Helemaal gebroken, alles gefaked

18-11-2017 11:56 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Verwijderd
anoniem_358680 wijzigde dit bericht op 18-04-2020 23:39
Reden: Verwijderd
97.55% gewijzigd
Wees blij dat je van zo'n loser af bent.
Hoe lang hadden jullie wat dan?
Alle reacties Link kopieren
Wat verschrikkelijk rot voor je en het zal tijd nodig hebben om dit te verwerken. Heb je geen moment door gehad dat hij met jou zo fout bezig was?
enn wijzigde dit bericht op 18-11-2017 12:06
5.04% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
MoirenPhae schreef:
18-11-2017 12:04
Hoe lang hadden jullie wat dan?
Sinds 2015 was hij zogezegd al gek op me maar dan hebben we allebei een andere relatie gehad maar een jaar erna hebben we elkaar teruggevonden en sinds februari dit jaar hadden we iets samen ..
Alle reacties Link kopieren
Zijn jullie beiden vreemd gegaan met elkaar ten tijde van die vorige relaties?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
18-11-2017 12:05
Wat verschrikkelijk rot voor je en het zal tijd nodig hebben om dit te verwerken. Heb je geen moment door gehad dat hij met jou zo fout bezig was?
Neen ik heb het nooit gemerkt. Hij was zo lief en elke keer als we samen waren. De manier hoe hij keek naar me wat hij zei.. hij was zo verliefd precies. Het doet zoveel pijn :(
Een half jaar. Gelukkig was je hele leven nog niet verweven met hem en geen kinderen enzo.

Echt, beter kwijt dan rijk. Janken, boos zijn en je leven weer oppakken.

Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Wat een klootzak.

Sterkte :hug:
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
18-11-2017 12:08
Zijn jullie beiden vreemd gegaan met elkaar ten tijde van die vorige relaties?

neen dat niet .. pas als het gedaan was had hij terug contact gezocht
Mooi dat het over is. Uithuilen en wat leuks met je leven gaan doen.
Alle reacties Link kopieren
Dank jullie allemala al voor de reacties. :( ik heb heel veel verdriet en kan niet stoppen met huilen. Vind het super lief van jullie. Ik begrijp gewoon niet hoe je zo lang kunt faken da je iemand graag ziet ..
Alle reacties Link kopieren
Auw....dat doet zeer, kan me voorstellen dat je je nu gebruikt voelt :hug:

Hoe ben je erachter gekomen dat hij al die tijd nog achter zijn ex aanliep?
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Sterkte, dit is echt niet leuk! Het is een cliché, maar geef het tijd. De pijn wordt minder. :hug:
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
18-11-2017 12:22
Auw....dat doet zeer, kan me voorstellen dat je je nu gebruikt voelt :hug:

Hoe ben je erachter gekomen dat hij al die tijd nog achter zijn ex aanliep?
Ik heb met zijn ex een gesprek gehad ..
Alle reacties Link kopieren
stephhv schreef:
18-11-2017 12:33
Ik heb met zijn ex een gesprek gehad ..
Niet lullig bedoeld, maar je weet heel zeker dat die ex niet aan het stoken is?

Wat was zíjn reden om het uit te maken? Heeft ie dat ook nog in dat smsje gezet?
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Vertelt zij wel helemaal de waarheid dan?
Alle reacties Link kopieren
Hmmm heeft ze dit ook met bewijzen van bijvoorbeeld appjes of mails onderbouwd of draait ze de boel om en wil ze hem terug?
Exen zijn niet persé de meest betrouwbare bronnen tenzij ze het kunnen onderbouwen.
Alle reacties Link kopieren
Grobbekuiken_ schreef:
18-11-2017 12:36
Niet lullig bedoeld, maar je weet heel zeker dat die ex niet aan het stoken is?

Wat was zíjn reden om het uit te maken? Heeft ie dat ook nog in dat smsje gezet?
Het was eerst zogezegd zijn ouders die het niet accepteerden. De week erna was het da hij gewoon geen relatie meer wou. Er is nooit een deftige reden gegeven
Alle reacties Link kopieren
lalalila schreef:
18-11-2017 12:37
Vertelt zij wel helemaal de waarheid dan?
Dat denk ik wel.. ze heeft veel problemen gehad met hem ook en ze is nu gelukkig met iemand anders
Alle reacties Link kopieren
Socra schreef:
18-11-2017 12:38
Hmmm heeft ze dit ook met bewijzen van bijvoorbeeld appjes of mails onderbouwd of draait ze de boel om en wil ze hem terug?
Exen zijn niet persé de meest betrouwbare bronnen tenzij ze het kunnen onderbouwen.
Ik heb ook wel berichtjes gelezen van hen.. Zij is nu gelukkig met iemand anders
Alle reacties Link kopieren
Jeetje, wat een eikel :facepalm:

Ik snap dat je er kapot van bent. Dat iemand je niet leuk meer vind is niet fijn, maar kan gebeuren. Maar dat je op deze manier maanden bent belazerd, wat een zak van een vent.

Neem het weekend om jezelf zielig te vinden. Huil uit bij een vriendin, kruip in bed, eet alle chocoladeletters en kruidnootje die je kunt vinden.
En daarna deze man skippen uit je gedachten en bedenken dat je blij moet zijn dat je van hem af bent.

Wedde dat zijn vriendin en hij het niet gaan redden :puh:
Dus die ex waar hij bij weggegaan is om bij jou te zijn, zie je nu als een betrouwbare bron van informatie?
Blijkbaar is te goed van vertrouwen zijn wel een aandachtspuntje voor je?
Alle reacties Link kopieren
In dat geval uithuilen, opkrabbelen, kroontje rechtzetten en door met je leven. Het is echt heel lullig dat je erachter moet komen wat een eikel het is maar gelukkig ben je er snel achter voordat je je halve leven vergooid hebt aan zo'n pannenkoek. :hug: :hug:
Alle reacties Link kopieren
stephhv schreef:
18-11-2017 12:46
Het was eerst zogezegd zijn ouders die het niet accepteerden. De week erna was het da hij gewoon geen relatie meer wou. Er is nooit een deftige reden gegeven
Dan weet je toch al dat het geen fatsoenlijke man is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven