Gaat mijn scharrel meer voelen?

20-11-2017 21:28 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik ben 22 en sinds heel kort heb ik een scharrel. Hij is 23.
We hadden de eerste keer seks met elkaar na het uitgaan. Daarna zeiden we tegen elkaar dat we elkaar nog wel eens wilden zien maar dan alleen voor de seks want ik wil nog geen vaste relatie en weet niet of ik verliefd op hem ben.
We zagen elkaar toen nog een keer bij mij thuis en toen gingen we meteen met elkaar slapen.
Vorige week appte hij of ik zin had om iets leuks met hem te doen. Eerst twijfelde ik even maar ik heb dat toch gedaan en we gingen iets eten samen afgelopen zaterdag. Dat was heel leuk! We klikten heel goed en tijd vloog voorbij. Hij keek mij tijdens het eten vaak doordringend aan en raakte mij met zijn voeten zachtjes aan wat ik wel een beetje ongemakkelijk maar ook wel schattig vond.
Toen gingen we naar mijn huis en hadden we weer seks. Maar deze keer was anders dan de vorige 2 keer. Hij was heel lief en zachtjes en knuffelde veel. Hij keek me veel in mijn ogen tijdens de seks en maakte veel complimentjes. Dat ik het mooiste meisje ben wat hij ooit heeft gezien en dat hij mij als persoon super vind.
De volgende dag kreeg ik weer appjes van hem over wat ik die dag ging doen enzo, terwijl we voor die tijd niet appten. Toen hebben we het nog even over gehad dat het leuk was dit weekend en toen liet hij merken dat hij weer af wil spreken.

Ik vind dit nu wel lastig wat ik ervan moet denken. Dit is de eerste keer dat ik een scharrel heb en hiervoor maar 1 relatie gehad dus ik weet niet zo goed wat hij verwacht? Ik wil het hem zelf ook gaan vragen maar ik wil niet helemaal de plank mis slaan dus daarom vraag ik wat jullie vinden van hoe hij doet
anoniem_359200 wijzigde dit bericht op 20-11-2017 21:31
1.44% gewijzigd
Waarom maak je je zo druk over wat hij vindt als je toch alleen seks met hem wil?
Alle reacties Link kopieren
Nou ook ik twijfel een beetje eigelijk na onze vorige keer
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat hij meer wil. Wat wil jij?
Ok jullie vinden elkaar leuk. Dan vraag je hem toch gewoon of hij meer wil dan scharrelen.
Alle reacties Link kopieren
Hommeltjes, wat zijn we het toch eens tegenwoordig.
Alle reacties Link kopieren
Haha. Ik ben er alleen niet over uit of ik hem leuk genoeg vind voor een relatie. Waar ik een beetje bang voor ben is dat hij meer van mij verwacht en dat ik hem dan verdriet doe als ik het niet zeker weet of dat niet wil. En zoals het nu voelt denk ik soms dat hij een beetje verliefd is maar omdat ik geen ervaring heb met scharrels is dat misschien ook wel normaal tussen scharrels
Alle reacties Link kopieren
Geef het een kans. Kijk gewoon op je gemak waar het schip strandt of niet.
Alle reacties Link kopieren
jullie scharrelen. Dat gaat over dat jullie primair om de sex bij elkaar zijn.
Hoe is de sex? Als die goed is zou je kunnen overwegen om door te scharrelen.
Als de sex niet goed is zoek je een andere scharrel waarmee je beter sex kunt hebben. Zo gaan dit soort transactionele dingen in mijn ogen.

Als hij meer wil is dat niet interessant. Jijzelf bent duidelijk niet toe aan een relatie, dus dat gaat dan stuk. Pak je gewoon de volgende.
Alle reacties Link kopieren
Hoezo is to duidelijk niet toe aan een relatie? :whut:
Alle reacties Link kopieren
- ze is er niet over uit of ze hem leuk genoeg vind (dat is zeer zeker niet een basis voor een goede relatie)
- ze legt haar vraag en alle verantwoordelijkheid bij de scharrel neer, wat voelt hij? zie titel. Dat zegt iets over dat ze misschien wel leuk vind om "gewild te zijn", maar uit niets blijkt dat zij zelf meer wil (met wie dan ook).

Dat is in ieder geval wat ik er van maak, maar goed, ik ben ook maar een mens
Alle reacties Link kopieren
[quote=Jufjoke post_id=27807306 time=1511210517 user_id=349006]
Geef het een kans. Kijk gewoon op je gemak waar het schip strandt of niet.


Nee, je moet zeggen waar het schip aankomt.Stranden is negatief.

Doe je het wel veilig TO?
Alle reacties Link kopieren
Ik haf vroeger heel veel scharrels /sex vriendjes, die belde ik om te sexen, en daarna konden ze weer vertrekken , daar ging ik niet mee op date .
Alle reacties Link kopieren
20062016 schreef:
20-11-2017 21:54
- ze is er niet over uit of ze hem leuk genoeg vind (dat is zeer zeker niet een basis voor een goede relatie)
- ze legt haar vraag en alle verantwoordelijkheid bij de scharrel neer, wat voelt hij? zie titel. Dat zegt iets over dat ze misschien wel leuk vind om "gewild te zijn", maar uit niets blijkt dat zij zelf meer wil (met wie dan ook).

Dat is in ieder geval wat ik er van maak, maar goed, ik ben ook maar een mens
Als TO dat daadwerkelijk zo vindt/voelt, is het wel zo eerlijk om te vragen hoe hij het ziet en zodoende duidelijkheid te scheppen. Het is nl. ontzettend vleiend om te weten dat iemand jou wél ziet zitten en dat andersom niet zo is alleen omwille van de seks het maar blijft aanhouden. Voor beide partijen niet zo aardig nl. Voor degene die géén relatie wil is het makkelijker om in de scharrelfase te blijven.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet inderdaad niet of ik klaar ben voor een andere echte relatie. Ik heb nog veel plannen zoals reizen en in buitenland lang vrijwilligerswerk doen.

Ik dacht altijd dat je bij scharrel ook niet ging daten maar alleen seks had. Maar omdat hij het vroeg leek het me ook wel leuk (ik had er zelf ook zin in).
Alle reacties Link kopieren
Maar die dingen die hij deed (veel aankijken, voeten aanraken en knuffelen, de complimenten die hij gaf) kunnen ook gewoon voortkomen uit seksuele opwinding toch?
Hij ging opweg van het restaurant naar mijn huis op de fiets (ik zat achterop) ook 2 keer stoppen om me te zoenen
Alle reacties Link kopieren
Joseemokje schreef:
20-11-2017 22:35
Ik weet inderdaad niet of ik klaar ben voor een andere echte relatie. Ik heb nog veel plannen zoals reizen en in buitenland lang vrijwilligerswerk doen.

Ik dacht altijd dat je bij scharrel ook niet ging daten maar alleen seks had. Maar omdat hij het vroeg leek het me ook wel leuk (ik had er zelf ook zin in).
Vraag het gewoon een volgende keer als jullie elkaar weer zien en in hemelsnaam, ga hier niet over appen. Hou het zuiver en eerlijk. Fijn voor jou, fijn voor hem. En als hij wél meer blijkt te willen, wees dan verstandig en kap het af.
wij slapen nooit.
Het beestje hoeft geen naam toch?
Scharrel, FWB, verliefd of niet verliefd: als je het maar leuk hebt met elkaar.
Hoe het verder loopt merk je vanzelf wel joh. Enjoy!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ooit veel gedate met mijn scharrel. Het was fijn, elkaar leren kennen om nog losser te kunnen zijn.
Maar verliefd Nee. Van beide kanten niet. Wel bericht hij me soms om iets af te spreken net zoals ouds daten terwijl hij in een relatie zit. (Ik ook). Dat vind ik weer zo jammer. Maar blij dat ik nooit verliefd ben geworden op hem.
Bam!!!!
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat dat inderdaad het beste is..
Maar ik ben ook benieuwd hoe jullie zijn gedrag inschatten. Denken jullie dat hij verliefd is of meer wil? Het klinkt misschien raar maar ik heb überhaupt weinig ervaring met mannen dus ik weet niet goed wat ik van dingen moet denken.
1 vriendje en nu deze jongen.. verder niet want ik was best verlegen vroeger en een laatbloeier.
Alle reacties Link kopieren
Daar kom je dus alleen maar achter als je het erover hebt in plaats van te blijven analyseren/speculeren. Wij kennen jou en je scharrel niet.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
Nou nu kreeg ik vannacht weer 2 appjes die alleen over de seks gingen en dat hij daar weer zin in heeft. Dus misschien valt het toch mee met de verliefdheid
Laat het gewoon gebeuren. Ik ben al weer jaren samen met mijn scharrel. We hadden heel duidelijk samen afgesproken dat we allebei geen relatie wilden en dat we niet verliefd zouden worden. Dat is niet helemaal gelukt dus ;-)

Go with the flow. Plak er geen etiketjes op.
Ik zou altijd uitspreken als ik liever een relatie heb dan scharrel met iemand.
Anders loopt het uit op hartezeer.

Of hij wil dat ook. Of hij wil dat niet. Weet je dat ook meteen. Snap dan ook niks van adviezen die zeggen dat je met de flow mee moet gaan?
Waarom?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik heb besloten om het maar gewoon aan te kijken. Inmiddels hebben we een volgende afspraak staan. Weer wat drinken. Verder appt hij me toch vooral over seksuele dingen dus ik denk wel dat het hem vooral daar om te doen is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven