Nog een kans?

25-09-2017 15:50 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-05-2018 13:14
Reden: openingspost verwijderd, maatregelen genomen
0.00% gewijzigd
Of jij nog een kans hebt ligt toch volledig bij haar?
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
25-09-2017 15:53
Of jij nog een kans hebt ligt toch volledig bij haar?
Klopt, maar ik zou totaal niet weten hoe ik het moet aanpakken.
Alle reacties Link kopieren
je klinkt nog steeds onzeker en weinig assertief

forget it dude
Lorem Ipsum
maxxie04 schreef:
25-09-2017 15:58
Klopt, maar ik zou totaal niet weten hoe ik het moet aanpakken.
Niet.

Je kan het eens op de man/vrouw vragen als je echt denkt dat ze er op zit te wachten omdat ze flink met je flirt.
Er is verder niets wat jij kan doen waarmee zij ineens weer verliefd op je word.
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
25-09-2017 16:03
je klinkt nog steeds onzeker en weinig assertief

forget it dude
Want?
maxxie04 schreef:
25-09-2017 16:06
Want?
Want je hebt haar niet mee uit gevraagd. Actie!
En nee, wij kunnen je niet vertellen hoe zij gaat reageren. Maar, je hebt niks te verliezen toch?
Alle reacties Link kopieren
sandra1905 schreef:
25-09-2017 16:08
Want je hebt haar niet mee uit gevraagd. Actie!
En nee, wij kunnen je niet vertellen hoe zij gaat reageren. Maar, je hebt niks te verliezen toch?
Ja is ook zo, maar om meteen uit het niets haar weer mee uit te vragen overval ik haar ook mee.
maxxie04 schreef:
25-09-2017 16:20
Ja is ook zo, maar om meteen uit het niets haar weer mee uit te vragen overval ik haar ook mee.
Als het haar overvalt heeft zij dus geen enkele behoefte om weer wat met jou te beginnen.

Anders had ze daar al over nagedacht en zou dus niet overvallen zijn als je vraagt of ze op date met je wil.
Je zou dan nu al aan kleine dingen kunnen merken dat ze er voor open staat.

Maar het is het enige wat je kan doen. Vraag het haar.
maxxie04 schreef:
25-09-2017 16:20
Ja is ook zo, maar om meteen uit het niets haar weer mee uit te vragen overval ik haar ook mee.
Nee hoor. De gemiddelde vrouw kan het best aan om uit gevraagd te worden. Simpel, je belt haar op, en zegt dat je haar nog steeds leuk vindt, en vraagt of ze zin heeft in een etentje.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij zou je geen kans meer hebben.
Maar iedereen is anders
probeer het zou ik zeggen, nee heb je, ja kan je krijgen
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Alle reacties Link kopieren
maxxie04 schreef:
25-09-2017 16:20
Ja is ook zo, maar om meteen uit het niets haar weer mee uit te vragen overval ik haar ook mee.
Hoezo overvallen?
Jullie kennen elkaar toch?
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
sandra1905 schreef:
25-09-2017 16:26
Nee hoor. De gemiddelde vrouw kan het best aan om uit gevraagd te worden. Simpel, je belt haar op, en zegt dat je haar nog steeds leuk vindt, en vraagt of ze zin heeft in een etentje.
Dit.
Alle reacties Link kopieren
sandra1905 schreef:
25-09-2017 16:26
Nee hoor. De gemiddelde vrouw kan het best aan om uit gevraagd te worden. Simpel, je belt haar op, en zegt dat je haar nog steeds leuk vindt, en vraagt of ze zin heeft in een etentje.
Helemaal mee eens. Niet zo moeilijk doen, je kent elkaar toch?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Alle reacties Link kopieren
Summerdance schreef:
25-09-2017 16:29
Hoezo overvallen?
Jullie kennen elkaar toch?
Misschien een beetje overvallen omdat ze geen idee heeft dat TO haar nog steeds zo leuk vindt? Maar daar kan ze vast wel tegen.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Niet geschoten altijd mis. Probeer het nog een keer en wees wat brutaler.
dat assertiviteitsprobleem is nog niet over
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
25-09-2017 17:21
dat assertiviteitsprobleem is nog niet over
Waar merk je dit aan? En heb je misschien tips voor me hoe ik dit kan verbeteren. Ik wil graag aan mezelf werken om dit soort dingen in de toekomt te kunnen voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
maxxie04 schreef:
25-09-2017 17:30
Waar merk je dit aan? En heb je misschien tips voor me hoe ik dit kan verbeteren. Ik wil graag aan mezelf werken om dit soort dingen in de toekomt te kunnen voorkomen.
Als je een beetje assertief was, dan was je toch allang op haar afgestapt om te zeggen dat je haar nog steeds erg leuk vindt?
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
maxxie04 schreef:
25-09-2017 17:30
Waar merk je dit aan? En heb je misschien tips voor me hoe ik dit kan verbeteren. Ik wil graag aan mezelf werken om dit soort dingen in de toekomt te kunnen voorkomen.
Aan je topic en je reacties.

De tip heb je al gehad.
En als je haar met die vraag 'overvalt' toon je haar hoe zelfzeker en assertief je nu bent. Enkel positief dus.
Maar het kan wel zijn dat ze je gedrag zo een afknapper vond dat ze er helemaal geen zin meer in heeft.
Ik zou mijn verlies nemen en wat ik eruit geleerd heb meenemen naar de volgende date.
Alle reacties Link kopieren
maxxie04 schreef:
25-09-2017 16:20
Ja is ook zo, maar om meteen uit het niets haar weer mee uit te vragen overval ik haar ook mee.
Want?
Nee heb je ja kun je krijgen.
Weet je ook meteen waar je aan toe bent, het scheelt je vast een lange poos piekeren en twijfelen.

Wie weet zit ze er juist op te wachten. Weet je nu dus niet.

Typ een leuk berichtje, tel tot 10 en bij 10 klikken op verzend :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
En mocht ze je afwijzen.. who cares?
Dan is zij het niet voor jou. Nou, hartstikke jammer tót je een ander tegenkomt die wel bij je past. Dan ben je haar zo weer vergeten.

Blauwtje lopen is zo erg nog niet hoor. Snap niet zo goed waarom veel mensen en jij daar zo wakker van kunnen liggen.
Alle reacties Link kopieren
Na een tijdje nagedacht te hebben, denk ik toch dat het beter is om het weer te laten rusten. Ik wil niet achter een vrouw blijven aanlopen die een jaar geleden de beslissing heeft genomen om niet verder met mij te gaan. Tevens is dit erg onaantrekkelijk gedrag en lijkt de kans op slagen ook klein. Mocht het echt meant to be zijn dan zal zij vanzelf wel komen.
Alle reacties Link kopieren
maxxie04 schreef:
25-09-2017 20:07
Na een tijdje nagedacht te hebben, denk ik toch dat het beter is om het weer te laten rusten. Ik wil niet achter een vrouw blijven aanlopen die een jaar geleden de beslissing heeft genomen om niet verder met mij te gaan. Tevens is dit erg onaantrekkelijk gedrag en lijkt de kans op slagen ook klein. Mocht het echt meant to be zijn dan zal zij vanzelf wel komen.
Slappe hap! Kom op zeg, je vindt haar nog steeds erg leuk en je bent zelfverzekerder geworden zeg je. Ga dan naar haar toe of stuur een berichtje met "Lieve Y, Je bent nog steeds geweldig en ik ben sinds vorig jaar flink veranderd - zekerder geworden - zullen we nog eens naar X gaan om te zien of het weer klikt?"

En dan vul je op X jullie favoriete restaurantje in oid.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven