mijn vrouw wil na jaren in eens kinderen

19-10-2017 20:02 65 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo ik zit met een dilemma die mij heel erg bezig houdt .
mijn vrouw en ik zijn al 10 jaar samen en we waren het er altijd over eens dat we geen kinderen wouden voor het kopen van ons huis hebben we het er al is over gehad voor het trouwen ook conclusie geen kinderen .maar sinds een tijdje wil ze toch een kind het komt en gaat en merk dat ze wanhopig begint te worden ik vind het vervelend dat ze er zo verdrietig van is 😐haar hart breken is het laatste wat ik wil .wat ik vooral vervelend vind is dat voor mijn gevoel het lijkt of ze niet beseft dat het leven dat we nu hebben compleet anders zal zijn en we minder tijd voor elkaar zullen hebben ,iets waar ze nu wel is over klaagt als we druk zijn. ze denkt dat alles het zelfde zal zijn maar dan met een kind misschien is er iemand met goede raad
Alle reacties Link kopieren
Niks is hetzelfde met een kind.
Sta jij er voor open?
Internagelaktisch
Alle reacties Link kopieren
Dat is de hamvraag, die Maaique daar stelt, sta jij er open voor?
Alle reacties Link kopieren
" dat we geen kinderen wouden voor het kopen van ons huis "

Logisch toch dat je je eigen huis koopt.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Bodyslam

Leuke nickname in dit perspectief .... zwanger worden enzo.

Maaaaaaaaar wat wil jij?

Ik ben net vader en als ik t opnieuw mocht doen was ik er niet aan begonnen hahahahahah
Alle reacties Link kopieren
Waarom wil je geen kind, als het voor je vrouw zo belangrijk is?
Ik zou om te beginnen punten, komma's en hoofdletters gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
19-10-2017 20:06
Waarom wil je geen kind, als het voor je vrouw zo belangrijk is?

:bonk: Omdat je geen kind neemt omdat een ander het wil, misschien?
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
miedo schreef:
19-10-2017 20:06
Waarom wil je geen kind, als het voor je vrouw zo belangrijk is?
Dat moet toch geen reden zijn?

Het is geen cavia of zo
Alle reacties Link kopieren
Heel rot dat het zo loopt, maar mensen veranderen soms nou eenmaal van gedachten.

Ik denk trouwens dat heel veel mensen van tevoren denken dat er niks verandert en dat alles hetzelfde blijft maar dan met een kind erbij. Dat ze dat denkt en dat dat in de praktijk zo niet werkt, doet niets af aan haar kinderwens.

Sterkte voor allebei. Dit is iets waar je helaas geen afspraken over kan maken, als die wens toch ontstaat kun je die niet wegdrukken met 'maar we hadden het nou eenmaal zo afgesproken'.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
Haar bio klok is gaan tikken waarschijnlijk..blijf communiceren...
Alle reacties Link kopieren
Ik zou met een cavia beginnen, die zijn ook heel leuk.
Ja en?
Jouw vrouw heeft rammelende eierstokken.
Na het krijgen van een kind zal je leven anders worden.Niet beter of slechter maar wel heel anders.
De vraag is of jij openstaat voor het krijgen van een kind.Een kind krijg je samen en moet je ook alleen aan beginnen als jullie dat allebei willen.
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
19-10-2017 20:07
Ik zou om te beginnen punten, komma's en hoofdletters gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
To gebruik maar condooms, er zijn er genoeg die “ door de pil heen “zwanger raken.
Blijf in gesprek met wat jullie beide willen!
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
19-10-2017 20:06
Waarom wil je geen kind, als het voor je vrouw zo belangrijk is?
Als het voor de man belangrijk is moet een vrouw dan ook maar meteen “goed doen we zeggen”.?
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
19-10-2017 20:07
Ik zou om te beginnen punten, komma's en hoofdletters gebruiken.
En daarna een kind?
Met een kind erbij is je leven nooit meer hetzelfde. Het zet alles op zn kop. Alles draait om de baby, dan komt er een hele tijd niets, en dan jullie pas. Slapeloze nachten, nooit meer spontaan ergens heen kunnen, alles moet gepland worden.
Hebben jullie dat ervoor over?

Maar oh, wat is het leuk :flirting:
Zolang je maar niet achteraf de "jij wilde dit kind dus jij regelt alles maar" truuk doet. Dat kind heeft als het komt recht op allebei de ouders. Een kind krijg je óf samen, of niet.

Kies voor jezelf: de vrouw en een kind, of einde relatie zodat ze iemand kan vinden die wel wil. Eerlijk? Nee, het leven is niet eerlijk jammer genoeg.

Want alleen het juiste lullen gaat hier werken, dus niet dat gedoe met je mond. (Misschien als voorafje)
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie?
Alle reacties Link kopieren
Dymphnatam schreef:
19-10-2017 20:07
Ik zou om te beginnen punten, komma's en hoofdletters gebruiken.
ik wilde niet de zeikert zijn... :whistle:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Maar TO wat wil jíj? Een kind moet je allebei willen, een halfje gaat niet.
Dus vriendin met kind.
Of geen vriendin.

meer smaken zijn er volgens mij niet...
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
miedo schreef:
19-10-2017 20:06
Waarom wil je geen kind, als het voor je vrouw zo belangrijk is?
Wat een debiele vraag zeg
Helemaal niets is hetzelfde na het krijgen van een kind. Jij niet, je vrouw niet, je relatie niet, zelfs vriendschappen veranderen.

Je bent nog nooit zo vermoeid geweest, alles moet je plannen, nooit meer spontaan de deur uit en je hebt er een bak zorgen bij.

En toch, je hebt nog nooit zo'n leuk klein mini mensje gekend. Het is ZO leuk. Maar hetzelfde? Nee, dat niet.

Wat wil je zelf?
pokkewijf schreef:
19-10-2017 20:27
ik wilde niet de zeikert zijn... :whistle:
Zeikert? Grapje hoop ik?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven