Hoe kan het m/v contrast zo extreem zijn?

21-10-2017 00:33 106 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-07-2018 23:17
Reden: TO heeft een waarschuwing gehad ivm verwijderen van de OP
99.89% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nou durf ik gelijk niets meer te zeggen :sigh:
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...
Alle reacties Link kopieren
Je bent een bizarre rare man. En je inhoud is gewoon slecht geformuleerd.

Wat denk jezelf? Hoe zal het hier werken....
Bam!!!!
:popcorn:
Ycjoo- schreef:
21-10-2017 00:40
Je bent een bizarre rare man. En je inhoud is gewoon slecht geformuleerd.

Wat denk jezelf? Hoe zal het hier werken....
Jullie kennen elkaar? Gezellig
.
anoniem_64b15400b727b wijzigde dit bericht op 08-12-2017 15:49
96.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oke welke Fokker ben jij? 2thmx soms? ;-D
Alle reacties Link kopieren
Het voelt misschien voor je zo, en ik denk dat je grotendeels gelijk hebt. Voor een vrouw is het zo veel makkelijker te scoren....maar worden zij daar gelukkiger van? Geduld is moeilijk, maar je komt vast wel de juiste tegen. Succes en sterkte...
Alle reacties Link kopieren
Ga dit topic eens met een open mind van begin tot eind doorlezen. Niet als een sneer bedoeld maar ik denk echt dat je tot andere inzichten gaat komen dan.

actueel/kun-je-dan-helemaal-niet-tegen- ... ges/393104
Alle reacties Link kopieren
Tja, ook hier komt Tinder weer om de hoek kijken, maar dat is natuurlijk wel de plek bij uitstek waar mensen op hun uiterlijk beoordeeld worden.
Mijn collega heeft daar ook nooit succes.
Mijn collega is een onooglijk mannetje van 1.60m.
Hij is echter ook 1 van mijn favoriete mensen, enorm loyaal, intelligent, geweldig gevoel voor humor.
Ik zal niet zeggen dat hij populair is "bij de vrouwtjes", maar ook voor hem valt er nog wel eens wat te neuken.
Maar niet via Tinder. Hij ontmoet vrouwen in het echte leven, begint als vrienden, en kletst ze dan het bed in.
Maar dat moet je wel kunnen, dan moet je wel een oprecht leuke man zijn.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
En dan nog iets, de tijden in mijn leven dat mannen als hongerige wolven op mij af kwamen, was als ik daar voor openstond.
Als ik uitstraalde dat ik interesse had in iemand ontmoeten.
Nu ik braaf in een relatie zit, en dus niet opensta voor iemand anders, is er geen wolf te bekennen.
Het gaat dus ook echt om je uitstraling, en als jij het idee hebt dat als een vrouw naar je lacht, ze je dan wel uit zal lachen, dan denk ik niet dat je de juiste mindset hebt.
Ik denk niet dat je erg uitnodigend overkomt.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Alle reacties Link kopieren
We vallen op grappige knappe lange mannen, sociaal vaardig, met status en geld. Bij voorkeur een beetje hoger op de maatschappelijke ladder dan wijzelf.

Als je hier niet aan voldoet heb je meteen de verklaring voor je gebrek aan succes. Voldoe je er wel aan dan is het inderdaad heel vreemd.
For whom the bell tolls
Gewist: ik gaf een tamelijk serieuze en persoonlijke reactie, maar t'is paarlen voor de zwijnen
anoniem_356031 wijzigde dit bericht op 21-10-2017 02:11
89.40% gewijzigd
Hoe dat komt? Door selectief lezen en fora als 'de norm' te zien.

En natuurlijk kan vrijwel iedereen via Tinder binnen no-time scoren, als je niet te kieskeurig bent. Vervolgens zitten op dergelijke sites meer mannen dan vrouwen. Kwestie van vraag en aanbod.
anoniem_207233 wijzigde dit bericht op 21-10-2017 01:46
1.73% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Judy: Nee ben geen fokker. Wat is een fokker? haha

Ycjoo: 't blijkt ja. Geen idee, ben in ieder geval benieuwd of er vrouwen zijn die er ook zo over denken en of zij het als probleem zien etc etc.

Castor: Nouja dat is mijn inziens appels met peren vergelijken, omdat zij tenminste scoren. Mijn ultieme doel is om uberhaupt dan ook maar 1x te scoren en dan zou ik de gelukkigste persoon op aard zijn, maarja als er niet eens 2 palen en een lat staan gaat dat ook niet. Sterker nog, ik zou al in extase zijn zou ik ooit in staat zijn een vrouw zover te krijgen dat ze ongedwongen mijn hand zou willen vasthouden, maar zelfs daarvan betwijfel ik sterk of het een realistisch doel is voor mij. Maar dan zou mijn leven wel compleet zijn en kan ik gerust sterven. En nee 't moet wel vanuit de vrouw zelf komen, dus geen prostituee of zo.

Maar goed ik betrek het misschien nu eigenlijk teveel op mijzelf. Het topic is gewoon als algemeen bedoeld.
Alle reacties Link kopieren
Inmessionante schreef:
21-10-2017 01:45
Judy: Nee ben geen fokker. Wat is een fokker? haha
Ach ik vond het iets te toevallig dat dit topic net kwam na deze discussie. http://forum.fok.nl/topic/2404323

En het is jaren een ongoing geklaag daar van incels. Als ze daar geen voet aan de grond krijgen dan maar hier eens proberen. Dapper.
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar wat een gezever.

Ik denk dat ik qua looks niet mag klagen en als ik op zoek naar seks zou gaan via tinder zal dat ook wel lukken, maar ik ben bijna 30 en een man die wat minder oppervlakkig is en openstaat voor een relatie moet ik nog vinden..

Als je in het echie zo over komt zoals je nu doet snap ik wel waarom het je niet lukt om te scoren. Doe iets aan je zelfvertrouwen, ga dingen doen die je gelukkig maken en kweek wat ballen.. en probeer je ondertussen niet blind te staren op wat een sprookjesboek lijkt.
Alle reacties Link kopieren
En kijk eens op de site van dr. Nerdlove
Alle reacties Link kopieren
Voldoe nauwelijks echt aan al die punten van tuttebelletje, wat ik ook wel wist. Formaat Wesley Sneijer qua lengte alleen niet gespierd want ik kom geen gram aan wat ik ook doe, sociaal vaardig bwoah ben nogal formeel waardoor gesprekken al gauw doodbloeden met onbekenden, maar bijvoorbeeld met minder knappe vrouwen op het werk kan ik dan best wel weer grappen zo nu en dan. (Puur ter indicatie, dus niet dat ik een poging bij ze waag). Status is, tja gewoon nietszeggend. Heb een doodnormale kantoorbaan. Geld heb ik, maar het is geen vetpot dat ik wekelijks even naar een leuk restaurantje kan.

Ik doel overigens ook niet alleen op Tinder hoor, maar bracht het alleen naar voren omdat het het makkelijkste platform is. In het echt lukt het zeker niet en ben
Wat een onzin. Ik denk dat het bij mannen gewoon net zoveel voorkomt als bij vrouwen, maar vrouwen er wellicht alleen anders in staan. Dit soort berichten zijn altijd van hopeloze mannen en lees je nu nooit eens van een vrouw. En dat is echt niet omdat vrouwen in exact dezelfde situatie niet bestaan. Als je als zo'n man net zo overkomt in het echt als in jouw OP dan snap ik wel dat je geen vrouw aan de haak kan slaan. Qua ervaring heb ik zo te lezen aan je OP net zoveel ervaring als jij. Enige verschil is dat ik een vrouw en 10 jaar jonger ben. Kan het me iets interesseren dat ik nog nooit een relatie heb gehad en ook op seksueel gebied geen ervaring heb? Nee, vrij weinig eigenlijk. Het komt vanzelf wel of niet. Ik heb een leuk leven en kan dan wellicht via Tinder iedere man krijgen die ik zou willen, maar dat betekent niet dat ik dat ook wil. Vind jou in deze postings echt enorm hopeloos overkomen en dat zou dan ook gelijk een enorme afknapper voor me zijn. Je komt vanzelf wel iemand tegen die bij je past, maar dan moet je je niet zo opstellen en jezelf in zo'n slachtofferrol zetten. Als je als vrouw niet de juiste persoon tegen komt dan is het net zo goed niet te doen als dat het als man is. Zit ondertussen al 4 jaar op Tinder, maar daar is echt nog nooit iets serieus uitgekomen hoor. En over het aantal matches heb ik totaal niet te klagen. Dus stel je niet aan en kruip uit je slachtofferrol.
anoniem_302419 wijzigde dit bericht op 21-10-2017 02:35
4.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Misschien wat meer aandacht aan je uiterlijk besteden: zorg dat je mooi afgetraind/gespierd bent en mocht je zwaar kalend zijn, scheer alles af. Geloof er niets van dat je dan geen aandacht zou krijgen.
Ik geloof ook niet zo in lelijkheid, je kunt je uiterlijk voldoende aanpassen tegenwoordig.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar niets. En dan heb ik eigenlijk al teveel gezegd.
Alle reacties Link kopieren
Leg de lat wat lager en zoek een "platform" waar je meer kans op succes hebt. Dat kan een betaalde dating site zijn, maar ook een sport of hobby waar je vrouwen ontmoet die potentieel in jou geïnteresseerd zouden kunnen zijn. Er zijn maar weinig tienen, de rest moet compromissen sluiten. Dat geldt net zo goed voor vrouwen.
For whom the bell tolls
rotterdammert23 schreef:
21-10-2017 02:35
Misschien wat meer aandacht aan je uiterlijk besteden: zorg dat je mooi afgetraind/gespierd bent en mocht je zwaar kalend zijn, scheer alles af. Geloof er niets van dat je dan geen aandacht zou krijgen.
Ik geloof ook niet zo in lelijkheid, je kunt je uiterlijk voldoende aanpassen tegenwoordig.
Dan kun je je uiterlijk wel mee hebben, maar denk dat zoveel hopeloosheid i.c.m. de slachtofferrol die TO zichzelf aanmeet voor veel vrouwen alsnog een afknapper is. Toevallig dat ik een paar weken geleden First Dates aan het kijken was (Nederlandse versie) en dat daar een man binnenkwam die vertelde dat hij al meer dan 8 jaar single was. Ik appte gelijk naar een vriendin dat ik dat verbazingwekkend vond want hij was echt zo knap. Nou, toen ik hem een paar minuten had horen praten snapte ik wel gelijk waarom die al zo lang single was. Daar kwam zoveel domheid én wanhoop uit dat veel vrouwen gelijk afknappen. Kun je je uiterlijk wel mee hebben, maar als je innerlijk niet mee zit dan zijn ze nog snel weg.
Alle reacties Link kopieren
MrsLady schreef:
21-10-2017 02:34
Wat een onzin. Ik denk dat het bij mannen gewoon net zoveel voorkomt als bij vrouwen, maar vrouwen er wellicht alleen anders in staan. Dit soort berichten zijn altijd van hopeloze mannen en lees je nu nooit eens van een vrouw. En dat is echt niet omdat vrouwen in exact dezelfde situatie niet bestaan. Als je als zo'n man net zo overkomt in het echt als in jouw OP dan snap ik wel dat je geen vrouw aan de haak kan slaan. Qua ervaring heb ik zo te lezen aan je OP net zoveel ervaring als jij. Enige verschil is dat ik een vrouw en 10 jaar jonger ben. Kan het me iets interesseren dat ik nog nooit een relatie heb gehad en ook op seksueel gebied geen ervaring heb? Nee, vrij weinig eigenlijk. Het komt vanzelf wel of niet. Ik heb een leuk leven en kan dan wellicht via Tinder iedere man krijgen die ik zou willen, maar dat betekent niet dat ik dat ook wil. Vind jou in deze postings echt enorm hopeloos overkomen en dat zou dan ook gelijk een enorme afknapper voor me zijn. Je komt vanzelf wel iemand tegen die bij je past, maar dan moet je je niet zo opstellen en jezelf in zo'n slachtofferrol zetten. Als je als vrouw niet de juiste persoon tegen komt dan is het net zo goed niet te doen als dat het als man is. Zit ondertussen al 4 jaar op Tinder, maar daar is echt nog nooit iets serieus uitgekomen hoor. En over het aantal matches heb ik totaal niet te klagen. Dus stel je niet aan en kruip uit je slachtofferrol.
Omdat er mijn inziens ook een stuk minder vrouwen zijn die dit probleem ervaren misschien, zoals ik al stelde. En ik zie ze trouwens hier zat genoeg hoor in verkapte vorm in het 'voor wie nog nooit een relatie heeft gehad' topic.
Maar ditzelfde probleem had ik in mijn midden puberjaren ook gewoon en toen was ik echt niet zo hopeloos als dat ik nu overkom. Toen interesseerde het mij ook nog geen bal dat ik het niet had en toen ik 20 was ook echt nog niet. Het begon pas te komen denk ik nadat ik de 30 naderde. Dit probleem komt echt niet zomaar aanwaaien en de oplossing al helemaal niet. Niet voor niets dat er eeuwige vrijgezellen zijn, meer mannen dan vrouwen.
En wat betreft je laatste stuk: Daarmee bevestig je toch juist mijn hele punt. Ik zit zoals ik al zei ook al 4 jaar op Tinder dus hoe verklaar je dan dat ik ze helemaal niet krijg en jij wel? Ik ben voor zover ik mijzelf in kan schatten ook absoluut weer niet zo lelijk.

Nightynight
Alle reacties Link kopieren
Juist vanwege jouw vooroordeel lijkt het zo te zijn zoals jij denkt dat het is, maar zo is het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven