Ik weet niet of ik het moet uitmaken..

20-10-2017 23:46 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Ik ben 18 jaar en heb nu 10 maanden een relatie. Ik heb eerder een relatie van 2 maanden gehad maar die zag ik denk ik niet zo serieus omdat ik hem niet leuk genoeg vond uiteindelijk.

Op mijn huidige relatie was en ben ik nog steeds erg verliefd. Mijn vriend vind mij nog steeds leuk om wie ik ben en waardeert me zoals ik ben. Maar ik ben erg verdrietig in mijn relatie nu de laatste tijd.. Zo hadden wij in de begin maanden veel meer contact. Ik viel juist op zijn kinderlijke kanten en dat hij gewoon vrolijk naar mij appte zonder kortaf of typisch mannelijk ofzo kort.. hij haatte sterker nog dat ook.

Maar naarmate relatie langer duurt verdwenen zijn échte verliefdheid best wel snel.. en dit stelde mij eigenlijk wel teleur. Ik word ook helemaal gek van andermans verhalen. Ze zeggen dat de eerste 2 jaar goud zouden moet zijn. Ik heb weinig ervaring met relaties en weet het allemaal niet.. maar dat maakt mij wel erg onzeker. Hij houdt wel van mij maar ik denk toch dat hij onbewust minder interesse in mij heeft. Ik denk dat hij vindt dat ik best veel zeur en over dezelfde onderwerpen heb. Ik heb het idee dat ik niet echt (meer?) Serieus genomen wordt door hem. Hij toont ook weinig oprecht interesse in mij en wat ik doe bijvoorbeeld..

En waar hij in het begin heel spontaan etc is is hij ineens verandert in een kortaf mens met soms een boze stem. Ik kan daar niet zo goed tegen maar hij is dan niet boos zegt hij dan. Hij zegt dat hij gewoon een botte boer is maar wtf. Aan het begin van de relatie zei hij heel wat anders?! Ik heb het ook aan hem gezegd en hij antwoordde niets erop.

Hij laat weinig uit zichzelf horen ook de laatste tijd. Vroeger was hij juist helemaal hyper vaak als ik minder reageer.