Weet niet wat hij wil

19-10-2017 15:24 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hiii,

Hoop dat er mensen zijn die me een beetje advies kunnen geven misschien

Ik praat vanaf eind mei met een jongen. In juni heb ik hem een paar keer gesproken bij feestjes en in de stad hebben we ook gezoend. Toen hebben we de dag voordat ik een maand ging backpacken afgesproken in de stad. Dit was wel vanuit mijn initiatief. Verder elke dag contact gehad in de maand dat ik weg was en hieruit bleek ook wel dat hij me we leuk vond. Toen ik terug was van het backpacken heb ik gevraagd wanneer ik hem weer zag en toen hebben we een 2e keer in de stad afgesproken. Erg leuk en hij zei ook dat hij het leuk vond. Hierna ben ik bij een paar feestjes weer bijna de hele avond bij hem geweest, zn vrienden nou al best vaak gesproken en gezien. Ook zoenden we wel in het bijzijn van zijn vrienden enzo. Dit kwam ook wel van zijn kant, dus dat leek me wel positief ondanks zijn vrienden er bij stonden. Verder is hij nog 3x bij mij thuis geweest, heeft mijn moeder dus ook gezien en dit was steeds ook echt heel erg leuk. Wel stelde ik steeds voor om af te spreken. Dit was niet altijd heel enthousiast zoals ik had gehoopt maar hij reageerde wel met dat hij het wilde en bijvoorbeeld een dag waarop hij zou kunnen. Toch zei hij daarna wel altijd dat hij het weer leuk vond. Maar nooit komt het vanuit zijn initiatief om met mij af te spreken. De laatste tijd merk ik wel erg dat hij wat droger reageert en minder zin heeft om te praten maar dit verschilt wel een beetje per dag. Gister zou hij bij mij komen en vroeg ik hoelaat hij bij me zou zijn. Hij reageerde hierop dat hij een beetje een probleem had omdat hij vandaag weer moest werken. Dit kwam nogal over als een smoes, hij slaapt nooit vroeg ondanks dat hij moet werken. Ik heb toen ook aangegeven dat ik het idee kreeg dat het meer van mijn kant allemaal komt dan zijn kant en dat dat niet erg is maar dat hij het wel moet aangeven als hij het niet wil. Hierop zei hij dat ik misschien wel gelijk heb dat het meer van mijn kant komt en dat hij twijfelt of hij het wel wil. 'een relatie en shit' zoals hij dat noemde. Maar hij gaf wel aan dat hij het niet meteen wilde afkappen en het wel leuk met me vond maar dat hij het dus niet zo goed weet. Ik zit hier nu heel erg mee. Het voelt ook echt alsof ik hem leuker vindt dan hij mij en ik weet niet zo goed of ik hier nou nog mee moet doorgaan of niet...

Sorry voor het lange verhaal
Alle reacties Link kopieren
Jij vindt hem ook veel leuker dan andersom. Zet het op een laag pitje en ga je ding doen.

Geen enkel vrouw hoort steeds achter een man aan te gaan. Mannen jagen, laat ze dat ook maar doen. Persoonlijk vind ik dat ook een teken dat hij me echt ziet zitten.
Bam!!!!
Klaar als een klontje. Hij vindt je een leuke vriendin, meer niet.
Alle reacties Link kopieren
Heeft hij intussen al kans gehad om erachter te komen wat zijn gevoelens nu precies zijn? Of ben jij hem telkens voor?
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
Hij vind je niet leuk genoeg, wel leuk voor tijdelijk totdat hj wat beters tegenkomt.
Alle reacties Link kopieren
Nou hij is overduidelijk helemaal hotel de botel tot over z’n oren verliefd op je. Hij doet zoveel moeite om je voor zich te winnen! De liefde tintelt tot in zijn kleine teentjes da’s duidelijk.



Nee he?

Lieverd: hij zegt het zelf; hij twijfelt of hij wel ‘een relatie en shit wil’. In je andere topic schrijf je over hoe afhankelijk je bent van zijn aandacht. Stop ermee. Dit wordt nooit een liefdevolle, gelijkwaardige relatie.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik begrijp ook niet zo goed wat er niet te begrijpen is: hij is overduidelijk not that into jou.
Alle reacties Link kopieren
wat jaw zegt,

als iemand je steeds hapjes blijft voeren kun je geen honger ontwikkelen
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Misschien benauwde je hem te veel. Doe voorlopig rustig aan het laat hem op een laag pitje. Wacht tot hij met het initiatief komt. Komt dat niet tja... dan weet je genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor reacties! Het is niet zo dat ik constant de hele dag achter hem aan loop en constant berichten stuur. Heb ook een aantal keer een paar week gewacht om weer te beginnen over wanneer ik hem weer zag. Hoe hij doet als hij bij me is dan heb ik het idee dat hij wel gek op me is. Maar denk dat jullie wel gelijk hebben. Ik denk dat ik ergens misschien wel te graag wil en daarom hem graag weer wil zien. En misschien is hij inderdaad gewoon niet into me..
turquasi schreef:
19-10-2017 16:02
wat jaw zegt,

als iemand je steeds hapjes blijft voeren kun je geen honger ontwikkelen
Wat een onzin.
MDM98 schreef:
19-10-2017 19:57
Bedankt voor reacties! Het is niet zo dat ik constant de hele dag achter hem aan loop en constant berichten stuur. Heb ook een aantal keer een paar week gewacht om weer te beginnen over wanneer ik hem weer zag. Hoe hij doet als hij bij me is dan heb ik het idee dat hij wel gek op me is. Maar denk dat jullie wel gelijk hebben. Ik denk dat ik ergens misschien wel te graag wil en daarom hem graag weer wil zien. En misschien is hij inderdaad gewoon niet into me..
Ik zou gewoon lekker verdergaan met mijn leven. Hij vind je gewoon niet leuk genoeg. Dat zegt hij toch ook in dat laatste bericht?
Next.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven