Begin met een rechtsbijstandsverzekering voor 25 euro!!

23-10-2017 00:31 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hiep hoi,

Ik zie veel problemen voorbij komen in relaties en wat erbij komt kijken.

Nu ben ik niet echt gecharmeerd van de prietpraat hier waar mensen geen drol aan hebben.

Als manager leerde ik hoe je mensen met vast contract toch de laan uitstuurt in gepantserde bedrijven als ABN.

Dossier opbouwen!! Hoe en waar overlast in jullie verhaal, rechtsbijstand voor 25 euro in de maand bij [...] en die doen kosteloos de rest. Die sturen niet aan op een rechtzaak hoor, maar als je schadevergoeding wilt dan is dat bespreekbaar... je kunt het onderste uit de kan halen. Wees hem een stapje voor, jouw kosten zijn niet meer dan 25 euro per maand. Je hebt dus niets te verliezen als je gesterkt wordt door een proffesionele advocaat voor de rechtbank.

Maar veel belangrijker: je hebt iemand die met je meeleeft en weet waar je naartoe wilt en je kan ontzorgen.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-10-2017 22:47
Reden: spam
0.52% gewijzigd
Dit mag hier niet. Ik heb je gestafd.
Alle reacties Link kopieren
Wat Pluisi zegt. En daarnaast, rechtsbijstand voor je relatie? Misschien even de dekking nakijken.....zeer waarschijnlijk uitgesloten.
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
23-10-2017 00:57
Wat Pluisi zegt. En daarnaast, rechtsbijstand voor je relatie? Misschien even de dekking nakijken.....zeer waarschijnlijk uitgesloten.
Sorry, net al gepost dat de moderator dan snel dit topic moet verwijderen.

Maar nog snel: een rechtsbijstandverzekering staat voor alle kosten die je maakt in juridisch getouwtrek. Maar ze adviseren ook over dingen die de rechtbank niet haalt hoor.

Ik wist bijvoorbeeld niet wat ik moest doen: ik had bij mijn vorige baas mijn internationale perspas behaald maar zelf betaald, toen ik vertrok moest ik die inleveren. Zeg het maar? Dan heb je aan een jurist een goede. Je moet alles wel zelf doen hoor, maar ze sturen je en nemen de ‘haatgevoelens’ weg.
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
23-10-2017 00:57
Wat Pluisi zegt. En daarnaast, rechtsbijstand voor je relatie? Misschien even de dekking nakijken.....zeer waarschijnlijk uitgesloten.
Sorry, net al gepost dat de moderator dan snel dit topic moet verwijderen.

Maar nog snel: een rechtsbijstandverzekering staat voor alle kosten die je maakt in juridisch getouwtrek. Maar ze adviseren ook over dingen die de rechtbank niet haalt hoor.

Ik wist bijvoorbeeld niet wat ik moest doen: ik had bij mijn vorige baas mijn internationale perspas behaald maar zelf betaald, toen ik vertrok moest ik die inleveren. Zeg het maar? Dan heb je aan een jurist een goede. Je moet alles wel zelf doen hoor, maar ze sturen je en nemen de ‘haatgevoelens’ weg.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap overigens niet waarom ik dit niet mag plaatsen. Ik zit niet in de verzekeringen ook geen aandelen daarin.

Maar als een relatie klapt en er zijn geschillen gaat dat toch met een advocaat en helaas met een rechtspraak gepaard.

Met een mager loon heb je recht op een prodeoadvocaat, maar se kosten van de rechtszitting zijn voor jou bij verlies.

Nu zijn de prodeo’s (en ik hoop niemand tegen de schenen te trappen) over het algemeen niet kundig, met van school.

Met een rechtsbijstand (zijn er meerdere hoor) dan heb je een topadvocaat die altijd wint! Die vullen hun zakken ook wel door uurtje factuurtje door te rekenen!
Alle reacties Link kopieren
Als je iets niet wil zien/lezen doe het dan niet....

Ik snap best dat je een ander zijn/haar relatiepuin niet wil lezen..maar mensen ventileren zich nu eenmaal graag online..
Alle reacties Link kopieren
Moderator,

Haal uit mijn oproep de naam van de rechtsbijstand club maar weg. Er zijn er genoeg en elke verzekeringsadviseur heeft zijn eigen....
Is wel makkelijk... Nu kunnen we echt in élk topic zeggen: bel je rechtsbijstand :lol:
Nou, ze hebben in elk geval geen advocaten in dienst, want als het op een rechtszaak aankomt, worden wij (advocatenkantoor) ingeschakeld. Spam én foutieve informatie.
Alle reacties Link kopieren
yourlocalhero schreef:
23-10-2017 06:55
Als je iets niet wil zien/lezen doe het dan niet....

Ik snap best dat je een ander zijn/haar relatiepuin niet wil lezen..maar mensen ventileren zich nu eenmaal graag online..
Helemaal mee eens en dat juist de kracht van dit forum. Ik ben blij dat jullie op mijn topics durven te schieten, in de afgelopen week ben ik veel wijzer geworden: nieuwe baan erbij, heel voorzich naar Egypte en nu weten wat het land en situatie inhoud ( dit had ik nooit even in het vliegtuig ingelezen).

Voor de rest zal ik geen advies geven waar ik geen drol vanaf weet zoals relaties.

Maar als iemand niet meer weet over haar vitamine B opname en de huisarts ook niet, dan vind ik het fijn om te vertellen hoe dat wel zit (is mijn studie toch nog ergens goed voor geweest).
Alle reacties Link kopieren
Fruity-Pebbles schreef:
23-10-2017 07:01
Is wel makkelijk... Nu kunnen we echt in élk topic zeggen: bel je rechtsbijstand :lol:
Gelukkig is dat iets door de bocht, het is nu toch leuk genoeg zo?! Je moet in ieder geval een conflict hebben, met baas buren of ex. Ze zullen advies geven hoe je dat zelf het beste kan aanpakken, maar dan moet je het nog zelf doen. Pas als er echt een juridisch conflict is, dan springen zij bij. Komt zelden tot een rechtzaak hoor, er wordt bemiddeld..
Als je niet gecharmeerd bent van de prietpraat hier, blijf je toch gewoon weg? Bovendien kun jij niet voor een ander bepalen waar iemand wel of niets aan heeft.
Waarom ga je akkoord met voorwaarden, voordat je je aanmeldt, als je je er niet aan houdt?
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 23-10-2017 07:26
19.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
even googlen op klacht [...]....pfffh, top maatschappij,
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-10-2017 22:48
Reden: bedrijf weggehaald
8.11% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Izzy_ schreef:
23-10-2017 07:03
Nou, ze hebben in elk geval geen advocaten in dienst, want als het op een rechtszaak aankomt, worden wij (advocatenkantoor) ingeschakeld. Spam én foutieve informatie.
Verklaar je nader?
Spam: dit is gewoon een topic die je vrijblijvend mag lezen en waar ik de moderator vraag of ik over de schreef ga.
Onjuiste informatie, leg ons dan maar eens uit wat er niet klopt aan mijn verhaal.
Alle reacties Link kopieren
Lieve forumleden,

Het enige dat ik met dit topic wil duidelijk maken is dat een rechtsbijstand je veel leed kan besparen. Het is (evenals andere verzekering) grijze materie en ik weet er ook niet het fijne van, buiten mijn positieve ervaringen ermee.

Sommige dingen hoor je gewoon te laat en je kan geen brandend huis verzekeren.

Zoals een huis kopen en dan een arbeids ongeschiktheidsverzekering afsluiten, wie denkt daar nou aan en al helemaal die maandlasten?
Alle reacties Link kopieren
Mooi hoor Floskoning, dat je de forumleden voor narigheid wil behoeden.

Punt is alleen wel dat je je advies om een rechtsbijstandverzekering af te sluiten kracht bijzet met echtscheiding als argument en je eigen arbeidsconflict als anekdotisch bewijs, terwijl veruit de meeste standaard rechtsbijstandverzekeringen twee grote uitsluitingen kennen: arbeidsconflicten en echtscheidingen.
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
Alle reacties Link kopieren
Sweet_Concubine schreef:
23-10-2017 11:39
Mooi hoor Floskoning, dat je de forumleden voor narigheid wil behoeden.

Punt is alleen wel dat je je advies om een rechtsbijstandverzekering af te sluiten kracht bijzet met echtscheiding als argument en je eigen arbeidsconflict als anekdotisch bewijs, terwijl veruit de meeste standaard rechtsbijstandverzekeringen twee grote uitsluitingen kennen: arbeidsconflicten en echtscheidingen.
Dat dus ja.
Ik hoef geen advies van iemand die zo vaag is en een onsamenhangend verhaal ophangt hier.
Alle reacties Link kopieren
Tja, normaal gesproken worden dit soort "adviezen" binnen no time als spam verwijderd.
Zal wel een reden voor zijn dat dit wél mag. :wtf:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
[...] is in een woord KUT.
Verder.. wat een flut verhaal.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 23-10-2017 22:48
Reden: bedrijf weggehaald
7.96% gewijzigd
Een topadvocaat met een rechtsbijstandsverzekering? Grapjas.
Alle reacties Link kopieren
Floskoning schreef:
23-10-2017 07:28
Verklaar je nader?

Onjuiste informatie, leg ons dan maar eens uit wat er niet klopt aan mijn verhaal.
.
.
Zo ver mij bekend is er geen enkele rechtsbijstandverzekeraar waarbij je familiezaken kunt meeverzekeren dus in geval van een scheiding draai je alsnog zelf voor de kosten op.

Dat klopt er dus niet aan je verhaal.
Niet geschoten is altijd mis
Bitje93 schreef:
24-10-2017 00:21
.
.
Zo ver mij bekend is er geen enkele rechtsbijstandverzekeraar waarbij je familiezaken kunt meeverzekeren dus in geval van een scheiding draai je alsnog zelf voor de kosten op.

Dat klopt er dus niet aan je verhaal.

En dit!
Rechtsbijstand doet geen familiezaken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven