Ex stuurt per ongeluk een whatsapp bericht?

17-11-2017 20:55 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Even kort.. mijn ex vriendin heeft het nu ongeveer 2 maanden geleden uitgemaakt met mij, na een relatie van 3,5 jaar samen te hebben gehad. We zijn beide 18 jaar maar hebben veel meegemaakt samen. Nu hoor ik van meerdere mensen dat ze al na 2 weken met een andere jongen het praten was waar ze een goeie klik mee blijkt te hebben. Dit kan vriendschappelijk zijn of misschien speelt er meer, dit weet ik natuurlijk niet en zijn ook mijn zaken verder niet.

Nu, na ongeveer 4 of 5 weken geen contact te hebben gehad met haar, kreeg ik ineens een whatsapp bericht. Hierin stond het volgende:

19:53: Nee niks meer
19:56: Sorry was verkeerde chat hahah

Waarom zou ze me zo uit het niets een berichtje sturen als ze niks meer met me te doen wilt hebben?


Ze is in het verleden (toen we net 1 jaar hadden) al eens vreemdgegaan en had erg veel spijt van deze fout, zelfs op het einde zei ze dat ze nog elke dag terug dacht aan deze fout. Heeft ze me nu een bericht gestuurd omdat ze bang is dat ik misschien via via te horen heb gekregen dat ze al met een andere jongen het praten is, en dat ze bang is dat ik dus weer ga denken dat ze is vreemdgegaan op het einde? (Ze wist dat dit mij heel veel pijn heeft gedaan). Of misschien is ze wel vreemdgegaan en voelt ze zich schuldig? Ik snap niet waar ze op doelt met haar berichtje, en ik geloof niet dat het ''perongeluk'' is verstuurd naar mij. We hebben immers al 5 weken geen contact gehad, dus of ze moet helemaal naar onder schuiven in de berichtenlijst, mijn naam zoeken en bewust op mijn naam klikken, waar je ook nog eens mijn profielfoto ziet. Of als ze ons gesprek heeft verwijderd, moet ze eerst mijn naam intypen om mij een bericht te sturen, dus dat dit perrongeluk is gebeurt betwijfel ik.

Ik snap gewoon niet, als je niks meer te maken wilt hebben met mij, en na 2 weken al praat met een ander, waarom je dan na 4/5 weken mij een bericht stuurt? Hebben jullie enig idee? Alle reacties zijn gewaardeerd!
Aandacht.
Alle reacties Link kopieren
Hoe moeten wij dat nou weten lieve schat?
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Nee, perongeluk lijkt me niet. Maar wat wil je er zelf mee?
Of het is per ongeluk of ze wil wat aandacht.
Aandacht inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou ze aandacht willen van mij? Wat wilt ze ermee bereiken en op wat voor reactie had ze dan gehoopt?
Per ongeluk. Doe ik zo’n beetje dagelijks.
Wat maakt het uit? Het is je ex...
Ik denk dat ze per abuis aan jou heeft geappt. Dus....geen aandacht aan besteden en lekker verder gaan met je leven zonder haar.
Jonathan10 schreef:
17-11-2017 20:59
Waarom zou ze aandacht willen van mij? Wat wilt ze ermee bereiken en op wat voor reactie had ze dan gehoopt?
Misschien staat ze droog. Verveeld ze zich enorm. Stelt ze liever vervelende huishoudelijke klusjes uit.
Ze is waarschijnlijk een beetje verlegen voor aandacht, en dan is het makkelijk teruggrijpen op het bekende.

Tot er wat nieuws en interssanters voorbij wandelt waardoor ze geen tijd mee voor jou heeft.
Klinkt mij echt als een foutje. Overkomt mij ook wel eens
Alle reacties Link kopieren
Sowieso niet per ongeluk, dus moet wel aandacht zijn.

Daarnaast denk ik ook dat je veel te veel bezig bent met je ex, dit is al je 4e topic over haar.
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof nog wel in per ongeluk. Als ik iets in mijn hoofd heb wil ik dat woord ook nog wel eens typen.
Misschien stuurde iemand: heb je nog wat van Jonathan10 gehoord de laatste tijd?
Even later wil ze antwoorden en typt in plaats van naam vriendin Jonathan10 in, want daar ging het over. ‘Nee, niets meer’.


Zo heb ik eens aan een vriendin een bericht gestuurd dat eigenlijk in de chat van haar vrijgezellenfeest bedoeld was :whistle:
Heb moeten lullen als brugman om er een draai aan te geven.

Dus lekker laten gaan.
manamana...tutuutududu
MoirenPhae schreef:
17-11-2017 21:00
Per ongeluk. Doe ik zo’n beetje dagelijks.

Echt? Dat gebeurt mij serieus nooit.

En zelf 2x een appje ontvangendie niet voor mij was. Maar dan had ik wel net met diegene geappt, dus stond hoog/ernaast in de lijst.
Alle reacties Link kopieren
Perzina schreef:
17-11-2017 21:02
Ze is waarschijnlijk een beetje verlegen voor aandacht, en dan is het makkelijk teruggrijpen op het bekende.

Tot er wat nieuws en interssanters voorbij wandelt waardoor ze geen tijd mee voor jou heeft.
Ze heeft al contact en een ''klik'' met deze nieuwe jongen, een klik kan je op 2 manieren opvatten. Of ze kunnen het gewoon als vrienden goed met elkaar vinden, of relatie wijs. Teruggrijpen op het bekende is hier dus niet van toepassing denk ik, want de leegte die er kwam toen het uitging heeft ze gevuld met de aandacht van deze jongen denk ik zo..
Alle reacties Link kopieren
Oh jee....daar gaan we weer :roll:
Hoeveel topics ga je nog over haar openen?
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 17-11-2017 21:07
9.55% gewijzigd

Alle reacties Link kopieren
Jonathan10 schreef:
17-11-2017 20:59
Waarom zou ze aandacht willen van mij? Wat wilt ze ermee bereiken en op wat voor reactie had ze dan gehoopt?
:fortune: ... Hoe moeten wij dat weten?

Zoals in je vorige topics ook is gezegd: laat. het. los. Het maakt niet uit wat haar motivatie is, het is uit. Dit overanalyseren helpt je echt niet, integendeel.
Perzina schreef:
17-11-2017 21:04
Echt? Dat gebeurt mij serieus nooit.

En zelf 2x een appje ontvangendie niet voor mij was. Maar dan had ik wel net met diegene geappt, dus stond hoog/ernaast in de lijst.
Ja.
Alle reacties Link kopieren
Collision schreef:
17-11-2017 21:03
Sowieso niet per ongeluk, dus moet wel aandacht zijn.

Daarnaast denk ik ook dat je veel te veel bezig bent met je ex, dit is al je 4e topic over haar.
Klopt, ik heb er ook echt enorm veel moeite mee. Ik weet dat ik teveel met haar bezig ben maar ze komt gewoon niet uit mijn hoofd. Ik zie wel al verbetering tegenover de eerste 2/3 weken, maar alsnog denk ik dagelijks aan haar. Ze was mijn eerste liefde en we waren beide elkaars eerste met zowat alles. Het blijft gewoon moeilijk..
Jonathan10 schreef:
17-11-2017 21:04
Ze heeft al contact en een ''klik'' met deze nieuwe jongen, een klik kan je op 2 manieren opvatten. Of ze kunnen het gewoon als vrienden goed met elkaar vinden, of relatie wijs. Teruggrijpen op het bekende is hier dus niet van toepassing denk ik, want de leegte die er kwam toen het uitging heeft ze gevuld met de aandacht van deze jongen denk ik zo..
:rofl:

Zo kansloos.
Zoek een hobby.
Controle, even kijken of je al over haar heen bent. Als ze denkt dat je nog niet over haar heen bent krijgt ze daar een ego boost van.

Tip: stuur terug “wie is dit?” En reageer verder nergens meer op maar ga door met je leven.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
17-11-2017 21:08
:rofl:

Zo kansloos.
Zoek een hobby.
Bedankt voor je top reactie!
Iedereen die roept dat het bewust is: zijn jullie zelf zo?

Zo nee, waarom zij dan wel.
Zo ja, waarom?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven