Vriendin voelt na 13 jaar ineens niets meer

13-10-2017 07:18 76 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo
Ik man van 30 heb had een vriendin van 27
We hebben nu 13 jaar een relatie gehad waarin van alles is gebeurt en alles hebben meegemaakt en dat is echt wel veel
Ik kom zelf uit een gezin met met veel problemen ouders die verslaafd waren etc zelf vroeger in het criminele circuit verzeild geraakt in deze tijd mijn vriendin leren kennen en ze wist ook hoe alles zat thuis en met mij
In de eerste 2 jaren altijd bijelkaar geweest bij haar thuis geslapen bij mij thuis
Hierna samen een huis aangenomen en samen gaan wonen 2 jaar later een dochter gekregen
Tien ging het mis voor de eerste keer 1 jaar na de geboorte heeft ze fezoent met mm beste vriend omdat ik er nooit voor haar was
Dit heb ik zelf ontdekt en hier zijn we weer uit gekomen hierna een zoontje gekregen
Hierna heeft ze 2x aangegeven dat ze het niet meer wil en dat ik te weinig doe en te egoïstisch ben maar na veel praten en smeken toch gebleven
Nu is het deze week helemaal fout gegaan maandag zei ze ineens ik wil niet meer de relatie is over

Terwijl we 3 maand geleden een stacaravan op de camping gekocht hebben
Vorige maand Efteling op vakantie geweest
En vorige maand hebben we het over verhuizen gehad naar een andere stad

En nu 4 week later voelt ze niets meer
Zegt ze nee maar ik dacht ik wil dit proberen en dat word het misschien beter maar word het niet

Maandag dus gezegd
Maandag dinsdag woensdag nog wel in een bed gelegen slapen
Donderdag nog eens gehad en daarna ging ze naar werk en van daaruit bij haar vader in wonen
In eerste instantie zei ze nee echt klaar ik ben er uit
Na wat gepraat en dat ze er over na moet denken wat ze weggooit 2 kids 13 jaar
Heeft ze gezegt ik wil er nog wel even over denken bij mm vader
Of dit echt zo is weet ik niet omdat ze eerst 20x heeft gezegt ik voel niets meer wel dat ik van je houd maar ik houd ook van mn zus

Ik weet nu niet wat ik moet heb haar bloemen gegeven voor ze wegging
Gesmeekt En gejankt toen ze er nog was
Ik weet het echt niet meer
Heb verder geen familie geen vrienden
Zit tussen 4 muren thuis en word gek
Hoop dat het goed komt houd me nog op de been
Alle reacties Link kopieren
Dat ze er moet over nadenken wat ze weggooit?
Sorry maar jij klinkt nul als de ideale partner...
yourlocalhero wijzigde dit bericht op 13-10-2017 07:32
5.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ligt er denk ik aan of je iets met haar dingen gedaan hebt. Kon je je vinden in haar kritiek/teleurstellingen? Of ben je gewoon door gegaan?
Lijkt mij dat ze niet meer wil maar onrustig is over de beslissing en niet durft door te pakken.
Een dag niet gescheten is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook het gevoel hebben dat ik wel heel vroeg dood aan het gaan was als ik op mijn 27e een stacaravan gekocht had.
Alle reacties Link kopieren
Wc-pot schreef:
13-10-2017 07:32
Ligt er denk ik aan of je iets met haar dingen gedaan hebt. Kon je je vinden in haar kritiek/teleurstellingen? Of ben je gewoon door gegaan?
Lijkt mij dat ze niet meer wil maar onrustig is over de beslissing en niet durft door te pakken.

Dit denk ik zelf ook en ben hier bang voor
We zijn ook elkaars eerste qua relatie😓
Alle reacties Link kopieren
Foodb schreef:
13-10-2017 07:50
Ik zou ook het gevoel hebben dat ik wel heel vroeg dood aan het gaan was als ik op mijn 27e een stacaravan gekocht had.
We hebben 2 kleine kinderen voor hun is er niets mooier dan de camping dus waar heb je het in gods naam over😕
TO, heb je helemaal geen sociaal leven buiten je leven met haar?
Alle reacties Link kopieren
sandra1905 schreef:
13-10-2017 07:54
TO, heb je helemaal geen sociaal leven buiten je leven met haar?
Neej zou ik wel willen maar het lukt me niet heb geen ouders geen familie verder
Vroeger altijd op school hele klotentijden meegemaakt
Heb verder ook geen vrienden op een of andere manier lukt het me niet
:hug: wat pijnlijk.

Ze heeft de afgelopen 13 jaar toch de nodige signalen afgegeven lees ik. Hebben jullie daar iets mee gedaan?

Is er helemaal niemand waar je terecht kan?
001Anoniem001 schreef:
13-10-2017 07:58
Neej zou ik wel willen maar het lukt me niet heb geen ouders geen familie verder
Vroeger altijd op school hele klotentijden meegemaakt
Heb verder ook geen vrienden op een of andere manier lukt het me niet
Toch zou ik daar aan gaan werken, of het nu wel of niet goed komt met je relatie.

En ik snap je vriendin wel: relatie op je 14e, kind op je 18e, stacaravan op je 27e. Heeft ze ooit zelf een leven gehad, zelf dingen ontdekt, met vriendinnen dingen gedaan? Ik zou het ook benauwd krijgen van jullie leventje.
Alle reacties Link kopieren
Wat erg voor je.
Kennelijk is er nu iets bij haar gebroken en ze is er (redelijk) klaar mee.
Wel heeft ze een aantal keren aangegeven wat haar stoort aan jullie relatie en dat ze het echt anders wil.
Heb je daar over na gedacht? Ben je bij jezelf te rade gegaan over het feit dat ze je egoistisch vindt en dat je te weinig doet?
Heb je geprobeerd daar verandering in aan te brengen?
Ik denk dat zij absoluut geen vertrouwen meer heeft in jou.
Je zult bergen moeten gaan verzetten wil je nog een kleine kans maken. En ga helemaal er helemaal voor, zonder gereserveerdheid.
Stap buiten jezelf en je eigen problematiek om voor je vriendin en je gezin samen te vechten.
Zij heeft niet het gevoel dat ze speciaal voor jou is en dat je echt van haar houdt.Ga de liefde voor haar leren voelen en bundelen. Ga leren hoe je je liefde voor haar kunt uiten in attenties, de juiste woorden en akties.
Zoek op internet, lees boeken hierover. Informeer jezelf en leer
Als je echt gek op haar bent heb je alles voor haar over. Ga leren vechten op je juiste manier. Door zelf eerst helemaal te willen vechten voor haar omdat je zo van haar houdt. Geen smeken en huilen. Maar door daadkracht gevoed vanuit liefde.
Denk aan alle dingen die zij fijn vindt. Dat speciale liedje, kleur, bloem, eten, schoenen, kleding etc.
Maak dat gerecht klaar dat zij zo heerlijk vindt en lever het af bij haar vader. Stuur haar een link met dat speciale liedje wat 'van jullie is' of haar favoriete nummer.
Houdt kontakt met haar over jullie kinderen. Laat zien dat je interesse hebt en werkelijk wilt weten hoe hun welzijn is en hoe het met je kinderen gaat. Blijf op de hoogte van dingen die je kinderen betreft en vraag ernaar (dokterafspraak, school etc)
Succes
Alle reacties Link kopieren
YagaBaba schreef:
13-10-2017 08:04
:hug: wat pijnlijk.

Ze heeft de afgelopen 13 jaar toch de nodige signalen afgegeven lees ik. Hebben jullie daar iets mee gedaan?

Is er helemaal niemand waar je terecht kan?
Nee niet echt en ja die signalen waren er en ik heb mezelf echt verbeterd en veranderd dacht ik
Heb sinds jaren eindelijk een baan
Was altijd werkloos wat ze geen probleem vond zei werkt fulltime ik deed de kids
Nu werk ik sinds kort
In het begin behandelde ik haar nog weleens niet goed naar beneden halen
Ze zegt zelf ook dat ik dat al lang niet meer doe
Alleen vind ze dat ik te weinig doe met de kids nog steeds en in het huishouden
Ze voelt zich als een alleenstaande
Terwijl ik alles maar kan doen en doe
Ik vraag altijd of het goed is dat ik ga
En had dus geen idee dat het zo erg was
De kinderen bv doet zei altijd naar bed school
Niet omdat ik het niet wil maar zo slijt het er dan wel in en ik zie het dan niet in
Toch gek dat jij het gevoel hebt dat jij alles doet terwijl zij ook het gevoel heeft dat ze alles doet. Zijn de problemen ontstaan toen jij bent gaan werken? Dan moet je praten over de verdeling van taken in huis. Als jij eerst alle zorgtaken deed, en zij die nu doet naast haar fulltime baan hebben jullie het niet goed geregeld. Praat met haar. En stel vragen, en luister naar haar. Niet alleen maar vertellen hoe het voor jou is.
Alle reacties Link kopieren
Kan best, dat gedachten over een break-up al langere tijd onbewust gebroeid hebben. Waarom je dan toch een stacaravan kan kopen? Omdat je misschien denkt: "welnee, ik houd van hem. Laten we samen iets leuks gaan doen, dan gaat dat nare gevoel dat ik deze relatie moe ben, beslist voorbij!". Dat komt omdat je een relatie en de bijkomende vriendschap toch als iets kostbaars beschouwt en verandering moeilijk is. Het is geen bewuste misleiding. Vermoedelijk heeft ze ook om ongeveer dezelfde redenen juist vaker tegen je verteld dat ze zo van je houdt. Een heleboel dingen die je zegt, gaan eigenijk over jezelf. Neem haar serieus, ga niet meer terug tijdens zwakke momenten en begin een nieuw leven. Sterkte! :)
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
13-10-2017 08:23
Kan best, dat gedachten over een break-up al langere tijd onbewust gebroeid hebben. Waarom je dan toch een stacaravan kan kopen? Omdat je misschien denkt: "welnee, ik houd van hem. Laten we samen iets leuks gaan doen, dan gaat dat nare gevoel dat ik deze relatie moe ben, beslist voorbij!". Dat komt omdat je een relatie en de bijkomende vriendschap toch als iets kostbaars beschouwt en verandering moeilijk is. Het is geen bewuste misleiding. Vermoedelijk heeft ze ook om ongeveer dezelfde redenen juist vaker tegen je verteld dat ze zo van je houdt. Een heleboel dingen die je zegt, gaan eigenijk over jezelf. Neem haar serieus, ga niet meer terug tijdens zwakke momenten en begin een nieuw leven. Sterkte! :)
Ik kan me geen leven voorstellen zonder haar op dit moment
Het enige wat ik hoop is dat het nog goed komt
Dat we er aan kunnen werken praten
Kan er niet bij dat het over is na 13 jaar
Begrijp het ook totaal niet
Voor mij staat ze echt op 1 en heb alles voor dr over
Er is niet wat ik noet zou doen of proberen al is er maar een kleine kans
Alle reacties Link kopieren
klinkt wel een beetje gek allemaal... eerst werkloos en huisvader en nu het tegenovergestelde
er is nogal wat veranderd, nogal wiedes dat het allemaal anders voelt voor haar


je hebt haar eigenlijk zelf laten inzien hoe het is als je er niet zou zijn, kennelijk bevalt haar dat wel
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat je uit het veld geslagen en wanhopig bent. Probeer zo goed mogelijk voor jezelf te zorgen tijdens je verdriet, want dit verdriet gaat voorbij. Begin geen relatie met alcohol of drugs, want dan duurt alles nog veel langer en moet je daar óók nog vanaf.

Zorg voor een goed onderkomen als je daar weg moet en blijf je werk goed doen. Dat helpt uitstekend om een zo goed gevoel mogelijk over jezelf te houden.

Geleidelijk aan raakt het verdriet uitgewoed en ga je vertier zoeken. Mensen kunnen nu eenmaal niet lang ongelukkig zijn. Als je niet op de vlucht gaat voor de realiteit dan gaat de narigheid geleidelijk voorbij en ontmoet je nieuwe mensen. Er bestaat geen panacee waardoor het leed in één klap geleden is. Geef het de tijd maar word niet slap. Dat zal worden beloond met een krachtig gevoel en misschien je beste nieuwe relatie ooit! Sterkte. :)

Het gaat altijd over. En vaak word je er beter op.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik weet echt op dit moment even niet wat ik moet doen
Ik weet niet hoe en wat ik nog kan doen
Heb alles laten versloffen in huis de tuin
En nu denk wil ik eigenlijk boven een nieuwe vloer laten leggen beneden gaan behangen en verven een nieuw bed kopen een nieuwe kast kopen die ze al lang wou de tuin aanpakken zodat alles weer als nieuw is
Meer tijd met de kinderen doorbrengen minder met mezelf bezig zijn (gestopt met fitness na 10 jaar)
Haar een brief schrijven over dat ik graag een kans zou willen en wat er fout gegaan is en uitleg
Vragen of ze nog wil praten en er aan wil werken met mij
Ik weet echt even niet wat te doen
Luisteren naar haar lijkt mij het beste wat je nu kunt doen.
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
13-10-2017 08:47
Ik begrijp dat je uit het veld geslagen en wanhopig bent. Probeer zo goed mogelijk voor jezelf te zorgen tijdens je verdriet, want dit verdriet gaat voorbij. Begin geen relatie met alcohol of drugs, want dan duurt alles nog veel langer en moet je daar óók nog vanaf.

Zorg voor een goed onderkomen als je daar weg moet en blijf je werk goed doen. Dat helpt uitstekend om een zo goed gevoel mogelijk over jezelf te houden.

Geleidelijk aan raakt het verdriet uitgewoed en ga je vertier zoeken. Mensen kunnen nu eenmaal niet lang ongelukkig zijn. Als je niet op de vlucht gaat voor de realiteit dan gaat de narigheid geleidelijk voorbij en ontmoet je nieuwe mensen. Er bestaat geen panacee waardoor het leed in één klap geleden is. Geef het de tijd maar word niet slap. Dat zal worden beloond met een krachtig gevoel en misschien je beste nieuwe relatie ooit! Sterkte. :)

Het gaat altijd over. En vaak word je er beter op.
Ik heb wel onderdak
Ze heeft aan gegeven dat ik in dit huis kan blijven de spullen kan houden
Net een auto gekocht van 20.000 euro😢 houd jij die maar zegt ze
Maar ik hoef niks
Wil hier niet blijven tussen 4 muren doodstil
Heb al gezegt hoef niets houd jij alles maar ik wil.maar 1 ding er aan werken😢
Alle reacties Link kopieren
sandra1905 schreef:
13-10-2017 08:57
Luisteren naar haar lijkt mij het beste wat je nu kunt doen.
Dus haar niet overstelpen met bloemen en aandacht en alles doen waar ze wat aan gedaan wil hebben zoals alle thuis klusjes
Alle reacties Link kopieren
je bent zeker al begonnen met het huis opknappen enzo :whistle:

er 'alles aan doen' is niet gewoon maar alles zeggen wat je denkt dat ze misschien wil horen

maar iets met actie enzo

fuck die bloemen
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
001Anoniem001 schreef:
13-10-2017 08:59
Dus haar niet overstelpen met bloemen en aandacht en alles doen waar ze wat aan gedaan wil hebben zoals alle thuis klusjes
Nee.
Rust heeft ze gevraagd.
En het is niet ineens na 13 jaar voelt ze niks, he. Er is al heel wat aan vooraf gegaan zo te lezen.
anoniem_340695 wijzigde dit bericht op 13-10-2017 09:10
17.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zorgen dat je niet vervuilt lijkt me een goede afleiding nu.
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
13-10-2017 09:06
je bent zeker al begonnen met het huis opknappen enzo :whistle:

er 'alles aan doen' is niet gewoon maar alles zeggen wat je denkt dat ze misschien wil horen

maar iets met actie enzo

fuck die bloemen
Gister eerst alles opgeruimd gereedschap gekocht
Ga vandaag schroeven halen en behang
En een bed bekijken dit weekend
anoniem_356544 wijzigde dit bericht op 13-10-2017 09:13
4.34% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven