wil hij het niet, of is het de angst ?

21-10-2017 00:21 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee Hee allemaal, ik wol dot toch wel even van me af schrijven.

Het is een raar en apart verhaal en moet ook zeggen dat ik dit niet eerder heb mee gemaakt.

Twee maanden geleden ging ik naar mijn nieuwe school, het was niet echt helemaal naar mijn zin want al mijn vriendinnen zaten ergens anders. Dus ging ik vaal naar hun lokaal in de pauze om me toch nog te vermaken!
Een maand geleden kwam er een nieuwe jongen bij hun in de klas meelopen , ik kwam erachter dat ik hem al kende via de voetbal en dat we al is eerder contact hadden gehad. Hij zag er niet verkeerd uit dus besloot ik om hem weer toe te voegen. We begonnen heel veel te praten en het was allemaal gezellig, dus besloten we om elkaar te zien. Voordat we elkaar zagen zei hij DUIDELIJK dat hij niks wilde en niet toe was aan een realtie!! Toen ik daar was heb gewoon zijn familie en vrienden ontmoet en daarna gingen we met zijn vrienden uit. Omdat het al 4 uur was besloten we om bij hem te slapen, anders moest ik alleen terug naar huis. Dit was de 2e keer dat ik bij iemand sliep, we hebben tot 9 uur Sochtends film gekeken en gezoend maar mee niet... omdat ik dat niet wilde! Ik ben na het film kijken naar de logeer kamer gegaan. Die ochtend maakte ik hem wakker en hebben we nog best wel lang gewoon lekker lepeltje lepeltje gelegen. Ik vond dit wel een beetje raar omdat hij zei dat hij apsoluut niemand wilde.
Toen ik naar huis ging liet hij me weten dat hij jet lwuk vond en bleef gewoon weer net zoveel door praten als eerst.

Maar naar een week ging ik op bezoek bij een gewone vriend van me en stuurde ik een Snapchat daarvan. Hij begon anders te doen en ik snapte niet echt waarom, want hij was zo duidelijk dat hij niks wilde. Ik besloot om 2 dagen niks tegen hem te zeggen en kijken of hij dan wel iets uit zichzelf zou laten horen, dat had hij niet gedaan...
daarna begon ik weer te praten en een probleem te vertellen over die jongen waar ik was, op dat probleem reageerde die heel raar en kort... terwijl hij normaal de hele bijbel typt. Ik vroeg die avond nog of er iets was, waarop hij niks antwoorden. Ik had het nog 3 keer gevraagd en weer kreeg ik geen antwoord. Ik besloot h te bellen, legde mijn verbaal uitat hij reageerde gewoon niet en hing ook niet op.

De volgende dag wilde ik er ecjt over praten en stuurde ik hem weer een bericht, want ik kan er echt niet tegen als iemand me negeert.

Hij vertelde dat ik dacht dat er meer was en dat ik heel overdreven Was.

Ik had verteld dat dat niet het geval was maar dat ik wel met hem hierover nog in gesprek wilde gaan, we hadden die zaterdag hiervoor ook afgesproken maar toen kon die ineens niet meer.

Eergisteren zou ik bij hem langs gaan om te praten over wat er nou precies was, toen ik hem berichten dat ik eraan kwam kreeg ik geen feedback. Ik heb zijn broer geappt om te zeggen dat ik kwam en die zei ineens dat hij er niet was. Toch reed ik door en zei ik dar ik dan wel bij hem zou komen 'chillen'.
Toen ik bij hun de parkeerplaats op reed zag ik dat de jongen waarmee ik zou praten rende en onder de bedjes van het zwembad verstopte. Ik werd hier best wel boos om omdat ik het kinderachtig vind dat wanneer je wilt praten, je jezelf gaat verstoppen als wen kleuter.

Ik ging bij hun in de lounge zitten en na een kwartier kwam hij hard lachend aan gelopen. Hij stopte er al snel mee wanneer hij mijn gezicht zag. Ik wilde er nogmaal over praten zei ik, waarop hij' zei maar alles is toch al besproken'.

Ik haalde een diepe zucht en zei dat hij niet met zijn vrienden erbij moest praten. Toen hij ze weg stuurde begon het een beetje..

Hij zei dat hij boos werd omdat ik de volgende week naar die andere jongen was gegaan, het een afknapper was dat ik hem vertrouwde met mijn verhaal en hij apsoluut niks in me zag.
Ik snapte dit niet helemaal want je word niet boos als je niks om iemand geeft lijkt mij..
Daarna vroeg hij of ik hem een lul vond want dat vind iedere meid, waarop ik antwoorden 'ik vind je geen lul' en hij keek stom verbaasd. Toen ik niet meer wist wat ik moest zeggen zei die ook nog 'je had wel iets anders van me verwacht of niet, vroeger was ik leuker maar dingen hebben me veranderd. Ik hoef geen vienedin wat ik ben niet goed voor mijn vriendin, ik ga vaak vreemd en kan mezelf niet onder controle houden. Daarom blijf ik liever alleen. Hij ging ook heel de tijd tijdens het gesprek met een heggenschaar op en neer. Ik wist niet wat ik moest zeggen.. daarna ging ik nog even mee naar zijn vrienden, maar was binnen een uur al weer weg. Want hij liet me daar staan, ik kende niemand. En hij keek bijna niet meer naar me om. Toen ik hem op school nog tegen kwam vroeg ik hoe het in zn klas ging, waarop hij antwoorde 'nee kut' lang me heen keek en alleen maar met zijn hand op zijn been sloeg. Ik weet niet wat hij precies wil, maar ik vind hem oprecht een leuke jongen. Nu gaat het weer net als voordat we gingen praten, hij neemt afstand..

Bedankt voor het lezen
Alle reacties Link kopieren
En waarom is hij nou zo leuk dan? Ik lees alleen maar niet leuke dingen. Hij noemt je 'kut' nota bene, wake up
Te lang om te lezen wat waarschijnlijk automatisch betekent dat je beter verder kan kijken
Alle reacties Link kopieren
Wat
een
gedoe

Ik zou mee aandacht meer aan studie/vriendinnen/een andere jongen besteden.

En nee, hij vindt je niet leuk. Hij wil alleen aandacht, maar spoort verder niet.
Alle reacties Link kopieren
Waarom geloof je hem niet gewoon als hij zegt dat hij geen vriendin wil, vreemd gaat en zichzelf niet onder controle kan houden. Tjonge zeg, hoeveel signalen heb je nodig om te weten dat dit geen leuke jongen is, hij zegt het nota bene zelf. Echt, ik hoop dat mijn dochters later beter weten
Alle reacties Link kopieren
Hehehe meen je dit serieus? :rofl: :popcorn:
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Te lang om te lezen.
ik zou het er met je vriendinnen over hebben, die hebben wat meer feeling met je en zijn van jouw leeftijd, die kijken toch heel erg anders tegen de wereld aan dan mensen die in een andere leeftijdsfase zitten.
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
21-10-2017 00:29
Waarom geloof je hem niet gewoon als hij zegt dat hij geen vriendin wil, vreemd gaat en zichzelf niet onder controle kan houden. Tjonge zeg, hoeveel signalen heb je nodig om te weten dat dit geen leuke jongen is, hij zegt het nota bene zelf. Echt, ik hoop dat mijn dochters later beter weten
Dat hoop ik ook!! Maar ik denk dat to beetje, heel erg onzeker is. Maar om zo te 'gedragen' maakt ze zich zelf erg kwetsbaar.

Toch denk ik dat dit fake is, kan niet anders!!
Bam!!!!
Man (of beter: Vrouw!) ... Haal eerst die 700 typ- en spelfouten uit je bericht.
Alle reacties Link kopieren
Ycjoo- schreef:
21-10-2017 00:34
Dat hoop ik ook!! Maar ik denk dat to beetje, heel erg onzeker is. Maar om zo te 'gedragen' maakt ze zich zelf erg kwetsbaar.

Toch denk ik dat dit fake is, kan niet anders!!
Ik hoop het, datvhet niet echt is, maar ik vrees dat heel veel meisjes zo in elkaar steken.
Alle reacties Link kopieren
Poeszie schreef:
21-10-2017 00:38
Ik hoop het, datvhet niet echt is, maar ik vrees dat heel veel meisjes zo in elkaar steken.
Ik denk helaas dat je gelijk hebt!
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel drink je?
Alle reacties Link kopieren
"Ik vind hem oprecht een leuke jongen". Ik heb met moeite je verhaal gelezen, alsjeblieft, ga verder. Hoe oud ben je eigenlijk, ik schat 17......heb ik het goed?
Ik denk 14/15 jaar oud.

Wil je deze jongen juist omdat je hem niet kan krijgen?

Mijn hemel je hebt nog niet eens een relatie en dan al zoveel moeilijkheden. Dat wordt alleen maar erger. Dus;

Don't love one
Don't love two
But love the one
Who's loving you.
Hij ging ook heel de tijd tijdens het gesprek met een heggenschaar op en neer.

O_O
Alle reacties Link kopieren
Eh... dit wordt 'm niet. Weet je, of het nou angst is of dat hij niet wil of dat z'n kat dood is of dat 'ie zich ergens voor schaamt; het doet er niet toe. Ik herken het hoor, ik wil ook altijd alles verklaren, maar het gaat erom hoe iemand uiteindelijk handelt. En dat is in zijn geval: niet leuk én niet handig om iets mee te beginnen.
Misschien moet je hem wel een lul vinden. Hij wil niks met je. Officieel. Maar je mag ook niet met andere gewone mannelijke vrienden omgaan. Dan behandeld hij je als een lul. Ga jij als een schoothondje hem stalken. Dan gaat de held zich verstoppen achter de zwembadje en nog loop je als een hondje achter hem aan.

Kom op. Weg met dat figuur. En vraag aan je ouders of ze je kunnen uitleggen/leren wat normale leuke relaties zijn.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk toch die pubertijd, gierende hormonen, wazige relaties van aantrekken en afstoten en niks van elkaar snappen. :flirting: zo verwarrend.

En verder is het toch duidelijk. Hij is geen relatie materiaal. Geeft hij zelf aan.
Opzoek naar een leuke kerel zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook wel een aandoenlijk verhaal.

Die jongen zou ik links laten liggen trouwens. Verder succes in de brugklas TO!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven