Scheiden of niet?

02-11-2017 22:14 141 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is iets waar ik continue mee rondloop. Ik ben geen leuke man, heb een ander gehad waar ik nog steeds ieder moment welkom ben en zo bij in kan trekken maar mijn vrouw wil niet scheiden. Ik gun mijn vrouw geluk en duidelijkheid maar het geluk en de duidelijkheid die zij wil kan ik haar (nu) niet geven, wat ik haar kan geven wil zij niet.

In mijn eerdere topic kwam het onbedoeld ter sprake. Volgens sommige moest ik dankbaar zijn dat zij mij nog wilde, regelmatig verlang ik er naar dat mijn vrouw de beslissing neemt. Ik wil haar geen pijn meer doen maar doe het wel steeds met mijn getwijfel, ik wil stoppen met twijfelen maar dat lukt niet, ik kan haar pijn door mijn getwijfel alleen stoppen door een beslissing te nemen die haar pijn doet.

Wij kan mij een schop geven zodat ik kan stoppen met mijn vrouw pijnigen.
Alle reacties Link kopieren
Que? Dus jij blijft bij iemand waarvoor je niets meer voelt maar vind het tegelijkertijd zielig voor jezelf? Omdat jij geen keuze kunt maken? Omdat jij haar pijn doet? Bullshit..

Ze zal wel fijn voor je prakkie , de was en strijk (oid) zijn. Hoop gewauwel dus om de schoonmaakster aan het werk te houden.
enn wijzigde dit bericht op 02-11-2017 22:21
23.05% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Een duidelijke keuze maken! Je komt niet duidelijk over, je zegt : maar de geluk en duidelijkheid die zij wil kan ik haar nu niet geven. Waarom nu niet? Later wel? Houd je haar niet zelf aan het lijntje? Waarom wil je niet met haar verder? Waarom ben je bij die ander, bij wie je nog steeds welkom bent terwijl je een vrouw hebt? Sorry als dat in jouw eerdere topic staat, ik ben niet zo van het loepen. En waar is jouw vrouw haar eigenwaarde, ze weet van die ander? Je moet stoppen met in te vullen wat zij denkt en voelt, en achter jouw eigen keuze gaan staan. Het is zeker lastig dat zij daar pijn van zal krijgen, maar vreemdgaan doet ook pijn en dat houd jou niet tegen. Maak een keuze en trek daar een streep onder, uiteindelijk is dat het beste voor beide partijen.
Alle reacties Link kopieren
Vroeg of laat ga je toch.

Wees een man en neem je besluit.
Alle reacties Link kopieren
Wil je een nieuw leven of wil je je niet schuldig voelen?
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel nog, hoor.
Alle reacties Link kopieren
Je komt nogal midlife crises over, of je bent n hufter die gewetenloos v 2 walletjes eet.

Ga hulp zoeken zoals een pycholoog.
Alle reacties Link kopieren
Waar ik zo kan intrekken...

Waarom niet een eigen huis zoeken en even alles laten rusten.
Als je er niet meteen kon intrekken zou je dan ook willen scheiden?
Alle reacties Link kopieren
Beter even erge pijn dan weken, maanden of jaren met een man die jou eigenlijk niet meer wil. Hak die knoop door zeg! Of ga er voor de volle 100%voor en als je dat niet kan/wil, kap er dan mee.
Alle reacties Link kopieren
Oakes schreef:
02-11-2017 22:21
Wil je een nieuw leven of wil je je niet schuldig voelen?
Allebei en dus wacht hij totdat zijn vrouw hem de deur uitzet. Kan hij eindelijk zonder schuldgevoel (want zij wilde het toch ook?) bij zijn ander schoonmaakster intrekken. Ghe.... eigenlijk best een stoer mens dat zij gewoon stoïcijns blijft zitten.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Hannie85 schreef:
02-11-2017 22:28
Beter even erge pijn
Erge pijn van wie? TO? Laa me niet lachen.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Er staat nergens in de OP dat TO's vrouw schoonmaakster is, Enn.
anoniem_350628 wijzigde dit bericht op 02-11-2017 22:35
1.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Sabrinaaa schreef:
02-11-2017 22:20
Een duidelijke keuze maken! Je komt niet duidelijk over, je zegt : maar de geluk en duidelijkheid die zij wil kan ik haar nu niet geven. Waarom nu niet? Later wel? Houd je haar niet zelf aan het lijntje? Waarom wil je niet met haar verder? Waarom ben je bij die ander, bij wie je nog steeds welkom bent terwijl je een vrouw hebt? Sorry als dat in jouw eerdere topic staat, ik ben niet zo van het loepen. En waar is jouw vrouw haar eigenwaarde, ze weet van die ander? Je moet stoppen met in te vullen wat zij denkt en voelt, en achter jouw eigen keuze gaan staan. Het is zeker lastig dat zij daar pijn van zal krijgen, maar vreemdgaan doet ook pijn en dat houd jou niet tegen. Maak een keuze en trek daar een streep onder, uiteindelijk is dat het beste voor beide partijen.
Ik wil een duidelijke keuze maken maar de èèn lukt mij niet en de ander zal haar pijn doen en ik wil haar geen pijn doen. Ik ga niet meer vreemd maar heb nog wel noodzakelijk contact en dat weet mijn vrouw, zij vind het geen probleem omdat zij mij vertrouwt.

Ik hoop dat ik haar het later wel kan geven van daar nu tussen().
Klopt, je bent inderdaad geen leuke man en je bent je ballen ergens tijdens het vreemdgaan kwijtgeraakt. Slappe hap.
Alle reacties Link kopieren
Je maakt jezelf nogal belangrijk, TO.
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
02-11-2017 22:35
Je maakt jezelf nogal belangrijk, TO.
Haha! Idd. Eens
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
02-11-2017 22:30
Allebei en dus wacht hij totdat zijn vrouw hem de deur uitzet. Kan hij eindelijk zonder schuldgevoel (want zij wilde het toch ook?) bij zijn ander schoonmaakster intrekken. Ghe.... eigenlijk best een stoer mens dat zij gewoon stoïcijns blijft zitten.
Inderdaad! Ze zal haar pappenheimer wel kennen.
Alle reacties Link kopieren
_Amand schreef:
02-11-2017 22:32
Er staat nergens in de OP dat TO's vrouw schoonmaakster is, Enn.
Er staat ook nergens dat de intrekvrouw schoonmaakster is, wedden dat ze het allebei wel doen voor hem? ( :facepalm: )
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Oakes schreef:
02-11-2017 22:37
Inderdaad! Ze zal haar pappenheimer wel kennen.
Het kan maar zo ;)
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
divadevil schreef:
02-11-2017 22:24
Waar ik zo kan intrekken...

Waarom niet een eigen huis zoeken en even alles laten rusten.
Als je er niet meteen kon intrekken zou je dan ook willen scheiden?
Ik wil er niet intrekken maar het kan en dat zal praktisch het beste zijn voor mijn vrouw, ze heeft dit zelf aangegeven als mijn getwijfel erg sterk was.

Ja ik twijfel over scheiden onafhankelijk van de aanwezigheid van de ander, als ik het praktisch kon regelen zonder mijn vrouw te benadelen zou ik het doen. Haar interesseert het praktische weer heel weinig maar zij geeft aan teveel van mij te houden.
Alle reacties Link kopieren
Onverwachts schreef:
02-11-2017 22:34
Ik ga niet meer vreemd maar heb nog wel noodzakelijk contact
Haha! En waar bestaat dat dan uit? Vader zijn voor het inmiddels geboren buitenechtelijke kind?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
02-11-2017 22:42
Haha! En waar bestaat dat dan uit? Vader zijn voor het inmiddels geboren buitenechtelijke kind?
Omfg denk ik een geintje te maken.......... man man man.
Effe loepen helpt je wel uit de humor.
enn wijzigde dit bericht op 02-11-2017 22:45
8.07% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Egoïstisch, besluiteloos én een slappe dweil. Fraaie combinatie, ik snap niet dat je vrouw je nog wil...
For whom the bell tolls
Alle reacties Link kopieren
Onverwachts schreef:
02-11-2017 22:41
Ik wil er niet intrekken maar het kan en dat zal praktisch het beste zijn voor mijn vrouw, ze heeft dit zelf aangegeven als mijn getwijfel erg sterk was.

Ja ik twijfel over scheiden onafhankelijk van de aanwezigheid van de ander, als ik het praktisch kon regelen zonder mijn vrouw te benadelen zou ik het doen. Haar interesseert het praktische weer heel weinig maar zij geeft aan teveel van mij te houden.

Nou, heel fideel van haar. Zij gunt jou een affaire. You are a lucky man. Geniet ervan. Of verlangt de nieuwe vrouw jouw onverdeelde aandacht? Zet zij jou onder druk om te scheiden?
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
02-11-2017 22:44
Omfg denk ik een geintje te maken.......... man man man.
Effe loepen helpt je wel uit de humor.
Really? Haha, je wettige echtgenote heeft je bij de veter.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven