Vriend vind mij geen echte vrouw en heeft geregeld woedeaanv

21-11-2017 21:47 228 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ok
anoniem_359264 wijzigde dit bericht op 15-01-2018 02:43
99.91% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
En jij blijft bij hem omdat... ?????????????????
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Gewoon je studie opgeven en ook aan de wiet.
Dit topic is nep, toch..? Toch...?!
Alle reacties Link kopieren
Ok.

Verslaafd en wil dat jij zijn huis schoon houdt en zijn eten maakt? Wat een aanwinst!
Ga zsm bij deze man weg.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
Lijkt me echt een leuke vent.
Vooral doorgaan.
Alle reacties Link kopieren
Ceylon schreef:
21-11-2017 21:49
En jij blijft bij hem omdat... ?????????????????
Omdat hij ook een hele goede kant geeft een superzorgzame liefdevolle. Maar nu heb ik alleen zn slechte kant opgenoemd en dat zijn die periodieke wordeaanvallen en het niet kunnen omgaan met mijn drukke leven.
Alle reacties Link kopieren
Je begint ongelukkig te worden???

Is dit echt? Zo ja, schop hem in godsnaam de deur uit!
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
21-11-2017 21:49
Gewoon je studie opgeven en ook aan de wiet.
Wat zijn we grappig.
Alle reacties Link kopieren
intothewild schreef:
21-11-2017 21:49
Dit topic is nep, toch..? Toch...?!
Nee het is serieus.
Alle reacties Link kopieren
kyliecouscous schreef:
21-11-2017 21:50
Omdat hij ook een hele goede kant geeft een superzorgzame liefdevolle. Maar nu heb ik alleen zn slechte kant opgenoemd en dat zijn die periodieke wordeaanvallen en het niet kunnen omgaan met mijn drukke leven.
Natuurlijk.
Periodieke woedeaanvallen.
Één was er al teveel.
Waarom moet jou dit uitgelegd worden?
enn wijzigde dit bericht op 21-11-2017 21:52
5.09% gewijzigd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
:popcorn:
Alle reacties Link kopieren
kyliecouscous schreef:
21-11-2017 21:51
Wat zijn we grappig.
Ik ben serieus.
Alle reacties Link kopieren
Als dit echt is moet je heel snel gaan werken aan je eigenwaarde en de eerste stap is: GA BIJ HEM WEG!!!
Alle reacties Link kopieren
Enn schreef:
21-11-2017 21:49
Ok.

Verslaafd en wil dat jij zijn huis schoon houdt en zijn eten maakt? Wat een aanwinst!
Ga zsm bij deze man weg.
Ja hij vergelijkt mij met zijn moeder die een huisvrouw is! Dat heb ik hem ook uitgelegd dat ik dat niet kan ik ga niet doordeweeks als ik moe thuis kom om 19h nog schoonmaken
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, die eerste zinnen van je! Je twijfelt of je wel een echte vrouw bent? Nou, dan mag jij mij eens vertellen wat een echte vrouw dan wel niet is.
Ik heb 1 tip voor je: schop die loser van een vriend van je het huis uit. Echt hoor. Met zo iemand wil je de rest van je leven niet delen.
Alle reacties Link kopieren
En hoe wij dat doen? Beiden werken. Ik voor een deel door de weeks en altijd in het weekend, partner 50 uur per week en de weekenden vrij tenzij hij wachtdienst heeft.

Ik heb vandaag de benedenverdieping gedaan, volgende week woensdag is de bovenverdieping weer aan de beurt en de week daarop de dinsdag de benedenverdieping weer.
Eén keer per maand doe ik de grote boodschappen, man haalt elke zaterdag wat er nog nodig is. Hij zorgt voor het vervoer van dochterlief (indien nodig) en dochterlief op haar beurt kookt in de weekenden en poetst de badkamer.

De dag dat mijn man me vertelt dat ik maar moet vertrekken omdat ik niet doe wat hij wil, is de dag dat ik mijn koffers pak en vertrek.
Daar kunnen geen excuses tegenop.

Maar wat je ook doet, maak die studie af en zorg dat je voor jezelf kunt zorgen!!
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
kyliecouscous schreef:
21-11-2017 21:52
Ja hij vergelijkt mij met zijn moeder die een huisvrouw is! Dat heb ik hem ook uitgelegd dat ik dat niet kan ik ga niet doordeweeks als ik moe thuis kom om 19h nog schoonmaken
En ondertussen voel jij je geen echte vrouw.
Dus.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
kyliecouscous schreef:
21-11-2017 21:52
Ja hij vergelijkt mij met zijn moeder die een huisvrouw is! Dat heb ik hem ook uitgelegd dat ik dat niet kan ik ga niet doordeweeks als ik moe thuis kom om 19h nog schoonmaken
Kan hij niet schoonmaken?
Alle reacties Link kopieren
kyliecouscous schreef:
21-11-2017 21:50
Omdat hij ook een hele goede kant geeft een superzorgzame liefdevolle. Maar nu heb ik alleen zn slechte kant opgenoemd en dat zijn die periodieke wordeaanvallen en het niet kunnen omgaan met mijn drukke leven.
Superzorgzaam? Waarom zorgt hij dan niet voor jou nu jij zo druk bent?
Mijn man is geen zak hooi die verwacht dat ik voor hem zorg en het huis schoon hou en ondertussen alle rekeningen betaal. Dan is werk en privé prima te combineren, hoor. Doe jezelf een plezier en loos dit pareltje.
Alle reacties Link kopieren
kyliecouscous schreef:
21-11-2017 21:52
Ja hij vergelijkt mij met zijn moeder die een huisvrouw is! Dat heb ik hem ook uitgelegd dat ik dat niet kan ik ga niet doordeweeks als ik moe thuis kom om 19h nog schoonmaken
Waarom ga je in godsnaam nog uitleg geven? Je had hem er allang moeten uitgooien. Waarom pik je dit?
Life is short. Eat dessert first.
Maar hij doet dus niets overdag, behalve blowen?
wauw.....en waarom ben jij alleen verantwoordelijk voor het huishouden? En wat heeft huishouden met "echte vrouw" te maken.? Waarom maakt hij niet even de wasbak schoon?
Ik denk dat je veel en veel gelukkiger bent zonder deze man.

O ja...je vroeg naar ervaringen. Ik ben een fulltime werkende vrouw, met een full time werkende man en kinderen. Wij doen allebei de helft van het huishouden en hebben een schoonmaker. Gelukkig heeft mijn man nooit woede-aanvallen. Als hij iets vies vindt dan maakt hij het even schoon. Dat lijkt mij een stuk constructiever.
Alle reacties Link kopieren
Ik twijfel nog.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven