Mijn man heeft me bedrogen

15-10-2017 20:36 73 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik kwam er vorige week achter dat mijn man met wie ik 10 jaar samen ben, waarvan 6 jaar getrouwd me heeft bedrogen. Ik kwam er achter doordat ik een berichtje las van whatsapp dat als popup op zijn scherm kwam. Ik heb hem daar gelijk mee geconfronteerd, en hij kwam eerst met een lul verhaal, maar vertelde daarna dat hij via een of andere website iemand had leren kennen en dat hij al 2 keer bij haar was "langs geweest" . Hij zegt dat hij alleen door haar oraal is bevredigd, ik probeer dat te geloven, maar vind het zo moeilijk. Hij heeft me enorm pijn gedaan en ik weet niet of ik hem dit moet vergeven. Heeft er iemand hier ervaring mee? Ik ben trouwens nieuw hier, dus weet nog niet hoe het allemaal precies werkt.

Groetjes Roos
Dat kan alleen jijzelf bepalen of je hem moet vergeven. Sterkte :redrose:
Alle reacties Link kopieren
Hoezo alleen oraal bevredigd? Is dat minder erg dan de echte daad? Ik zou hem nooit meer vertrouwen. Hij heeft het namelijk bewust opgezocht, achter jouw rug om. Lager kan eigenlijk niet.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
15-10-2017 20:41
Hoezo alleen oraal bevredigd? Is dat minder erg dan de echte daad? Ik zou hem nooit meer vertrouwen. Hij heeft het namelijk bewust opgezocht, achter jouw rug om. Lager kan eigenlijk niet.
Dit!
Alle reacties Link kopieren
Voor mij zou dit gelijk duidelijk zijn: wegwezen!
Alles komt goed
Hij is echt niet toevallig op die website gekomen. Daar moet je je echt aanmelden en een profiel aanmaken. Was het second love?
Hij is dus niet te vertrouwen. En nu zeker huilie, huilie, ik heb zo'n spijt. Ja, spijt dat het ontdekt is.
Aan jou wat je ermee doet. Als t mijn man was lagen zn kleren al op de stoep.
Bah! Vergeven of niet vergeven ligt bij jezelf :rose:
Alle reacties Link kopieren
Wat vreselijk voor je. Ik zou niet verder willen met een man die
mij zou bedriegen. Sterkte.
Alle reacties Link kopieren
Echt erg... Heel veel sterkte!
Ik zou dat ook niet vergeven, dit is bewust gedaan en zelfs meerdere keren. Hij verdient jou niet! :cry:
Alle reacties Link kopieren
Ja dat vind ik ook. Alleen oraal vind ik al heel erg. En dat van die website ook. God weet wat hij allemaal nog meer uitspookt. En ik snap het niet want ons seksleven is na mijn mening gewoon goed. Ik heb hem gevraagd waarom en hij zei dat ie het niet wist. Wat ik een zwak excuus vind. Hij zit nu bij zijn broer want ik kon zijn aanwezigheid niet verdragen.
Voor mij zou het niet uitmaken of hij 'alleen' gepijpt is ( wat natuurlijk onzin is) of echt gepaald heeft. Allemaal seks en allemaal achter je rug om gedaan. En meer dan 1x. En bewust opgezocht.

Ook als hij al klachten zou hebben over jullie seksleven ( wat vaak helemaal niet zo is, ze vinden dit gewoon geil of is een egodingetje de spanning ect) dan nog kan hij eerst met de partner praten ipv seksdates buiten de huis gaan regelen.

Zolang hij 'alleen maar' gepijpt is en zogenaamd geen idee heeft waarom hij dat doet, kan je er sowieso weinig mee. Ik zou er wel al meteen klaar mee zijn maar eventueel vergeven als jij dat wel zou willen, kan niet als hij niet eerlijk is.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 15-10-2017 20:57
76.20% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oh wat heftig! Hebben jullie kindjes samen? Goed dat hij weg is lijkt me inderdaad ook lastig met hem nu in 1 ruimte te zitten. Kan jij even rustig nadenken wat je wil doen, dat is jouw keus. Bedenk wel dat het vaak zo is dat eenmaal vreemdgaan..... en vooral de manier waarop hoe ik het zo lees. En pijpen lijkt me bijna net zo erg dan echt seksen :-[ sterkte met je beslissing :hug:
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie wwl voor jullie lieve reacties. Het was op Badoo, dat is niet eens een site voor puur seks maar gewoon een datingsite. Hij was wel zo "slim" om geen profielfoto te plaatsen. Ze komt uit dezelfde stad maar niet uit de buurt. Ik heb een foto van haar gezien en het is een leuke meid (om te zien). Stuk jonger ook nog...dat ik nog aan mezelf ben gaan twijfelen.
Alle reacties Link kopieren
Nee, we hebben geen kinderen. We hebben ook geen kinderwens.
Alle reacties Link kopieren
Misschien kan je later, als jullie allebei een beetje gekalmeerd zijn, praten. Je zegt gewoon dat je uitleg wilt, want waarom zou hij in godsnaam jou zoiets aandoen? Volgens mij beseft hij nog niet eens wat hij gedaan heeft... Want dit is niet zomaar een 'slippertje', dit is een bewuste daad. Er moet toch wel een reden zijn dat hij zover is gegaan? Ik zou echt een antwoord willen in zo'n situatie. Was hij niet blij met jou/jullie seksleven/sleur/eigenwaarde? Je moet het antwoord gewoon eisen!
Mumin schreef:
15-10-2017 20:56
Misschien kan je later, als jullie allebei een beetje gekalmeerd zijn, praten. Je zegt gewoon dat je uitleg wilt, want waarom zou hij in godsnaam jou zoiets aandoen? Volgens mij beseft hij nog niet eens wat hij gedaan heeft... Want dit is niet zomaar een 'slippertje', dit is een bewuste daad. Er moet toch wel een reden zijn dat hij zover is gegaan? Ik zou echt een antwoord willen in zo'n situatie. Was hij niet blij met jou/jullie seksleven/sleur/eigenwaarde? Je moet het antwoord gewoon eisen!
Ze heeft dat gevraagd zegt ze net en zelfs al was dat zo.. dan is dat eigenlijk nog erger. Erniet over hebben en achter haar rug om buiten de deur gaan seksen.
Alle reacties Link kopieren
2 keer naar haar toe? Dat is een hele bewuste keus!
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
15-10-2017 20:59
Ze heeft dat gevraagd zegt ze net en zelfs al was dat zo.. dan is dat eigenlijk nog erger. Erniet over hebben en achter haar rug om buiten de deur gaan seksen.



Ja ja, maar dat deed ze toen ze hem ermee confronteerde en vroeg waarom hij dat deed. En hij was in paniek en wist niet wat hij erop moest antwoorden, hij was ook geschrokken. En natuurlijk is dat erg! Daar hebben we het nu niet over, het gaat erom dat zij begrijpt waarom hij het deed, en dat ze erover praten. TO wilt toch antwoord hebben!
Alle reacties Link kopieren
Fee-de-Goede schreef:
15-10-2017 20:59
Ze heeft dat gevraagd zegt ze net en zelfs al was dat zo.. dan is dat eigenlijk nog erger. Erniet over hebben en achter haar rug om buiten de deur gaan seksen.



Ja ja, maar dat deed ze toen ze hem ermee confronteerde en vroeg waarom hij dat deed. En hij was in paniek en wist niet wat hij erop moest antwoorden, hij was ook geschrokken. En natuurlijk is dat erg! Daar hebben we het nu niet over, het gaat erom dat zij begrijpt waarom hij het deed, en dat ze erover praten. TO wilt toch antwoord hebben!
Alle reacties Link kopieren
Op dit moment wil ik hem echt niet zien. Heb zelfs uit woede zijn kleren (wat ie niet had meegenomen) in de kledingbak voor Roemenie gegooit. Hij zei het niet wist maar een tijd geleden hoorde ik hem wel een keer in een dronken bui tegen zijn maten zeggen dat hij het wel eens een keer een ander zou willen neuken. Ik dacht dat het dronkenpraat was en ben er niet op in gegaan. Maar die lul heeft het wel opgezocht.
Ik denk iets anders over vreemdgaan.

Het liegen en verzwijgen is niet goed, maar is het nu echt zo erg?

Ik beloof nooit meer iemand trouw, en mijn vriend accepteert dat. Niet dat ik standaard buiten de deur neuk, maar het kan gebeuren. En hij vindt dat niet erg (ook niet leuk), maar ziet het als iets dat bij mij hoort, en hij neemt me helemaal.
Alle reacties Link kopieren
Wat betekent TO?
Alle reacties Link kopieren
Oei... Goed gesprek als je hem niet wil verliezen en tegen het vreemdgaan kan. Als je er niet tegen kan knoop doorhakken en proberen verder met je leven te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik vind het erg, heel erg. Ik zie het zelfs in plaatjes voor me. Ben er gewoon ziek van. We konden altijd over alles praten, waren heel open en gingen ook apart op vakantie. Vriendinnen weekend enzo, en hij met vrienden, maar nu is mijn vertrouwen gewoon weg.
To ben jij in dit geval, topicopener :idee:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven