Nieuwe vriend niet aangetrokken tot mij?

19-10-2017 12:32 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemiddag

Ik heb een nieuwe vriend sinds een half jaar.
Alles helemaal goed.
Alleen word ik van iets nogal onzeker... En dat is namelijk dat ik ondervind dat hij niet zo snel opgewonden geraakt. Ik heb soms het gevoel dat hij eigenlijk weinig tot mij aangetrokken is.
Soms dan weer wel, en hebben we gerust 5 keer per dag seks. Maar andere dagen is hij precies totaal niet geïnteresseerd in mij op dat vlak.
Raakt mij niet aan. Vind hem sowieso in dagelijkse omgang dat hij minder de neiging heeft mij aan te raken op een lichamelijke manier dan ik altijd gewoon ben geweest.
Wel op vlak van intimiteit, knuffelen en handje geven. Daar heeft hij dan weer erg veel behoefte aan.
We zien elkaar niet dagelijks. Eerder om de dag ongeveer. Ik heb dan eigenlijk heel erg de behoefte om intiem te zijn, erger denk al heel de dag aan hem en ben al ruim warm haha. Maar dan kan het dus zijn dat hij stone cold is. Ondanks mijn pogingen.. Hij reageert er dan gewoon niet op, wijst mij niet af.

Moet wel toegeven dat in mijn eerdere relaties ik geen moeite moest doen om mijn vriend warm te krijgen, dus misschien is het helemaal zo raar niet. Maar ben ik het niet gewoon?
Dus vind dit nu precies erg moeilijk, en durf het precies ook niet echt aan te kaarten dat ik er onzeker van word.

Dus hoe kaart je zoiets in een prille relatie aan? Of vind hij mij gewoon echt niet zo aantrekkelijk? Of is er een libodo verschil?
Je hebt soms vijf keer per dag seks, hij wil graag je hand vasthouden of knuffelen, wat wil jij dan nog meer? Dat hij iedere keer als je langs loopt je borsten of billen pakt?
Misschien wil hij dat wel maar heeft hij het afgeleerd omdat zijn exen niet de hele dag gegrepen wilden worden.
Alle reacties Link kopieren
? Ik zie echt het probleem niet; je kan toch niet verwachten dat jouw vriend de klok rond heet staat voor jou ? Als jullie de ene dag 5x vrijen, lijkt het mij heel normaal dat het de volgende dagen op een lager pitje staat. Daarenboven is de intimiteit, het knuffelen en het handje geven er wel steeds bij. Misschien wil hij ook wel een keer iets anders doen dan vrijen ?
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat jij heel erg onzeker bent.
Alle reacties Link kopieren
"en ben al ruim warm haha." :rofl:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
19-10-2017 12:56
"en ben al ruim warm haha." :rofl:
Is Vlaams :P
Alle reacties Link kopieren
Vertel eens wat moet hij en jij doen bij elkaar in de ideale situatie om jou meer dan ruim warm te krijgen?
:whut:
Alle reacties Link kopieren
Als hij de ene dag meerdere keren seks met je hebt kan ik me wel voorstellen dat hij de dag daarop even op adempauze moet komen. :-D

En ook mannen verschillen. Dus ook in libido. Je kan je vorige vriend met hem niet vergelijken.
Alle reacties Link kopieren
Wat is nou precies het probleem? Ik begrijp het namelijk niet.
clafoutis schreef:
19-10-2017 13:29
Wat is nou precies het probleem? Ik begrijp het namelijk niet.
Zij wil om de dag (zo vaak ontmoeten ze elkaar) seks met hem en hij niet.
Alle reacties Link kopieren
Ja er is misschien helemaal geen probleem. :facepalm:
Ik ben inderdaad opeens heel onzeker, geen idee waar het van komt. Was in het begin niet zo.
Maar voor mij voelt het op 1 of andere manier minder lichamelijk aan. En vind dat beetje jammer.
Hij hoeft natuurlijk niet 100x mijn borsten of billen vastgrijpen, maar helemaal nooit vind ik ook weinig.
Kan ook zijn dat in mijn vorige relaties het iets minder intimiteit was (weet ik nu door deze lieve man), ze toonden het wel lichamelijker.
Hij heeft ook veel meer respect voor mij, en misschien ben ik gewoon helemaal in de war nu.
Wil niet te veel in detail treden, maar vorige relaties waren helemaal niet gelijkwaardig. En ben ik nu opeens aan het vergelijken ofzo? Geen idee.

Haha ja Vlaams inderdaad :-D
Alle reacties Link kopieren
Dus doordat hij niet zomaar naar je borsten of je billen grijpt, je respectvol behandelt en je in een gelijkwaardig relatie met hem zit heb jij het idee dat hij zich niet aangetrokken voelt tot je.

Juist ja.

Dit heeft alles met jou te maken en jouw verleden en niets met hem. Zorg ervoor dat jóúw onzekerheid niet zíjn probleem wordt.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo ‘helemaal nooit’? In je OP staat dat jullie regelmatig seks hebben.
Ook een man heeft weleens geen zin hoor.
Ik zou er eens met hem over praten, zonder verwijten.
Misschien heeft hij erectiestoornissen en iets nodig om seks te kunnen hebben? (Dit omdat jullie de ene dag 5x seks hebben en de andere dag niks, ik zou daar ook vreemd van opkijken)
Alle reacties Link kopieren
onzeker zijn in een prille relatie is normaal hoor, dus dat is niet eens aan hem te wijten of aan wat hij wel of niet doet

als je het altijd leuk vond als gezellige intimiteit een wat seksuelere vorm aannam dan kun je dat toch aangeven?
op een 'knipoog-manier' dan he, niet als iets dat moet omdat je anders denkt dat hij je niet lekker vind

ik heb dat met mijn vriend ook zo gedaan eigenlijk en werkt goed, hij vind het helemaal grappig, en soms als we tv kijken en iemand doet iets in een (romantische)film dan zie ik hem kijken naar me of ik erop reageer en dan gaat ie experimenteren ermee

overigens als je elkaar wat langer kent ga je veel meer signalen lezen en dan realiseer je je misschien ook hoeveel bevestiging je gemist hebt omdat je op de verkeerde dingen lette....
Lorem Ipsum
3koningen schreef:
19-10-2017 13:36
Ja er is misschien helemaal geen probleem. :facepalm:
Ik ben inderdaad opeens heel onzeker, geen idee waar het van komt. Was in het begin niet zo.
Maar voor mij voelt het op 1 of andere manier minder lichamelijk aan. En vind dat beetje jammer.
Hij hoeft natuurlijk niet 100x mijn borsten of billen vastgrijpen, maar helemaal nooit vind ik ook weinig.
Kan ook zijn dat in mijn vorige relaties het iets minder intimiteit was (weet ik nu door deze lieve man), ze toonden het wel lichamelijker.
Hij heeft ook veel meer respect voor mij, en misschien ben ik gewoon helemaal in de war nu.
Wil niet te veel in detail treden, maar vorige relaties waren helemaal niet gelijkwaardig. En ben ik nu opeens aan het vergelijken ofzo? Geen idee.

Haha ja Vlaams inderdaad :-D

Intimiteit is heel veel meer dan alleen seks, en dat ben jij kennelijk niet gewend en dus snap je het niet. Je vriend heeft dat wat mij betreft wel goed begrepen.
Alle reacties Link kopieren
fluttershy schreef:
19-10-2017 16:52
Misschien heeft hij erectiestoornissen en iets nodig om seks te kunnen hebben? (Dit omdat jullie de ene dag 5x seks hebben en de andere dag niks, ik zou daar ook vreemd van opkijken)
Het is niet altijd 5x of nul x. Alles ertussen kan ook.
Maar had er wel aan gedacht al eerlijk gezegd , want vind hem precies wat moeilijker hierin.
Maar we hebben ook alle tijdstippen seks, niet alleen als ik net ben aangekomen.
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
19-10-2017 16:56
onzeker zijn in een prille relatie is normaal hoor, dus dat is niet eens aan hem te wijten of aan wat hij wel of niet doet

als je het altijd leuk vond als gezellige intimiteit een wat seksuelere vorm aannam dan kun je dat toch aangeven?
op een 'knipoog-manier' dan he, niet als iets dat moet omdat je anders denkt dat hij je niet lekker vind

ik heb dat met mijn vriend ook zo gedaan eigenlijk en werkt goed, hij vind het helemaal grappig, en soms als we tv kijken en iemand doet iets in een (romantische)film dan zie ik hem kijken naar me of ik erop reageer en dan gaat ie experimenteren ermee

overigens als je elkaar wat langer kent ga je veel meer signalen lezen en dan realiseer je je misschien ook hoeveel bevestiging je gemist hebt omdat je op de verkeerde dingen lette....
Hier ben ik echt iets mee! Bedankt!
Jij verwoord ook wat ik wil zeggen eigenlijk. Intimiteit een wat seksuelere vorm aannemen is helemaal wat ik wil zeggen. Gewoon op een subtiele manier.
Zal eens nadenken hoe ik het op een knipoog manier kan formulieren. Eens goed over nadenken :-)
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken
Geef je ook gelijk, hij doet niets verkeerd. Helemaal niet zelfs, maar zoals ik zei vind ik tijdens die intieme momenten wat spanning ook fijn. Hoeft daarvoor ook niet naar iets toe te leiden.

Maar mijn hoofd nam wel opeens een loopje met mij..

Er gaf iemand aan maak dit zijn probleem niet. Natuurlijk niet! Ik weet niet eens als er wel een probleem is, alleen dat ik even heel erg onzeker ben erover.
3koningen schreef:
19-10-2017 17:35
Grobbekuiken
Geef je ook gelijk, hij doet niets verkeerd. Helemaal niet zelfs, maar zoals ik zei vind ik tijdens die intieme momenten wat spanning ook fijn. Hoeft daarvoor ook niet naar iets toe te leiden.

Maar mijn hoofd nam wel opeens een loopje met mij..

Er gaf iemand aan maak dit zijn probleem niet. Natuurlijk niet! Ik weet niet eens als er wel een probleem is, alleen dat ik even heel erg onzeker ben erover.
Misschien denkt hij juist dat een beetje spanning wél meteen ergens toe moet leiden, terwijl dat dan niet zijn bedoeling is en het dan maar niet opzoekt op zo'n moment.
Ieder een ander beeld wat er wel of juist niet moet of zou moeten gebeuren bij die spanning (snap je me nog? :) )
Alle reacties Link kopieren
Komt het niet omdat er vanuit wordt gegaan dat mannen elke dag en de hele dag willen neuken? Er zijn er ook genoeg met een lager libido of ze hebben veel aan hun hoofd of denken niet de hele dag aan seks.
OliebolmetKrenten schreef:
19-10-2017 19:45
Komt het niet omdat er vanuit wordt gegaan dat mannen elke dag en de hele dag willen neuken? Er zijn er ook genoeg met een lager libido of ze hebben veel aan hun hoofd of denken niet de hele dag aan seks.
Maar een vriend die na een half jaar al toenaderingspogingen negeert vind ik toch wat anders.
Alle reacties Link kopieren
Gemalto schreef:
19-10-2017 12:48
? Ik zie echt het probleem niet; je kan toch niet verwachten dat jouw vriend de klok rond heet staat voor jou ? Als jullie de ene dag 5x vrijen, lijkt het mij heel normaal dat het de volgende dagen op een lager pitje staat. Daarenboven is de intimiteit, het knuffelen en het handje geven er wel steeds bij. Misschien wil hij ook wel een keer iets anders doen dan vrijen ?
Dit ja. Alleen zeg ik geen daarenboven.
Alle reacties Link kopieren
3koningen schreef:
19-10-2017 17:35
Grobbekuiken
Geef je ook gelijk, hij doet niets verkeerd. Helemaal niet zelfs, maar zoals ik zei vind ik tijdens die intieme momenten wat spanning ook fijn. Hoeft daarvoor ook niet naar iets toe te leiden.

Maar mijn hoofd nam wel opeens een loopje met mij..

Er gaf iemand aan maak dit zijn probleem niet. Natuurlijk niet! Ik weet niet eens als er wel een probleem is, alleen dat ik even heel erg onzeker ben erover.
Jammer dat jullie geen relatie hebben waarin je dit met elkaar kunt bespreken. En dat je geen ander woord ervoor hebt dan "probleem". Maak er "wens" van.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven