Denk erover de knoop door te hakken, maar onze kinderen

19-10-2017 09:12 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ja daar ben ik weer eens, heb al eens eerder gepost dat mijn relatie aan diggelen ligt, we zijn bijna 11 jaar samen, hebben samen twee kinderen. Het gaat niet goed, we kunnen niet meer praten met elkaar, heb mijn man aangegeven je moet met me communiceren want dit gaat fout, tijdje ging het enigszins, weet dat het mijn man veel moeite kost om te communiceren. Maar mijn energie is op, sex is een heel laag pitje. En voordat ik weer berichtjes krijg dat hij is opgebrand. Dit kan ik echt niet meer, voel me geen vrouw meer,voel me ondergewaardeerd, voel me net assepoester, schreeuw dit al jaren. ik doe al jaren voor iedereen zorgen ook voor zijn kinderen die jaren geregeld komen, zijn schatten hoor dat even voorop stellen. Ik bespreek alles met hem, hoe.mijn dag is geweest, wat ik gedaan heb, met wie ik gesproken heb, over de kinderen noem maar op. Luistert hij? Geen idee. Soms heb ik het idee. Hij is een strenge vader ten opzichte van alle kinderen, hij kan al meer hebben, maar is heel autoritair. Gevolg dat kinderen niets meer durven te zeggen, dicht slaan en beginnen te huilen, ten opzichte van zijn dochter geregeld uitspraken doe niet zo dom, ben je nu zo dom. Vaker aangegeven stop hier mee. Dan is hij boos en krijg ik heel verhaal over mij heen. Hij was overigens vroeger nog erger hierin hoor. Ik heb het al afgeremd maar het helemaal eruit krijg ik het niet.