikt voor de seks'.

Don't let me down, Viva-forum :-[
_Amand schreef:
24-09-2017 09:58
Ik zit een beetje te wachten op de eerste niet-door-de-feiten-gehinderde 'Hij heeft je gebruikt voor de seks'.

Don't let me down, Viva-forum :-[
Voor mij valt dit onder straight-up vrouwenhaat, maar goed.
Waarschijnlijk heeft ie ook nog 'n vrouw thuis. Franse mannen zijn niet vies van vreemdgaan.
En ik vind het echt aso van jou dat je je vriendin meenam op 'n reisje waarin jij voor de seks ging. Ga volgende keer alleen als je met een scharrel wil afspreken, wel zo netjes.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
24-09-2017 10:02
Voor mij valt dit onder straight-up vrouwenhaat, maar goed.
Dit is óók het warme bad waar ik naar verlangde. Lekker hoor, zo op de zondagochtend. Dank je ;-D
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
24-09-2017 10:09
Dit is óók het warme bad waar ik naar verlangde. Lekker hoor, zo op de zondagochtend. Dank je ;-D
:applause:
Beetje misbruik maken van mensen die de Armand-gebruiksaanwijzingen niet gelezen hebben..
Kun je wel, gemenerd.. :proud:

TO: ik zou als ik jou was dit heerschap in de negeerstand zetten... ik ga niet generaliseren maar er bestaan helaas mannen die hun interesse verliezen als jij te makkelijk voor ze bent...
Lekker laten zitten zou ik zeggen... graag of niet...
anoniem_351879 wijzigde dit bericht op 24-09-2017 10:15
28.22% gewijzigd
Ik zie het probleem niet zo. Het was leuk en daarna was de spanning eigenlijk weg. Jammer maar dat gebeurt toch wel es? .......en moving on.
Alle reacties Link kopieren
:devil:
Alle reacties Link kopieren
Nicotientje schreef:
24-09-2017 10:13
Ik zie het probleem niet zo. Het was leuk en daarna was de spanning eigenlijk weg. Jammer maar dat gebeurt toch wel es? .......en moving on.
Dit dus...
Alle reacties Link kopieren
Tja hij heeft wilde je in bed krijgen en doet daar veel moeite voor. Daarna is de spanning weg en gaat hij naar zijn volgende schatje..

Wel erg sneu voor de vriendin die mee was, die dan de helft van haar vakantie alleen zit.. Lijkt me toch dat vriendinnen belangrijker zijn als een goede beurt

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven