Ex-scharrel missen

18-10-2017 14:12 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

In april heb ik een topic geopend over een man die ik heb leren kennen. Zal het even in t kort samenvatten: man leren kennen, klikte goed op alle vlakken, maar "miste" ook wel de spanning. Zat met mezelf in de knoop etc. Heb toen het contact met deze man, noem hem maar even mijn scharrel, vebroken. Voelde me kut, maar dacht dat het beter zou zijn.

In tussentijd heb ik 4 dates gehad met 4 andere mannen. Tijdens deze dates kon ik alleen maar aan die ex-scharrel denken. De dates met die nieuwe mannen waren wel leuk, maar ik miste de dates met ex-scharrel. Met hem was het eigenlijk gewoon altijd leuk en fijn. Ex-scharrel heeft in tussentijd zo nu en dan nog contact opgenomen, heeft meerdere malen aangegeven dat hij het erg jammer vond dat ik t contact had verbroken. Ik wilde hem geen hoop geven, dus ben altijd duidelijk tegen hem geweest. Maar toch blijft die klik dan voelbaar. Na mijn laatste date laatst met een andere man voelde ik het in mijn hele lijf en hoofd: ik wil hèm, mijn ex-scharrel!

Hebben meer mensen dit meegemaakt? Wat zegt het dat ik aan hem denk en hem mis als ik met andere mannen date? Kan dat losstaan van hem (mis je dan gewoon "iemand") of mis ik hem dan echt? Ik snap dat jullie deze vragen niet kunnen beantwoorden voor mij, maar zou graag jullie ervaringen en ideeen horen.

Ik zou hem dolgraag weer zien, maar vind wel dat ik dan zeker van mijn gevoelens moet zijn (want anders doe ik hem er mss weer pijn mee).

Thanks!
Alle reacties Link kopieren
je kunt toch gewoon weer eens iets met hem gaan drinken. Gewoon bijkletsen.
Misschien, als je hem weer eens echt ziet, snap je weer waarom je het contact verbrak.
Of... klikt het inderdaad enorm
Alle reacties Link kopieren
LaParisienne schreef:
18-10-2017 14:12
Hoi allemaal,

In april heb ik een topic geopend over een man die ik heb leren kennen. Zal het even in t kort samenvatten: man leren kennen, klikte goed op alle vlakken, maar "miste" ook wel de spanning. Zat met mezelf in de knoop etc. Heb toen het contact met deze man, noem hem maar even mijn scharrel, vebroken. Voelde me kut, maar dacht dat het beter zou zijn.

Ook met hem miste je al de spanning.
Alle reacties Link kopieren
ik vind het wel wat zeggen dat je hem na een half jaar nog mist en aan hem denkt tijdens dates met anderen
Alle reacties Link kopieren
Heb dit ook ooit meegemaakt en weer afgesproken en de vonk sloeg (weer) over! Go for it!
Alle reacties Link kopieren
Snap het niet echt is het nou een scharrel of iemand waar je mee gedated hebt? Dus ben je er wel of niet intiem mee geweest? En date je omdat je een relatie wilt of zoek je gewoon een scharrel/fuckbuddie?
Alle reacties Link kopieren
OliebolmetKrenten schreef:
19-10-2017 19:35
Snap het niet echt is het nou een scharrel of iemand waar je mee gedated hebt? Dus ben je er wel of niet intiem mee geweest? En date je omdat je een relatie wilt of zoek je gewoon een scharrel/fuckbuddie?

Ja ik wist ook niet goed hoe ik hem moest noemen. We hebben een aantal weken/maanden gedate en zijn dus ook intiem geweest. Het ging richting een relatie en toen heb ik het dus afgekapt.
Ik ben niet speciaal op zoek naar een relatie of scharrel. Mis hem op dit moment gewoon best wel (al wel n tijdje). Met hem zou ik misschien uiteindelijk toch wel een relatie willen.
LaParisienne,
waar wacht je nog op?
Je mist hem overduidelijk, hij heeft meerdere keren aangegeven dat hij jou mist...

Als de aantrekkingskracht tussen jullie goed was, wees dan niet te bang voor... ja waarvoor eigenlijk?
Jullie blijven niet voor niks in elkaars hoofd.

Het zal misschien weer even wat tijd nodig hebben samen. Misschien heb jij deze tijd gewoon nodig gehad.

Wat kan er mis gaan als je alleen maar elkaar weer een keer ziet? Als je elke moment dat je elkaar zou zien als iets waardevols, omdat er blijkbaar iets is wat ook zonder contact blijft bestaan. Kijk niet te ver vooruit. Geniet van wat er kan zijn op dat moment.

Wacht niet te lang, misschien krijgt hij op den duur gevoelens voor iemand anders, omdat hij zich erbij neer heeft gelegd dat jij niets wilt met hem.

Kom op! Je leeft maar een keer!
:heart:
Alle reacties Link kopieren
@laverneb: wat een lief berichtje, dankjewel. Doet me heel goed! Had met mezelf afgesproken een paar dagen te wachten met contact opnemen omdat ik niet wilde dat het een bevlieging zou zijn en hem misschien valse hoop zou geven. Intussen heb ik contact met hem opgenomen en heb ik weer volop kriebels! Hij reageerde ook zo leuk! Ik analyseer altijd veel te veel en dat heb ik met hem toen ook gedaan denk ik. Eigenlijk klopte alles, echt alles. Maar omdat ik alleen foute mannen gewend ben, besefte ik niet dat die slechte spanning helemaal niet wenselijk is, en dat het dus niet erg is om dat spelletje van aantrekken-afstoten niet te hebben.
We hebben binnenkort afgesproken en kan niet wachten hem weer te zien.
Puntje is wel dat we 100km van elkaar vandaan wonen, maar ik heb maar besloten mijn ratio aan de kant te zetten en op mijn gevoel af te gaan en het allemaal wel te zien.
Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven