Vertellen over sex ervaring met jongen aan vriendin

25-09-2017 10:41 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag allemaal. Ik heb een 6 maanden een hele leuke vriendin waar ik echt dol op ben. Nu hebben we het de laatste tijd over ervaringen op sex gebied en zo en omdat ik voor het eerst zo op mijn gemak voel heb ik de behoefte om te vertellen over een periode dat ik sex heb gehad met een vriend van mij. Toen ik 16 was heb ik een paar keer sex met hem gehad, Verder is het daar bij gebleven en we zijn nog steeds goede vrienden.

Toch ben ik bang dat ze er van schrikt en dat het dingen veranderd tussen ons. Ik ben gek op haar en zou ook nooit de behoefte hebben om vreemd te gaan met een vrouw of man.
Is het verstandig om te vertellen tegen haar over die periode? En ben ik bi?
anoniem_355291 wijzigde dit bericht op 25-09-2017 17:46
Reden: Prive
37.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk zou ik dit wel willen weten van mijn partner, omdat ik graag met een heteroman samen ben en het idee van mijn partner met een andere man mij ontzettend tegen staat. Ik zou jou biseksueel noemen.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het vertellen omdat hij je beste vriend is en nog steeds in je leven is.
Ik zou mezelf voor de gek gehouden voelen als ik die persoon ook ken en van niets wist, of het nu een man of vrouw was.
Waarom zou je het haar willen vertellen?
Het is ver voor haar tijd gebeurd en je bent niet van plan om ooit vreemd te gaan.
Hou het lekker voor je joh!
Alle reacties Link kopieren
Maar waarom wil je het vertellen? Wat schiet je er mee op??
Ik zou het zelf liever niet willen weten van mijn partner, juist omdat die vriend nog in jouw leven is, weliswaar wel op een heel andere manier, maar toch. Ik zou het heel awkward vinden om zo vaak met een 'ex-scharrel' te maken te hebben. Dus ik zou zeggen: geen slapende honden wakker maken.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou 't wel willen weten. Gewoon omdat ik seks een leuk onderwerp vind. Verder zou ik er 0,0 moeite mee hebben, ook met die vriend niet.
Alle reacties Link kopieren
Nouja, ik zou er vooral geen "ding" van maken. Stel dat je toevallig nog een keer een gesprek hebt over jullie seksverleden en de sfeer is er naar en zij vertelt jou ook e.e.a bijvoorbeeld.. Ik zie niet in waarom je dan juist dát deel zou verzwijgen. Het hoort gewoon bij jouw verleden, net zoals de vrouwen met wie je naar bed bent geweest vind ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het geen ding vinden. Wat je ook gedaan hebt in je seksleven, zolang het voor mijn tijd was en met wederzijdse toestemming; soms leuke info of verhalen, maar niet erg relevant.
Alle reacties Link kopieren
Wil haar niet delen of een trio of zo. Maar goed miss schikt ze van het verhaal of denkt ze lekker hier kunnen we wat mee. Voor mij in beide gevallen lastig
anoniem_355291 wijzigde dit bericht op 25-09-2017 17:47
58.06% gewijzigd
Ik denk ook dat je biseksueel bent. Een heteroman moet er niet aan denken om seks te hebben met een man. Persoonlijk zou ik het wel een afknapper vinden. Ik sluit me volledig aan bij Rotterdammert. Ik zou geen man willen die bi is.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie weer op seks ervaringen komen, zou je kunnen vertellen , dat je in je jonge jaren wel eens ge experimenteerd hebt met een man uit nieuwsgierigheid.


Wie weet is je vriendin op deze manier ook aan het uitzoeken in hoeverre jij wil gaan.
Ik zou het een enorme afknapper vinden als het out of the blue ineens uit komt.

In een relatie is open en eerlijkheid toch een basis.

Stel het je maar eens andersom voor, zou jij het willen weten van je vriendin , het hoeft toch verder niets uit te maken als je veel om elkaar geeft.
Geweest is geweest.

Mits je inderdaad in de loop der jaren toch weer met een man wil vrijen.
Alle reacties Link kopieren
gelderka schreef:
25-09-2017 11:27
De reactie "ik wil het weten want ik wil met een hetero man zijn" is van iemand die persé hokjes overal omheen wil hebben. Alles is zwart óf wit.

Ik vind het nogal een verschil maken of je 15 jaar geleden eens experimenteerde of dat je afgelopen 10 relaties met mannen waren, maar voor diegene is dat blijkbaar precies hetzelfde.

Het was toen je 19 was en valt gewoon onder experimenteren.
Zo zou ik het ook brengen bij je vriendin. Zo te horen staat ze wel open voor het idee; en als het haar erg tegenstaat kun je altijd zeggen "het was 1x, 15 jaar geleden en het valt niet onder relatie maar onder experimentatie".
Dus ja! Gebruik je ervaring omhet gesprek aan te gaan om er achter te komen wat je vriendin leuk vindt!
Tsja sorry, maar ik hoef geen vent die door een andere vent in zijn reet is geneukt en geil is geworden van een andere man. Kan je alles van vinden, maar denk dat er veel meer vrouwen zijn die dat liever niet zouden willen. Hier op het viva forum is iedereen heel vrij in de gedachtegang over seksualiteit, in de 'echte wereld' is dat toch echt anders.

Maar, aangezien je vriendin zei het geil te vinden dat jullie je samen hebben afgetrokken, denk ik dat zij ook redelijk vrij is in haar seksualiteit. In dit geval kan vertellen je misschien meer opleveren.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Ferry 28

Er is zelfs een topic "Ik kwam erachter dat mijn vriend seks gehad heeft met een man"
Lees dat eens.
Alle reacties Link kopieren
Jep gelezen. Zo moet het dus niet! Gaat ook wel om meer zaken natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga het toch een keer vertellen als het toevalig te spraken komt
Bedankt voor jullie reacties
anoniem_355291 wijzigde dit bericht op 25-09-2017 17:48
21.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ferry28 schreef:
25-09-2017 12:30
Ik ga het toch een keer vertellen als het toevalig te spraken komt.... ze heeft ook een keer gezoend met een vriendin.
Bedankt voor jullie reacties
Volgens mij hoef je je niet zo'n zorgen te maken hoor. Hoe je haar beschrijft lijkt ze me vrij open-minded. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ferry28 schreef:
25-09-2017 12:30
Ik ga het toch een keer vertellen als het toevalig te spraken komt.... ze heeft ook een keer gezoend met een vriendin.
Bedankt voor jullie reacties
Ik zou het gewoon vertellen, jij weet ook van haar dat ze gezoend heeft met een vriendin.

Verzwijgen kan later meer schade berokkenen , dan open en eerlijk zijn.

Succes
Ik persoonlijk zou het niet willen weten, ik weet dat het kortzichtig is maar ik zou er echt niet mee kunnen leven denk ik. Maar goed jouw vriendin klinkt sowieso al als een heel ander mens dan ik.
Alle reacties Link kopieren
Niks mis met wat experimenteren op jonge leeftijd, en ik zou het wel leuk vinden om over dit soort experimenten te horen. Ze klinkt open minded. Stel dat ze er toch volledig op afknapt dan is dat heel jammer maar dan denk ik dat jullie niet zo goed matchen (maar ik verwacht dus helemaal geen afknapperij).
Of je bi bent, tja, is zo'n stempeltje belangrijk? Men zegt ook wel eens 'bi-sgierig'. Ik heb mezelf lang bi-sgierig genoemd omdat ik nieuwsgierig was naar seks met een vrouw. Inmiddels heb ik het beleefd (alleen met een vrouw, maar ook wel binnen een trio of een foursome) en ik zou mezelf nu wel biseksueel noemen, qua seks (ik geloof niet dat ik een relatie met een vrouw zou kunnen hebben). Maar in jouw geval, als het 15 jaar geleden was, en slechts een paar keer, weet niet of dat nu echt bi is, zou mij ook niet uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het op een of ander manier wel geil ofzo dat experimenteren maar als ik hem zou kennen als een vriend van je, weet ik niet hoe ik zal reageren. Dat zou ik het liefst niet willen weten. Ik zal nl anders naar je vriend kijken en ook als jullie alleen samen zijn.
Ook ik zal je bi noemen. Ook omdat hetero mannen dit niet zouden doen. En als het bij een keertje (of paar) is gebleven zonder gevoelens zou ik het niet erg vinden. Het is toch voor mijn tijd denk ik dan.

Je kunt ook alles eerlijk zeggen zonder je vriends naam te zeggen. Vind dat niet echt een toegevoegde waarde.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Besef dat je het nooit meer kunt 'on-vertellen', als het awkward wordt.

Je neemt een risico. Mogelijke scenario's is dat óf ze ervan walgt, óf een trio wil. En alles daartussenin. Wil je het risico daarop nemen?

En je vriend? Zit hij erop te wachten dat dit weer een 'ding' wordt? Wie weet gruwt ze ervan, en vertelt ze aan iedereen die het maar horen wil waarom ze je gedumpt heeft. Zit je vriend ook met imagoschade.
[Hier had uw advertentie kunnen staan]
Alle reacties Link kopieren
@Katatoniaaa Tja lastig lastig als je dit zo zegt. Maar even goed over na denken.
anoniem_355291 wijzigde dit bericht op 25-09-2017 17:48
76.99% gewijzigd
Waarom zit je er niet op te wachten? Je vond het toch lekker? Of vond je het lekker met een man en niet met een vrouw?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou haar niet kunnen delen! Daarom. Ik denk dat het problemen geeft en vind dat het niet waard

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven