Waar ligt de grens?

20-10-2017 10:10 180 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een collega vind mij overduidelijk leuk. We kunnen goed met elkaar overweg. Hij is getrouwd en heeft kinderen, dus ik heb het nooit gezien als meer dan een vriendschappelijke klik. We appen niet en we zien elkaar ook niet buiten werktijd. Toch zoekt hij mij steeds vaker op en we praten steeds meer over prive. Hij zoekt ook veel oogcontact.

Ik kan het niet makkelijk meer loslaten. Hij is heel erg mijn type. Ik probeer wel afstand te bewaren, maar ik merk dat ik toch langzaam smelt voor zijn charmes.

Wanneer gaan we een grens over? Er gebeurt niets, maar hij laat wel duidelijk merken dat hij mij leuk vindt. Hij zegt dat hij werk en prive gescheiden houdt. Ik ben ook niet geïnteresseerd in vreemdgangers. Hij weet dat ook. Maar ondertussen loopt de spanning langzaam op.
Alle reacties Link kopieren
Over wiens grens heb je het : de jouwe, de mijne, die van zijn vrouw ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat een bijzondere vraag.....
Alle reacties Link kopieren
Als je niet geinterresseerd bent in vreemdgangers, snap ik je vraag niet.
Alle reacties Link kopieren
Waar ligt de grens volgens jullie.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
20-10-2017 10:15
Als je niet geinterresseerd bent in vreemdgangers, snap ik je vraag niet.
Wanneer is het vreemdgaan?
Alle reacties Link kopieren
fantastica schreef:
20-10-2017 10:15
Waar ligt de grens volgens jullie.
Voor wie ? Voor jou, voor hm, voor zijn vrouw ?
Mijn grens ? Wat zou je nou aan mijn grens hebben ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt het jou uit wanneer iets vreemdgaan is?
Jij hebt geen interesse in vreemdgangers, maar zorgt er wel voor dat er spanning kan ontstaan tussen jou en een getrouwde man...
Neem jezelf in bescherming en kap dit gedoe voor eens en voor altijd af!
Alle reacties Link kopieren
fantastica schreef:
20-10-2017 10:16
Wanneer is het vreemdgaan?
Vraag het aan zijn vrouw.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
blijfgewoonbianca schreef:
20-10-2017 10:18
Vraag het aan zijn vrouw.
Goeie... en als je dat niet durft te vragen zegt dat ook al wat.... :wtf:
Gebruik je hersens vrouw!
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Ga met hem om zoals je met al je collega's omgaat. En daar hoort ook het nadenken over hem bij als iemand met wie je mogelijk iets hebt of krijgt. Als je merkt dat je dit niet doet, ga je over een grens.
Wat wil je nou met die vraag? Kijken of je die grens kunt vinden samen met hem? En of je ervoor blijft of erover gaat saampjes gezellig? :facepalm:
Afkappen.Dit kent uiteindelijk alleen maar verliezers.
Alle reacties Link kopieren
fantastica schreef:
20-10-2017 10:16
Wanneer is het vreemdgaan?
Het feit dat je deze vraag stelt, betekent dat je dus wel in hem bent geinterresseerd. Hou jezelf niet voor de gek.
Alle reacties Link kopieren
Als je geen interesse had in vreemdgangers, had je toch allang gezegd: 'Luister Sjaak, alles leuk en aardig, maar je bent getrouwd en hebt kinderen. Daar begin ik niet aan, dus tot hier en niet verder. Doeiiiii'

Blijkbaar ben je minder duidelijk en wil je je principes over vreemdgangers voor hem wel opzij zetten?
Alle reacties Link kopieren
Je wil het dus zo ver mogelijk laten komen tot je de -nader te bepalen- grens bereikt hebt.
Doe dit jezelf niet aan.
Alle reacties Link kopieren
Soms kom je in het leven inderdaad iemand tegen die je goed weet te raken.
Als je niets wil, wat denk ik ook is wat je wilt, moet je het echt een plekje geven. Je wilt niet van doen hebben met vreemdgangers en dat gaat wel gebeuren als je een opening biedt.

Meer afstand bewaren en zijn verliefde blikken pareren?
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
vitamined schreef:
20-10-2017 10:24
Als je geen interesse had in vreemdgangers, had je toch allang gezegd: 'Luister Sjaak, alles leuk en aardig, maar je bent getrouwd en hebt kinderen. Daar begin ik niet aan, dus tot hier en niet verder. Doeiiiii'

Blijkbaar ben je minder duidelijk en wil je je principes over vreemdgangers voor hem wel opzij zetten?
Hij heeft niet tegen mij gezegd 'fantastica, ik vind je leuk, wil je met mij vreemdgaan'.
Alle reacties Link kopieren
fantastica schreef:
20-10-2017 10:33
Hij heeft niet tegen mij gezegd 'fantastica, ik vind je leuk, wil je met mij vreemdgaan'.
Die blikken die hij je geeft insinueren dat wel een beetje, niet met die bewoording, maar zijn gedachtes zullen wel die kant op gaan.
Dit is mijn motto
Alle reacties Link kopieren
je hebt toch gewoon collega´s waar het erg goed mee klikt? Ik heb ook mannen op mijn werk, die ik liever naast me heb in de pauze. En dan praat je (graag zelfs) over privé dingen, en niet over werk.
Dat wil niet zeggen, dat ik met ze rampetamp in de lift, zou geen tijd van werken overhouden.

als je het opzoekt in VanDale, is vreemdgaan trouwens: seks hebben met een ander dan de vaste partner
Hij weet dat je niet geïnteresseerd bent in vreemdgangers zeg je maar blijkbaar straal je dan toch het tegendeel uit aangezien hij geen afstand neemt.
Wat wil je hiermee bereiken? Zet uit je hoofd dat die man zijn vrouw voor jou verlaat en jullie lang en gelukkig samen gaan zijn nadien. Als hij zijn gezin al in de steek laat (en die kans is uiterst klein) volgt er een lange periode van pijnlijke scheiding, co ouderschap, schuldgevoel van zijn kant uit,...
Maar hoogstwaarschijnlijk gebruikt hij je enkel om een beetje spanning in zijn leven te brengen. Eens uit de sleur breken van gezin/kinderen/werk en daar zit jij dan met je verliefdheid die niets opbrengt.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het niet makkelijk meer loslaten. Hij is heel erg mijn type. Ik probeer wel afstand te bewaren, maar ik merk dat ik toch langzaam smelt voor zijn charmes

Dat is de grens maar dat weet je zelf ook wel.
When they go low, we go high. (M.Obama)
Alle reacties Link kopieren
zozoe schreef:
20-10-2017 10:25
Soms kom je in het leven inderdaad iemand tegen die je goed weet te raken.
Als je niets wil, wat denk ik ook is wat je wilt, moet je het echt een plekje geven. Je wilt niet van doen hebben met vreemdgangers en dat gaat wel gebeuren als je een opening biedt.

Meer afstand bewaren en zijn verliefde blikken pareren?
Jij begrijpt het.
Alle reacties Link kopieren
Je gaat met hem echt niet gelukkig worden, ik zou zelf mijn grenzen heel erg bewaken. En als jij hem niet ´gewoon als leuke collega´ kan zien, maar fantaseert over een toekomst samen. Dan helemaal afkappen.
fantastica schreef:
20-10-2017 10:41
Jij begrijpt het.
Dat had je zelf kunnen bedenken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven