Verliefd op mijn bezette buurman.

13-10-2017 23:43 401 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds een paar maanden heb ik een nieuwe buurman, en het klikt ontzettend goed met hen (hij en zijn vriendin) en met ons (ik woon met een heel aantal huisgenoten). Ik vind hem een ontzettend lekker ding en ik merk dat ik verliefd begin te worden.

Regelmatig komen we bij elkaar over de vloer. Ik heb het idee dat de buurman mij ook wel ziet zitten, alleen hij heeft dus een relatie. Normaal wil ik niks met bezette mannen maar de dingen die hij doet zijn ook wel weer erg vleiend. En dat vind ik heel erg stom van mezelf maar als hij me aandacht geeft dan voelt dat toch wel goed ofzo. Ik voel gewoon kriebels bij zijn aandacht en denk telkens aan hem. Echt heel erg belachelijk.

Zijn vriendin was vorige week niet thuis en toen zijn we ff bij hem over de vloer gekomen. Toen ik s avonds weer thuis was begon hij te appen. Over of ik een keer een knuffel kom halen bij hem, (want nu had ik alleen zn kat geknuffeld) en of dit dan bij een knuffel blijft als het aan mij ligt. Hij zei letterlijk dat ik maar moest aangeven of we alleen gingen ‘knuffelen’ of meer.. En dat hij overal wel voor open stond en geen grens had. En hij probeerde heel erg te vissen naar waar ik wel voor open zou staan (bijv. Zoenen)

Maar toch is het ook allemaal verpakt in een soort van ‘grappige’ atmosfeer ofzo. Soms denk ik ‘dit is voor de grap’, maar het gaat ook wel weer best ver. Toch is er in die maanden niks gebeurt tussen ons. Er komt geen concrete uitnodiging van: kom je langs? En als ik hem samen zie met zn vriendin lijken ze wel gelukkig.

En het gekke is, dit zijn echt van die vlagen. De ene keer krijg ik 100 appjes per dag, maar hij kan het INEENS afkappen. Zo van: Haha nou, ik ga maar weer eens verder, fijn weekend he! En dan hoor ik weer dagen niks.

Ik vraag me af wat hij hier nou mee bedoelt. Hij heeft een vriendin, dus is bezet, er komt geen concrete uitnodiging maar wel dat soort appjes. En nee, ik wil niks met hem doen (want bezet) maar ik wil gewoon weten wat zijn intenties zijn. Misschien is hij wel niet zo gelukkig in zn relatie en staat het toch al op springen. Ik ben echt verliefd aan het worden en zijn aandacht maakt t alleen maar moeilijker.

Wat zouden jullie doen? Dit vragen aan hem, negeren, tegen zijn vriendin zeggen? Of erop ingaan en hem eens uitnodigen en we zien wel?
Wat een lul!
Ik zou de appjes aan zijn vriendin laten lezen.
Negeren, leuke buurvrouw ben je trouwens :kots:
Alle reacties Link kopieren
Ja, doen! Leuke vent joh! :thumbsup:
Zijn vriendin de appjes laten lezen, dan is ie wss zo vrijgezel. Kun je daarna los gaan
Zou je een serieuze relatie met deze man willen? Want hij doet dit geheid ook bij jou.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik zou doen? Hem negeren en het contact afkappen, in elk geval het contact dat je met hem één op één hebt. Op mij komt het over dat hij zit te vissen of je in bent voor af en toe een wip.
Alle reacties Link kopieren
Maar even serieus, kan het zijn dat een man dit voor de gein doet? Of zit er 100% wat achter. Het kan toch ook lollig zijn beetje appen, en verder niks doen, want; vriendin.
Alle reacties Link kopieren
Rare humor heeft hij dan, ik vraag me af of zijn vriendin dat zo grappig zal vinden.
Alle reacties Link kopieren
Rare vent. Als ik mijn buurman leuk zou vinden en hij zou zich zo gedragen dan zou ik er spontaan op afknappen.
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Pinkiepink schreef:
13-10-2017 23:52
Maar even serieus, kan het zijn dat een man dit voor de gein doet? Of zit er 100% wat achter. Het kan toch ook lollig zijn beetje appen, en verder niks doen, want; vriendin.
Nee, maar als jij afwijst kan hij zeggen dat het gewoon een geintje is.

100% dat hij niet geeft om trouw en dat hij zijn hengeltje uitwerpt. Je valt voor de positieve aandacht, maar zo’n lul zou je toch niet moeten willen?
Pinkiepink schreef:
13-10-2017 23:52
Maar even serieus, kan het zijn dat een man dit voor de gein doet? Of zit er 100% wat achter. Het kan toch ook lollig zijn beetje appen, en verder niks doen, want; vriendin.
Wellicht samen met zijn vriendin.
Alle reacties Link kopieren
zimi schreef:
13-10-2017 23:54
Nee, maar als jij afwijst kan hij zeggen dat het gewoon een geintje is.

100% dat hij niet geeft om trouw en dat hij zijn hengeltje uitwerpt. Je valt voor de positieve aandacht, maar zo’n lul zou je toch niet moeten willen?
Dit, ja.

Even polsen, maar wel zo dat hij niet nat gaat bij het thuisfront.
Alle reacties Link kopieren
Tsja.. normaal zou ik dit ook niet leuk vinden. Maar ik heb gewoon kriebels, het is zo stom van mezelf. Als een vriendin me dit zou vertellen dan had ik t allang geweten: ‘this Guy is full of shit’

Had ik dan gezegd. Maar als je er zelf in zit.. ik wil gewoon geen gevoelens voor hem hebben.
Alle reacties Link kopieren
Je zit gewoon op het reservebankje. Heeft hij niks omhanden, dan ben jij aan de beurt. Is zijn vriendin er, of misschien heeft een huisgenote van jou ook wel kriebels van hem en is bereikbaar (of bereidbaar) dan zit jij op dat bankje, zo niet dan mag je er even af
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
Verliefd zijn op iemand die bezet is, dat kan, dat is mij ook overkomen en de aandacht kan inderdaad heel fijn zijn en er voor zorgen dat je dingen doet die je beter niet kan doen. Maar geloof me, daar komt alleen maar een heleboel ellende van.
Ik heb er helaas zelf ervaring mee, dacht ook 15 jaar geleden dat iemand voor mij zou gaan scheiden. En het begon met 'onschuldige gesprekjes' op MSN (toen nog) en een beetje vissen. En toen ik hapte wilde hij me graag leren kennen op alle fronten, dus ook fysiek, zodat hij een weloverwogen keuze zou kunnen maken. Ik heb het zelf ook laten gebeuren natuurlijk en als ik ergens spijt van heb in mijn leven...
Wat een engerd, jouw buurman. En dat vind jij aantrekkelijk? Hij geniet er wel van dat je zwijmelt als een bakvis in zijn buurt maar alles wat hij je stuurt gaat over lichamelijke dingen. Je bent een verzetje, niets serieus.
Leuke buurvrouw ben je trouwens. En een paar uur nadat je met haar vent spannend zit te appen zeg je vriendelijk gedag tegen buurvrouw of ga je bij haar op de koffie? Getver
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je weten wat zijn intenties zijn?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het niet netjes is, ook niet tegen zijn vriendin. Tenminste, dat denk ik. Misschien bedoelt hij t grappig.

Want waarom nodigt hij me niet uit? Misschien ben ik zelf te terughoudend..
Alle reacties Link kopieren
Sunshine585 schreef:
14-10-2017 00:03
Waarom wil je weten wat zijn intenties zijn?
Weet ik niet.. ook een stukje eigenwaarde. Het is leuk als een kerel die ik aantrekkelijk vind, mij ook leuk vindt. En het is leuk om bemind te worden. Tegelijkertijd is dat niet leuk voor zijn vriendin, wat mij weer n bitch maakt. En telkens als hij t afkapt (miss omdat vriendin thuis is) voel ik me.. teleurgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Pinkiepink schreef:
14-10-2017 00:03
Ik weet dat het niet netjes is, ook niet tegen zijn vriendin. Tenminste, dat denk ik. Misschien bedoelt hij t grappig.

Want waarom nodigt hij me niet uit? Misschien ben ik zelf te terughoudend..
:facepalm:
'Cause the sweetest kiss I ever got is the one I've never tasted.
Hij wil met je neuken, maar in de appjes doet hij net alsof het een grapje is (als je ze dan doorstuurt naar zn vriendin, kan hij zeggen dat het gewoon voor de gein was).
Alle reacties Link kopieren
Ik ruik desperate. Maar goed, alles kan kapot.
Alle reacties Link kopieren
TO, wat zou voor jou de ultieme uitkomst zijn van deze situatie?
Harry stared at the word "Pig," and looked up at the tiny owl now fluttering around the light fixture on the ceiling. He had never seen anything that looked less like a pig.
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
14-10-2017 00:11
Ik ruik desperate. Maar goed, alles kan kapot.
Je vindt mij desperate?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven